Goldie 2 Opublikowano 19 grudnia 2021 Opublikowano 19 grudnia 2021 Dziś podczas grania moja konsola postanowiła się wyłączyć. Przez około 15 minut nie chciała się uruchomić. Włączona była kilka godzin wprawdzie, ale do tej pory nie było takich sytuacji. Z racji kończącej się gwarancji zastanawiam się czy coś należy zrobić. Czy ktoś z Was miał takie sytuacje? Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 19 grudnia 2021 Opublikowano 19 grudnia 2021 Mi jak się wyłączyła pierwszym razem to już się nie uruchomiła. Ile masz tej gwarancji jeszcze? Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 19 grudnia 2021 Opublikowano 19 grudnia 2021 Jeśli działa dalej normalnie to i tak nic nie zrobisz. Więc szczęściem w nieszczęściu by było żeby padła przed końcem gwarancji, albo już działała długooo normalnie. Cytuj
Goldie 2 Opublikowano 19 grudnia 2021 Opublikowano 19 grudnia 2021 I niestety problem się powtarza. Konsola działa koło 30 minut. Lepiej zgłaszać się do sklepu czy bezpośrednio do Sony? Cytuj
BEBZ 52 Opublikowano 23 grudnia 2021 Opublikowano 23 grudnia 2021 Jak masz jeszcze gwarancję od Sony, to lepiej bezpośrednio do nich. Cytuj
Majkel23 0 Opublikowano 29 grudnia 2021 Opublikowano 29 grudnia 2021 (edytowane) Witam Was. Ps5 vs UPC Co może być problemem jeżeli internet od UPC 750 światłowód ma od 3 do 8 mb wysyłania w testach połączenia ps5 i cholernie jest niestabilne, natomiast przy teście UPC na pc ma ponad 35 mb. Porty odblokowane. Czy wina ustawień na ps5? Może inny kabel ethernet? Pomocy Edytowane 29 grudnia 2021 przez Majkel23 Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 29 grudnia 2021 Opublikowano 29 grudnia 2021 5 minut temu, Majkel23 napisał: Witam Was. Ps5 vs UPC Co może być problemem jeżeli internet od UPC 750 światłowód ma od 3 do 8 mb wysyłania w testach połączenia ps5 i cholernie jest niestabilne, natomiast przy teście UPC na pc ma ponad 35 mb. Porty odblokowane. Czy wina ustawień na ps5? Może inny kabel ethernet? Pomocy Z UPC były jakieś jaja nawet na PS4, ludzie z tego co pamiętam dzwonili do supportu UPC żeby im coś tam odblokowali Cytuj
markas2343 1 Opublikowano 30 grudnia 2021 Opublikowano 30 grudnia 2021 Witam dzisiaj zgłosiłem awarie ps 5 do serwisu . Wywala mi co jakiś czas do menu grę warzone błąd ce- 1088255-1 próbowałem wszystkiego odbudowanie bazy danych . Reinstalacja gry i ustawianie fabryczne nic to nie dało zadzwoniłem i konsola jedzie do Francji mam etykietę do wydruku przez dpd . Sam ustalam kiedy odbior przesyłki . I pytanie czy po takim błędzie wysyłają naprawiona czy nową? Jak wysyłają nowa to tą nowsza ? Może miał ktoś już podobny problem i ile się zazwyczaj czeka ? Cytuj
BEBZ 52 Opublikowano 30 grudnia 2021 Opublikowano 30 grudnia 2021 2 godziny temu, markas2343 napisał: Witam dzisiaj zgłosiłem awarie ps 5 do serwisu . Wywala mi co jakiś czas do menu grę warzone błąd ce- 1088255-1 próbowałem wszystkiego odbudowanie bazy danych . Reinstalacja gry i ustawianie fabryczne nic to nie dało zadzwoniłem i konsola jedzie do Francji mam etykietę do wydruku przez dpd . Sam ustalam kiedy odbior przesyłki . I pytanie czy po takim błędzie wysyłają naprawiona czy nową? Jak wysyłają nowa to tą nowsza ? Może miał ktoś już podobny problem i ile się zazwyczaj czeka ? Warzone obecnie to jest festiwal błędów, a na PS5 są problemy ze stabilnością, bug buga pogania. Także, licz się z tym, że wizyta w serwisie nie pomoże, bo winnym prawdopodobnie jest sama gra. Cytuj
markas2343 1 Opublikowano 30 grudnia 2021 Opublikowano 30 grudnia 2021 No błąd to ewidentnie problem sprzętowy . Artefakty czy bugi czy inne tego typu w warzone zdążają się ale bynajmniej umnie rzadko zdarzało się ze wywalało mnie z serwera lecz nigdy do głównego menu konsoli z ww błędem 1 Cytuj
madhunt3r 21 Opublikowano 30 grudnia 2021 Opublikowano 30 grudnia 2021 To nie wina konsoli tylko warzone na PlayStation jest obecnie w opłakanym stanie. Tylko na warzone mam tak samo błędy, glitche itp. To wina gry wiec nie potrzebnie wysylales to nic nie da. Cytuj
markas2343 1 Opublikowano 30 grudnia 2021 Opublikowano 30 grudnia 2021 Jeszcze niewysylalem mam właśnie zapakować i zadzwonic do kuriera po odbior i się zastanawiam Cytuj
madhunt3r 21 Opublikowano 30 grudnia 2021 Opublikowano 30 grudnia 2021 To nie wina konsoli. Szkoda wysyłać. Wina warzone i tylko jego Cytuj
markas2343 1 Opublikowano 30 grudnia 2021 Opublikowano 30 grudnia 2021 Konsoli raczej niebede wysyłał zmieniłem z 120 Hz na 60 i od 2h jest Ok nie wywaliło mnie ani razu wiec raczej jest Ok Cytuj
markas2343 1 Opublikowano 30 grudnia 2021 Opublikowano 30 grudnia 2021 Na fb jest konto poświęcone warzone i tam napisali ze to pomaga Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 10 stycznia 2022 Opublikowano 10 stycznia 2022 Dzisiaj miałem coś takiego: a wcześniej coś podobnego jak przedstawia koleś na poniższym filmiku, migotanie obrazu: Po resecie już śmiga normalnie, ale jak myślicie co to może być? Konsole powoli umiera, coś z płytą główną, a może coś z hdmi? Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 12 stycznia 2022 Opublikowano 12 stycznia 2022 (edytowane) W dniu 10.01.2022 o 20:50, MYSZa7 napisał: Dzisiaj miałem coś takiego: a wcześniej coś podobnego jak przedstawia koleś na poniższym filmiku, migotanie obrazu: Po resecie już śmiga normalnie, ale jak myślicie co to może być? Konsole powoli umiera, coś z płytą główną, a może coś z hdmi? Te miganie miałem na pierwszej mojej ps5. Tylko trochę mniej. Zawsze musiałem uruchomić ponownie konsole. Praktycznie od początku to miałem. Po 8 miesiącach padła podczas grania w cuszime. Chociaz myslalem ze aktualizacje rozwiazal problem .W końcu wywaliło zielony obraz na sekundę i konsola padła. Tak zwany Blue light of death. Po prostu się zepsuła. Edytowane 12 stycznia 2022 przez Donatello1991 Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 12 stycznia 2022 Opublikowano 12 stycznia 2022 Godzinę temu, Donatello1991 napisał: Te miganie miałem na pierwszej mojej ps5. Tylko trochę mniej. Zawsze musiałem uruchomić ponownie konsole. Praktycznie od początku to miałem. Po 8 miesiącach padła podczas grania w cuszime. Chociaz myslalem ze aktualizacje rozwiazal problem .W końcu wywaliło zielony obraz na sekundę i konsola padła. Tak zwany Blue light of death. Po prostu się zepsuła. Możliwe że to problem z HDMI i przesyłem obrazu w 4K. Miałem takie objawy przy dashu i Deathloopie, jak odpaliłem Lost Legacy, działającym w 1080p to było wszystko ok. Na ten moment wszystko śmiga, możliwe, że jednostkowy przypadek, może zmienię kabel na jakiś lepszy i krótszy, żeby zniwelować te ewentualne zakłócenia w sygnale. Cytuj
krzysiek923 1 658 Opublikowano 12 stycznia 2022 Opublikowano 12 stycznia 2022 32 minuty temu, MYSZa7 napisał: jak odpaliłem Lost Legacy, działającym w 1080p to było wszystko ok Czyli tym bardziej możliwe, że problem może być sprzętowy. Może konsola pod większym obciążeniem nie wyrabia. Przetestuj inną wymagającą grę w 4K. Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 12 stycznia 2022 Opublikowano 12 stycznia 2022 Godzinę temu, MYSZa7 napisał: Możliwe że to problem z HDMI i przesyłem obrazu w 4K. Miałem takie objawy przy dashu i Deathloopie, jak odpaliłem Lost Legacy, działającym w 1080p to było wszystko ok. Na ten moment wszystko śmiga, możliwe, że jednostkowy przypadek, może zmienię kabel na jakiś lepszy i krótszy, żeby zniwelować te ewentualne zakłócenia w sygnale. No nie wiem. Zmień i zobacz. Mi przy niektórych grach też nie migało. No i zdarzały się nawet przerwy tygodniowe od migania. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 12 stycznia 2022 Opublikowano 12 stycznia 2022 Zobacz czy kabel HDMI nie jest blisko wylotu ciepłego powietrza z konsoli, miałem taką sytuację w PS4 Pro i przy bardziej intensywnych gierkach robiły się cyrki, ułożyłem inaczej kabel i problem zniknął. 1 Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 12 stycznia 2022 Opublikowano 12 stycznia 2022 Będę jeszcze sprawdzał na innym kablu za jakiś czas, ale jak ma się zjebać ostatecznie to oby do lipca, kiedy jeszcze będę miał gwarancję Cytuj
krzysiek923 1 658 Opublikowano 12 stycznia 2022 Opublikowano 12 stycznia 2022 Gwarancja Sony... To już chyba wolałbym sprzedać konsolę póki działa, dołożyć i kupić nową. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.