Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077 - PC Master Race


Labtec

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, Ukukuki napisał:

Co do AI postacie "fabularne" mają je całkiem ok. Potrafią omijać samochody, robić uniki. Wystarczy teraz to przypisać do ludzi na mieście i będzie git. Jednak podejrzewam problem z optymalizacją pod tym kątem i dlatego mamy bezmózgich npców.  

Oj nie zgodę się mordeczko.

 

Spoiler z końcówki pierwszego aktu:

Spoiler

Jak uciekamy już z budynku to na końcu w dużym holu wyskakuje na nas duży robot z minigunem. No to ja sobie obchodzę go i sprintem do windy na ostatniej prostej. Co robi Jackie? Przechodzi sobie spacerkiem obok robota i kieruje się do windy. A robot cały czas do niego pruje z miniguna. xD

 

Później w misjach z innymi, ważnymi dla historii NPC, też były dziwne sytuacje że w ogóle nie strzelali, biegali bez ładu i składu albo zostawali gdzieś w tyle.

Odnośnik do komentarza

@suteq Ta misja gdzie Jacki czeka na motorku a po misji odjeżdża ładnie widać jak potrafi ominąć jadący samochód i nasz który blokuje drogę. To ,że w czasie walki zachowują się dziwnie i są na całe szczęście nieśmiertelni to widziałem xd Miałem taką samą sytuację jak ty. 

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, suteq napisał:

 

Kolejne fixy które podobno dają sporego boosta do wydajności. Jeszcze nie sprawdzałem, jak to zrobię to dam znać. :) 

Wrzucili to juz na https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/107 do 0.6.0, potwierdzam, znowu boost perfa na moim Ryzenie i RTX 3080:). 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza

A ja dodam od siebie, że jeśli ktoś korzysta z wersji Steamowej to te poprawki są tylko i wyłącznie placebo...

 

...do czasu odpalenia gry przez exe z folderu gry. Testowane na tej samej miejscówce (przed mieszkaniem V), gra włączona przez Steam - zero zmian, fpsy trzymały się około 35, włączone przez exe - fpsy skoczyły do 50-55 w dosłownie tych samych okolicznościach przyrody :pawel:

Odnośnik do komentarza

Moddersy xD Edytowanie pliku i wpisanie "10GB" zamiast "1530MB" to niezły modding. Gra ma tragiczne technikalia, przebijają tym nawet Bethesdę i Ubisoft jeśli edycja jednego csv daje tak ogromny boost do wydajności.

 

A przy okazji odpalając grę z exe pamięta moje ustawienia języka, ale już przez Steama nie :pawel: Kabaret, panie.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

No jest beka... z Redów. Nawet loadingi są szybsze po tym modzie xD. Na Nvme dosłownie ich teraz nie mam, a trwały dobre 10 sekund.

2 minuty temu, Bzduras napisał:

Moddersy xD Edytowanie pliku i wpisanie "10GB" zamiast "1530MB" to niezły modding. Gra ma tragiczne technikalia, przebijają tym nawet Bethesdę i Ubisoft jeśli edycja jednego csv daje tak ogromny boost do wydajności.

 

A przy okazji odpalając grę z exe pamięta moje ustawienia języka, ale już przez Steama nie :pawel: Kabaret, panie.

Na gogu jest inny błąd z językiem chyba. W sensie pamięta niby język (po patchu), ale jak chcesz, mieć napisy w innym języku niz dubbing to trzeba zmieniać co odpalenie gry xDD.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, mozi napisał:

Chyba jednak trzeba poczekać na patcha. Jak to chodzi na ten moment na 3080? Ogarnie 4k z dlss i RT? 

Właśnie weszły nowe od Nvidii stery to sprawdzę, może poprawia coś perf.

 

Niby ogarnia, ale dlss w tej grze takie średnie (pojawiają się błedy graficzne na wielu teksturach), więc nie bardzo ogarniam, czemu w Internetach takie ochy i achy o tym dlss w Cyberpunku, skoro lepiej wygląda jednak w natywnym 1440p upscalowanym na tv 4k bez dlss, niż nawet dlss quality w 4k...

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
13 godzin temu, mozi napisał:

Jak czytam to chyba jeszcze z parę tygodni poczekam. Nie mam ciśnienia na tą grę aż takiego (wg recek to Średniak) a akurat skończę moralesa na ps5 i coda. 

No średniak to to nie jest na pewno :) chyba, że agregujesz sobie opinie z konsol, które się pojawiły od graczy i recenzentów (i dobrze) i PC. Na PC to w dalszym ciągu świetne, dające spore możliwości, dobrze napisane i świetne graficznie, aczkolwiek niedorobione RPG (a kiedyś były inne dobre, które ich nie miały xD, w zasadzie to jest pierwsze RPG w mieście ala GTA open world?, to było trudne zadanie i wyszło tylko do pewnego stopnia) i powiem szczerze, że sama gra bardzo mi się podoba, a bugów nie ma tak dużo, jak piszą w internetach (90% grałem po patchu 1.04). W zasadzie robiąc zadania a nie rozbijając się samochodem po mieście, strzelając do przechodniów i walczać z policją (nie wiem kto w to tak gra, bo to rzeczywiście jest masochizm i ta gra do tego wyraźnie nie została zaprojektowana) to nie uświadczyłem nic poważnego, prócz jednej misji z prologu (jeszcze przed patchami). Same misje naprawdę topka. 

 

Cała sprawa Redów i to jak się zamozaorali z konsolami trochę zniszczyła to co w tej grze dobre, jakby wydali tylko na PC, byłaby inna gadka. Po 25h wersja PC to mocne 9/10. 

 

 

----------

Aha i chyba wczorajsze stery Nvidii trochę poprawiły dlss, w każdym razie jakoś mniej poszczępione krawędzie, widać, że wszystko jest in progress i rzeczywiście najlepiej jak zawsze będą mieli Ci co zagrają w wersje complete @mozi

Edytowane przez KrYcHu_89
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...