UberAdi 2 306 Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 Tak jak pisałem wcześniej, gra nie tylko jest wymagająca ale też słabo zoptymalizowana. Potrafi zaliczyć losowe dropy do 30 klatek w niektórych momentach mimo że po miescie latasz z fajnym frameratem. Cytuj
Ukukuki 7 101 Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 9 godzin temu, szejdj napisał: co? w 90% przypadków nie widzę różnicy. Ani u siebie na kompie ani na yt. Dzięki za info może bez potrzeby męczę się w pływających klatkach zamiast wyłączyć RT. Film sprawdzę w domu i ewentualnie potestuję jak to u mnie wygląda. @Labtec Słyszałem ,że gierka ciśnie mocno procek, może tu jest problem? Cytuj
Labtec 3 668 Opublikowano 11 grudnia 2020 Autor Opublikowano 11 grudnia 2020 1 hour ago, Ukukuki said: @Labtec Słyszałem ,że gierka ciśnie mocno procek, może tu jest problem? nie zwracałem uwagi, zrobiłem boost OC do 4.3 i temperatura była max 66°c podczas grania Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 (edytowane) U mnie jest te mityczne 60 fps w 4k z rt ultra i detalami tak jak w tym poście z Reddita, wygląda to pięknie (świeże screeny z gameplayu w drugim temacie). RTX 3080 + Ryzen 5 3600 + ssd nvme. Ale przestawcie sobie dlss na ultra perf, jak nie chcecie spadków, to jakieś 15-20 fps dodatkowego boostu (szczególnie w open world się przydaje), a naprawdę w 4k różnic praktycznie nie widać pomiędzy perf, a ultra perf Chyba, że nie grasz na TV z kanapy, tylko przy biurku (są jakieś minimalne różnice w niektórych obiektach i można zauważyć, że rozdzielczość dlss jest minimalna i pojawia się lekki aliasing, ale ten boost fps jest znaczny). Ray Tracing rzeczywiście robi w tej grze niesamowite wrażenia i opad kopary do samej ziemi. Edytowane 11 grudnia 2020 przez KrYcHu_89 1 Cytuj
Labtec 3 668 Opublikowano 11 grudnia 2020 Autor Opublikowano 11 grudnia 2020 (edytowane) Nowy tip do testowania Spoiler Edytowane 11 grudnia 2020 przez Labtec Cytuj
iluck85 2 963 Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 Nie wiem czy o to chodziło temu na steam. Ale mi nic nie dało. Ale nie jestem sam czytając komentarze. Dalem DSSL na maxa. 45-55 klatek w mieście. Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 4 minuty temu, iluck85 napisał: Nie wiem czy o to chodziło temu na steam. Ale mi nic nie dało. Ale nie jestem sam czytając komentarze. Dalem DSSL na maxa. 45-55 klatek w mieście. Cos mu się uroiło, co to miałoby dać:)? Moza akurat coś mu w backgroudzie zwolniło i myślał, że nagle to ta opcja, no ale jak ktos ma problem z płynnością to warto spróbować. Ja nawet nie gram na fullscreen, tylko w oknie bez krawędzi (tak chyba domyślnie było), zero problemów. Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 Pojawiło się już wsparcie overlaya na gog dla Cyberpunka, wersja 2.0.31. Od teraz achiki wpadają już normalnie z notyfikacją (nie tylko w backgroundzie) z overlayem i mozna wlaczyc w grze gogowy chat i fps counter (pełna obsługa). ---- Niemniej jednak to jest kpina, że dodali wsparcie do swojej własnej gry w swojej własnej apce niemat 48 godzin po premierze!, po tym jak gracze to zgłosili... ---- Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 10 godzin temu, KrYcHu_89 napisał: U mnie jest te mityczne 60 fps w 4k z rt ultra i detalami tak jak w tym poście z Reddita, wygląda to pięknie (świeże screeny z gameplayu w drugim temacie). RTX 3080 + Ryzen 5 3600 + ssd nvme. Ale przestawcie sobie dlss na ultra perf, jak nie chcecie spadków, to jakieś 15-20 fps dodatkowego boostu (szczególnie w open world się przydaje), a naprawdę w 4k różnic praktycznie nie widać pomiędzy perf, a ultra perf Chyba, że nie grasz na TV z kanapy, tylko przy biurku (są jakieś minimalne różnice w niektórych obiektach i można zauważyć, że rozdzielczość dlss jest minimalna i pojawia się lekki aliasing, ale ten boost fps jest znaczny). Ray Tracing rzeczywiście robi w tej grze niesamowite wrażenia i opad kopary do samej ziemi. Możesz zarzucic ustawienia? Widzę że patch w drodze a jestem ciekaw co okroiles. Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 (edytowane) 22 minuty temu, mozi napisał: Możesz zarzucic ustawienia? Widzę że patch w drodze a jestem ciekaw co okroiles. dokladnie tak jak tutaj, po prostu dodatkowo zszedłem z dlss `perf` na `ultra perf` po wejściu do miasta, co znacznie poprawiło wydajność : https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/kaaktt/the_absolute_best_settings_for_4k_cyberpunk_for/ Prezent od Redów na weekend Akurat siadam do sesji nr2 https://www.cyberpunk.net/pl/news/37052/hotfix-1-04-lista-zmian Edytowane 11 grudnia 2020 przez KrYcHu_89 1 Cytuj
Ludwes 1 690 Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 W dniu 10.12.2020 o 22:02, szejdj napisał: co? w 90% przypadków nie widzę różnicy. Ani u siebie na kompie ani na yt. jak zobaczyłem odbicia w wodzie z wyłączonym ray tracingiem wyglądajace jak w pierwszym bioshocku, to miałem pytać, czy żartujesz, ale w sumie dalej nie ma aż tak drastycznej różnicy no ale jednak wszędzie wygląda lepiej z wlaczonym Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 Wywaliłem ray tracing. Niby da się grać w 35-55 klatkach, szczególnie na padzie, ale tak duże wahania potrafią czasami mocno zirytować podczas strzelanin, szybkiej jazdy po mieście i ogólnie gdy na ekranie dużo się dzieje. Jednak zbyt mocno jestem przyzwyczajony do tych minimum 60 fps. 1 Cytuj
Gregorius 504 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 (edytowane) Nie mogę pobrać łatki 1.04 pomimo, że na dysku ssd mam jeszcze ponad 50Gb wolnego miejsca. Wyczytałem,że aby pobrać aktualizację potrzebuję mieć dwa razy więcej miejsca na dysku niż waży gra, a po instalacji to i tak będzie zajmować +/- te 70Gb . Dużo częściej gram na konsolach i jestem trochę do tyłu ze światkiem pc ale wiecie może czy to standard czy nieudolność? Pojebana akcja bo chyba będę musiał w takim razie reinstall całości robić przy każdym fixie żeby utrzymać grę na ssd - wtedy 70 Gb starcza. Edytowane 12 grudnia 2020 przez Gregorius Cytuj
Widget 306 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 20 godzin temu, Labtec napisał: Nowy tip do testowania Pokaż ukrytą zawartość @Bzduras dał mi kiedyś skrypt, żeby to gówno wpizdu wywalić, jestem od tej pory szczęśliwym użytkownikiem PC. 1 Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 Jednak w niektórych częściach miasta tak chrupie, że ciężko grać. Nawet na wysokich detalach z DLSS i bez RT potrafi spadać do 30-40. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 No to jest norma. Jadę sobie motorem, 55-60fps, wjeżdżam na jakąś większą ulicę i sruuuu 35. Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 (edytowane) Ja zmieniłem ustawienia na RTX 3080 do presetu 1440p maxed (gram na tv 4k, ale bardzo fajnie skaluje, jest porównywalny iq jak przy 4k dlss quality/balanced) i wyłączyłem Dlls całkowicie i RT (tutaj to juz zeby uratować perf, bo efekty byly bardzo dobre i bez błędów) również. Screen Space reflections na psycho to nie RT, ale daje rade. A co jest nie tak z dlss zapytacie xD? Co zyskuje? Naprawdę stabilne 60 fps i BRAK rozjebanych problemow z teksturami. Np. w misji o tytule "the heist" z DLSS (nieważne jaki tryb, testowałem wszystko) na tych czerwonych swiatlach jest coś zjebane całkowicie i jest takie jakby migotanie światła (zjebany efekt zepsutej żarówki). Myslalem, że tak ma byc, bylo późno i ledwo widzialem na oczy:) , ale potem zaczalem węszyć, bo miałem chwile w ciągu dnia, żeby pogrzebać na monitorze w ustawieniach na tej misji, bo cos mi nie pasowało xD. I co się okazuje: wyłączenie dlss spowodowało, że to się naprawilo! Działo się to tylko na tych światełkach do tej pory, ale w calej misji sa te swiatelka i oczy aż bolały! Sprawdziłem w necie (tutaj ktos ewidentnie gral na RT z dlss, ten sam problem z tą teksturą migająca, bez dlss nic nie miga): Widac, ze dlss nie było testowane, a wrzucają to jako ficzer, wyłączenie dlss naprawia problem, teksturami i migającymi światełkami (to nie tak, ze kazde jest takie, ale 1% i to wystarczy, żeby zepsuć efekt jest to po prostu błąd kompatybilności dlss z tą grą). Takze Pany, jak coś wam nienaturalnie mruga -> niestety dlss off, rt off (chyba, ze gracie 1080p, wtedy dlss niepotrzebny do rt). Zobaczcie filmik z yt, tam widać (czerwone lampy):). Gralem na patchu 1.04 tą misję (testowane dzisiaj), patch nie poprawil problemu tylko dlss off naprawia to migotanie. 46:40 minuta filmu (misja z prologu, ktory byl w preview, wiec bez spojlerow). Edytowane 12 grudnia 2020 przez KrYcHu_89 Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 (edytowane) W dniu 11.12.2020 o 23:30, Bigby napisał: Wywaliłem ray tracing. Niby da się grać w 35-55 klatkach, szczególnie na padzie, ale tak duże wahania potrafią czasami mocno zirytować podczas strzelanin, szybkiej jazdy po mieście i ogólnie gdy na ekranie dużo się dzieje. Jednak zbyt mocno jestem przyzwyczajony do tych minimum 60 fps. Wylacz jeszcze dlss i zejdz do 1440p jak na tv jesteś (monitory slabo skalują), pozbędziesz się problemow z teksturami (mialem w jednej misji, ale może być pozniej tego wiecej, info wyżej). 1440p maxed (ssr ultra, nie psycho, zmieniłem jak chrupnęło raz do 57 fps w walce na mieście, różnica mała, a daje stable 60) bez dlss i rt to chyba najlepszy i powodujący najlepszą grafikę (bez błędów z renderowaniem dlss do czasu moze kiedys patcha? XD) tryb do 60 fps dla rtx 3080. Ja tak zostawiam i gram dalej. Edytowane 12 grudnia 2020 przez KrYcHu_89 Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 13 grudnia 2020 Opublikowano 13 grudnia 2020 Gram na monitorze w 1080p. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 13 grudnia 2020 Opublikowano 13 grudnia 2020 Ktoś widział i próbował? @edit U mnie widać poprawę w stabilności. Przez większość jazdy samochodem w TPP mam 60fps i jak spada to do max 45 kiedy wcześniej to było nawet 35 fps. No i zużycie procka wzrosło z ~50% do nawet 75%. Szkoda tylko, że społeczność musi takie rzeczy znajdować żeby to jakoś działało. xD Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 13 grudnia 2020 Opublikowano 13 grudnia 2020 (edytowane) Tutaj temat: https://old.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/kbrsta/psa_amd_cpu_you_can_double_your_fps/ edit: Ok, raczej nie podwoiło mi fpsów, ale nie mam tego wcześniejszego stutteringu i mogłem wrócić do ustawień z RT Ultra i DLSS Balanced. Jak są spadki, to do tych 42-45 fpsów, ale głównie trzyma powyżej 50. Mowa o jeździe po mieście z widoku 3 osoby. Jeszcze potestuje w trakcie większej akcji. Edytowane 13 grudnia 2020 przez Bigby Cytuj
Labtec 3 668 Opublikowano 13 grudnia 2020 Autor Opublikowano 13 grudnia 2020 20% większe użytkowanie CPU po zmianie w hexeditor zauważyłem, bardziej rozłożona praca na rdzeniach choć nie odbija mi się to dużo na FPS przed po Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 13 grudnia 2020 Opublikowano 13 grudnia 2020 Tak na szybko, przy większej wymianie ognia spadki do 48 fps. Także zdecydowanie poprawa. Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 13 grudnia 2020 Opublikowano 13 grudnia 2020 Godzinę temu, Bigby napisał: Tak na szybko, przy większej wymianie ognia spadki do 48 fps. Także zdecydowanie poprawa. Pomogło mi to w scenach na mieście. Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 13 grudnia 2020 Opublikowano 13 grudnia 2020 (edytowane) Ale dlss na serio radze wylaczyc i grac w natywnej na dzień dzisiejszy. Różnica w image quality jest ogromna i ssr na ultra bez dlss daje podobny framerate jak dlss perf i rt ultra, gorzej wyglada odbicie świateł wiadomo, ale image quality duzo lepszy i nie ma problemów z AA, o których wspominałem (gram native 1440p, wcześniej 4k z dlss perf lub ultra perf). Dodatkowym problem dlss jest problem z inventory, bo tam postać jest rozmazana (nie dziala tam skalowanie z dlss). Podsumowując lepsze iq jest przy 1440p niz 4k z dlss Edytowane 13 grudnia 2020 przez KrYcHu_89 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.