Skocz do zawartości

Awaryjność PS5


triboy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Heh... dwa tygodnie konsola się kurzyła, bo grałem na klocuchu i chyba z zazdrości nak#rwia cewkami :D
Wcześniej tego nie miałem i w ogóle zastanawiałem się, czy jak będę miał to będę potrafił to wyłapać, ale tu nie ma wątpliwości - mocno słyszalny szajs.
Gram w słuchawkach, więc kij z tym, ale ciekawe, że tak się znikąd odpaliło, mimo wcześniejszej nieobecności.

Opublikowano

Witam, jestem posiadaczem ps5 i lokalnego swiatłowodu "kol-net" od przynajmniej roku. W ostatnim czasie sie pojawiac powazne problemy w grach sieciowych. Mianowicie mimo dobrych wyników na speed i ping testach(udostepnie ponizej) w niektórych grach dzieją się dziwne rzeczy. Np. Apex Legends(też bedzie klip) mam pernamenty lag przy obracaniu postacią/kamera FPP i czasem pojawiaja sie ikony wysokiego pingu. Problemy pojawiaja sie takze w Black Desert Online (MMO) gdzie potrafi zamrozic wszystkie postacie na 2-3 sekundy. Co ciekawe, w Fortnite nie widać zadnych zaklocen, tak jak w Rogue Comany (testowałem różne gry). Nie wiem czy ma to zwiazek, ale nie moge też np. wysyłać klipów z gier nagranych za pomoca playstation na imprezy grupowe. Proces zatrzymuje sie na przesyłaniu/ konwertowaniu co widac na czacie. Dzwoniłem do supportu ps5 gdzie dowiedziałem się, że nie jest to usterką konsoli i problemem byłoby dopiero gdybym w ogole nie mogl sie polaczyc z Playstation Network, a jesli wysle to na gwarancje to sprawdza zaledwie czy takie polaczenie da sie uzyskac i odesla konsole za 3 tygodnie.

 

https://www.speedtest.pl/wynik/329903005

 

https://zapodaj.net/f3d2ddd38a85b.jpg.html

 

 

Opublikowano

Mam zagwozdke z infolinia sony. W pudle z konsola dostalem zjebany kabel HDMI. Po prostu nie puszczał sygnału. Infolinia, mówi ze no problem wyślemy nowy. Tylko, że temat ciągnie sie juz ponad miesiąc. Po dwóch tygodniach od zgłoszenia, wysłali maila

potwierdzającego przekazanie do serwisu i oni wyślą. Kilka dni temu napisałem, ze nadal kabla nie ma i odpisali mi ze mam czekac, ale niewiedza ile xd bo problemy operacyjne maja. Mógłbym kupić nowy, ale chyba nie o to chodzi, bo niby czemu mam wydać choc zlotowke. No i jedyny kabel 2.1 mam od xboxika, a wszystkie inne sa zajęte innymi sprzętami.

Czy ja moge cos zdziałać? Dla mnie to praktycznie cala konsola nie działa bez kabla.

 

  • WTF 1
Opublikowano
11 godzin temu, Shankor napisał:

Kabel HDMI 2.1, 3 metry, którego używam to koszt 40 zł

 

34 minuty temu, Czoperrr napisał:

Kup nowy, będziesz miał dwa

 

Chyba nie doczytaliście:

 

11 godzin temu, MichAelis napisał:

Mógłbym kupić nowy, ale chyba nie o to chodzi, bo niby czemu mam wydać choc zlotowke.

 

3d3c608616_w_imie_zasad.jpg.8841e8c7115e3dbaa33180c8246d886c.jpg

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano

Z tego co rozumiem, przepiąl sobie kabel od Xboxa, bo na raz na obu nie gra, więc konsola nie leży z powodu braku przewodu. No i po co bulic za kolejny kabel, który będzie tylko zaśmiecał graty, jak w końcu ten reklamowany dojdzie. Pytanie bylo jak wymusić na Sony reakcje, a nie gdzie sobie kupić nowy HDMI. 

 

Super podejście, producent jebie was na częściach to kupcie nowe xd Dualsensow z reklamacji tez wam niech nie odsyłają, nowy tylko 319 zł a na OLX i za 200 się wyhaczy.

 

No to odpowiadając na pytanie może UOKIK? Jak mnie jeden sklep na V*** robił z reklamacja przez 2 miesiące to napisałem na ich formularz po poradę konsumecką, w końcu się udało załatwić.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Ja oczywiście rozumiem, że kabel ma być sprawny i to bez zbędnych ceregieli oraz dodatkowych kosztów, że jest on integralną i niezbędna częścią w zawartości pudełka. Ale z mojej perspektywy: mój czas, "nerwy", telefoniada z infolinią, pisanie maili do Sony i instytucji jest wart więcej niż 40 zł. A kabel jest bardzo dobrej jakości i działa bez problemów :P.

A jeśli masz już sprawny kabel i grasz oraz cieszysz się życiem... to tym bardziej byłoby mi szkoda na to czasu.

Edytowane przez Shankor
Opublikowano

To spróbuję tak. Znika Ci z konta 40 zł w banku z powodu buga systemu. Wisisz na słuchawce z wyjaśnieniem, czy ignor, bo przecież masz więcej na koncie, zresztą posiedzi się w pracy i zarobi kolejne 40 zł? 

 

No nie wiem, ja bym domagał się swojego przy minimalnym nakładzie effortu, czyli 1 telefon z reklamacja, moze 1 mail przypominający (do sądu bym pewnie nie szedł ani nie spędzał 8h dziennie na przeglądanie forów prawniczych).

 

Zasady qrva, nawet po 2 zł wracam do kasy jak się pomylą, dzięki czemu złotówka do złotówki i uzbiera się miliard :nosacz:

 

Opublikowano
5 godzin temu, _Red_ napisał:

No to odpowiadając na pytanie może UOKIK? Jak mnie jeden sklep na V*** robił z reklamacja przez 2 miesiące to napisałem na ich formularz po poradę konsumecką, w końcu się udało załatwić.

 

Viktorgames? :philosoraptor:

Słyszałem, że właściciel to cygan :pawel:

  • Lubię! 1
Opublikowano
W dniu 14.05.2022 o 23:46, Wredny napisał:

Heh... dwa tygodnie konsola się kurzyła, bo grałem na klocuchu i chyba z zazdrości nak#rwia cewkami :D
Wcześniej tego nie miałem i w ogóle zastanawiałem się, czy jak będę miał to będę potrafił to wyłapać, ale tu nie ma wątpliwości - mocno słyszalny szajs.
Gram w słuchawkach, więc kij z tym, ale ciekawe, że tak się znikąd odpaliło, mimo wcześniejszej nieobecności.

Z ciekawości odpaliłem swoją plejkę chyba po 3 tygodniach (a kupiłem jakoś tydzień po Tobie jeśli się nie mylę) i sprawdzałem czy cewki nie piszczą. I co? 

Spoiler

Nie piszczą :obama:

Mam 3 koty brykają przy konsoli, ganiają się i w ogóle akrobacje. Nie wiem czy ma to znaczenie ale u mnie PS5 jest horyzontalnie a nie wertykalnie postawiona.

Opublikowano

Czyli mówicie, że nowe konsole to lepiej na HDMI 2.1 podłączać? :philosoraptor: 

 

Ten w pudle od PS5 jest jakoś opisany, że to 2.1, bo jak przeglądałem zawartość to rzucił mi się tylko, że jest cały czarny? 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 2.04.2022 o 19:26, mcraczek napisał:

Panowie wczoraj w nocy podczas grania w moim mieście był zanik prądu na grubszą skalę. Dzisiaj kiedy światłość ponownie nastała moja PS5 nie chce się włączyć. Sprawdzałem możliwość uruchomienia na innym kablu zasilającym ( od PS3 ) co nie dało żadnego efektu. Podpinałem kablem pada do konsoli i również nie idzie jej włączyć takim sposobem. Jedyny dźwięk jaki wydaje konsola jest w momencie wyjęcia i ponownego włożenia kabla zasilającego ( piknięcie ). Jak myślicie szlag ją trafił?

Serwis ci już zrobił konsolę? Jeśli tak, to ile czekałeś?

 

U mnie 3 tyg. temu przestała się włączać. Nie reaguje na nic. Powiedzmy, że było ehm, przepięcie w gniazdku.

Od poniedziałku po tym incydencie, konsola na gwarancji sklepowej leży w serwisie Sony i jedyne co słyszę od tego czasu, że jest diagnozowana. Nie wiem czy przez ponad 2 tyg. można diagnozować spalony zasilacz, ale najwyraźniej mózgi w serwisie myślą, że naprawi się siłą woli albo leżakowaniem.

Opublikowano

Panowie mam problem z grą Horizon Forbidden West. Bardzo długo w nią nie grałem. Dziś po kilkumiesięcznej przerwie postanowiłem wznowić rozgrywkę. Pograłem z godzinę bez żadnych problemów, ale po wyjściu z gry zauważyłem, że mam do zainstalowania najnowszy update do gry. Kliknąłem więc "Aktualizuj". Konsola pomieliła chwilę, po czym się...wyłączyła i nie wstała. Próbowałem ją włączyć ponownie, ale bez rezultatu. Dopiero po odłączeniu i ponownym podłączeniu kabla sieciowego udało się ją uruchomić, po czym dostałem czarny ekran z napisem, że uszkodzeniu uległa pamięc konsoli i następuje proces jej naprawy. Po wszystkim konsola wstała, ale Horizona nie dało się już urochomić. Wszedłem do sekcji błędów w ustawieniach i wyszło, że to błąd CE-107622-8. Wyguglałem, że należy usunąć zawartość gry i zainstalować ją ponownie. niestety u mnie doopa. Pisze, że nie można usunąć zawartości i również dostaję info, że gry nie mogę uruchomić. Proszę o pomoc co mogę zrobić?

  • Smutny 1
Opublikowano

Może spróbuj odpalić ręcznie odbudowę bazy i sprawdź czy masz ostatnią wersję Horizona zainstalowaną albo czy idzie zaktualizować (1.0.16). Jak dalej nic to pewnie format całego dysku.

Opublikowano
6 minut temu, Square napisał:

Może spróbuj odpalić ręcznie odbudowę bazy i sprawdź czy masz ostatnią wersję Horizona zainstalowaną albo czy idzie zaktualizować (1.0.16). Jak dalej nic to pewnie format całego dysku.

Tylko dziwne, że inne gry odpalają bez problemu. Jak tą bazę ręcznie odbudować?

Opublikowano
19 godzin temu, marcinwks napisał:

Serwis ci już zrobił konsolę? Jeśli tak, to ile czekałeś?

 

U mnie 3 tyg. temu przestała się włączać. Nie reaguje na nic. Powiedzmy, że było ehm, przepięcie w gniazdku.

Od poniedziałku po tym incydencie, konsola na gwarancji sklepowej leży w serwisie Sony i jedyne co słyszę od tego czasu, że jest diagnozowana. Nie wiem czy przez ponad 2 tyg. można diagnozować spalony zasilacz, ale najwyraźniej mózgi w serwisie myślą, że naprawi się siłą woli albo leżakowaniem.

Ostatecznie mój egzemplarz został naprawiony, ale nie udało mi się uzyskać informacji co dokładnie uległo awarii... Najważniejsze, że ogarneli. Od zgłoszenia reklamacji do momentu odbioru naprawionego sprzętu minęło jakieś 1,5 miesiąca, także trzeba być bardzo cierpliwym.

Opublikowano
33 minuty temu, mcraczek napisał:

Ostatecznie mój egzemplarz został naprawiony, ale nie udało mi się uzyskać informacji co dokładnie uległo awarii... Najważniejsze, że ogarneli. Od zgłoszenia reklamacji do momentu odbioru naprawionego sprzętu minęło jakieś 1,5 miesiąca, także trzeba być bardzo cierpliwym.

To rzeczywiście się spieszą. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...