zloto 737 Opublikowano 14 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 grudnia 2020 Przypomnę, że jedynka była finansowana na kickstarterze, robiona jako gierka indie, wydana nie w pełnej cenie, tylko cyfrowo. To nigdy nie była gra na miarę wysokobudżetowej gierki od Sony. Ale druga część ma szansę takim czymś być. Mają pewnie ciężarówkę zielonych od MS, zdecydowanie większy zespół i Unreal engine 5. Czyli mają solidne podstawy aby zrobić coś fajnego. A jedynka jako Sinematikk ekspiriens się broniła. Był widok z trzeciej osoby, była ładna graficzka, była intrygująca fabuła nakierowana na "doświadczenie" gracza. Było wszystko, to czym cechuje się taki twór. A że nie było zbyt rozbudowane pod względem growym? Nie wiem, ale się domyślam, że budżet mógł mieć tutaj znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 048 Opublikowano 14 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 grudnia 2020 Z tą ciężarówką ja bym się wstrzymał w sumie. Co wysokobudżetowego, pomijając świętą trójce, wydał MS tej generacji? Cytuj Odnośnik do komentarza
zloto 737 Opublikowano 14 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 grudnia 2020 Quantum break na bank miał duży budżet. Sunset overdrive <3 też. Później im się skończyły fundusze, gierki nie osiągnęły sukcesu, hejt na Xbox'a i tak dalej, to nie mieli czego pakować, aż do punkt zwrotnego. Czyli do sukcesu Minecrafta, Spencer od tamtej pory ma duże poparcie w MS, co widać na podstawie jego awansu w hierarchii firmy i przede wszystkim co widać przez inwestycje które dokonują w segment gierek, świetne konsole od momentu wejścia Spencera na szczyt, bethesda, 7 milardow, mówi coś? Cytuj Odnośnik do komentarza
Aleks 488 Opublikowano 14 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 grudnia 2020 Pytanie czy ten Hellblade wyjdzie poza ramy jedynki. Bo jeśli opracują tam dobry system walki i poruszania się postacią, to po zwiastunie widzę coś na wzór mroczniejszego God of Wara. Oczywiście o mniejszej skali. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 610 Opublikowano 14 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 grudnia 2020 51 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Z tą ciężarówką ja bym się wstrzymał w sumie. Co wysokobudżetowego, pomijając świętą trójce, wydał MS tej generacji? Sunset Overdrive, Quantum Break, Sea of Thieves, Crackdown 3 (gra miała duży budżet, ale wyszedł crap). Po drodze były też skasowane Fable i Scalebound. Czyli na 4 gry mamy 3 nowe IP. Więc było niewiele, ale coś tam bylo Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość lpcl Opublikowano 11 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2021 (edytowane) Wczoraj po obejrzeniu df z chronicles of riddick escape from butchers bay od razu pomyślałem o tym perfect dark i że jednak to może wypalić. Riddick był właśnie taką skradanką połączoną z fps. Swoją drogą jakie to było sztosiwo, szkoda, że marka umarła ale kolejną część przyjąłbym z otwartymi rękoma. Ograłbym nawet we wstecznej jakby były stare części. Te cholerne licencje. Edytowane 11 stycznia 2021 przez lpcl Cytuj Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 11 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2021 oj tak Riddick robił strasznie na pierwszym xboxie, świetna gra Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość lpcl Opublikowano 11 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2021 No i starbreeze studios oprócz tych 2 riddicków zrobiło też genialnego the darkness (tak z 10 razy lepszego niż ten cell shadingowy sequel, te genialne przerywniki-scenki). Aż żal patrzeć jak oni się rozmienili na drobne. Powinni być tam gdzie teraz jest cbp albo i dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 11 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 marca 2021 Cytuj Odnośnik do komentarza
Shago 3 531 Opublikowano 14 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 marca 2021 Na żadną inną grę tak nie czekam. Czuję w kościach, że będzie petarda. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 048 Opublikowano 9 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2021 Szukacie roboty? https://www.linkedin.com/posts/theinitiativegaming_interested-in-creating-art-for-the-new-perfect-activity-6807823945019084800-4ivB Cytuj Odnośnik do komentarza
White Raven 15 Opublikowano 17 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2021 Trailer pobudza apetyt, ale że nie pokusili się jeszcze do tej pory o choćby krótki gameplej, to ja nie wiem, co ten Phil. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 610 Opublikowano 24 września 2021 Udostępnij Opublikowano 24 września 2021 Crystal Dynamics, twórcy reboota Lary Croft będą pomagać Initative ;] 4 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Bigby 4 742 Opublikowano 24 września 2021 Udostępnij Opublikowano 24 września 2021 (edytowane) Zanim niektórzy zaczną złowróżyć. Edit: Czytając Twittera aż głowa boli jak wiele ludzi nie ogarnia, że takie partnerstwa i outsourcing to najnormalniejsza rzecz w branży. Przywoływane jest oczywiście sformułowanie AAAA, choć było to tylko marketingowe hasło rzucone na potrzeby rekrutacji (co nie znaczy jednak, że gra nie ma dużego budżetu). Edytowane 24 września 2021 przez Bigby Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 610 Opublikowano 24 września 2021 Udostępnij Opublikowano 24 września 2021 To trochę abstrakcyjne, że studio Square Enix zostaje zakontraktowane przez Microsoft do pomocy przy grze na first party na Xboxa. Pewnie gdyby nie wtopa z Avengersami to nigdy by do tego nie doszło i Initiative musiałoby szukać innych mniejszych partnerów do produkcji. Dodatkowo współprace ułatwia szef Initiative Darrell Gallagher, który przecież wcześniej pracował w Crystal Dynamics więc zna studio od podszewki, co powinno ułatwić współprace. Cytuj Odnośnik do komentarza
20inchDT 3 361 Opublikowano 24 września 2021 Udostępnij Opublikowano 24 września 2021 Nawet więcej - był szefem CD, więc wie jak z nimi pracować Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 048 Opublikowano 24 września 2021 Udostępnij Opublikowano 24 września 2021 3 godziny temu, ASX napisał: Crystal Dynamics, twórcy reboota Lary Croft będą pomagać Initative ;] cudowne info, ostatnie TRy są wyśmienite Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 610 Opublikowano 24 września 2021 Udostępnij Opublikowano 24 września 2021 Wiedziałem, że Wezyr będzie najbardziej zadowolony z tej informacji ;D 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 24 września 2021 Udostępnij Opublikowano 24 września 2021 Nie no, beka w chuj że studio third party będzie pomagać przy tytule first party. xD MS nakupował studiów i jeszcze musi brać studia third party do pomocy. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 610 Opublikowano 24 września 2021 Udostępnij Opublikowano 24 września 2021 korzystanie z pomocy innych studiów to dzisiaj normalne przy produkcji gier AAA. Cytuj Odnośnik do komentarza
MBeniek 3 260 Opublikowano 24 września 2021 Udostępnij Opublikowano 24 września 2021 (edytowane) W ogóle trochę dziwne, że akurat padło na CD, bo oni raczej nie mają zbytnio doświadczenia w fpp czy skradankach. I tak jak pisze suteq, M$ ma wiele studiów, które idealnie pasowałyby jako wsparcie do tego typu produkcji (Arkane, hello?). No, ale jeśli dzięki temu gra szybciej się ukaże to tylko się cieszyć, crystalsi w ostatnich latach i tak mają słabą passe, więc może chociaż tu się sprawdzą. Gorzej, że druga część tweeta, co wklejał asx, mówi, że wciąż są na wczesnym etapie produkcji. Czyli co, 2024? https://twitter.com/TheInitiative/status/1441190675358183425 Edytowane 24 września 2021 przez MBeniek Cytuj Odnośnik do komentarza
Bigby 4 742 Opublikowano 24 września 2021 Udostępnij Opublikowano 24 września 2021 Zaraz kupią Crystal Dynamics i już nie będzie 3rd party. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 24 września 2021 Udostępnij Opublikowano 24 września 2021 9 minut temu, ASX napisał: korzystanie z pomocy innych studiów to dzisiaj normalne przy produkcji gier AAA. Tego samego wydawcy tak, innych kiedy się ma ponad 20 swoich? No nie bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza
MBeniek 3 260 Opublikowano 24 września 2021 Udostępnij Opublikowano 24 września 2021 Teraz, Bigby napisał: Zaraz kupią Crystal Dynamics i już nie będzie 3rd party. Były nawet plotki, że SE chce się pozbyć swoich zachodnich studiów (CD, Eidos Montreal) po fiaskach jakimi byli Avengersi czy ostatni Deus Ex, więc może akurat Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 610 Opublikowano 24 września 2021 Udostępnij Opublikowano 24 września 2021 1 minutę temu, MBeniek napisał: W ogóle trochę dziwne, że akurat padło na CD, bo oni raczej nie mają zbytnio doświadczenia w fpp czy skradankach. I tak jak pisze suteq, M$ ma wiele studiów, które idealnie pasowałyby jako wsparcie do tego typu produkcji (Arkane, hello?) myśle że dużą odegrała lokalizacja, bo zarówno Initative jak i Crystal Dynamics zlokalizowane są w Kalifornii, a Arkane ma studia we Francji i Teksasie więc znacznie dalej. No i kwestie personalne o których pisałem wyżej, czyli fakt że w Initative pracuje wielu ludzi z Crystal Dynamics. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.