Opublikowano 19 grudnia 20213 l Dziś podczas grania moja konsola postanowiła się wyłączyć. Przez około 15 minut nie chciała się uruchomić. Włączona była kilka godzin wprawdzie, ale do tej pory nie było takich sytuacji. Z racji kończącej się gwarancji zastanawiam się czy coś należy zrobić. Czy ktoś z Was miał takie sytuacje?
Opublikowano 19 grudnia 20213 l Mi jak się wyłączyła pierwszym razem to już się nie uruchomiła. Ile masz tej gwarancji jeszcze?
Opublikowano 19 grudnia 20213 l Jeśli działa dalej normalnie to i tak nic nie zrobisz. Więc szczęściem w nieszczęściu by było żeby padła przed końcem gwarancji, albo już działała długooo normalnie.
Opublikowano 19 grudnia 20213 l I niestety problem się powtarza. Konsola działa koło 30 minut. Lepiej zgłaszać się do sklepu czy bezpośrednio do Sony?
Opublikowano 29 grudnia 20213 l Witam Was. Ps5 vs UPC Co może być problemem jeżeli internet od UPC 750 światłowód ma od 3 do 8 mb wysyłania w testach połączenia ps5 i cholernie jest niestabilne, natomiast przy teście UPC na pc ma ponad 35 mb. Porty odblokowane. Czy wina ustawień na ps5? Może inny kabel ethernet? Pomocy Edytowane 29 grudnia 20213 l przez Majkel23
Opublikowano 29 grudnia 20213 l 5 minut temu, Majkel23 napisał: Witam Was. Ps5 vs UPC Co może być problemem jeżeli internet od UPC 750 światłowód ma od 3 do 8 mb wysyłania w testach połączenia ps5 i cholernie jest niestabilne, natomiast przy teście UPC na pc ma ponad 35 mb. Porty odblokowane. Czy wina ustawień na ps5? Może inny kabel ethernet? Pomocy Z UPC były jakieś jaja nawet na PS4, ludzie z tego co pamiętam dzwonili do supportu UPC żeby im coś tam odblokowali
Opublikowano 30 grudnia 20213 l Witam dzisiaj zgłosiłem awarie ps 5 do serwisu . Wywala mi co jakiś czas do menu grę warzone błąd ce- 1088255-1 próbowałem wszystkiego odbudowanie bazy danych . Reinstalacja gry i ustawianie fabryczne nic to nie dało zadzwoniłem i konsola jedzie do Francji mam etykietę do wydruku przez dpd . Sam ustalam kiedy odbior przesyłki . I pytanie czy po takim błędzie wysyłają naprawiona czy nową? Jak wysyłają nowa to tą nowsza ? Może miał ktoś już podobny problem i ile się zazwyczaj czeka ?
Opublikowano 30 grudnia 20213 l 2 godziny temu, markas2343 napisał: Witam dzisiaj zgłosiłem awarie ps 5 do serwisu . Wywala mi co jakiś czas do menu grę warzone błąd ce- 1088255-1 próbowałem wszystkiego odbudowanie bazy danych . Reinstalacja gry i ustawianie fabryczne nic to nie dało zadzwoniłem i konsola jedzie do Francji mam etykietę do wydruku przez dpd . Sam ustalam kiedy odbior przesyłki . I pytanie czy po takim błędzie wysyłają naprawiona czy nową? Jak wysyłają nowa to tą nowsza ? Może miał ktoś już podobny problem i ile się zazwyczaj czeka ? Warzone obecnie to jest festiwal błędów, a na PS5 są problemy ze stabilnością, bug buga pogania. Także, licz się z tym, że wizyta w serwisie nie pomoże, bo winnym prawdopodobnie jest sama gra.
Opublikowano 30 grudnia 20213 l No błąd to ewidentnie problem sprzętowy . Artefakty czy bugi czy inne tego typu w warzone zdążają się ale bynajmniej umnie rzadko zdarzało się ze wywalało mnie z serwera lecz nigdy do głównego menu konsoli z ww błędem
Opublikowano 30 grudnia 20213 l To nie wina konsoli tylko warzone na PlayStation jest obecnie w opłakanym stanie. Tylko na warzone mam tak samo błędy, glitche itp. To wina gry wiec nie potrzebnie wysylales to nic nie da.
Opublikowano 30 grudnia 20213 l Jeszcze niewysylalem mam właśnie zapakować i zadzwonic do kuriera po odbior i się zastanawiam
Opublikowano 30 grudnia 20213 l Konsoli raczej niebede wysyłał zmieniłem z 120 Hz na 60 i od 2h jest Ok nie wywaliło mnie ani razu wiec raczej jest Ok
Opublikowano 10 stycznia 20223 l Dzisiaj miałem coś takiego: a wcześniej coś podobnego jak przedstawia koleś na poniższym filmiku, migotanie obrazu: Po resecie już śmiga normalnie, ale jak myślicie co to może być? Konsole powoli umiera, coś z płytą główną, a może coś z hdmi?
Opublikowano 12 stycznia 20223 l W dniu 10.01.2022 o 20:50, MYSZa7 napisał: Dzisiaj miałem coś takiego: a wcześniej coś podobnego jak przedstawia koleś na poniższym filmiku, migotanie obrazu: Po resecie już śmiga normalnie, ale jak myślicie co to może być? Konsole powoli umiera, coś z płytą główną, a może coś z hdmi? Te miganie miałem na pierwszej mojej ps5. Tylko trochę mniej. Zawsze musiałem uruchomić ponownie konsole. Praktycznie od początku to miałem. Po 8 miesiącach padła podczas grania w cuszime. Chociaz myslalem ze aktualizacje rozwiazal problem .W końcu wywaliło zielony obraz na sekundę i konsola padła. Tak zwany Blue light of death. Po prostu się zepsuła. Edytowane 12 stycznia 20223 l przez Donatello1991
Opublikowano 12 stycznia 20223 l Godzinę temu, Donatello1991 napisał: Te miganie miałem na pierwszej mojej ps5. Tylko trochę mniej. Zawsze musiałem uruchomić ponownie konsole. Praktycznie od początku to miałem. Po 8 miesiącach padła podczas grania w cuszime. Chociaz myslalem ze aktualizacje rozwiazal problem .W końcu wywaliło zielony obraz na sekundę i konsola padła. Tak zwany Blue light of death. Po prostu się zepsuła. Możliwe że to problem z HDMI i przesyłem obrazu w 4K. Miałem takie objawy przy dashu i Deathloopie, jak odpaliłem Lost Legacy, działającym w 1080p to było wszystko ok. Na ten moment wszystko śmiga, możliwe, że jednostkowy przypadek, może zmienię kabel na jakiś lepszy i krótszy, żeby zniwelować te ewentualne zakłócenia w sygnale.
Opublikowano 12 stycznia 20223 l 32 minuty temu, MYSZa7 napisał: jak odpaliłem Lost Legacy, działającym w 1080p to było wszystko ok Czyli tym bardziej możliwe, że problem może być sprzętowy. Może konsola pod większym obciążeniem nie wyrabia. Przetestuj inną wymagającą grę w 4K.
Opublikowano 12 stycznia 20223 l Godzinę temu, MYSZa7 napisał: Możliwe że to problem z HDMI i przesyłem obrazu w 4K. Miałem takie objawy przy dashu i Deathloopie, jak odpaliłem Lost Legacy, działającym w 1080p to było wszystko ok. Na ten moment wszystko śmiga, możliwe, że jednostkowy przypadek, może zmienię kabel na jakiś lepszy i krótszy, żeby zniwelować te ewentualne zakłócenia w sygnale. No nie wiem. Zmień i zobacz. Mi przy niektórych grach też nie migało. No i zdarzały się nawet przerwy tygodniowe od migania.
Opublikowano 12 stycznia 20223 l Zobacz czy kabel HDMI nie jest blisko wylotu ciepłego powietrza z konsoli, miałem taką sytuację w PS4 Pro i przy bardziej intensywnych gierkach robiły się cyrki, ułożyłem inaczej kabel i problem zniknął.
Opublikowano 12 stycznia 20223 l Będę jeszcze sprawdzał na innym kablu za jakiś czas, ale jak ma się zjebać ostatecznie to oby do lipca, kiedy jeszcze będę miał gwarancję
Opublikowano 12 stycznia 20223 l Gwarancja Sony... To już chyba wolałbym sprzedać konsolę póki działa, dołożyć i kupić nową.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.