Masamune 181 Opublikowano 27 marca Opublikowano 27 marca Normalne, PSN jakoś od 2 tygodni nie potrafi normalnie zwykłej imprezy obsłużyć, tnie niemiłosiernie. Trilery czy zrzuty lądują się w nieskończoność. Cytuj
maxofff 0 Opublikowano 28 marca Opublikowano 28 marca 12 godzin temu, Masamune napisał: Normalne, PSN jakoś od 2 tygodni nie potrafi normalnie zwykłej imprezy obsłużyć, tnie niemiłosiernie. Trilery czy zrzuty lądują się w nieskończoność. Dzięki za odpowiedź. A już zacząłem się obawiać że z moją konsola coś nie tak i może sypie się karta sieciowa. Jednak widzę dużo wpisów że także inne osoby mają ciągle jakieś problemy z netem itp. Cytuj
LukeSpidey 941 Opublikowano 28 marca Opublikowano 28 marca Też od jakiegoś czasu mam ten problem, ale się nie przejołem, ponieważ wiedziałem, że to coś po stronie SONY. Najwyraźniej nasza kasa na PSPlus jest wydawana na inne cele, niż poprawę jakoś tej usługi. Cytuj
maxofff 0 Opublikowano 28 marca Opublikowano 28 marca Ja jeszcze dla pewności ściągałem YT na PS5 i tam odtwarzałem różne filmy w 4K i było wszystko OK. Żadnych przycinek, buforowania itp. Wolałem się upewnić że to nie wina np. karty sieciowej, bo jak mówiłem mam 14 dni na ewentualny zwrot. Cytuj
maxofff 0 Opublikowano 2 kwietnia Opublikowano 2 kwietnia A nie macie problemów ze Slimem podczas gry w 120 klatkach ? Pytam bo ostatnio odpaliłem ostatniego Ratchet & Clank Rift Apart i tak po 3 godz. ciągłej gry konsola dostała zaczęła bardzo głośno pracować. A najgorsze w tym wszystkim nie był już wysoki hałas tylko to że konsola co chwilę zmieniała obroty wentylatora. Raz na wysokie, gdzie było już b.głośno, a za kilkanaście sekund te obroty ciut spadały na niższe. Taka huśtawka. Pewnie tryb 120 klatek tak obciążył konsole, ale to bez sensu bo co, gra ma taką opcję i mam nie grać bo konsola za chwilę się przegrzeje ? A co będzie latem, w upalne dni to już nie chcę nawet myśleć... Niby wczoraj wszystkie te trailery z gier w PS STORE zaczęły normalnie i dobrze działać, człowiek się już ucieszył że wszystko OK, to teraz problem następny. Nie wiem czy reklamować tego Slim'a i zarządzać zwrot kasy czy wymienić na następną sztukę i liczyć że będzie lepiej ? Dajcie znać jak u Was z dłuższymi sesjami i graniem w 120 klatkach. Cytuj
krzysiek923 1 711 Opublikowano 2 kwietnia Opublikowano 2 kwietnia Skoro inni nie mają problemu, a sprzęt jest złożony 1:1 z tych samych podzespołów u każdego, to albo chińczyk przy składaniu pożałował ciekłego metalu, albo konsola jest niepoprawnie złożona (coś nie dociska). Reklamuj póki możesz. Cytuj
maxofff 0 Opublikowano 2 kwietnia Opublikowano 2 kwietnia Godzinę temu, krzysiek923 napisał: Skoro inni nie mają problemu, a sprzęt jest złożony 1:1 z tych samych podzespołów u każdego, to albo chińczyk przy składaniu pożałował ciekłego metalu, albo konsola jest niepoprawnie złożona (coś nie dociska). Reklamuj póki możesz. Stawiam na ciekły metal, że jest go za mało położone, albo spłynął bo z którejś strony źle dociska radiator. Zresztą nie ma co gdybać, będę zwracał, bo latem pewnie już przy jakiś wyższych temperaturach bym nawet nie pograł. Teraz przy Ratchecie konsola mało nie"odfrunęła", pewnie jak bym nie wyłączył w porę gry to zobaczył bym komunikat o przegrzaniu... Szkoda bo uważam że ten ciekły metal za dobre posunięcie Sony, jednak widać że też jest z tym sporo problemów. Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 3 kwietnia Opublikowano 3 kwietnia Ja swoją konsolę mam już 4 rok i zero problemów z ciekłym metalem. Wydaje mi się, że taka praca konsoli to efekt naturalnej ewolucji w postaci mniejszej obudowy, radiatorów itd w wersjach Slim. Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 3 kwietnia Opublikowano 3 kwietnia W dniu 2.04.2024 o 08:38, maxofff napisał: Stawiam na ciekły metal, że jest go za mało położone, albo spłynął bo z którejś strony źle dociska radiator. Zresztą nie ma co gdybać, będę zwracał, bo latem pewnie już przy jakiś wyższych temperaturach bym nawet nie pograł. Teraz przy Ratchecie konsola mało nie"odfrunęła", pewnie jak bym nie wyłączył w porę gry to zobaczył bym komunikat o przegrzaniu... Szkoda bo uważam że ten ciekły metal za dobre posunięcie Sony, jednak widać że też jest z tym sporo problemów. A gdzie kupowałeś? Pewnie spławią Cie i będzie trzeba konsole wysłać na serwis bo wątpię, żeby Ci forsę oddali. Cytuj
maxofff 0 Opublikowano 3 kwietnia Opublikowano 3 kwietnia 2 godziny temu, Plugawy napisał: A gdzie kupowałeś? Pewnie spławią Cie i będzie trzeba konsole wysłać na serwis bo wątpię, żeby Ci forsę oddali. Kupiłem w Media Markecie. Oczywiście robili problem, ale w końcu zwrócili pieniądze. Teraz aż boję się już kupić Slim'a i nie wiem czy nie zaczekam na PRO. Cytuj
kiseki 791 Opublikowano 19 maja Opublikowano 19 maja Jest ktoś w stanie pomóc co mogę zrobić poza odbudową danych i zwolnieniem pamięci podręcznej? Przywrócenie fabryczne? Wolne 280GB, a nie może zainstalować gry ważącej 73GB. Cytuj
vip77 250 Opublikowano 19 maja Opublikowano 19 maja Ja bym spróbował coś innego niedużego ściągnąć i zainstalować, (zobaczyć czy się ilości danych zmienią) a jak się to uda to jeszcze raz tą co nie chciało. Cytuj
kiseki 791 Opublikowano 19 maja Opublikowano 19 maja 15 godzin temu, vip77 napisał(a): Ja bym spróbował coś innego niedużego ściągnąć i zainstalować, (zobaczyć czy się ilości danych zmienią) a jak się to uda to jeszcze raz tą co nie chciało. Próbowałem i ilość miejsca maleje. Wygląda jakbym nie mógł zejść poniżej 200-220gb. Cytuj
KrzysztofKI 0 Opublikowano 23 maja Opublikowano 23 maja (edytowane) Witam. Dziś pojawił się problem w mojej Ps5. Otóż nie używałem jej kilka dni, i dzisiaj podczas próby pierwszego uruchomienia Ghost of Tsushima Pojawił się tylko czarny obraz i nic więcej (restart wyłączenie konsoli to samo). Ale problem jest teraz taki ze żadna gra nie działa. Menu główne wszystko działa spoko ale gdy tylko uruchomię która kolwiek grę to uruchamia się i np wyświetla się w niej monit aby wcisnąć przycisk X aby rozpocząć. Niestety żaden przycisk nie działa i nic nie idzie zrobić. Jedyny przycisk działający to PS który przenosi do menu a tam wszystko jest już ok. Miał ktoś Już taki przypadek? Pozdrawiam Krzysztof Edytowane 23 maja przez KrzysztofKI Cytuj
Beelzeboss 324 Opublikowano 27 maja Opublikowano 27 maja W dniu 13.01.2024 o 11:14, Observer napisał(a): Mam wyjątkowo wkurwiający błąd, jakby moja konsola nie widziała że mam licencje na plusa premium (mam na jeszcze kilka miesięcy) i gry które kupiłem za kase w sklepie. Nie mogę: - grać online, aczkolwiek do trybów online wejść mogę, natomiast przy próbie matchmakingu mam komunikat "something went wrong" i błąd CE-117773-6 - grać w pobrane gry z plusa. Zamiast opcji graj mam kup albo upgrade (w sensie zrób upgrade plusa). Po kliknięciu w którąś z tych opcji dostaje komunikat "you already have this item", ale nie ma opcji włączyć gry - grać w gry które kupiłem za kase - jak wyżej, zamiast opcji graj mam kup, ale po kliknięciu mam info że ta gra jest już kupiona - pobierać gier które już kiedyś pobrałem (jakby ktoś na rozwiązanie problemu powyżej proponował skasować i pobrać) - w sklepie mam ten sam komunikat, że gre już mam, ale nie ma opcji pobrania. Na aplikacji jak próbuje pobrać to mam komunikat "something went wrong". Mogę natomiast: - Pobrać i opalić z plusa essential grę w którą nigdy nie grałem i nigdy nie pobierałem - tj. te trzy co teraz rzucili. - grać offline w gry z płyt Szukałem po necie i ludzie mają po jednym z tych błędów albo dotyczący jednej gry, a ja mam takie combo Próbowałem: - odświeżyć licencje - odbudować bazę danych - włączać i wyłączać udostępnianie konsoli - wylogować się z innych konsol Sony - power cycle A także kombosy jakie ludzie pisali że support im kazał zrobić i pomagało np. Wyłączyć udostępnianie, odświeżyć licencje, włączyć udostępnianie, zresetować power cycle (tj wyłączyć konsole z prądu na 20 minut) i w tym czasie zresetować router. U mnie oczywiście chuja to daje. Normalnie obwiniłbym Plusa, ale dlaczego nie mogę grać w gry które kupiłem za kase? Tak jakby konsola nie widziała że mam licencje na plusa i gry, a sklep widzi że mam, dlatego na przycisku w dashu mam "kup" a odpowiedź sklepu to "przecież już to kupowałeś" Czy ktoś może miał coś podobnego? Jaki był finał tego? Inwestowanie w playstation mnie odpycha przez spaghetti code na backendzie psn... Cytuj
Observer 10 528 Opublikowano 27 maja Opublikowano 27 maja Z trzy rozmowy na linii, wymiana kilku maili, naprawili w końcu ale trwało to ponad dwa miesiące. 1 Cytuj
kakus 13 Opublikowano 22 czerwca Opublikowano 22 czerwca (edytowane) Witam, również ja dołączam do tego wątku. Od około 5 dni permanentnie konsola rozłącza się z netem. Kombinowałem ze zmianą routera, hard resetu - to samo. Lagowania podczas gry i chwilę później rozłączenie. Trzeba wejść w ustawienia sieci sprawdzić połączenie, konsola znów pobiera adres sieciowy i wpisuję się w PSN tylko po to aby po kilku minutach zerwać połączenie. Na nic nie zdaje się wpisanie z łapy na sztywno adresu sieciowego, połączenie nr. mac karty sieciowej konsoli z routerem. Mam drugi router w domu, ustawiłem go jako Access Point i połączyłem kablem z konsolą, bo dostęp do sieci mam po światłowodzie do pomieszczenia z routerem bezprzewodowym, który sieje na cały dom. Zobaczymy jaki będzie tego efekt i czy to zadziała. Nie wiem czy łączyć to z nagłym wyłączeniem prądu. Na tej samej listwie z zabezpieczeniem antyprzepięciowym mam Xboxa Series X i z nim się nie dzieją takie rzeczy. Macie jakiś pomysł ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Edytowane 30 czerwca przez kakus Cytuj
koziarr 0 Opublikowano 18 lipca Opublikowano 18 lipca Hejka, tak jak w tytule i już tłumaczę bardziej. Wczoraj pykałem i miałem podłączonego pada. Zapomniałem o tym i niechcąco szarpnąłem i pad poleciał na podłogę z wysokości około metra. No i pykam dalej i zorientowałem się że nie ładuje. Majtałem kablem we wszystkie strony i nic. Zmieniałem porty w plejce, zmieniałem pada i zero sygnału. Przy podłączeniu do kompa czy do przedłużacza to samo. Ku mojego zaskoczeniu jak podłączę go obojętnie gdzie i podepnę cokolwiek, np pojemniczek na słuchawki to działa i ładuje, z pilotem do telewizora było podobnie czyli kabel działa. Problem jest tylko z tym kablem ponieważ jak podłączę inny, w moim przypadku oryginalny od słuchawek, to wszystko działa i pad się ładuje. Czy ktoś miał coś takiego? Mówię o tym ponieważ to jest dosyć dziwne zjawisko ze na obu padach brak sygnału a na innym podłączonym urządzeniu działa normalnie. I przy okazji, jak trzeba będzie nowy kabel to czy to musi być jakiś konkretny czy pierwszy lepszy może zepsuć baterie itd? Cytuj
PiotrekP 1 882 Opublikowano 18 lipca Opublikowano 18 lipca Nie wiem co się dzieje, ale skoki pobierania mam masakryczne. Coś, co powinno się pobrać w 20 minut, chce się pobierać 3h, a test pokazuje 10% tego co powinno być. Wczoraj po trzech restetach numeru kanału w routerze pomogło, ale dziś jest to samo. Na lapku wszystko idzie niemal na full. Cytuj
mitra 1 787 Opublikowano 20 lipca Opublikowano 20 lipca W dniu 18.07.2024 o 14:15, koziarr napisał(a): I przy okazji, jak trzeba będzie nowy kabel to czy to musi być jakiś konkretny czy pierwszy lepszy może zepsuć baterie itd? Najlepiej szukaj kabla co ładuje i przesyła dane. Jeszcze się nie spotkałem, żeby kabel zepsuł pada. W PS4 zazwyczaj ładowałem zwykłym kablem od telefonu, pada do PS5 ładuję kabelkiem z action co właśnie i ładuje i przesyła dane (jest dłuższy od firmowego) i nie ma żadnego problemu. Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 20 lipca Opublikowano 20 lipca 9 minut temu, mitra napisał(a): Najlepiej szukaj kabla co ładuje i przesyła dane. Jeszcze się nie spotkałem, żeby kabel zepsuł pada. W PS4 zazwyczaj ładowałem zwykłym kablem od telefonu, pada do PS5 ładuję kabelkiem z action co właśnie i ładuje i przesyła dane (jest dłuższy od firmowego) i nie ma żadnego problemu. Słuszna decyzja bo co jakiś czas wydawane sa aktualizacje do pada, wiec przesył danych tez jest ważny Pewnie będzie kolejna przed premierą Astro Botka Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 20 lipca Opublikowano 20 lipca 3 godziny temu, MEVEK napisał(a): Słuszna decyzja bo co jakiś czas wydawane sa aktualizacje do pada, wiec przesył danych tez jest ważny Aktualizacje do pada lecą bezprzewodowo. 1 Cytuj
pat23 0 Opublikowano 24 lipca Opublikowano 24 lipca Witam, mam problem z grafiką po aktualizacji oprogramowania. Obraz jest jasny i nic nie widac nie wiecie jak to naprawic? Cytuj
mitra 1 787 Opublikowano 26 lipca Opublikowano 26 lipca W dniu 24.07.2024 o 18:12, pat23 napisał(a): Witam, mam problem z grafiką po aktualizacji oprogramowania. Obraz jest jasny i nic nie widac nie wiecie jak to naprawic? Może w ustawieniach obrazu, na konsoli coś się rozkrzaczyło, sprawdź ustawienia HDR itp. może to pomoże. Cytuj
Bajosky321 0 Opublikowano 12 sierpnia Opublikowano 12 sierpnia Witam , mod pewnego czasu mam problem z PS5 ponieważ , gdy wkładam płytę to ja na chwilę wczyta i zaraz wyrzuci i konsola wydaje dźwięk taki tidin tidin. miał ktoś podobny problem ? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.