Bigby 4 743 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 Tak jakby nowe IP automatycznie oznaczało dobrą grę. Nie mam nic przeciwko markom powracającym do życia po 10-15 latach. Jest cała generacja młodych graczy, którzy pewnie nie słyszeli o Perfect Dark czy Fable. Staruchy. I czy wam się podoba czy nie, seria ma ogromny potencjał i nawet PD Zero nie jest tak źle odbierany, jak to tutaj opisujecie. Sony wydaje kolejne God of Wary i Ratchety, to MS też może jechać na starszych IP. I spokojnie, nowych też się doczekacie. Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 2 minuty temu, Bigby napisał: I spokojnie, nowych też się doczekacie. W to zaczynam coraz bardziej wątpić, przynajmniej w wydaniu M$... Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 Avowed, Everwild, Project Mara, nowe gry Compulsion i Inxile to pewnie też nowe IP. 1 1 Cytuj
devilbot 3 722 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 (edytowane) Istnieje jakaś gra którą nie jarałby się Bigby? Chyba nawet przebija Bzdurasa. Edit: Zazdroszczę im oczywiście chciałbym tak mieć. Edytowane 12 grudnia 2020 przez devilbot Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 (edytowane) Po prostu gra, przynajmniej z pierwszych opisów, idealnie trafia w moje gusta. Ale żeby zaciekawić twoją ciekawość dodam, że inne tytuły, które mnie "jarają" to Elden Ring, nowy Mass Effect (choć podchodzę z dużą ostrożnością), Deathloop, Baldur's Gate 3 (pełna wersja) i Fable. Cóż ja poradzę, że mam tyle frajdy z tym hobby. Edytowane 12 grudnia 2020 przez Bigby 1 Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 Godzinę temu, Czezare napisał: Rzecz ciemna nie musieli robić gry o szpiegu w spódnicy. Cokolwiek by zrobili, to zawsze nie wszystkim bedzie sie podobac. Beda inne gry dla ciebie. Moze, bo nie wiem w co grasz Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 1 godzinę temu, Czezare napisał: Świetne uniwersum? A co w nim niby takiego świetnego? Być może pierwsza gra z serii wydana 20 lat temu na Nintendo 64 była świetna. Może. Nie grałem, więc nie oceniam. Za to niestety grałem w Perfect Dark Zero na X360. Powiedzieć, że ta gra była klapą i dużym nieporozumieniem to powiedzieć za mało. Jedna z najgorszych gier na X360 i najgorszych w jakie grałem w ogóle. Bardzo ubolewam nad tym, że Microsoftowi zabrakło cojones i zamiast odświeżać zjełczałego kotleta o którym mało kto pamięta, a posiadając taki Dream Team w postaci The Initiative nie postawili na nowe IP. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Póki co nie ma się czym jarać IMO. Grałem w Perfect Dark Zero na premierę X360 (to bodaj był grudzień 2005) i bawiłem się bardzo bardzo dobrze. Gierka wtedy pod wieloma względami pokazywała ze zarówno uniwersum jak i sama postac są fajne i mają potencjał. Marki dalej nie pociągnęli, ale można z tym zrobić coś fajnego. Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 1 godzinę temu, Bigby napisał: Avowed, Everwild, Project Mara, nowe gry Compulsion i Inxile to pewnie też nowe IP. W myśl piłkarskiej zasady, że jesteś tak dobry jak twój ostatni mecz (gra) to absolutnie nie ma powodu do fapowania... Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 14 minut temu, Czezare napisał: W myśl piłkarskiej zasady, że jesteś tak dobry jak twój ostatni mecz (gra) to absolutnie nie ma powodu do fapowania... dziwna opinia Obsidian zrobił przecież bardzo ciepłe przyjęte Outer World's, Rare osiągnęło olbrzymi sukces z Sea of Thieves, Ninja Theory (o ile tylko zapomnieć o Bleeding Edge) niedawno zrobiło Hellblade które zdobyło kilkadziesiąt nagród branżowych, a InXile natomiast dopiero co wydało bardzo dobrze ocenione Wasteland 3, więc nie róbmy z nich jakis ogórków bo udowodnili ze jakieś tam dobre gry potrafią robić. Może z wyjątkiem Compulsion games które rzeczywiście ma to jeszcze do udowodnienia. Btw redakcja VGC zrobiła fajne podsumowanie kto z aktualnie znanych devów pracuje nad rebootem Perfect Dark Cytat Darrell Gallagher, studio head (Activision, Square Enix) Annie Lohr, recruiter (Respawn, Treyarch) Daniel Neuburger, game director (Tomb Raider series) Drew Murray, lead designer (Sunset Overdrive) Christian Cantamessa, cinematics director (Red Dead Redemption) Brian Westergaard, director of production (God of War, Tomb Raider series) Blake Fischer, director of narrative (Xbox) Christine Thompson, narrative lead (Destiny 2) Maxwell Morrison, QA lead Chris O’Neill, lead level designer (God of War + Metal Gear Online) Robert Ryan, senior systems designer (Motive + Naughty Dog) Justin Perez, senior systems designer (Jedi: Fallen Order) Kurt Loudy, senior systems designer (Id Software) Ian Miller, senior designer (God of War) Kai Zheng, principal level designer (God of War) Ray Yeomans, senior designer (God of War & Tomb Raider series) Jolyon Myers, principal world builder (Infinity Ward) Nigel Loster, gameplay designer (The Coalition) Daniel Steamer, lead technical designer (Crystal Dynamics) Cristian Guzman, associate technical designer Joey Tan, associate technical designer (Insomniac) Tom Sherpherd, technical director (GTA V, Red Dead Redemption 2) William Archbell, technical director (Riot Games, 343) Christopher Ng, technical designer (Survios) Cristian Guzman, associate technical director Ben Diamond, lead systems engineer (Respawn, God of War III) Cesar Castro, senior software engineer (EA Sports UFC, FIFA) Hawar Doghramachi, senior graphics engineer (Naughty Dog) Robert Marr, lead gameplay engineer (Cryptic Studios) Anthony Silva, senior engineer Yuka Murata, software engineer Stephen Clayburn, principal lead online services engineer Johal Gow, senior producer (Treyarch) Victoria Miller, producer (PlayStation) Irma Ward, associate producer Jonathan Chavez, associate producer (Treyarch) Ryan Duffin, gameplay animation director (BioWare, DICE) Lee Davis, lead gameplay animator (Naughty Dog) Jason Priest, lead artist (Insomniac) Eric Persson, associate art director Ryan Trowbridge, tech art director (Bend Studio) Matt Corcoran, principal character artist (Jurassic World movie) Sze Jones, principal character artist (Tomb Raider, Uncharted 4) Tyler Thornock, principal technical animator (Naughty Dog) Giovanni Martinez, senior environment artist (Insomniac) Justin Walters, senior environment artist (Avalanche) Pasquale Scionti, senior environment/lighting artist Allyson Smyth, environment artist (DICE) Sarah Swenson, environment artist (Naughty Dog) Jaime Molina, environment artist (Infinity Ward) Patrick Ward, 3D environment artist (Nexon) Fabian Elmers, senior tech artist Richard Burns, UI/UX lead (Forza Horizon series) Branford Williams, principal production designer (Daybreak) Oliver Guiney, concept artist (Black Ops 4) Isaac Yeram Kim, concept artist (Naughty Dog) Victor Chavez, senior animator (Amazon Game Studios) Arlington Cruz, animator Sylvia Chambers, animator (Naughty Dog) Lindsey McQueeney, HR manager (Google, Crystal Dynamics) Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 Outer World`s ciepło przyjęte? Być może przez niektórych, którzy lubią stare, zramolałe gry i rozwiązania. Dla mnie ta gra to totalnie zwietrzały i przestarzały gniot. W SoT próbowałem grać, ale to kompletnie nie moja bajka, za to mój 19-to letni wówczas siostrzeniec sobie bardzo chwalił, więc... Ninja Theory ma ze swoimi wszystkimi grami jeden problem: niby fajne i ciekawe, ale zawsze daleeeekie od ideału. Co do Compulsion jesteśmy zgodni. Nie ma o czym rozmawiać. Szkoda czasu na przeciętniaków. Jak swoją następną grą jednak odpalą to publicznie odszczekam i się ukorzę niczym Heniu czwarty przed Grzesiem siódmym w Kanossie. InXile. Tu faktycznie przyznaję po namyśle, że przy odpowiednim wsparciu ze strony M$ mogą i mają szansę jeśli da im się wystarczającą ilość czasu coś fajnego stworzyć. 1 Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 Jest jaranko, trailer mocny, będzie grane kiedyś tam Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 @Czezare to twoja opinia i nie zamierzam cię przekonywać do jej zmiany. Mogę tylko napisać że ja przy ostatnich grach Obsidian, Rare czy nawet Ninja Theory bawiłem się dobrze i dlatego czekam na następne ich gry (w Wasteland od InXile jeszcze nie grałem). Cytuj
devilbot 3 722 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 Ja pamiętam jak boga kocham true story ktoś z tego forum hajpował Perfect Dark Zero, że to będzie nowy następca Halo. 1 Cytuj
messer88 6 588 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 3 godziny temu, kubson napisał: kurwa ale bym se zagrał w to Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 tez bym przygarnął rimejka albo nowa część, w ogóle te fps z końcówki 90 i początku 2000 sztosy piękne Cytuj
zloto 737 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 1 godzinę temu, ASX napisał: Btw redakcja VGC zrobiła fajne podsumowanie kto z aktualnie znanych devów pracuje nad rebootem Perfect Dark No i to co mówiłem, zdecydowana większość, z 80% developerów, wywodzi się ze studiów robiących TPP. Więc Asax jest to dziwne podejście i proszę nie mów mi tutaj, ze kilku dewów ma doświadczenie przy fpp. Jeszcze dziwniejsze, zważywszy na charakter gierki, a wydaje mi się, że ma ona mieć bardzo dopracowane i dynamiczne sterowanie w pierwszej osoby. No nic, trzymam za nich kciuki, bo patrząc na historię pracy, to wydaje się być grupa utalentowanych ludzi. Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 To nawet dobrze, bo i tak chcą eksperymentować z kamerą. Cytuj
Sven Froost 493 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 Fajnie ze Microsoft ma szerokie zainteresowanie nawet nowymi czesciami starych gier. Licze na Conkera Cytuj
Paolo de Vesir 9 232 Opublikowano 14 grudnia 2020 Opublikowano 14 grudnia 2020 Drew Murray dał wywiad dla kanału Xboxa na YT i padło tam kilka stwierdzeń mogących rzucić nieco światła na samą grę: Klimatem gra będzie na granicy klasycznego shootera i thrilleru TI skupia się nad tym aby jak najlepiej oddać walkę między szpiegami, więc nie będzie to klasyczny FPS - ma być mocny nacisk na movement i użycie gadżetów. Czyżby sceny rodem z filmów akcji lat 90? Dla mnie bomba. Dan Neuburger nastawia na zróżnicowany gameplay, więc może coś na wzór stopnia trudności jak w GoldenEye, gdzie im wyższy - tym więcej zadań mieliśmy do wykonania. Mapa jest niby ta sama, ale aby sprostać wytycznym należy robić więcej i więcej. No cóż, hype rośnie, bo nie brzmi to jak kolejna kalka kolejnego cinematica. 3 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 14 grudnia 2020 Opublikowano 14 grudnia 2020 brzmi naprawdę spoko mimo że to dosyć ogólnikowe informacje ja jestem ciekaw jak dużą rolę odegra wątek katastrofy klimatycznej, w trailerze widać m.in niemal wyschnięty Nil z czymś w rodzaju burzy piaskowej w tle Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 14 grudnia 2020 Opublikowano 14 grudnia 2020 Ale czy w takim razie kierować będziemy Gretą thunberg? Jeśli tak to imperium zła to będzie Śląsk. Finałowa scena przy spodku, tak będzie, zobaczycie. Cytuj
Aleks 515 Opublikowano 14 grudnia 2020 Opublikowano 14 grudnia 2020 Ja liczyłem na TPP. Na jakąś odpowiedź na liczne 'cinematic experiences' obozu niebieskiego. Zastanawiam się czy MS podejmie rękawice w tym temacie? Mimo wszystko fajnie się, to zapowiada. 1 Cytuj
zloto 737 Opublikowano 14 grudnia 2020 Opublikowano 14 grudnia 2020 Wydaje mi się, że już podjął? 1 Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 14 grudnia 2020 Opublikowano 14 grudnia 2020 oj xD jedynka była tragiczna, tutaj oprócz grafiki chyba nic nie będzie robić, no chyba ze przebudują cały trzon rozgrywki 3 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 232 Opublikowano 14 grudnia 2020 Opublikowano 14 grudnia 2020 Mam obawy co do tej gry. Może zrobią z tego porządnego AAA, ale ja ma być drewniak to chuj z nimi. xd Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.