Skocz do zawartości

Zamknięte studia, skasowane gry, obiecujące gry z niewykorzystanym potencjałem i porzucone/"zamrożone" serie

Featured Replies

Opublikowano

Pierwszy tytuł, który przychodzi mi do głowy, gdy widzę temat o skasowanych grach, to nieodżałowane StarCraft Ghost - ależ ja na to czekałem wraz z moją przerobioną PS2 :sapek:

 

  • Odpowiedzi 31
  • Wyświetleń 4,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • świetna stronka, spis takich bet, anulowanych gier: https://www.unseen64.net/beta-and-cancelled-videogames/ Oczywiście część gier i tak trafiłą do sieci, jako nieukończona, np. Saints Row na

  • Wspomniane Psygnosis to jedna z największych porażek gameingu. Zajebiste gry robili a tu wchłonięcie (sprzedaż) i koniec rozbicie, jestem w żałobie teraz.

  • ja się pytam gdzie jest EA Big?     za nową nba/fife street dałbym się pokroić        

Opublikowano

Ujawnione właśnie tech demo Simpsons Bug Squad na Dreamcasta. 20 lat przeleżało ;)

 

 

Opublikowano

Agent i Scalebound to powinny być w logo tego tematu [emoji16]

Co do zamkniętych studiów, to najbardziej bolało mnie wcześniej wspomniane Evolution. Jak ja uwielbiałem ich gry... WRC do dziś wspominam jako jedne z najlepszych rajdów, MotorStorm genialna arkadówka w pięknych klimatach, no i wisienka na torcie czyli DriveClub, cóż to był za wspaniały simcade. Mieli ciężki start na PS4, ale ilość zawartości którą dodali zmiażdżyła. Nie wiem o co poszło, że ich zamknęli, ale słaby start na pewno nie mógł być powodem. To se już newrati [emoji24]

Bolało mnie też, gdy EA kupiło Criterion. Również uwielbiałem Burnouty. Do pewnego czasu było spoko, bo ich NfS byly jednymi z lepszych, ale szybko oddelegowali ich do klepania jakiegoś szajsu w Battlefrontach i Battlefieldach, a szkoda...

Opublikowano
10 minut temu, Patricko napisał:

Nie wiem o co poszło, że ich zamknęli


W zasadzie większość swojego życia studio było pod kreską - nie zarabiali na swoje utrzymanie, delikatnie mówiąc, plus gigantyczny fuck-up związany z Driveclubem.

Opublikowano
Godzinę temu, Patricko napisał:

Agent i Scalebound to powinny być w logo tego tematu emoji16.png

Co do zamkniętych studiów, to najbardziej bolało mnie wcześniej wspomniane Evolution. Jak ja uwielbiałem ich gry... WRC do dziś wspominam jako jedne z najlepszych rajdów, MotorStorm genialna arkadówka w pięknych klimatach, no i wisienka na torcie czyli DriveClub, cóż to był za wspaniały simcade. Mieli ciężki start na PS4, ale ilość zawartości którą dodali zmiażdżyła. Nie wiem o co poszło, że ich zamknęli, ale słaby start na pewno nie mógł być powodem. To se już newrati emoji24.png

Bolało mnie też, gdy EA kupiło Criterion. Również uwielbiałem Burnouty. Do pewnego czasu było spoko, bo ich NfS byly jednymi z lepszych, ale szybko oddelegowali ich do klepania jakiegoś szajsu w Battlefrontach i Battlefieldach, a szkoda...

 

Rdzenni pracownicy Criterion juz dawno odeszli ze swojego studia i to widac po ich ostatnich produkcjach. 

Odpalony ostarnio burnout 3 takedown na ps2 utwierdził mnie w przekonaniu ze to jest chyba najlepsze co ta firma zrobiła. Dalej ta gra bawi tak jak kiedyś i ciężko sie od niej oderwac. 

Opublikowano

R E D A K T O R Z Y ppe chyba czytają forum, bo dziwnie zbiegło się w czasie:

 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.