Labtec 3 646 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 (edytowane) Witam polecam wyłączać blur, CA, film grain zmienić Cascaded Shadows Resolution z high na medium (zauważone na reddit ze poprawia FPS reportowal @Bigby ) report robimy jaki sprzęt, ustawienia i screenshoty mile widziane Edytowane 10 grudnia 2020 przez Labtec Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 (edytowane) Wrzucam kontrolne foto z wersji PC. Sprzęt: i9-9900K (5,1 GHz), 16GB DDR4 3600 MHz, RTX 3080 i dysk SSD NVMe. Gra śmiga w 2K na max. ustawieniach z max. ray-tracingiem, z wyłączonym ziarnem. DLSS na wydajność. Edytowane 10 grudnia 2020 przez MatekDM 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 116 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Wygląda to wybornie. Czy ktoś miał już okazję aby sprawdzić czy zmiana w cienach o których pisał @Bigby (Cascade Shadows) powoduje tak znaczne przyrosty? Mój komputer jest między Minimum (CPU i RAM) a Recommended (GPU) i liczę jednak że uda mi się wycisnąć te 1080p/60 na mid. Cytuj
Bzduras 12 479 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 5 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Wygląda to wybornie. Czy ktoś miał już okazję aby sprawdzić czy zmiana w cienach o których pisał @Bigby (Cascade Shadows) powoduje tak znaczne przyrosty? Mój komputer jest między Minimum (CPU i RAM) a Recommended (GPU) i liczę jednak że uda mi się wycisnąć te 1080p/60 na mid. Jaki masz dokładnie konfig? Największy przyrost FPSów daje DLSS, ale wiadomo - do tego trzeba mieć choćby najsłabszego RTXa, żeby skorzystać z tych dobrodzejstw. Cytuj
KrYcHu_89 2 289 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Próbował ktoś RT na Psycho już? Duża różnica względem Ultra? Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 1 minutę temu, KrYcHu_89 napisał: Próbował ktoś RT na Psycho już? Duża różnica względem Ultra? Spora, najbardziej widoczna jest w cieniach i ogólnie przejściach pomiędzy światłem, a cieniem. No i więcej jest odbić na ulicach. Bez DLSS strasznie to zarzyna mojego RTX 3080, ale z DLSS na wydajność ładnie współgra. Cytuj
Paolo de Vesir 9 116 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 13 minut temu, Bzduras napisał: Jaki masz dokładnie konfig? Największy przyrost FPSów daje DLSS, ale wiadomo - do tego trzeba mieć choćby najsłabszego RTXa, żeby skorzystać z tych dobrodzejstw. i5 3470 8GB RAM 1060 6GB MSI W grę wchodzi jedynie 1080p, bez żadnego DLSS. Cytuj
Bzduras 12 479 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Wygląda na to, że medium i dynamiczna rozdziałka wchodzą w grę, ale procek czterordzeniowy może Ci uprzykrzyć życie. Cytuj
KrYcHu_89 2 289 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 11 minut temu, MatekDM napisał: Spora, najbardziej widoczna jest w cieniach i ogólnie przejściach pomiędzy światłem, a cieniem. No i więcej jest odbić na ulicach. Bez DLSS strasznie to zarzyna mojego RTX 3080, ale z DLSS na wydajność ładnie współgra. Ja narazie będę się bawił ultra RT z 4k, ale się zastanawiam nad psycho + 1440p (wszystko z dlss perf, ale jest jeszcze ultra perf do sprawdzenia ). Cascaded Shadows Resolution z high na medium jak polecali na reddicie Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 DLSS Ultra Perf dostarcza już sporo bardziej rozmazany obraz. Cytuj
Labtec 3 646 Opublikowano 10 grudnia 2020 Autor Opublikowano 10 grudnia 2020 na GTX kartach można włączyć dynamiczna rozdzielczość, jest opcja pod RTX, FidelityFX CAS nie tak dobre jak DLSS ale zawsze coś! Cytuj
Fraczek 15 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Ryezn 5 3600, RTX 2060s, 16GB RAM - 1080p high bez RT, DLSS na performance i mam cos pomiedzy 75-55 fps. Z wlaczonym RT na minimum 50 fps. Spodziewalem sie czegos lepszego. Ogolnie klimat calkiem zacny. Strzelanie bardzo fajnie im wyszlo. Grafika troche nierowna bo niektore miejsca wygladaja znacznie gorzej. Jazda pojazdami ssie kule. Muzyka to czyste sztosidlo. Musze pograc dluzej bo obecnie mam okolo 4h na liczniku. Na obecna chwile grze wystawiam 7/10. p.s. uwazam ze tryb TPP bylby o wiele wiele lepszym rozwiazniem do tej gry niz FPP. Cytuj
Paolo de Vesir 9 116 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 12 minut temu, Bzduras napisał: Wygląda na to, że medium i dynamiczna rozdziałka wchodzą w grę, ale procek czterordzeniowy może Ci uprzykrzyć życie. Jooo, z tym prockiem najgorzej. Liczyłem, że przy premierze ZEN 3 będzie wysyp nowych procków i staneje R5 3600, ale widzę, że przy obecnej dostępności sprzętu to raczej na nic nie mogę zbytnio liczyć. a dynamiczną ze smakiem przyjmę, bo w takich Gearsach 5 zdała egzamin, a 60 klatek na high to było jednak życie Cytuj
KrYcHu_89 2 289 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Działa wam GOG overlay? Cytuj
KrYcHu_89 2 289 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Nvm wyłączyli go tymczasowo, bo crashował grę, https://www.gog.com/forum/cyberpunk_2077/no_achivements/?search=overlay. Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 A są jakieś suwaki żeby postacie nie wpadały w asfalt? Cytuj
KrYcHu_89 2 289 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 (edytowane) 5 minut temu, KrYcHu_89 napisał: Nvm wyłączyli go tymczasowo, bo crashował grę, https://www.gog.com/forum/cyberpunk_2077/no_achivements/?search=overlay. Jak coś to achiki działają, nie działa tylko overlay (tam na forum ktoś trochę w błąd wprowadził) pewnie dzisiaj będzie hf. Foty można trzaskać bez overlaya bezpośrednio przez photomode, wtedy są w PC: %UserProfile%/Pictures/Cyberpunk 2077 Edytowane 10 grudnia 2020 przez KrYcHu_89 Cytuj
Widget 306 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 RTX 3060Ti, 16 GB RAMu, i5 6600K - 75 klatek przy 2560x1440 i wszystkim na ULTRA z DLSS. PC MASTER RACE. 1 Cytuj
L3nka_Sky 26 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 @Widget tym postem dodałeś mi nadziei. Ja podobne parametry PC, może ciut mocniejsze i wątpiłem by poleciało na max 2K. Dziś dopiero będę grę brać. Wygląda zacnie u Ciebie. 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 289 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Redzi przy każdym releasie ich gry (W3, Gwint) mają problem z własnym overlayem, dział QA to tam chyba robi na pół etatu :D. Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Różnica między RT on vs RT off: https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapose/latest/embed/index.html?uid=81ce9372-3af5-11eb-83c8-ebb5d6f907df Różnica między RT Psycho a RT Medium https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapose/latest/embed/index.html?uid=ab4fdd3c-3af5-11eb-83c8-ebb5d6f907df Ustawienie psycho jest jakieś ostrzejsze i ma głębsze cienie ale dużej różnicy nie ma. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Jak ktoś korzysta z DLSS na Performance albo szczególnie z Ultra Performance to zawsze można poprawić jakość obrazu przez wyostrzanie w panelu Nvidii. Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Jeszcze jedno zdjęcie z wersji PC. Cytuj
Ukukuki 6 977 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Ja wieczorkiem dam znać jak to śmiga na AMD 3600, 16GB RAM, 2060S w 1440P. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 I u mnie na 3600, 2060S i 16 GB RAM w 1080p. Zobaczymy czy te wszystkie triki optymalizacyjne zdają egzamin. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.