Skocz do zawartości

The Callisto Protocol


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

"Tytuł wygląda pięknie i oferuje na PlayStation 5 dwa tryby (60/30 fps) – niestety niezależnie od wybranego od czasu do czasu pojawiają się drobne spadki płynności, co niestety biorąc pod uwagę dynamiczną walkę wpływa na rozgrywkę."

 

Co prawda PPE, ale chyba nie wymyślił.

 

Z tym stutterem na UE4 to są w ogóle jaja, wypuszczają grę z tym gównem, zostają zjebani day one, w ciągu tygodnia dwóch to naprawiają. Sackboy już hula normalnie, pozostałe gry, które to miały na premierę też. Ja rozumiem jak były początki UE4 i ktoś się tego nie spodziewał/nie wiedział jak to ugryźć, ale teraz? Siedzieć i pierdolić o tym jaką cudną grę zrobili na YT mieli czas, ale sprawdzić takie coś już nie. Jeszcze lepiej teraz wygląda to pierdolenie o płatnych animacjach śmierci.

 

Chociaż tu w sumie nie wygląda to na compilation stutter, może do Denuovo.

Edytowane przez tjery
Opublikowano
Teraz, tjery napisał:

Co prawda PPE, ale chyba nie wymyślił.

:kekyayaya:

Opublikowano
1 minutę temu, PiPoLiNiO napisał:

No tu nie jest problemem sam silnik. Bo jaj nie ma zacięć tobgra chodzi jak masło. Coś ja blokuję i się wysrywa. Może być że tonte patologiczne zabezpieczenia antypirackie. Jeśli tak to pewnie lada chwila ogarną dupy.

 

To nie za bardzo wina Denuvo.

 

Unreal Engine 4 głównie. Chociaż deweloperzy swoje też dołożyli.

Opublikowano
5 minut temu, tjery napisał:

Z tym stutterem na UE4 to są w ogóle jaja, wypuszczają grę z tym gównem, zostają zjebani day one, w ciągu tygodnia dwóch to naprawiają. Sackboy już hula normalnie, pozostałe gry, które to miały na premierę też. Ja rozumiem jak były początki UE4 i ktoś się tego nie spodziewał/nie wiedział jak to ugryźć, ale teraz? Siedzieć i pierdolić o tym jaką cudną grę zrobili na YT mieli czas, ale sprawdzić takie coś już nie. Jeszcze lepiej teraz wygląda to pierdolenie o płatnych animacjach śmierci.

 

A wystarczyłoby zrobić kilkuminutową kompilację shaderów przy pierwszym uruchomieniu, zmianie ustawień graficznych i po sprawie.

 

Inni to ogarnęli.

Opublikowano
2 minuty temu, Bigby napisał:

 

To nie za bardzo wina Denuvo.

 

Unreal Engine 4 głównie. Chociaż deweloperzy swoje też dołożyli.

możliwe, przy RE8 winą było Denuvo i stuttering był duży, ale już naprawili, niewiem kiedy, ale przy dlc i grałęm też mercenaries z podstawki, wszystko chodziło jak burza. Ogólnie na PC to kurde ciężko na premierę się gra, zawsze jest jakiś problem z czymś. Dlatego na PC głównie gram w gry przetestowane, bo nie lubię się wkurwiać, ostatnia premierówka to było Dying Light 2, ale tutaj akurat byłem napalony, a na PS5 było tylko 30 FPS i wyszło dobrze, bo na PC nie było problemów, rodzimi developerzy umieją w optymalizację na PC, nawet Cyberek był znośny :D. 

Teraz, Bigby napisał:

 

A wystarczyłoby zrobić kilkuminutową kompilację shaderów przy pierwszym uruchomieniu, zmianie ustawień graficznych i po sprawie.

 

Inni to ogarnęli.

Właśnie, Tiny Tina WOnderlands, zajebiście chodzi na PC, i jest shader compilation co odpalenie, wszystko działa w 100+ FPS bez stutteringów, a to chyba też UE4? 

Jak się chce, to można, tutaj odjebali fuszerkę i należy im się 1 na Steamie i zwroty w masówce. 

Opublikowano
2 minuty temu, KrYcHu_89 napisał:

Właśnie, Tiny Tina WOnderlands, zajebiście chodzi na PC, i jest shader compilation co odpalenie, wszystko działa w 100+ FPS bez stutteringów, a to chyba też UE4? 

 

Tak, UE4.

Opublikowano

No już odpaliłem, tak, to raczej compilation stutter, każda nowa miejscówka/animacja/efekt powoduje stutter. W 4K max ustawienia i max RT raczej tylko pod 4090, bo mam na luzie 60+ fps, ale często (przynajmniej na początku) jest to przedział 60-70. Więc raczej nie ma się co dziwić, że ktoś miał 20 fps na 3080, jak dał wszystko na full, szczególnie RT.

 

Ale niech oni to szybko ogarną, bo wygląda to przezajebiście, graficznie jest mega dobrze.

Opublikowano (edytowane)

Po 4 godzinach muszę zrobić przerwę bo mi gały wypłyną xD Poczekajcie na promke, no chyba, że nie macie co z hajsem robić to fan survival-horroru może se wziąć. Ma coś w sobie, że się siedzi i gra, ale ogólnie to kompletnie nic specjalnego i takie to zwyczajne no nie wiem xD Gra wygląda ekstra, na PS5 zdarzyło się kilka razy chrupnąć, w sensie ten stuttering się objawił kilka razy. Eksploracja i gameplay spoko, ale walka wręcz to Was wkurwi tak jak Was PiS nie wkurwił jeszcze xD Zmieniłem na Normal bo Hard to jest totalny masochizm. 
Taki tip dla tych co grają, w 3 rozdziale można pominąć chyba jeden schemat brońki jak się nie cofnie do bonusowego pomieszczenia.
Łapcie kilka screenów.

Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie

W spojlerze jeszcze kilka co by nie rozciągać tematu, ale nie ma tam nic spojlerującego rozgrywke.

Spoiler

Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie

 

Edytowane przez Szermac
  • Plusik 6
Opublikowano

Ten pomarańczowy więzienny strój daje taki vibe Manhunta, że ło panie.

 

Manhunt, pamiętacie? :(

Opublikowano
27 minut temu, Szermac napisał:

Po 4 godzinach muszę zrobić przerwę bo mi gały wypłyną xD Poczekajcie na promke, no chyba, że nie macie co z hajsem robić to fan survival-horroru może se wziąć. Ma coś w sobie, że się siedzi i gra, ale ogólnie to kompletnie nic specjalnego i takie to zwyczajne no nie wiem xD Gra wygląda ekstra, na PS5 zdarzyło się kilka razy chrupnąć, w sensie ten stuttering się objawił kilka razy. Eksploracja i gameplay spoko, ale walka wręcz to Was wkurwi tak jak Was PiS nie wkurwił jeszcze xD Zmieniłem na Normal bo Hard to jest totalny masochizm. 
Taki tip dla tych co grają, w 3 rozdziale można pominąć chyba jeden schemat brońki jak się nie cofnie do bonusowego pomieszczenia.
Łapcie kilka screenów.

Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie

W spojlerze jeszcze kilka co by nie rozciągać tematu, ale nie ma tam nic spojlerującego rozgrywke.

  Pokaż ukrytą zawartość

Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie

 

Widoczki są, graficznie mocna gra, to trzeba przyznać. Szkoda, że inne rzeczy nie do końca są takie, jak je reklamowano. 

Opublikowano (edytowane)

teraz to już zawsze będę miał podejrzenia do gierek z embargo na recenzje w dniu premiery 

 

eh, wezmę od janusza z olx jak zrobią undercut po weekendzie, nie chcę im nabijać sales za fuszerkę 

Edytowane przez nero2082
Opublikowano
1 minutę temu, Ukukuki napisał:

image.png.221102322cfa299295600d5536df51f2.png

 

 

:pawel: Miało być głośne AAA a tu kolejny śmieć. 

AAASS

Opublikowano

Przypomniał mi się jeden skopany ex Sony, co brałem day1 - Days Gone. Miał trochę bugów. W ogóle analizując sytuację Callisto, myślę, że przechwałki developera bez swojej karty w historii, świeżego po prostu źle się skończyło i pewnie recenzenci też to odczuwali. Gdyby gra była reklamowana jako fajna gra AA - klon Dead Space, bez przechwałek, jacy to oni zajebiści, to pewnie byłoby mid 80 na konsolach :D. 

Opublikowano
7 minut temu, GSPdibbler napisał:

No właśnie Days Gone miało słabe oceny, też pewnie w okolicach 75 na meta, a stała się jedną z gier mojego życia. Więc nie ma co wieszać psów, do puki się samemu nie ogra.

tak, to najlepsze 71/100 w historii gamingu. Recenzje nie zawsze się sprawdzają, szczególnie w horrorach/ grach psychologicznych itp., te gry są mega ciężko do ocenienia przez wzgląd, że dużo ludzi nie lubi tego gatunku, a i tak go recenzuje :D. Takie Deadly Premonition ma na metaciritc 68/100, a to naprawdę dobra partia była. 

 

Ale oceniając wersję PC, te recenzje się przydają, bo pokazują smutną prawdę, o tym, że optymalizacja dała dupy po całości, na PS5 jest lepiej ponoć, jak pisał @Szermac. Na PC to jest kryminał. 

 

Czekam jeszcze na DF i ich filmik o stutteringu :D.

Opublikowano
10 minut temu, Nyu napisał:

Ponoć to wina "shader cachingu" - ktoś wyjaśni?

Shadery to takie informacje o tym, jak mają wyglądać określone assety pod różnym kątem padania światełka, i są trzy szkoły rozprawiania się z nimi. Jedna to skompilowanie ich przez kilka-kilkanaście minut w opcjach graficznych albo w menu gierki, druga to asynchroniczna kompilacja w tle podczas grania (która zabiera przez pewien czas trochę mocy obliczeniowej) albo najgorsza dla odbiorcy i zastosowana w Callisto, czyli kompilowanie na bieżąco, gdy dany asset pojawi się na ekranie. Gdy odpalisz tę samą sekwencję dwa razy przy trzeciej metodzie to pierwszy raz będzie rwać niemiłosiernie, a drugi raz będzie już gites. Ot, i cała historia.

 

O, tutaj jest to idealnie widoczne - porównaj pierwszy przebieg benchmarka i drugi. Niebo a ziemia.

 

  • Dzięki 1
Opublikowano

Ja poczytałem opinie ludzi na subredicie i kilku osob ktore szanuje i wbijam dzisiaj na Callisto na pelnej :banderas: Mial byc Dead Space w nowych szatach i jest.

 

Kto w ogole w 2022 sugeruje sie recenzjami jakichs pismakow przy kupnie gry? Szanujmy sie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...