Skocz do zawartości

Perfect Dark


Rekomendowane odpowiedzi

Przypomnę, że jedynka była finansowana na kickstarterze, robiona jako gierka indie, wydana nie w pełnej cenie, tylko cyfrowo. To nigdy nie była gra na miarę wysokobudżetowej gierki od Sony. Ale druga część ma szansę takim czymś być. Mają pewnie ciężarówkę zielonych od MS, zdecydowanie większy zespół i Unreal engine 5. Czyli mają solidne podstawy aby zrobić coś fajnego. A jedynka jako Sinematikk ekspiriens się broniła. Był widok z trzeciej osoby, była ładna graficzka, była intrygująca fabuła nakierowana na "doświadczenie" gracza. Było wszystko, to czym cechuje się taki twór. A że nie było zbyt rozbudowane pod względem growym? Nie wiem, ale się domyślam, że budżet mógł mieć tutaj znaczenie.

Odnośnik do komentarza

Quantum break na bank miał duży budżet. Sunset overdrive <3 też. Później im się skończyły fundusze, gierki nie osiągnęły sukcesu, hejt na Xbox'a i tak dalej, to nie mieli czego pakować, aż do punkt zwrotnego. Czyli do sukcesu Minecrafta, Spencer od tamtej pory ma duże poparcie w MS, co widać na podstawie jego awansu w hierarchii firmy i przede wszystkim co widać przez inwestycje które dokonują w segment gierek, świetne konsole od momentu wejścia Spencera na szczyt, bethesda, 7 milardow, mówi coś?

Odnośnik do komentarza
51 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Z tą ciężarówką ja bym się wstrzymał w sumie. Co wysokobudżetowego, pomijając świętą trójce, wydał MS tej generacji? 

Sunset Overdrive, Quantum Break, Sea of Thieves, Crackdown 3 (gra miała duży budżet, ale wyszedł crap). Po drodze były też skasowane Fable i Scalebound. Czyli na 4 gry mamy 3 nowe IP. Więc było niewiele, ale coś tam bylo

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Wczoraj po obejrzeniu df z chronicles of riddick escape from butchers bay od razu pomyślałem o tym perfect dark i że jednak to może wypalić. Riddick był właśnie taką skradanką połączoną z fps. Swoją drogą jakie to było sztosiwo, szkoda, że marka umarła ale kolejną część przyjąłbym z otwartymi rękoma. 

Ograłbym nawet we wstecznej jakby były stare części. Te cholerne licencje. 

Edytowane przez lpcl
Odnośnik do komentarza

No i starbreeze studios oprócz tych 2 riddicków zrobiło też genialnego the darkness (tak z 10 razy lepszego niż ten cell shadingowy sequel, te genialne przerywniki-scenki). Aż żal patrzeć jak oni się rozmienili na drobne. Powinni być tam gdzie teraz jest cbp albo i dalej. 

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Zanim niektórzy zaczną złowróżyć.

 

Edit: Czytając Twittera aż głowa boli jak wiele ludzi nie ogarnia, że takie partnerstwa i outsourcing to najnormalniejsza rzecz w branży.

Przywoływane jest oczywiście sformułowanie AAAA, choć było to tylko marketingowe hasło rzucone na potrzeby rekrutacji (co nie znaczy jednak, że gra nie ma dużego budżetu).

Edytowane przez Bigby
Odnośnik do komentarza

To trochę abstrakcyjne, że studio Square Enix zostaje zakontraktowane przez Microsoft do pomocy przy grze na first party na Xboxa. Pewnie gdyby nie wtopa z Avengersami to nigdy by do tego nie doszło i Initiative musiałoby szukać innych mniejszych partnerów do produkcji. Dodatkowo współprace ułatwia szef Initiative Darrell Gallagher, który przecież wcześniej pracował w Crystal Dynamics więc zna studio od podszewki, co powinno ułatwić współprace.

Odnośnik do komentarza

W ogóle trochę dziwne, że akurat padło na CD, bo oni raczej nie mają zbytnio doświadczenia w fpp czy skradankach. I tak jak pisze suteq, M$ ma wiele studiów, które idealnie pasowałyby jako wsparcie do tego typu produkcji (Arkane, hello?). No, ale jeśli dzięki temu gra szybciej się ukaże to tylko się cieszyć, crystalsi w ostatnich latach i tak mają słabą passe, więc może chociaż tu się sprawdzą. :lapka:

 

Gorzej, że druga część tweeta, co wklejał asx, mówi, że wciąż są na wczesnym etapie produkcji. Czyli co, 2024? :( 

https://twitter.com/TheInitiative/status/1441190675358183425

Edytowane przez MBeniek
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, MBeniek napisał:

W ogóle trochę dziwne, że akurat padło na CD, bo oni raczej nie mają zbytnio doświadczenia w fpp czy skradankach. I tak jak pisze suteq, M$ ma wiele studiów, które idealnie pasowałyby jako wsparcie do tego typu produkcji (Arkane, hello?)

myśle że dużą odegrała lokalizacja, bo zarówno Initative jak i Crystal Dynamics zlokalizowane są w Kalifornii, a Arkane ma studia we Francji i Teksasie więc znacznie dalej. No i kwestie personalne o których pisałem wyżej, czyli fakt że w Initative pracuje wielu ludzi z Crystal Dynamics.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...