Skocz do zawartości

Perfect Dark


Rekomendowane odpowiedzi

Skoro MS zgodził sie na banjo to PD tez pewnie moze wleciec. Ja ogrywałem to chwile na XSX gdzie sterowanie jest robione pod pady od xboxa i całkiem spoko. Na pewno pogram dłuzej. Na nintendo moze byc ten problem ze na ekranie będą oznaczenia pada z N64 i samo sterowanie moze byc pod jednego analoga. Dzisiaj tak sie nie da grac w FPS.

 

Od nowej częsci oczekiwałbym fajnego szpiegowskiego klimatu i rozgrywki, która pozwoli na odrobinę myslenia.

Odnośnik do komentarza
  • 5 miesięcy temu...

No ciężko powiedzieć co to właściwie oznacza, bo mamy za mało informacji.

 

To odejście może równie dobrze oznaczać że był jakiś konflikt i produkcja gra może się wydłużyć lub gra jest już na etapie szlifów i kreatywne osoby jak np. dyrektorzy szukają już sobie jakiś nowych zajęć.

 

Trudno powiedzieć, chociaż ja raczej obstawiam to drugie, bo gra chyba wciąż jest planowana na przyszły rok, a wiele źródeł donosi że już za 3 miesiące zobaczymy nareszcie gameplay

Odnośnik do komentarza

Ciężko ich oceniać skoro nic nie pokazali, ale taki Frankenstein z najbardziej uzdolnionych twórców nie gwarantuje wyśmienitych produkcji. 

 

Zwłaszcza jak pierwsze dwa lata pokazywali głównie jak świetnie się bawią.

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, ASX napisał:

To odejście może równie dobrze oznaczać że był jakiś konflikt i produkcja gra może się wydłużyć lub gra jest już na etapie szlifów i kreatywne osoby jak np. dyrektorzy szukają już sobie jakiś nowych zajęć.

Czyli obstawiam wariant nr 1 - problemy w produkcji

Odnośnik do komentarza

 

 

to trochę ironicznie bo zazwyczaj słyszymy odwrotne sytuacje, ale Spencer i Booty chyba przesadzają z dawaniem wolności developerów. To spoko, że w studiach M$ są dobre warunki pracy, nie crunchują itd. ale byłoby, dobrze gdyby te warunki nie skutkowały opóźnieniami gier.

 

No chyba że mają tyle gier w produkcji że opóźnienie jednej czy dwie nie robią im większej różnicy.

 

 

Odnośnik do komentarza

Tu chyba jednak bardziej problem zbudowania teamu pod grę AAA od zera + Spencer nakupił studiów i po prostu nie było ciśnienia na szybkie wydanie czegokolwiek. Trochę niepotrzebny więc ten cały zwiastun był (tzn. zdecydowanie za wcześnie) i te zdjęcia jak Phil siedzi w studiu i sprawdza gierkę.

 

https://www.gamesradar.com/phil-spencer-hints-at-what-first-party-xbox-studio-the-initiative-is-working-on/

 

Ciekawi mnie w takim razie Ninja Theory, bo oni bez bata nad głową wypuszczą pewnie z 50 godzin dzienników developerskich zanim wydadzą kolejną grę. ;) 

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, ASX napisał:

To odejście może równie dobrze oznaczać że był jakiś konflikt i produkcja gra może się wydłużyć lub gra jest już na etapie szlifów i kreatywne osoby jak np. dyrektorzy szukają już sobie jakiś nowych zajęć.

 

Trudno powiedzieć, chociaż ja raczej obstawiam to drugie, bo gra chyba wciąż jest planowana na przyszły rok, a wiele źródeł donosi że już za 3 miesiące zobaczymy nareszcie gameplay

Przeszli do Coalition  :banderas:

 

Co do TI to niektórzy mają odpowiedź dlaczego najlepiej kupić sprawdzone dobre studio niż przez lata ulepiać swoje z którego nie wiadomo co wyjdzie.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...