Gość Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 (edytowane) Interesujący, ciekawy temat, a chyba nie ma takiego na forum. To tak na szybko, pierwsze, co mi przyszło do głowy. Edytowane 19 grudnia 2020 przez Gość Cytuj
Gość Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 Przypomniałem sobie jeszcze taką ciekawostkę, że tak jak Daymare 1988 miało być grą spod szyldu Resident Evil, tak Sleeping Dogs pierwotnie miało być kolejną grą z serii True Crime (True Crime: Hong Kong). Może nie do końca skasowane gry, ale na pewno wpłynęło to na ich ostetczny kształt. Cytuj
triboy 984 Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 Za niewykorzystany potencjał, to bym nominował Alienation i Nex Machina. Obie gry mają świetny gameplay oraz prezencję. Niestety patrząc przez pryzmat rozbudowania Resogun, mogę jedynie ubolewać, że kurek z kasą został zbyt szybko zakręcony. Cała nadzieja w Returnal Cytuj
Meanthord 335 Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 Virtua Fighter 3 na Saturna. Największy Grall gier nie wydanych, wielka tajemnica obrośnięta legendami, jedna z największych zagadek gamingu w ogóle, moim zdaniem największa. Sam Yu Suzuki poprosił w jednym z wywiadów, aby nigdy nie pytać go o tę kwestię. Sprawa dla archiwum X, przy której rozbicie UFO w Roswell to mały pikuś. Cytuj
Gość Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 Pokaż ukrytą zawartość Pokaż ukrytą zawartość Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 W pierwszej kolejności nie może zabraknąć tego: P.T. Silent Hills Concept Movie - YouTube Tutaj może szału nie ma, ale taka mieszanka Sleeping Dogs i LA Noire mogła być czymś ciekawym: Whore of the Orient Leaked Gameplay Footage - YouTube No i jeden z większych wałów w branży, trailer: Aliens: Colonial Marines - Cinematic-Trailer: »Contact« (Extended Version) - YouTube Gameplay: Już nie pamiętam o co tam chodziło, chyba zajebali kasę Sedze, żeby zrobić Borderlandsy, trochę jak było ze Scalebound i Nier Automata: Aliens: Colonial Marines - E3 2012: Walkthrough - YouTube Cytuj
grzybiarz 10 314 Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 świetna stronka, spis takich bet, anulowanych gier: https://www.unseen64.net/beta-and-cancelled-videogames/ Oczywiście część gier i tak trafiłą do sieci, jako nieukończona, np. Saints Row na PSP. Jest tego full, zaraz sobie sprawdzę, co ciekawego miało wyjść na moim ulubionym pleju - "jedynce". 3 Cytuj
Gość Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 (edytowane) Evolution i DriveClub to świeża sprawa, ale pamiętam taką grę MAG, którą kupiłem w bundlu z konsolą. Sama gra to była mocna średniawka, ale w pewnych kręgach była popularna, powstawały klany. No i to był chyba prekursor pod względem ilości graczy w multi - aż 256. Dość szybko została ubita poprzez wyłączenie serwerów, a że była to gra wyłącznie online... Tak jak nie jestem wielkim fanem gier wyścigowych i F1, tak do dzisiaj żałuję, że zamknięto Psygnosis - studio odpowiedzialne za Destruction Derby i F1 Championship Edition z 2006 roku, które klimatem F1 zjada to, co wypuszcza Codemasters. Nawet dzisiaj graficznie jest bardzo OK. Edytowane 19 grudnia 2020 przez Gość Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 DriveClub to chyba będzie jeszcze ładne przez parę lat na tapetę wracać, bo to i tak jest niezrozumiała decyzja zamknięcia studia i wyłączenie online serwerów, gdzie, a nawet śmiem sądzić, grało bardzo dużo ludzi, a jakby jeszcze wypuścili patch 60 fps, to już w ogóle mieliby najlepszą arkejdówkę na PS. Nie wiem, może w tym Sony bali się konkurenta, co by tego Gran Turismo (słaba gra to swoją drogą) nie zdeprymować. Cytuj
mitra 1 787 Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 Wspomniane Psygnosis to jedna z największych porażek gameingu. Zajebiste gry robili a tu wchłonięcie (sprzedaż) i koniec rozbicie, jestem w żałobie teraz. 1 Cytuj
grzybiarz 10 314 Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 W dniu 19.12.2020 o 12:30, mitra napisał(a): Wspomniane Psygnosis to jedna z największych porażek gameingu Rozwiń Też tego nie rozumiem. Dla mnie Psygnosis = Wipeout. A wyścigi rakiet to tylko Wipeout, a nie inne klony. Cytuj
Gość Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 (edytowane) W temacie martwych studiów nie mogło zabraknąć EA, które 2 lata po wykupieniu Pandemic Studios, odpowiedzialnego za oryginalne Battlefronty, Mercenaries czy ich ostatnią grę, The Saboteur, zamknęło je. Saboteur może nie był tytułem wybitnym, ale całkiem przyjemnym, z fajnym klimatem. To właśnie jedna z tych gier, która mogła być dużo lepsza, bo jakiś potencjał był. Na swój sposób wyjątkowa - sandbox (co prawda ubogi jak na sandboksa) w klimatach 2WŚ. Edytowane 19 grudnia 2020 przez Gość Cytuj
łom 2 026 Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 Dwa studia które robiły genialne gry przychodzą mi do głowy: Evolution- nie za Drivecluba tylko za Motorstorma, a dokładnie Pacific Rift które uważam za najlepsze wyścigi w jakie grałem, jakby po Driveclubie Sony dało zielone światło na remaster/remake/kompilacje wszystkich tras z MotorStormów z gameplayem z PacificRift to zapłacił bym nawet te 350zł, a tak niby wyszło OnRush i Dirt 5, ale to nie to samo, FreeRadicalDesign - po 2 genialnych TimeSplittersach (1nka była słabsza) i ciekawym SecondSight Sony bardzo chciało Halo-killera ale dostało średniego Haze, jedno potknięcie i studia nie ma, a pracowali już nad TimeSplittersach 4. Jedyna nadzieja w tym że THQ Nordic które wykupiło prawa do marki zleci robotę Dambuster Studios w którym pracują ludzie z Free Radical. Cytuj
Il Brutto 1 628 Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 Ostatnio po wielu latach natknalem sie na cielawostke ze gra w ktora sie zagrywalem na PSX nigdy nie istniala, mowie tu o brutalnej bijatyce Thrill Kill. Zaskoczylo mnie to bo u mnie na osiedlu bardzo popularna byla na verbatimach, mysle ze miala niezly potencjal zwlaszcza do multi. Cytuj
Paolo de Vesir 9 232 Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 Wciąż nie mogę przeboleć: Silent Hills - nowy producent, eksperymenty z aktorami. Nawet jak powstanie remake którejś z części to wciąż będzie tylko remake. Psygnosis - tutaj nie trzeba nic dodawać. Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 Westwood i zamordowanie marki c&c przez ea. Chociaz 3ka byla ok to za 4ke je.bac ich maczetami. Cytuj
maciucha 11 649 Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 ja się pytam gdzie jest EA Big? za nową nba/fife street dałbym się pokroić 1 Cytuj
second 3 707 Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 Ja wciąż czekam na nowe Fight Night. Przeczekałem całą ostatnią generację, wiec przeczekam i kolejną Cytuj
maciucha 11 649 Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 W dniu 19.12.2020 o 14:31, second napisał(a): Ja wciąż czekam na nowe Fight Night. Przeczekałem całą ostatnią generację, wiec przeczekam i kolejną Rozwiń w Championa to mam już pewnie luźno ponad 1000h nabite, najpierw na ps3, a teraz wsteczna na xbonku Cytuj
krupek 15 493 Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 The Getaway z PS2 też miało otrzymać kontynuację jako nowy tytuł na PS3 i kupa wyszła. 1 Cytuj
mitra 1 787 Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 Przydałby się nowy SSX swoją drogą no i następca Burnout3 Cytuj
Figuś 21 251 Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 The Order 1886 miał szansę być czymś więcej niż interaktywny film, tak spierdolić potencjał tej gry Cytuj
Basior 1 109 Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 Konami. Jezu ile oni mają serii, które grało się na psx i ps2, ale nie tylko. MGS, SH, Castlevania i przede wszystkim Suikoden. Coś tam jeszcze robią. Głównie PES i trochę syfu jak zbeszczeszona Contra. Eh mógłby ktoś kupić od nich te ip i zrobić porządne nowe gierki w tych seriach. Cytuj
Gregorius 504 Opublikowano 19 grudnia 2020 Opublikowano 19 grudnia 2020 Eksperyment z "EndWar" od Ubisoftu zakończył się na jednej części, i nigdy niestety nie wrócono już do genialnego patentu komend głosowych wydawanych oddziałom przez mikrofon. System działał zadziwiająco dobrze, dostarczając niezliczonych godzin zabawy zarówno w kampanii jak i potyczkach online na x360 . Do dziś nie mogę przeboleć ,że nie rozwinęli tej koncepcji. Zresztą Ubisoft robi świetne RTSy bo R.U.S.E. też było bardzo oryginalne, choć i tutaj zakończyło się na jednej części. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.