Skocz do zawartości

Awaryjność PS5


triboy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W sprawie o której pisałem powyżej. Tak jak radził kolega @Square wyłączyłem konsolę ręcznie przyciskając na niej przycisk sieciowy przez 3 sekundy, po czym włączyłem ją w trybie awaryjnym. Wybrałem opcję Odbudowanie bazy danych. W poradnikach pisze, że powinno to trwać ok 5 minut. Tymczasem u mnie trwa już ok 20-tu i niestety dzieje się rzecz dziwna, bo pozostały czas do zakończenia operacji miast się zmniejszać to się powiększa. Doszło do 38 sek, a od tego momentu wartość stale się zwiększa tj 38 sek, 42....72 sek, 3 min., 4 min.,  a teraz 5min...To jest normalne?

IMG_20220614_142653330.jpg

Opublikowano
3 minuty temu, Square napisał:

U mnie to zawsze była kwestia kilkunastu sekund czy tam minuty. Niby zanim odpalisz to jest info, że może zająć nawet kilka godzin.

To co radzisz, czekać? Tylko ile? :/ Teraz jest juz 8 min, a mieli od prawie godziny :( 

Opublikowano

Ostatnio czekałem 25 minut na wyłączenie konsoli po tym jak mi się gra zwiesiła, ostatecznie musiałem wyciągnąć kabel. Przy jakimś błędzie na dysku jak u ciebie to nie wiem ile to może trwać.

Opublikowano
4 minuty temu, Square napisał:

Ostatnio czekałem 25 minut na wyłączenie konsoli po tym jak mi się gra zwiesiła, ostatecznie musiałem wyciągnąć kabel. Przy jakimś błędzie na dysku jak u ciebie to nie wiem ile to może trwać.

Ok, a jakby trwało to dajmy na to 10 h i dalej czas zamiast się zmniejszać i będzie narastać to wówczas będę mógł jakoś zatrzymać ten proces bez groźby, że zbrickuję konsolę?

Opublikowano

Nie wydaje mi się aby była opcja przerwania tego procesu, nie inna niż wyłączenie konsoli poprzez trzymanie przycisku power ponad 10 sekund czy wyciągnięcia kabla (efekt jest ten sam da obu opcji).

  • Dzięki 1
Opublikowano

Ostatecznie pomógł całkowity reset konsoli w trybie awaryjnym. Po po ponownym zassaniu systemu i Horizona 2 wszystko hula.

 

Tyle tylko, że będę musiał teraz zainstalować całą bibliotekę co miałem na dysku, ale w sumie...Najważniejsze, że mogę dalej kontynuować H2.

Opublikowano

To ta odbudowa po jakim czasie się skończyła? No tak jak pisałem za pierwszym razem, jak nie pójdzie po odbudowie to pełen reset załatwi sprawę.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.Chcę odeslac swojego niesprawnego pada dualsense na gwarancje do sony.Uzupelniam caly ten formularz zgloszeniowy i mam jeden problem,chodzi o adres do wysylki.

Gdy wybieram swoj adres to mogę wybrac tylko ul.i nr bloku np.lub tez mieszkania.Nie mogę wpisac np. 15/8.

Tylko 15 lub 8.Dalszy adres czyli kod pocztowy i miasto mozna normalnie wpisac.Jak to zakonczyc?.

Przeciez nie podam samego adresu bez podania nr. mieszkania,czy tez nr.bloku.

 

 

Opublikowano
6 minut temu, BlessedBlack napisał:

Uzupelniam caly ten formularz zgloszeniowy

Ja zgłaszałem przez telefon i poszło bez problemów. Może spróbuj tak zamiast przez www.

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, Square napisał:

Ja zgłaszałem przez telefon i poszło bez problemów. Może spróbuj tak zamiast przez www.

No wlasnie wczoraj przez smartfon to robilem i bylo to samo,dzisiaj specjalnie przez laptop odpalilem i lipa,to samo.

 

Edytowane przez BlessedBlack
Opublikowano
1 minutę temu, Square napisał:

Przez telefon w sensie zadzwoniłem do nich.

A mozesz mi podac ten nr.Bo ja za cholere nie mogę znaleźć,wszedzie odsyla mnie do formularza,ewentualnie jakis czat mają?

Opublikowano
1 minutę temu, Square napisał:

Centrum Obsługi Klienta: +48 22 397 89 24

Dziekuję,niestety dzisiaj nie czynne,ale lipę mają z tym serwisem.Chyba do sklepu mediaexpert dzisiaj zawiozę i tam oddam na gwarancję?

Opublikowano
19 minut temu, Square napisał:

Zadzwoń jutro, na maila dostaniesz etykietę i wysyłasz tego samego dnia bez dodatkowych kosztów. Oddając do sklepu cały proces zajmie dłużej.

Chyba tak zrobię.Mam tylko jeden dylemat.Za 2 tygodnie zaczynam urlop i wyjezdzam z miejsca zamieszkania na 3 tygodnie i nie bedzie mnie na miejscu.Czy w ciagu 13 dni zdąży do mnie dotrzeć pad?.Kurde sam nie wiem jak to załatwić,akurat teraz jak okres urlopowy.Jakim kurierem to nalezy wyslac dpd,dhl,mogę w placowce wyslac?

Opublikowano
1 minutę temu, Square napisał:

Ja dostałem nowego pada po 8 dniach. U mnie było to DPD, dzwonisz i kurier przychodzi odebrać paczkę, albo zanosisz do punktu.

A wysylam w opakowaniu zastepczym,czyli jakis swoje pudelko kartonowe odpowiednio zabezpieczone,czy w oryginalnym?

Opublikowano

Jest problem :) Od kiedy zacząłem grać w Horizona drugiego, nie mogę wyłączać w uśpienie z tą gierkà, bo robi się zielony ekran i zawieszka. Muszę normalnie wyłączać sprzęt i wtedy jest ok.

Dodam, że mam tak tylko z H2. Mocno się obawiać? Dojedzie do PS5pro czy już lepiej polować na kolejny egzemplarz?

Opublikowano
2 godziny temu, balon napisał:

Jest problem :) Od kiedy zacząłem grać w Horizona drugiego, nie mogę wyłączać w uśpienie z tą gierkà, bo robi się zielony ekran i zawieszka. Muszę normalnie wyłączać sprzęt i wtedy jest ok.

Dodam, że mam tak tylko z H2. Mocno się obawiać? Dojedzie do PS5pro czy już lepiej polować na kolejny egzemplarz?

 

  • Dzięki 1
Opublikowano
W dniu 19.12.2021 o 19:08, Goldie napisał:

I niestety problem się powtarza. Konsola działa koło 30 minut. Lepiej zgłaszać się do sklepu czy bezpośrednio do Sony?

Sorka za odkopanie tematu. Jak rozwiązałeś problem? Pytam bo od pewnego czasu mam podobnie i ciekawi mnie diagnoza.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...