tjery 1 236 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 10 minut temu, KrYcHu_89 napisał: Ale oceniając wersję PC, te recenzje się przydają, bo pokazują smutną prawdę, o tym, że optymalizacja dała dupy po całości, na PS5 jest lepiej ponoć, jak pisał @Szermac. Na PC to jest kryminał. Ale to nie ma nic wspólnego z optymalizacją, gra mogłaby mieć niesamowitą optymalizację i wyciągać na 3070 nawet i 200kls, a i tak przez kompilację shaderów by przy pierwszym graniu przycinała w tych samych momentach. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 Nie wiem jak w tym przypadku ale na PC zmiana z DX12 na DX11 często pomagała w 'shader compilation stuttering'. Cytuj
Szermac 2 743 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 (edytowane) Muszę powiedzieć, że gra po czasie nabiera rumieńców No i wygląda i brzmi zajebiście. Edytowane 2 grudnia 2022 przez Szermac Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 DF jeszcze nie wrzuciło nic, ale napisali, że wersja na Series X też jest zjebana, więc jak ktoś ma wybór - brać PS5. Cytuj
Absolem 1 036 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 Kupowanie gier na premierę przypomina beta testy na januszach. 1 Cytuj
[InSaNe] 2 478 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 To jedyna z tych ostatnich gier, którą wciągnąłbym na premierę. Z drugiej strony rozsądek podpowiada, by jednak poczekać chociaż 3 tygodnie, by wyeliminowano patchami choroby wieku dziecięcego ;] Cytuj
tjery 1 236 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 https://updatecrazy.com/the-callisto-protocol-update-1-05-patch-notes/ Podobno jeszcze dziś ma wyjść łatka naprawiająca całe zło. Jeżeli to się okaże prawdą to serio, jak można być tak zjebanym i wypuścić gówno, wieść, że to gówno roznosi się w moment, same negatywne recenzje, i naprawić to tego samego dnia kilka godzin po premierze? Tak ciężko im pojąć, że smród po pierwszym wrażeniu niesie się jeszcze długo czy jak. Nie no, serio, robisz gierkę kilka lat i potem na premierę odpierdalasz szopkę, po czym naprawiasz to po paru godzinach, widzę w gamedevie sami łebscy marketingowcy siedzą. No chyba, że ten patch huja naprawi. 6 1 Cytuj
Bzduras 12 529 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 17 minut temu, tjery napisał: Jeżeli to się okaże prawdą to serio, jak można być tak zjebanym i wypuścić gówno, wieść, że to gówno roznosi się w moment, same negatywne recenzje, i naprawić to tego samego dnia kilka godzin po premierze? Tak ciężko im pojąć, że smród po pierwszym wrażeniu niesie się jeszcze długo czy jak. Nie no, serio, robisz gierkę kilka lat i potem na premierę odpierdalasz szopkę, po czym naprawiasz to po paru godzinach, widzę w gamedevie sami łebscy marketingowcy siedzą. Najwyraźniej Cyberpunk nie był wystarczająco dosadną lekcją dla włodarzy w dużych korpo i oni wiedzą lepiej. Cytuj
Dud.ek 2 054 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 Ktoś wypunktuje największe bolączki? Cytuj
Szermac 2 743 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 (edytowane) Pięknie wyglądająco-brzmiący, o niczym, odtwórczy, ale klimatyczny horror sci-fi z niedziałającym i frustrującym systemem walki (PS5) proszę xD Edytowane 2 grudnia 2022 przez Szermac Cytuj
tjery 1 236 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 6 minut temu, Bzduras napisał: Najwyraźniej Cyberpunk nie był wystarczająco dosadną lekcją dla włodarzy w dużych korpo i oni wiedzą lepiej. No tylko CP w wersji na konsole był totalnie w dupie i tego nie dało się naprawić patchem zaraz po premierze. Po prostu z premedytacją wypuścili gówno, bo wiedzieli że nie są w stanie nic z tym zrobić przez najbliższy czas. A tu (o ile oczywiście ten patch coś da) to podpada pod czysty masochizm twórców. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 1 godzinę temu, smoo napisał: Kto w ogole w 2022 sugeruje sie recenzjami jakichs pismakow przy kupnie gry? Szanujmy sie. Xd Nie ma to jak powrót do lat 90. bez internetu i kupowania gier w ciemno, o jenysiu, wtedy to byłyby dopracowane gry na premierę Cytuj
Rtooj 1 620 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 Godzinę temu, Amer napisał: Dzięki, ta recka calkowicie zabiła we mnie chęć grania w to nawet jak to będzie w plusie. Jak mogli tak zniszczyć system walki. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 Jak SkillUp nie poleca (a umówmy się, on ma baaardzo dużą tolerancję), to chyba faktycznie jest cienizna Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 Cytat Looking at the early released Digital Foundry analysis in Patreon, yeah the Series X versions seems whack in both performance and RT capabilities. @Bzduras Cytuj
Bzduras 12 529 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 1 minutę temu, Bigby napisał: @Bzduras Daj mi jeszcze ze trzy godzinki to sprawdzę RT nie działa na Xboxie, cholera wie czy w ogóle go nie ma czy to jakiś bug, ale mi to akurat nie robi, bo mając do wyboru 30 i 60 klatek absolutnie nawet przez moment nie rozważam pierwszej opcji. Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 Ejj ja w to mam zamiar zagrać dziś na ps5 xd Dobrze, że to kupiłem u Turasa Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 Czyli Sony wysłało 150 osób do studia by zepsuć wersje na PC i Xboxa. D-dzięki Sony. 1 1 Cytuj
Rtooj 1 620 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 Microsoft wysłał im bluzy na pady Cytuj
Nyu 771 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 Za 3 miesiące artykuły: - kombat w Callisto jest niedoceniona perełka - dajcie CP szansę, gierka nie zasługiwała na zły launch - jak CP wymasterowalo action horror - CP: dlaczego liniowy design nie jest zły - trzy patche później Callisto to perełka 2022 - uniki ssały? Źle graliście; trzeba trzymać gałkę nadal po uniku Cytuj
Elitesse 378 Opublikowano 2 grudnia 2022 Opublikowano 2 grudnia 2022 Godzinę temu, KrYcHu_89 napisał: DF jeszcze nie wrzuciło nic, ale napisali, że wersja na Series X też jest zjebana, więc jak ktoś ma wybór - brać PS5. Dzięki za tą informację. Przez moment pomyślałem, że skoro wersja na konsole zbiera pochwały, to wracając do domu może bym się jednak skusił na małą wycieczkę do marketu. Szybko przeszedł i odsprzedał dalej, no ale jak to tak wygląda to trzymam się swojej zasady niekupowania gier na premierę. Godzinę temu, Absolem napisał: Kupowanie gier na premierę przypomina beta testy na januszach. W gruncie rzeczy to się właśnie do tego sprowadza. Nie wiem czy to kwestia oszczędności czy faktu, że ludzie grają na różnych konfiguracjach dzięki czemu spływa więcej danych i jest to łatwiej naprawić. Te dwie opcje wzajemnie się nie wykluczają więc może być i tak i tak. Ciekawe ile razy jeszcze gracze będą musieli wejść na te same grabie aby w końcu przekonać się jak to działa... 38 minut temu, tjery napisał: https://updatecrazy.com/the-callisto-protocol-update-1-05-patch-notes/ Podobno jeszcze dziś ma wyjść łatka naprawiająca całe zło. Jeżeli to się okaże prawdą to serio, jak można być tak zjebanym i wypuścić gówno, wieść, że to gówno roznosi się w moment, same negatywne recenzje, i naprawić to tego samego dnia kilka godzin po premierze? Tak ciężko im pojąć, że smród po pierwszym wrażeniu niesie się jeszcze długo czy jak. Nie no, serio, robisz gierkę kilka lat i potem na premierę odpierdalasz szopkę, po czym naprawiasz to po paru godzinach, widzę w gamedevie sami łebscy marketingowcy siedzą. No chyba, że ten patch huja naprawi. Ja widzę dwa rozwiązania. 1. Ktoś gra na giełdzie i celowo dopuszcza do takich sytuacji. Producent nie jest jeszcze na giełdzie jednak wydawca jest i jego akcje dziś spadają mając za sobą miesiąc wzrostów. 2. Kalendarz premier jest jaki jest i to mogło być ich ostatnie okno możliwości aby trafić w dobry moment kiedy sprzeda się optymalnie dużo kopii aby jak najwięcej na tym zarobić, a potem to łatać. Marketingowcy są od tego aby sprzedawać marzenia, nakręcać graczy, a gracze są od tego aby dostarczać kapitał w zamian za te marzenia i obietnice Zwroty? Jasne, jakieś się tam zdarzą ale czy na taką masową skalę aby utopić wydawcę? No raczej nie. Więc tak długo jak opłaca się robić takie numery, to będą to robić. 9 minut temu, Rozi napisał: Xd Nie ma to jak powrót do lat 90. bez internetu i kupowania gier w ciemno, o jenysiu, wtedy to byłyby dopracowane gry na premierę Właśnie dlatego, że wtedy nie było swobodnego dostępu do internetu, to gry były bardziej dopracowane. Warto było czytać recenzję, bo miały o wiele większą wartość i były bardziej obiektywne niż to co jest teraz. Jak gra była niegrywalna to nikt nie pudrował tego trupa i był karny k*tas. Potem przekładało się to na sprzedaż, bo patcha można było wydać i liczyć na to, że zostanie dodany do jakiejś gazety. Przynajmniej ja tak zapamiętałem tamten okres i jeszcze lata wcześniejsze na innych komputerach niż klasy PC. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.