schabek 5 334 Opublikowano 24 grudnia 2022 Opublikowano 24 grudnia 2022 51 minut temu, Nyu napisał: Ale mindfucka będą mieli ci, którzy wbiją w tę grę spodziewając się popsutego crapa Oj tak. Ale tu tez brawa dla samych tworcow. Najpierw jakis dziwny smrod z dodatkowymi animacjami w dlc a potem sami zjebali i zamiast sprawdzic gre przed premiera i wypuscic stosownego patcha to pokpili sprawe. Gierka dostala gownem na premiere i duzo ludzi sie zrazilo. Mnie dopiero opinie forumowiczow przekonaly ale i tak kupilem uzywke. No i po kilku godzinach stwierdzam ze to jest serio dobra gra. Nie jakas rewelacyjna ale dobra. Troche monotonny gameplay ale za to czuc next gena. Technicznie tez topka, na ps5 nie ma najmniejszych problemow, prawie jakbym gral w cinematika od sony. Cytuj
Wredny 9 554 Opublikowano 24 grudnia 2022 Opublikowano 24 grudnia 2022 Godzinę temu, smoo napisał: Quaza nie ogladalem wiec nie wiem o czym tam w recce mowi, ale to taki causal gamer wiec nie spodziewam sie po nim sentymentu do tego typu gier. 35 minut temu, Homelander napisał: Nawet po recenzji Quaza nie mam wątpliwości, że to nie jest gra na 4 czy 5. Raczej, z tego co mówił i widziałem, to takie 7+, a jak ktoś wyjątkowo lubi klimaty to sobie może połówkę albo nawet punkcik dodać. Bo Quaz to klasa (mimo cringe'owych wstawek) i mówi zawsze jak jest, zamiast silić się na kontrowersję dla klikalności. Serio, żaden inny polski YouTuber nie wchodzi w takie detale i nie omawia gier tak rzeczowo, jak krzywozęby (tak, kogucik również, zresztą on lubi czasem być kontrowersyjny dla klików). Na dodatek chłop nie wystawia ocen, więc trzeba faktycznie recenzję obejrzeć i po niej już sami wiemy, czy nam gierka pasuje, czy nie. Cytuj
Rtooj 1 620 Opublikowano 24 grudnia 2022 Opublikowano 24 grudnia 2022 Po obejrzeniu recenzji angryjoe już wiem że to nie gra dla mnie, popsuta od podstaw, co za porażka z tym lockiem, animacjami i unikami. 2 Cytuj
Nyu 771 Opublikowano 24 grudnia 2022 Opublikowano 24 grudnia 2022 ja pjerdole, ja naprawdę nie rozumiem, uniki w tej grze są tak łatwe, że prawie automatyczne, wystarczy nie być w gorącej wodzie Company(R). Nic tu nie jest popsute od podstaw. Cytuj
Rtooj 1 620 Opublikowano 24 grudnia 2022 Opublikowano 24 grudnia 2022 18 minut temu, Nyu napisał: ja pjerdole, ja naprawdę nie rozumiem, uniki w tej grze są tak łatwe, że prawie automatyczne, wystarczy nie być w gorącej wodzie Company(R). Nic tu nie jest popsute od podstaw. Nigdzie nie napisałem że są trudne, z recek właśnie wynika że są komicznie łatwe i całą grę bohater sie buja. Cytuj
Czoperrr 5 119 Opublikowano 24 grudnia 2022 Opublikowano 24 grudnia 2022 Jak to jest z odbiciami bohatera w lustrach, są tylko w trybie RT? Jeśli tak to mega słabo, kiedyś dało się to zaimplementować bez RT i kompów z NASA. Cytuj
Wredny 9 554 Opublikowano 25 grudnia 2022 Opublikowano 25 grudnia 2022 Na XBOXie nawet w RT nie było, ale chyba poprawili już Ogólnie to odbicia są tu najmniejszym problemem, bo lustra w grze są może ze dwa. Dużo ważniejsze tu jest oświetlenie, cieniowanie i efekty cząsteczkowe, które w trybie Performance wypadaja blado (dosłownie i w przenośni). Co do walki i tego co AJ w "recenzji" poruszył to jasne - trochę tak to wygląda, ale jak dla mnie walka dawała masę frajdy (oczywiście 1:1) i można się było poczuć, jak niezły bad-ass. Jasne, nie pomagało to w budowaniu klimatu zagrożenia i calość była powtarzalna, ale czy takie DS nie było? Staza, odstrzelenie kończyn i do następnego... Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 25 grudnia 2022 Opublikowano 25 grudnia 2022 19 godzin temu, Czoperrr napisał: Jak to jest z odbiciami bohatera w lustrach, są tylko w trybie RT? Jeśli tak to mega słabo, kiedyś dało się to zaimplementować bez RT i kompów z NASA. Nadal się da (w UE4 np. przez planar reflection Planar Reflections | Unreal Engine 4.27 Documentation ) i nie mam pojęcia czemu w grach korytarzowych, tym bardziej w mniejszych pomieszczeniach gdzie oprócz bohatera i paru ścian nie ma nic więcej do odbicia nie korzysta się z tego, tym bardziej że taki Hitman czy TLOU sobie z tym poradziły. Cytuj
schabek 5 334 Opublikowano 25 grudnia 2022 Opublikowano 25 grudnia 2022 Przysiegam ze tak monotonnej chujowizny jak te koncowe etapy przeladowane walka to juz dawno w giereczkowie nie widzialem. Spokojnie -3 od oceny koncowej za ta srake mozna dac Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 25 grudnia 2022 Opublikowano 25 grudnia 2022 A co chciałeś, może więcej przeciskania się przez wentylację? 2 Cytuj
Nyu 771 Opublikowano 25 grudnia 2022 Opublikowano 25 grudnia 2022 Gierka do połowy na ósemkę dla mnie - jako liniowy action horror. Druga połowa od skradania (beznadzieja) po przeładowana przeciwnikami grę bez napięcia z 4-ema takimi samymi mini bossami (no średnio). OVERALL gierka dla mnie bardzo fajna. Ciężko mi ocenić, czy zasłużyła na taki zly start - jako gra chyba nie, jako nośnik obietnic i hajpu być może. Chcieli sprzedać spoko produkt jako mesjasza i oberwali za to. Ostatecznie może i im się to opłaci, bo sporo sztuk pewnie poszło, a do dwojeczki ludzie zapomną o problemach jedynki sprzed kilku lat. Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 25 grudnia 2022 Opublikowano 25 grudnia 2022 Mają szansę się zrehabilitować w DLC poprawiając to na co ludzie najbardziej narzekali. O odbiór gry wśród społeczności jestem spokojny, na socialach ludzie chwalą grę, wszystko teraz zależy od tego czy sie Krafton nie zesra o cyferkę na metacritic i nie odetnie Glenowi finansowania. Cytuj
Wredny 9 554 Opublikowano 26 grudnia 2022 Opublikowano 26 grudnia 2022 Najpierw to trzeba mu było pozwolić w spokoju pracować, bo nie chce mi sie wierzyć, że SD sami z siebie tak wielu rzeczy nie dowieźli. Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 26 grudnia 2022 Opublikowano 26 grudnia 2022 Też bym sobie tego życzył, niestety to Krafton miał kasę a SD chciało robić grę. Zapewne na etapie negocjacji przystrzelili datą premiery i się nie wyrobili, a tabelki w excelu kazały gierkę wydać przed świętami. Podobno akcje Kraftonu trchę poleciały po premierze, więc nie wiadomo co dalej z marką. Ja mam nadzieję że zrobią porządne DLC. Szkoda, że zayebiste postaci z Helix Station raczej się nie pojawią, Spoiler bo wszyscy zginęli To byłby mega materiał na DLC. 1 Cytuj
nero2082 790 Opublikowano 27 grudnia 2022 Opublikowano 27 grudnia 2022 (edytowane) W dniu 24.12.2022 o 12:45, schabek napisał: ale za to czuc next gena. Technicznie tez topka, na ps5 nie ma najmniejszych problemow, prawie jakbym gral w cinematika od sony. dokładnie taki jest moje pierwsze wrażenie, że powiało już nextgenem, oświetlenie to już inna liga niż te crossgeny które przegryzałem do tej pory, a wiadomo jak graficznie dowiozą to wczuwka i immersja idą w górę i tu tak jest gameplayowo jest mocno w stronę melee, ale jak pojawi się 3+ przeciwników to kłopoty kłopoty, jak wy z nimi walczycie mając 6 naboi, pałkę i rękawice? bo czasami odseparować ich ciężko a zbieram hity od wszystkich i cyk powtórka checkpointa bo jestem na 3hity. w tym temacie dead space góruje, w klimacie powiedzmy że remis zobaczymy czy dalej tak źle jak mówicie xd bo do chap 4 jest top top klimat Edytowane 27 grudnia 2022 przez nero2082 Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 28 grudnia 2022 Opublikowano 28 grudnia 2022 Nie rozumiem piany z ust w kwestii systemu walki. Te uniki są banalne do ogarnięcią. Wystarczy rzucać analogiem na lewo i prawo, Jacob w 99% przypadków wykonuje poprawny unik. To już trudniejsze wydaje się operowanie unikiem w RE3 Remake, tak myślę. Cytuj
iluck85 2 902 Opublikowano 28 grudnia 2022 Opublikowano 28 grudnia 2022 Drążek wychyla się w jedna stronę. Ja na początku tez kombinowałem lewo/prawo i lustro patrząc co robi przeciwnik. Obojętnie co robi przeciwnik to analog w jedna str i to tyle. Poćwiczyć na jednym gościu. Potem jest łatwo. Przy 3 i więcej to trzeba dobrze rozegrać. Jeden rzucić na kolce, drugi ze strzelby zgarnia i 3 wtedy pałka. Jak drugi wstanie z gleby to pałka poprawić. Ale takich momentów jest mało. Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 28 grudnia 2022 Opublikowano 28 grudnia 2022 Odnoszę wrażenie, że giera jest ciut za łatwa, choć nie brałem się za bary z wyższym poziomem trudności. Pierwsze kilka godzin smakuje trochę jak Obcy 3, nawet strój i łysa glaca Jacoba przywołują mi obrazu z filmu Finchera. To tyczy się także licznych wiatraków rzucających te charakterystyczne, pomarańczowe odcienie na rury czy okablowania. Tutaj Callisto rządzi niepodzielnie. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 28 grudnia 2022 Opublikowano 28 grudnia 2022 50 minut temu, iluck85 napisał: Drążek wychyla się w jedna stronę. Ja na początku tez kombinowałem lewo/prawo i lustro patrząc co robi przeciwnik. Obojętnie co robi przeciwnik to analog w jedna str i to tyle. No nie, w jedna stronę i tylko w jedna działa jak sobie włączysz ułatwienie. Normalnie trzeba zmieniać strony bo tak to jest zaprojektowane, nawet jest plansza tutorialowa mówiąca o tym. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 28 grudnia 2022 Opublikowano 28 grudnia 2022 33 minuty temu, suteq napisał: No nie, w jedna stronę i tylko w jedna działa jak sobie włączysz ułatwienie. Normalnie trzeba zmieniać strony bo tak to jest zaprojektowane, nawet jest plansza tutorialowa mówiąca o tym. Dobrze mówi iluck. Strony zmieniasz tylko jak stwór robi kombo. Pierwszy ruch łapą nie ma znaczenia. Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 28 grudnia 2022 Opublikowano 28 grudnia 2022 12 godzin temu, nero2082 napisał: ale jak pojawi się 3+ przeciwników to kłopoty kłopoty, jak wy z nimi walczycie mając 6 naboi, pałkę i rękawice? R1 do kontroli tłumu, potrafi sieknąć kilku na raz. Rękawica na combo: przyciągnięcie i potem od razu R1. Lub przyciągnięcie i rzut za barierkę/ na kolce lub w innych ziomków żeby ich wyłączyć na chwilę a w tym czasie rozpracowywanie trzeciego pałką. Z daleka spluwy i strzały w nogę lub rękę, 2-3 hity i gość jest kaleką (mob z 1 ręką nie może już robić combo, a czołgającego banalnie łatwo wymanewrować) Jak najszybciej kupić upgrade do łamania kończyn, to jest najważniejszy upgrade do pałki. Po chwili trzeba ogarnać wzrokiem pole walki i jeśli reszta się pozbierała to zmiana pozycji i od nowa. Stanie w miejscu i mashowanie R2 jak to robił chociażby AJ to nie jest sposób na grę w Callisto, podobnie z resztą jak stanie w miejscu i szczelanie do potworów nie było sposobem na grę w Dead Space. 1 1 Cytuj
Amer 1 371 Opublikowano 28 grudnia 2022 Opublikowano 28 grudnia 2022 Spoko że ktoś to zauważa, a nie tylko w kółko "ojjj, z większą liczbą wrogów nie ma się tu szans, nie da się i już, gra jest zawalona, 3/10, fujjj". 1 Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 28 grudnia 2022 Opublikowano 28 grudnia 2022 Ludzie już dawno robią no hit runy na najwyższym poziomie, więc śmieszne są te zarzuty na system walki. Cytuj
nero2082 790 Opublikowano 28 grudnia 2022 Opublikowano 28 grudnia 2022 tak tylko miejsca na menewry jest zazwyczaj dosyć mało, jedyna szansa na sprint to jak wyskoczą te "lickery" a tak to trzeba się tłuc pałą a dodge nie działa na kogoś za plecami, brakuje 180 turn wg mnie na razie walka mnie nie frustruje, ale bez dopałek rękawicy czuję że może być średnio później xd grubego mogę podnieść na 2 sek na tę chwilę Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 28 grudnia 2022 Opublikowano 28 grudnia 2022 Rękawicę warto ulepszać, szczególnie na ilość ładunków. Najwięcej energii idzie na rzucanie, a z reguły nie trzeba tego robić, wystarczy przyciągnąć i upuścić typa przed nami albo w pułapkę/przepaść. Warto też pamiętać, że wrzucanie przeciwników na kolce czy w młynek to nie tylko rękawicą, ale również odrzucając ich pałą lub bronią palną. Dobre pozycjonowanie się to podstawa. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.