Wallerot 5 Opublikowano 16 grudnia 2020 Opublikowano 16 grudnia 2020 Kurde. U mnie ten myk z przypisaniem większych wartości dla CPU i GPU kompletnie nic nie daje. Może tu chodzi o to, że gram na lapku. Na wysokich w domu V bez zmian w pliku 60 fps, a z plikiem 58. Na mieście to spadnie do jakichś 30 więc niegrywalne będzie. Próbowałem odpalać przez steam i przez exe. Żadnych różnic Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 16 grudnia 2020 Opublikowano 16 grudnia 2020 4 minuty temu, Wallerot napisał: Kurde. U mnie ten myk z przypisaniem większych wartości dla CPU i GPU kompletnie nic nie daje. Może tu chodzi o to, że gram na lapku. Na wysokich w domu V bez zmian w pliku 60 fps, a z plikiem 58. GitHub - yamashi/PerformanceOverhaulCyberpunk: Performance boost, bug fixes and hacks for fun for Cyberpunk 2077 - z tym jest widoczna poprawa u mnie. A skoro już tu jestem: starsza wersja tego moda nie chciała się załączyć przy odpalaniu gry ze Steama, ale działała z exe - po wczorajszym updejcie moda śmiga on już bez różnicy, skąd włączę grę. Boost wydajności na moim sprzęcie jest zauważalny, dużo lepiej gra śmiga. Cytuj
Wallerot 5 Opublikowano 16 grudnia 2020 Opublikowano 16 grudnia 2020 9 minut temu, Bzduras napisał: GitHub - yamashi/PerformanceOverhaulCyberpunk: Performance boost, bug fixes and hacks for fun for Cyberpunk 2077 - z tym jest widoczna poprawa u mnie. Zainstalowałem to, nawet sprawdziłem logi - wszystko działa poprawnie. Różnicy nie ma. Może po prostu mam sprzęt, który nie ma problemów z obsługą gry i po prostu więcej nie wyciągnę. Cytuj
Labtec 3 668 Opublikowano 19 grudnia 2020 Autor Opublikowano 19 grudnia 2020 https://www.cyberpunk.net/pl/news/37193/hotfix-1-05-lista-zmian PC [AMD SMT] Zoptymalizowano domyślne zużycie rdzeni w procesorach 4- i 6-rdzeniowych AMD Ryzen (tm). Procesory 8-, 12- i 16-rdzeniowe pozostają bez zmian i działają jak zamierzono. Ta zmiana została zaimplementowana we współpracy z AMD, bazując na obustronnych testach, które wykazały poprawę wydajności wyłącznie na procesorach posiadających 6 lub mniej rdzeni. Naprawiono błąd w sposobie zbierania surowych danych wejściowych (Raw Input). Usunięto wykorzystanie instrukcji AVX, dzięki czemu gra nie będzie się już zawieszała pod koniec prologu na procesorach nie posiadających obsługi AVX. Usunięto konsolę debugową aby zapobiec funkcjom mogącym doprowadzić do zawieszeń gry i zablokowania zadań. Nie oznacza to jednak, że nie chcemy wspierać społeczności moderskiej. Czekajcie na dalsze informacje na ten temat Odbicia z ray tracingu nie powinny już być zbyt jasne w porównaniu do otoczenia. Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się nakładki Steam przy wyłączaniu gry. Usunięto plik memory_pool_budgets.csv, który nie był połączony z finalną wersją gry i nie miał na nią wpływu (stanowił pozostałość po procesie tworzenia gry i szacowaniu zużycia pamięci - nie miał wpływu na to ile pamięci było faktycznie wykorzystywane). Wrażenie poprawy wydajności gry po edycji tego pliku mogło wynikać z restartu gry. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 29 grudnia 2020 Opublikowano 29 grudnia 2020 Chyba trochę naprawili tą optymalizacje, bo wcześniej czytałem o problemach z 3080, a u mnie na 3070/Ultra/RTX 1 opcja włączona gra działa w natywnym 4k w 60 fpsach. 1 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 29 grudnia 2020 Opublikowano 29 grudnia 2020 RTX3070 i 4K@60 Ultra RT? Oj coś nie chce mi się wierzyć. Za dobrze to brzmi. Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 29 grudnia 2020 Opublikowano 29 grudnia 2020 Pisze przecież że jedna opcja RT i natywne 4k. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 29 grudnia 2020 Opublikowano 29 grudnia 2020 No jak jedna to pewnie odbicia więc opcja, która daje najwięcej w wizualiach. Co nie zmienia faktu, że podejrzane to jest zwłaszcza, że niedawno jeszcze gra się mocno dławiła nawet na 3080, a w cudotwórcze umiejętności Redów jakoś nie wierze. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 29 grudnia 2020 Opublikowano 29 grudnia 2020 a to namieszałem jednak, bo zaznaczone mam Ray Tracing: ON pozostałe 3 opcje - cienie, odbicia i światło: OFF DLSS na Wydajność wszystkie pozostałe opcje na maska i chodzi w natywnym 4k w 60 fpsach. Cytuj
Labtec 3 668 Opublikowano 29 grudnia 2020 Autor Opublikowano 29 grudnia 2020 16 minutes ago, easye said: a to namieszałem jednak, bo Zaznaczam tylko Ray Tracing ON cienie, odbicia i światło mam na OFF (pozostałe 3 opcje) DLSS na Wydajność wszystkie pozostałe opcje na maska i chodzi w natywnym 4k w 60 fpsach. Tak to nie działa, z DLSS gra nie chodzi w natywnym 4K tylko upscale do 4K pewnie z 1080p (tak jak w Death Stranding, performance = 1080p, quality = 1440p) 1 Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 29 grudnia 2020 Opublikowano 29 grudnia 2020 No to niezla technologia nasa, bo gra wygladala z DLSS lepiej niz w natywnym 1440p Dzisiaj przetestuje w takim razie Balanced i Quality. Cytuj
Labtec 3 668 Opublikowano 29 grudnia 2020 Autor Opublikowano 29 grudnia 2020 2 minutes ago, easye said: No to niezla technologia nasa, bo gra wygladala z DLSS lepiej niz w natywnym 1440p tak DLSS to swietna sprawa, nawet takie 540p/720p ustawione na 1080p/1440p z DLSS może wyglądać dobrze i wydłuży żywotność kart Cyberpunk z wszystkim na maxa nawet nie jest grywalny na 3090 w natywnej 4K bez DLSS sprawdzałem u mnie na 3080, tak własnie było 13-15 klatek bez DLSS Oczywiście DLSS ustawiony na wydajność nie jest tak dobry i czasami mogą być jakieś artefakty albo rozmazane tekstury ale można zyskać z 2x wiecej klatek Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 29 grudnia 2020 Opublikowano 29 grudnia 2020 w Cyberpunku jest jeszcze ultra wydajność, dzisiaj sprawdzę inne tryby. Ten Ray Tracing wygląda pięknie, ale żeby wszystko włączyć to musiałbym grać w 30 fpsach. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 29 grudnia 2020 Opublikowano 29 grudnia 2020 37 minut temu, easye napisał: a to namieszałem jednak, bo zaznaczone mam Ray Tracing: ON pozostałe 3 opcje - cienie, odbicia i światło: OFF DLSS na Wydajność wszystkie pozostałe opcje na maska i chodzi w natywnym 4k w 60 fpsach. Co daje włączenie samej opcji RT kiedy trzy jej główne ficzery są wyłączone? Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 29 grudnia 2020 Opublikowano 29 grudnia 2020 wychodzi na to ze pewnie nic. Cytuj
Elitesse 382 Opublikowano 19 sierpnia 2022 Opublikowano 19 sierpnia 2022 Korzystacie z modów? Poprawiają one w jakiś sposób rozgrywkę? Chodzi o elementy niezwiązane z grafiką, bo mój komputer i tak nie uciągnąłby niczego więcej niż poziom rekomendowany. CP77 mam na XSX ale zastanawiam się czy scena modderska rozbudowała w jakiś sposób tą grę na PC, bo miasto jest ogromne i widzę tutaj duży potencjał. Cytuj
Kaczi 829 Opublikowano 20 września 2022 Opublikowano 20 września 2022 (edytowane) Jest kilka ciekawych modow, głównie te na stronie nexusa i wybierasz najbardziej popularne. Można np włączyć metro które działa i można jeździć metrem po Night City jest mod, który poprawia fizykę jazdy, albo taki co można tuningować pojazdy. Jest tez TPP ale działa tylko jak nie trzymasz broni, mody z pogoda tez są ja u siebie mam jakieś ~65FPS w 1440p z ustawieniami na maxa gram na RTX 3080 12GB oraz i5 12600K i gra wyglada obłędnie. jak będę w domu to mogę zrobić screena czego używam. Po najnowszym update 1.6 już np nie potrzeba moda do ukrywania elementów garderoby jako ze można wybrać ubrania jakie się chce w apartamencie jak wchodzisz do szafy Edytowane 20 września 2022 przez Kaczi Cytuj
Kaczi 829 Opublikowano 15 października 2022 Opublikowano 15 października 2022 (edytowane) dla tych co mają problem z mapą w najnowszych sterownikach to tzreba zainstalować wersję studio driver Edytowane 15 października 2022 przez Kaczi Cytuj
izon 1 005 Opublikowano 13 grudnia 2022 Opublikowano 13 grudnia 2022 Nie pomyliłem się - myślałem, że mam coś z nowym laptopem ale zrobiłem właśnie downgrade do wersji 1.52 i gra...wygląda dużo lepiej niż po nowym updacie. Tła na powrót są ostre i szczegółowe,a płynność jest praktycznie taka sama. Czy ktoś z Was miał podobne odczucia? Cytuj
Elitesse 382 Opublikowano 4 stycznia 2023 Opublikowano 4 stycznia 2023 Pytanie może z kategorii dziwnych ale czy wybór platformy, na której kupuję grę (gog, steam, epic) ma jakikolwiek wpływ na jej działanie? Albo działanie modów? Tak czytam w necie, to jedni stawiają na gog, bo nie ma DRM, a ktoś inny z kolei na Steam, bo tak wybiera scena moderska. Już się raz naciąłem na LA Noir i Bullego, w przypadku których z platformy R* nie startowały spolszczone wersję, a dopiero ze Stema. Musiałem dwa razy kupić te same gry ale w innym sklepie... Teraz gra w cyfrze chodzi za mniej niż 100 zł, a w epicu dodatkowo jest kupon na 25% więc wychodzi jeszcze lepiej. Grę mam już zaliczoną na XSX ale chciałbym mieć ją też na PC ze względu na mody i jej potencjał. Cytuj
tjery 1 269 Opublikowano 4 stycznia 2023 Opublikowano 4 stycznia 2023 7 minut temu, Elitesse napisał: Pytanie może z kategorii dziwnych ale czy wybór platformy, na której kupuję grę (gog, steam, epic) ma jakikolwiek wpływ na jej działanie? Albo działanie modów? Tak czytam w necie, to jedni stawiają na gog, bo nie ma DRM, a ktoś inny z kolei na Steam, bo tak wybiera scena moderska. Już się raz naciąłem na LA Noir i Bullego, w przypadku których z platformy R* nie startowały spolszczone wersję, a dopiero ze Stema. Musiałem dwa razy kupić te same gry ale w innym sklepie... Teraz gra w cyfrze chodzi za mniej niż 100 zł, a w epicu dodatkowo jest kupon na 25% więc wychodzi jeszcze lepiej. Grę mam już zaliczoną na XSX ale chciałbym mieć ją też na PC ze względu na mody i jej potencjał. Do CP2077 mody pobierasz z https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077. Platforma nie ma znaczenia. 1 Cytuj
izon 1 005 Opublikowano 6 stycznia 2023 Opublikowano 6 stycznia 2023 Nie wiem jak na Steam, ale na Gogu gra pozwala zrobić downgrade i nie zmusza do instalowania aktualizacji, co jest dla mnie ogromnym plusem. Na moim kompie gra w najnowszej wersji vs 1.52 to dwie różne gry ( ofc na korzyść starszej wersji). 1 Cytuj
Elitesse 382 Opublikowano 7 stycznia 2023 Opublikowano 7 stycznia 2023 13 godzin temu, izon napisał: Nie wiem jak na Steam, ale na Gogu gra pozwala zrobić downgrade i nie zmusza do instalowania aktualizacji, co jest dla mnie ogromnym plusem. Na moim kompie gra w najnowszej wersji vs 1.52 to dwie różne gry ( ofc na korzyść starszej wersji). Dlaczego? Coś pochrzanili? W takim razie jest to kolejny argument aby wybrać wersję na gog. Poczekam na jakąś promocję albo od razu zakupię w wersji GOTY za jakiś czas. Póki co zainstalowałem na xsx i na samym początku pojawił się błąd z jakim nie miałem do czynienia przy wcześniejszej wersji - winda w moim bloku nie miała opcji jechać w górę... Musiałem wczytać save od nowa ale akurat i tak chciałem powtórzyć tą sekwencję, bo miałem wrażenie że zaraz po zakończeniu pierwszej misji w bloku i wyjeździe z niego na ulicy Spoiler było widać Panam, identycznie ubrany NPC albo ona. Myślałem, że to jakiś żarcik od CDP ale za drugim razem już tak nie było. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.