PiPoLiNiO 743 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 No tu nie jest problemem sam silnik. Bo jak nie ma zacięć, to gra chodzi jak masło. Coś ja blokuję i się wysrywa. Może być że tonte patologiczne zabezpieczenia antypirackie. Jeśli tak to pewnie lada chwila ogarną dupy. Cytuj
tjery 1 261 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 (edytowane) "Tytuł wygląda pięknie i oferuje na PlayStation 5 dwa tryby (60/30 fps) – niestety niezależnie od wybranego od czasu do czasu pojawiają się drobne spadki płynności, co niestety biorąc pod uwagę dynamiczną walkę wpływa na rozgrywkę." Co prawda PPE, ale chyba nie wymyślił. Z tym stutterem na UE4 to są w ogóle jaja, wypuszczają grę z tym gównem, zostają zjebani day one, w ciągu tygodnia dwóch to naprawiają. Sackboy już hula normalnie, pozostałe gry, które to miały na premierę też. Ja rozumiem jak były początki UE4 i ktoś się tego nie spodziewał/nie wiedział jak to ugryźć, ale teraz? Siedzieć i pierdolić o tym jaką cudną grę zrobili na YT mieli czas, ale sprawdzić takie coś już nie. Jeszcze lepiej teraz wygląda to pierdolenie o płatnych animacjach śmierci. Chociaż tu w sumie nie wygląda to na compilation stutter, może do Denuovo. Edytowane 2 grudnia 2022 przez tjery Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 Teraz, tjery napisał: Co prawda PPE, ale chyba nie wymyślił. Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 1 minutę temu, PiPoLiNiO napisał: No tu nie jest problemem sam silnik. Bo jaj nie ma zacięć tobgra chodzi jak masło. Coś ja blokuję i się wysrywa. Może być że tonte patologiczne zabezpieczenia antypirackie. Jeśli tak to pewnie lada chwila ogarną dupy. To nie za bardzo wina Denuvo. Unreal Engine 4 głównie. Chociaż deweloperzy swoje też dołożyli. Cytuj
Czoperrr 5 239 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 Beka, że takie rzeczy naprawiają w kilka dni. Nie wiedzieli o tym przed premierą, nie mogli tego w te kilka dni naprawić zanim narażą się na krytykę? Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 5 minut temu, tjery napisał: Z tym stutterem na UE4 to są w ogóle jaja, wypuszczają grę z tym gównem, zostają zjebani day one, w ciągu tygodnia dwóch to naprawiają. Sackboy już hula normalnie, pozostałe gry, które to miały na premierę też. Ja rozumiem jak były początki UE4 i ktoś się tego nie spodziewał/nie wiedział jak to ugryźć, ale teraz? Siedzieć i pierdolić o tym jaką cudną grę zrobili na YT mieli czas, ale sprawdzić takie coś już nie. Jeszcze lepiej teraz wygląda to pierdolenie o płatnych animacjach śmierci. A wystarczyłoby zrobić kilkuminutową kompilację shaderów przy pierwszym uruchomieniu, zmianie ustawień graficznych i po sprawie. Inni to ogarnęli. Cytuj
KrYcHu_89 2 370 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 2 minuty temu, Bigby napisał: To nie za bardzo wina Denuvo. Unreal Engine 4 głównie. Chociaż deweloperzy swoje też dołożyli. możliwe, przy RE8 winą było Denuvo i stuttering był duży, ale już naprawili, niewiem kiedy, ale przy dlc i grałęm też mercenaries z podstawki, wszystko chodziło jak burza. Ogólnie na PC to kurde ciężko na premierę się gra, zawsze jest jakiś problem z czymś. Dlatego na PC głównie gram w gry przetestowane, bo nie lubię się wkurwiać, ostatnia premierówka to było Dying Light 2, ale tutaj akurat byłem napalony, a na PS5 było tylko 30 FPS i wyszło dobrze, bo na PC nie było problemów, rodzimi developerzy umieją w optymalizację na PC, nawet Cyberek był znośny :D. Teraz, Bigby napisał: A wystarczyłoby zrobić kilkuminutową kompilację shaderów przy pierwszym uruchomieniu, zmianie ustawień graficznych i po sprawie. Inni to ogarnęli. Właśnie, Tiny Tina WOnderlands, zajebiście chodzi na PC, i jest shader compilation co odpalenie, wszystko działa w 100+ FPS bez stutteringów, a to chyba też UE4? Jak się chce, to można, tutaj odjebali fuszerkę i należy im się 1 na Steamie i zwroty w masówce. Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 2 minuty temu, KrYcHu_89 napisał: Właśnie, Tiny Tina WOnderlands, zajebiście chodzi na PC, i jest shader compilation co odpalenie, wszystko działa w 100+ FPS bez stutteringów, a to chyba też UE4? Tak, UE4. Cytuj
tjery 1 261 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 No już odpaliłem, tak, to raczej compilation stutter, każda nowa miejscówka/animacja/efekt powoduje stutter. W 4K max ustawienia i max RT raczej tylko pod 4090, bo mam na luzie 60+ fps, ale często (przynajmniej na początku) jest to przedział 60-70. Więc raczej nie ma się co dziwić, że ktoś miał 20 fps na 3080, jak dał wszystko na full, szczególnie RT. Ale niech oni to szybko ogarną, bo wygląda to przezajebiście, graficznie jest mega dobrze. Cytuj
Szermac 2 853 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 (edytowane) Po 4 godzinach muszę zrobić przerwę bo mi gały wypłyną xD Poczekajcie na promke, no chyba, że nie macie co z hajsem robić to fan survival-horroru może se wziąć. Ma coś w sobie, że się siedzi i gra, ale ogólnie to kompletnie nic specjalnego i takie to zwyczajne no nie wiem xD Gra wygląda ekstra, na PS5 zdarzyło się kilka razy chrupnąć, w sensie ten stuttering się objawił kilka razy. Eksploracja i gameplay spoko, ale walka wręcz to Was wkurwi tak jak Was PiS nie wkurwił jeszcze xD Zmieniłem na Normal bo Hard to jest totalny masochizm. Taki tip dla tych co grają, w 3 rozdziale można pominąć chyba jeden schemat brońki jak się nie cofnie do bonusowego pomieszczenia. Łapcie kilka screenów. W spojlerze jeszcze kilka co by nie rozciągać tematu, ale nie ma tam nic spojlerującego rozgrywke. Spoiler Edytowane 2 grudnia 2022 przez Szermac 6 Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 Ten pomarańczowy więzienny strój daje taki vibe Manhunta, że ło panie. Manhunt, pamiętacie? Cytuj
Szermac 2 853 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 Ah i w sumie gra koło straszności nie leżała, słabe jump scary, cienkie budowanie jakiegoś napięcia. Jedynie klimacik jako takiego horror sci-fi jest cymesik. Cytuj
KrYcHu_89 2 370 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 27 minut temu, Szermac napisał: Po 4 godzinach muszę zrobić przerwę bo mi gały wypłyną xD Poczekajcie na promke, no chyba, że nie macie co z hajsem robić to fan survival-horroru może se wziąć. Ma coś w sobie, że się siedzi i gra, ale ogólnie to kompletnie nic specjalnego i takie to zwyczajne no nie wiem xD Gra wygląda ekstra, na PS5 zdarzyło się kilka razy chrupnąć, w sensie ten stuttering się objawił kilka razy. Eksploracja i gameplay spoko, ale walka wręcz to Was wkurwi tak jak Was PiS nie wkurwił jeszcze xD Zmieniłem na Normal bo Hard to jest totalny masochizm. Taki tip dla tych co grają, w 3 rozdziale można pominąć chyba jeden schemat brońki jak się nie cofnie do bonusowego pomieszczenia. Łapcie kilka screenów. W spojlerze jeszcze kilka co by nie rozciągać tematu, ale nie ma tam nic spojlerującego rozgrywke. Pokaż ukrytą zawartość Widoczki są, graficznie mocna gra, to trzeba przyznać. Szkoda, że inne rzeczy nie do końca są takie, jak je reklamowano. Cytuj
GSPdibbler 174 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 Godzinę temu, Bigby napisał: Tak. Na konsoli masz bezproblemowe 30 albo 60 klatek. No to luzik, tyle chciałem wiedzieć. Cytuj
Ukukuki 7 101 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 Miało być głośne AAA a tu kolejny śmieć. Cytuj
nero2082 822 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 (edytowane) teraz to już zawsze będę miał podejrzenia do gierek z embargo na recenzje w dniu premiery eh, wezmę od janusza z olx jak zrobią undercut po weekendzie, nie chcę im nabijać sales za fuszerkę Edytowane 2 grudnia 2022 przez nero2082 Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 1 minutę temu, Ukukuki napisał: Miało być głośne AAA a tu kolejny śmieć. AAASS Cytuj
drozdu7 2 872 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 Kurde jak widać ciężko jest nawet udawać Dead Space'a Cytuj
Bzduras 12 759 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 Na Steamie gra zbiera baty za optymalizację, konsolowe wersje są spoko Cytuj
KrYcHu_89 2 370 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 Przypomniał mi się jeden skopany ex Sony, co brałem day1 - Days Gone. Miał trochę bugów. W ogóle analizując sytuację Callisto, myślę, że przechwałki developera bez swojej karty w historii, świeżego po prostu źle się skończyło i pewnie recenzenci też to odczuwali. Gdyby gra była reklamowana jako fajna gra AA - klon Dead Space, bez przechwałek, jacy to oni zajebiści, to pewnie byłoby mid 80 na konsolach :D. Cytuj
GSPdibbler 174 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 No właśnie Days Gone miało słabe oceny, też pewnie w okolicach 75 na meta, a stała się jedną z gier mojego życia. Więc nie ma co wieszać psów, do puki się samemu nie ogra. 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 370 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 7 minut temu, GSPdibbler napisał: No właśnie Days Gone miało słabe oceny, też pewnie w okolicach 75 na meta, a stała się jedną z gier mojego życia. Więc nie ma co wieszać psów, do puki się samemu nie ogra. tak, to najlepsze 71/100 w historii gamingu. Recenzje nie zawsze się sprawdzają, szczególnie w horrorach/ grach psychologicznych itp., te gry są mega ciężko do ocenienia przez wzgląd, że dużo ludzi nie lubi tego gatunku, a i tak go recenzuje :D. Takie Deadly Premonition ma na metaciritc 68/100, a to naprawdę dobra partia była. Ale oceniając wersję PC, te recenzje się przydają, bo pokazują smutną prawdę, o tym, że optymalizacja dała dupy po całości, na PS5 jest lepiej ponoć, jak pisał @Szermac. Na PC to jest kryminał. Czekam jeszcze na DF i ich filmik o stutteringu :D. Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 Ponoć to wina "shader cachingu" - ktoś wyjaśni? Cytuj
Bzduras 12 759 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 10 minut temu, Nyu napisał: Ponoć to wina "shader cachingu" - ktoś wyjaśni? Shadery to takie informacje o tym, jak mają wyglądać określone assety pod różnym kątem padania światełka, i są trzy szkoły rozprawiania się z nimi. Jedna to skompilowanie ich przez kilka-kilkanaście minut w opcjach graficznych albo w menu gierki, druga to asynchroniczna kompilacja w tle podczas grania (która zabiera przez pewien czas trochę mocy obliczeniowej) albo najgorsza dla odbiorcy i zastosowana w Callisto, czyli kompilowanie na bieżąco, gdy dany asset pojawi się na ekranie. Gdy odpalisz tę samą sekwencję dwa razy przy trzeciej metodzie to pierwszy raz będzie rwać niemiłosiernie, a drugi raz będzie już gites. Ot, i cała historia. O, tutaj jest to idealnie widoczne - porównaj pierwszy przebieg benchmarka i drugi. Niebo a ziemia. 1 Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 Ja poczytałem opinie ludzi na subredicie i kilku osob ktore szanuje i wbijam dzisiaj na Callisto na pelnej Mial byc Dead Space w nowych szatach i jest. Kto w ogole w 2022 sugeruje sie recenzjami jakichs pismakow przy kupnie gry? Szanujmy sie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.