Skocz do zawartości

Perfect Dark


Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, MaZZeo napisał(a):


Kompletna kompromitacja insajderow, od tej pory proponuję bana na każde postowanie Grubbow i to innych debili co pierdolą głupoty na twitterach dla zasięgów.

 

może pierdolą, może nie. grubb za często ma rację, żeby go ignorować. trzeba po prostu pamiętać, żeby nie brać tego nigdy jako prawdy objawionej. czasem dostaną dobre info, czasem nie.

 

poza tym, to był tak oskryptowany trailer, że nie oznacza to, że gra nie ma tam jakichś problemów developingowych ;p chociaż oby nie, bo zdecydowanie gra wygląda obiecująco.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Wygląda trochę jakby koncept nadal był z Xboxa 360 hehe. Wszystkim się kojarzy z tymi trzema grami - różne drogi, różne gadżety. Jeśli coś wyróżnia dziś oryginalną serię na N64, to nastawienie na misje, więc byłby to jakiś ciekawy punkt skupienia. Wątpię żeby był tam jakikolwiek wielki świat, według wszelkich przecieków zrobienie tej gry nawet w tej formie idzie mi wyjątkowo ciężko hehe.

edit: im, nie mi

Odnośnik do komentarza
W dniu 9.06.2024 o 22:58, SnoD napisał(a):

 

Bo to nie soulslike, które są robione do porzygu i takich gier jest jak na lekarstwo.

Bardzo się cieszę, że nie tylko ja to widzę! Ten trailer właśnie spodobał mi się przez ten Deus Ex vibe. Ogólnie lubię koncept małych wycinków miasta, a nie open world. Już starczy, poproszę pliska więcej liniowych historii.

 

Co do samej gry, to oczekiwań wielkich nie mam. Mam po prostu nadzieję, że to nie będzie jakaś gęsia chujnia.

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, Badus napisał(a):

Jak się trzyma ten Perfect Dark (og lub remake) oraz Perfect Dark Zero?

Kompletnie mnie ominęła ta seria, da się to dzisiaj ograć czy olać?

Dzisiaj już trąci mocno myszką, a nowy Perfect Dark będzie rebootem więc zbyt wiele nie tracisz jeśli nie zagrasz. 

 

IMO obok South of Midnight, State of Decay 3 i Gearsów to ten gameplay z Perfect Dark był jednym z najlepszych momentów pokazu 

 

Odnośnik do komentarza

Hmm, patrząc na to, jak ludzie oceniają grafikę, klatki itd. w nowych grach, to trudno powiedzieć z odwagą że jakakolwiek gra z N64 potencjalnie "się broni" lol. No dzisiaj zostałaby zjechana jakby wyszła, że góvno widać i wygląda jak góvno, a w swoim czasie była najlepsza, więc to kwestia gdzie ty osobiście jesteś na spektrum.

 

 

Na swoje czasy gra była perfekcyjna. To że ludzie już trochę mieli wywalone na N64 i nie kupowali dodatkowego RAM-u mocno obcięło popularność gry, ale poza tym miała wszystko. Nowe pomysły na rozgrywkę w FPP, masa zawartości, zróżnicowanych ciekawych broni, taktyk, trybów, map itd. połączone z konsolową pompą i atrakcyjnością. (Ogólnie multi to chyba największy postęp tej gry biorąc pod uwagę, że było już Goldeneye. Samo zastosowanie botów było dość imponujące na tamte czasy, naprawdę można było poczuć się jak w jakiejś większej walce, a wcale to nie było częste na tym poziomie - ale trzeba dodać, słynny klatkarz przy nawaleniu na maksa botów już kompletnie siadał poniżej 10 i jak na dzisiejsze standardy to naprawdę mało to przypominało grę).

 

Cele misji były ciekawe jak na szczelankę, można było zrobić różne rzeczy. Przy tym zachowano dobre tempo i efektowność. Przeciwnicy mieli zaawansowane zachowania. 

 

Warto dodać, że gra dostawała oceny bliskie 100/100 pomimo tego, że klatkowanie potrafiło naprawdę uczynić grę nie irytującą dla klaciarzy jak dzisiaj czasem ktoś tu jęczy, ale dosłownie BARDZO trudną do przejścia. Perfect Dark i tak jest trudny, ale na wyższych poziomach trudności wymagał naprawdę liczenia się z tym. Klatek na sekundę jest naprawdę mało. W skrócie mówiąc, wersja na Xboxa jest znacząco innym doświadczeniem. Sterowanie gałkami też dla wielu będzie ratunkiem, ja akurat jako leworęczny nie miałem problemów z N64. Ogólnie wersja na Xboxa, choć dziś niby też bardzo stara, jest znaczącą odmianą. 

 

 

 

Jedna z tych nielicznych gier, które i wprowadzają nowe rzeczy w grach, i robią to od razu tak dobrze, że przez wiele lat mało kto dorównuje. NO ALE to było ćwierć wieku temu. Dzisiaj każdy już zrobił z tymi elementami praktycznie wszystko.

 

Ale nadal nie naraz. Albo jest akcja, albo możliwości. Albo COD, albo Hitman. Tutaj... Różne cele w trakcie misji i to, o ilu detalach pomyślano, nawet dziś się dość wyróżnia przy szczelankach. Naprawdę budżet Nintendo było w tej grze widać. Lokacje pomyślano tak ciekawie i można było robić różne rzeczy. To nie była tylko szczelanka jak typowe pecetowe FPS-y, ale cała przygoda, a wraz z multi, cały świat doświadczenia Perfect Dark. 

 

 

 

Naprawdę trochę nie ma takich gier jak Goldeneye i Perfect Dark dzisiaj, bym powiedział. Przy dzisiejszej grafice nie ma kasy na robienie gier gdzie wszystko jest tak dopićkane. Rare naprawdę stworzyło cały świat i dodało do niego szczelankę. Dzisiaj jak ktoś ma takie zamiary, to lepiej zrobić grę-usługę czysto internetową. 

 

W sumie ciekawe, że serio nie ma takich gier. Jak teraz myślę, to powinny być jakieś indyki, jest przecież masa quake'ów teraz itd. Ale to jest łatwe... Zrobienie takiej gry jak Perfect Dark wymaga naprawdę bycia DOBRYM w robieniu gier w wielu aspektach sztuki. I serio nie wiem jaką jedną grę do niego porównać dzisiaj. 

 

 

TLDR jak chcesz to sobie zagraj? Jest chyba na GamePassie za darmo więc tylko jedna metoda by się przekonać.

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Co do modelek to oryginalna Joanna była wzorowana na Winonie Ryder. Ale 

 

 

 

Ogólnie making of tej gry jest bardzo ciekawy jak ktoś po prostu się interesuje grami, obojętnie czy chce w to grać. No, to były inne czasy...

 

Perfect Dark Turns 20 - The Definitive Story Behind The N64 Hit That Outclassed James Bond - Feature | Nintendo Life

 

Odnośnik do komentarza
  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...