Skocz do zawartości

Awaryjność PS5

Featured Replies

Opublikowano

Dziś podczas grania moja konsola postanowiła się wyłączyć. Przez około 15 minut nie chciała się uruchomić. Włączona była kilka godzin wprawdzie, ale do tej pory nie było takich sytuacji. Z racji kończącej się gwarancji zastanawiam się czy coś należy zrobić. Czy ktoś z Was miał takie sytuacje?

  • Odpowiedzi 2,2 tys.
  • Wyświetleń 308,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Bo może to błahostka a jakby oddał to już nie miałby konsoli cieciu?

  • to nie cewki tylko mały chińczyk siedzi w środku i sypie pieprzem 

  • Stary srasz się o zakup konsoli jakbyś ostatnie pieniądze z komunii wydawał i koniecznie musi to być sprzęt bezawaryjny, bo komunię to ma się tylko jedną. Pisałeś coś wcześniej, że INTERESUJESZ SIĘ TE

Opublikowano

Jeśli działa dalej normalnie to i tak nic nie zrobisz. Więc szczęściem w nieszczęściu by było żeby padła przed końcem gwarancji,  albo już działała długooo normalnie.

Opublikowano

I niestety problem się powtarza. Konsola działa koło 30 minut. Lepiej zgłaszać się do sklepu czy bezpośrednio do Sony?

Opublikowano

Jak masz jeszcze gwarancję od Sony, to lepiej bezpośrednio do nich.

Opublikowano

Witam Was. Ps5 vs UPC Co może być problemem jeżeli internet od UPC 750 światłowód ma od 3 do 8 mb wysyłania w testach połączenia ps5 i cholernie jest niestabilne, natomiast przy teście UPC na pc ma ponad 35 mb. Porty odblokowane. Czy wina ustawień na ps5? Może inny kabel ethernet? Pomocy

Edytowane przez Majkel23

Opublikowano
5 minut temu, Majkel23 napisał:

Witam Was. Ps5 vs UPC Co może być problemem jeżeli internet od UPC 750 światłowód ma od 3 do 8 mb wysyłania w testach połączenia ps5 i cholernie jest niestabilne, natomiast przy teście UPC na pc ma ponad 35 mb. Porty odblokowane. Czy wina ustawień na ps5? Może inny kabel ethernet? Pomocy

Z UPC były jakieś jaja nawet na PS4, ludzie z tego co pamiętam dzwonili do supportu UPC żeby im coś tam odblokowali

Opublikowano

Witam dzisiaj zgłosiłem awarie ps 5 do serwisu . Wywala mi co jakiś czas do menu grę warzone błąd ce- 1088255-1 próbowałem wszystkiego odbudowanie bazy danych . Reinstalacja gry i ustawianie fabryczne nic to nie dało zadzwoniłem i konsola jedzie do Francji mam etykietę do wydruku przez dpd . Sam ustalam kiedy odbior przesyłki . I pytanie czy po takim błędzie wysyłają naprawiona czy nową? Jak wysyłają nowa to tą nowsza ? Może miał ktoś już podobny problem i ile się zazwyczaj czeka ? 

Opublikowano
2 godziny temu, markas2343 napisał:

Witam dzisiaj zgłosiłem awarie ps 5 do serwisu . Wywala mi co jakiś czas do menu grę warzone błąd ce- 1088255-1 próbowałem wszystkiego odbudowanie bazy danych . Reinstalacja gry i ustawianie fabryczne nic to nie dało zadzwoniłem i konsola jedzie do Francji mam etykietę do wydruku przez dpd . Sam ustalam kiedy odbior przesyłki . I pytanie czy po takim błędzie wysyłają naprawiona czy nową? Jak wysyłają nowa to tą nowsza ? Może miał ktoś już podobny problem i ile się zazwyczaj czeka ? 

Warzone obecnie to jest festiwal błędów, a na PS5 są problemy ze stabilnością, bug buga pogania. Także, licz się z tym, że wizyta w serwisie nie pomoże, bo winnym prawdopodobnie jest sama gra.

Opublikowano

No błąd to ewidentnie problem sprzętowy . Artefakty czy bugi czy inne tego typu w warzone zdążają się ale bynajmniej umnie rzadko zdarzało się ze wywalało mnie z serwera lecz nigdy do głównego menu konsoli z ww błędem 

Opublikowano

To nie wina konsoli tylko warzone na PlayStation jest obecnie w opłakanym stanie. Tylko na warzone mam tak samo błędy, glitche itp. To wina gry wiec nie potrzebnie wysylales to nic nie da.

Opublikowano

Jeszcze niewysylalem mam właśnie zapakować i zadzwonic do kuriera po odbior i się zastanawiam 

Opublikowano

To nie wina konsoli. Szkoda wysyłać. Wina warzone i tylko jego sad.gif

Opublikowano

Konsoli raczej niebede wysyłał zmieniłem z 120 Hz na 60 i od 2h jest Ok nie wywaliło mnie ani razu wiec raczej jest Ok 

Opublikowano

Na fb jest konto poświęcone warzone i tam napisali ze to pomaga 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzisiaj miałem coś takiego:

 

a wcześniej coś podobnego jak przedstawia koleś na poniższym filmiku, migotanie obrazu:

 

 

Po resecie już śmiga normalnie, ale jak myślicie co to może być? Konsole powoli umiera, coś z płytą główną, a może coś z hdmi? 

 

Opublikowano
W dniu 10.01.2022 o 20:50, MYSZa7 napisał:

Dzisiaj miałem coś takiego:

 

a wcześniej coś podobnego jak przedstawia koleś na poniższym filmiku, migotanie obrazu:

 

 

Po resecie już śmiga normalnie, ale jak myślicie co to może być? Konsole powoli umiera, coś z płytą główną, a może coś z hdmi? 

 

Te miganie miałem na pierwszej mojej ps5. Tylko trochę mniej. Zawsze musiałem uruchomić ponownie konsole. Praktycznie od początku to miałem. Po 8 miesiącach padła podczas grania w cuszime. Chociaz myslalem ze aktualizacje rozwiazal problem .W końcu wywaliło zielony obraz na sekundę i konsola padła. 

Tak zwany Blue light of death. Po prostu się zepsuła. 

Edytowane przez Donatello1991

Opublikowano
Godzinę temu, Donatello1991 napisał:

Te miganie miałem na pierwszej mojej ps5. Tylko trochę mniej. Zawsze musiałem uruchomić ponownie konsole. Praktycznie od początku to miałem. Po 8 miesiącach padła podczas grania w cuszime. Chociaz myslalem ze aktualizacje rozwiazal problem .W końcu wywaliło zielony obraz na sekundę i konsola padła. 

Tak zwany Blue light of death. Po prostu się zepsuła. 

Możliwe że to problem z HDMI i przesyłem obrazu w 4K. Miałem takie objawy przy dashu i Deathloopie, jak odpaliłem Lost Legacy, działającym w 1080p to było wszystko ok. Na ten moment wszystko śmiga, możliwe, że jednostkowy przypadek, może zmienię kabel na jakiś lepszy i krótszy, żeby zniwelować te ewentualne zakłócenia w sygnale.

Opublikowano
32 minuty temu, MYSZa7 napisał:

jak odpaliłem Lost Legacy, działającym w 1080p to było wszystko ok

Czyli tym bardziej możliwe, że problem może być sprzętowy. Może konsola pod większym obciążeniem nie wyrabia. Przetestuj inną wymagającą grę w 4K.

Opublikowano
Godzinę temu, MYSZa7 napisał:

Możliwe że to problem z HDMI i przesyłem obrazu w 4K. Miałem takie objawy przy dashu i Deathloopie, jak odpaliłem Lost Legacy, działającym w 1080p to było wszystko ok. Na ten moment wszystko śmiga, możliwe, że jednostkowy przypadek, może zmienię kabel na jakiś lepszy i krótszy, żeby zniwelować te ewentualne zakłócenia w sygnale.

No nie wiem. Zmień i zobacz. Mi przy niektórych grach też nie migało. No i zdarzały się nawet przerwy tygodniowe od migania.

Opublikowano

Zobacz czy kabel HDMI nie jest blisko wylotu ciepłego powietrza z konsoli, miałem taką sytuację w PS4 Pro i przy bardziej intensywnych gierkach robiły się cyrki, ułożyłem inaczej kabel i problem zniknął.

Opublikowano

Będę jeszcze sprawdzał na innym kablu za jakiś czas, ale jak ma się zjebać ostatecznie to oby do lipca, kiedy jeszcze będę miał gwarancję :kaz:

Opublikowano

Gwarancja Sony... To już chyba wolałbym sprzedać konsolę póki działa, dołożyć i kupić nową.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.