zdrowywariat 373 Opublikowano 4 lutego 2023 Opublikowano 4 lutego 2023 Zgodzę się z tym co tu o DC napisałeś, mimo że 50h dobrze się bawiłem. Sprawdziłem trochę tych rogalików i ani Hades, ani Isaac mnie nie zatrzymał na dłużej. Jeśli chodzi o rogaliki to Subset Games umi w nie najlepiej, w Into the Breach mam 840h, a Faster Then Light sprawdziłem na komputrze, tylko że ja nie lubię grać na komputrze! Gdyby gra wyszła na Switcha to też pewnie nastukałbym koło 1000h, bo jest klimatycznie, OST wymiata, no i sam pomysł na rozgrywkę mi się podoba. Czekam na ich nową grę i na port FTL, a na razie dalej dobrze się bawię w ITB, wróciłem bo pojawił się update do wersji Advanced Edition. Ktoś powie, że w tej grze nie ma zawartości, bo są tylko 4 wyspy, ale jest masa pilotów, broni, oponentów, bossów, misji i 14 setów mechów x3, a im dalej tym bardziej wyszukane są. Proste założenia z wielką głębią. Cytuj
XM. 11 022 Opublikowano 4 lutego 2023 Opublikowano 4 lutego 2023 Nie będzie portu FTL na switcha, pisali o tym że wolą robić nową grę a nie portowac starocie. 1 Cytuj
Daddy 4 239 Opublikowano 4 lutego 2023 Opublikowano 4 lutego 2023 death stranding, wytrzymałem 2h, jeśli gra w większości sprowadza się do spacerów kuriera to nie moja bajka. 1 Cytuj
knotek 214 Opublikowano 6 lutego 2023 Opublikowano 6 lutego 2023 Jest jeszcze dużo typowej dla kojimy grafomanii. Mimo wszystko z czasem się rozkręca 2 Cytuj
bartez85 8 Opublikowano 7 lutego 2023 Opublikowano 7 lutego 2023 God of War na PC, grałem kilka godzin i dałem sobie spokój. Walka z Baldurem, lub z innymi przeciwnikami, nic szczególnego. Rzucanie toporkiem, czy chodzenie z Atreusem, mnie znużyło. Cytuj
Czoperrr 5 239 Opublikowano 14 lutego 2023 Opublikowano 14 lutego 2023 Dead Space 3. Od początku mnie zniechęcał, ale dałem szansę. Porzuciłem wczoraj, gdzieś pod koniec bo w czternastym chapterze. Niestety przegięli tutaj z akcją i strzelaniem, potwory non stop atakują hordami i spadają z nieba albo respawnują się za plecami. No słabo. Cytuj
Paolo de Vesir 9 218 Opublikowano 20 lutego 2023 Opublikowano 20 lutego 2023 Gears Tactics - fantastyczna gra którą porzucam z powodu koszmarnego skoku poziomu trudności w ostatniej misji w grze. ;/ Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 20 lutego 2023 Opublikowano 20 lutego 2023 Xcomy współczesne oba ograles? Cytuj
łom 2 012 Opublikowano 20 lutego 2023 Opublikowano 20 lutego 2023 4 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: Gears Tactics - fantastyczna gra którą porzucam z powodu koszmarnego skoku poziomu trudności w ostatniej misji w grze. ;/ To zmień poziom trudności jak nie dajesz rady? Ale tak szczerze nie pamiętam żeby ostatnia walka była jakaś trudna. Cytuj
messer88 6 579 Opublikowano 20 lutego 2023 Opublikowano 20 lutego 2023 Też nic takiego nie pamiętam. W dniu 14.02.2023 o 10:53, Czoperrr napisał: Dead Space 3. Od początku mnie zniechęcał, ale dałem szansę. Porzuciłem wczoraj, gdzieś pod koniec bo w czternastym chapterze. Niestety przegięli tutaj z akcją i strzelaniem, potwory non stop atakują hordami i spadają z nieba albo respawnują się za plecami. No słabo. Więcej niż w 2? Bo jak dwójka jako całość w sumie spoko, momentami faktycznie coś tam "straszyło" to strzelania za dużo. Też mi się wydaje że w niektórych killroomach były fale albo za szybko zabijałem i dlatego były takie z dupy pauzy. No i boss na końcu Cytuj
Paolo de Vesir 9 218 Opublikowano 20 lutego 2023 Opublikowano 20 lutego 2023 30 minut temu, łom napisał: To zmień poziom trudności jak nie dajesz rady? Ale tak szczerze nie pamiętam żeby ostatnia walka była jakaś trudna. Gram na przedostatnim i po prostu trzeba ciagle zarządzać wrogami, uważać żeby nie dostać gnasherem z bliska, ale też aby nie rozerwała nas rakieta. I po prostu nie da się zrobić wszystkiego w dwie tury nim przyjdzie kolejna fala wrogów, często dojebanych na 1200 punktów życia. Tu coś z tuningiem nie pyklo. Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 20 lutego 2023 Opublikowano 20 lutego 2023 ostatnia misja jest trudna, ale spokojnie do zrobienia u mnie pękła za drugim albo trzecim razem. Swoją drogą, bossowie i ogólny poziom trudności w grach to jakiś żart. Być może to kwestia nostalgii albo tego że po prostu byłem młodszy i niespecjalnie ogarniałem, ale pamiętam że 20 lat temu bossowie, zwłaszcza ostatni potrafili naprawdę stanowić wyzwanie i czuło się prawdziwą satysfakcję gdy się wreszcie takiego np. Generala Raama z Gearsów 1 ubiło. A dziś w większości gier nie stanowią nawet najmniejszego wyzwania. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 20 lutego 2023 Opublikowano 20 lutego 2023 Ja pamiętam zmieniłem poziom z normlan na easy przy końcowym bossie w resident evil 2 remake. Nie miałem amunicji i tak spadały chyba po 4 naboje w długich odstępach czasu co było tak durne, że nie było możliwości uzupełnienia amunicji przed walką i w pizdu na easy byleby skończyć. Cytuj
GearsUp 276 Opublikowano 20 lutego 2023 Opublikowano 20 lutego 2023 (edytowane) 26 minut temu, ASX napisał: Swoją drogą, bossowie i ogólny poziom trudności w grach to jakiś żart. Być może to kwestia nostalgii albo tego że po prostu byłem młodszy i niespecjalnie ogarniałem, ale pamiętam że 20 lat temu bossowie, zwłaszcza ostatni potrafili naprawdę stanowić wyzwanie i czuło się prawdziwą satysfakcję gdy się wreszcie takiego np. Generala Raama z Gearsów 1 ubiło. A dziś w większości gier nie stanowią nawet najmniejszego wyzwania. Jak się gra na normalu to wiadomo, że jest takie odczucie, jak kończyłem Gears 1 na hardzie to miałem kilka podejść do Raama a po jego ubiciu pojawiła się ta satysfakcja. Ultimate Edition nadal chodzi w 30fps więc wyzwanie było podwójne edit: a nie to jednak dostało fps boosta, ja kończyłem jeszcze przed tym Edytowane 20 lutego 2023 przez GearsUp 1 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 20 lutego 2023 Opublikowano 20 lutego 2023 (edytowane) Godzinę temu, PanKamil napisał: Ja pamiętam zmieniłem poziom z normlan na easy przy końcowym bossie w resident evil 2 remake. Nie miałem amunicji i tak spadały chyba po 4 naboje w długich odstępach czasu co było tak durne, że nie było możliwości uzupełnienia amunicji przed walką i w pizdu na easy byleby skończyć. Ja chomikuję, to znaczy gdy zbyt źle mi pójdzie gram jeszcze raz od savea, więc zawsze przy końcu gry mam full wszystkiego. Dobrze Tomb Ridera zapamiętałem, 40 małych i 20 dużych apteczek zostało mi na koniec. W TLOU przez całą grę oszczędzałem, grałem stealth, a w ostatniej lokacji wjechałem w nich wszystkim co miałem jak Rambo xD Edytowane 20 lutego 2023 przez zdrowywariat Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 20 lutego 2023 Opublikowano 20 lutego 2023 6 godzin temu, PanKamil napisał: Ja pamiętam zmieniłem poziom z normlan na easy przy końcowym bossie w resident evil 2 remake. Nie miałem amunicji i tak spadały chyba po 4 naboje w długich odstępach czasu co było tak durne, że nie było możliwości uzupełnienia amunicji przed walką i w pizdu na easy byleby skończyć. to ładnie musiałeś trwonić ammo. ja robiąc pierwsze przejście na hardcore miałem tyle nagromadzonej amunicji, że starczyłoby na kilku ostatnich bossów. zresztą podczas tej ostatniej walki i tak sporo ammo jest rozrzucone na arenie... Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 21 lutego 2023 Opublikowano 21 lutego 2023 Może był posrany i strzelał na oślep, w końcu to gra straszak 1 Cytuj
Ludwes 1 688 Opublikowano 21 lutego 2023 Opublikowano 21 lutego 2023 PanKamil to chyba po prostu nie jest taki wymiatacz w gry wideo jak reszta tego forum Cytuj
Rtooj 1 661 Opublikowano 2 marca 2023 Opublikowano 2 marca 2023 DMC5, no fatalna część. Design poziomów, kolorystyka, wszystko jest tak tragiczne ze nie ujadę. Niby jest wszystko na miejscu, 3 postacie, dużo rzeczy do odblokowywania, ale żaden z tych elementów nie cieszy. Gdy zacząłem sobie śmigać Nero, to nagle musiałem grac V, gdy od niego już odpocząłem to okazało się ze gram Dante który ma 4 bronie, 4 postawy, mnóstwo rzeczy do odkrycia, i lata po tych samych szarych biomechanicznych platformach. I te animacje - komnata, animacja zamykania komnaty, 3 wrogów, animacja otwierania komnaty, i tak 20 razy. Czerwony bąbel, zniszczeni bąbla, animacja niszczenia korzeni, budynki zlatują o piętro w dół jakby były zrobione z kartonów, kolejne korzenie. Czy w tej grze coś się zmieni czy tak będzie do końca? Pomijam jak śmiesznie prosta jest ta gra, wcześniej nie szło mordować tłumów 2 przyciskami. 2 Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 2 marca 2023 Opublikowano 2 marca 2023 tak będzie do końca. MI najbardziej mi przeszkadzał do bólu nudny design lokacji. RE Engine bardzo fajnie sprawdził się w Residentach, ale tutaj no nie wiem. Cała gra to szarobure nieciekawe korytarze. Cytuj
Rtooj 1 661 Opublikowano 2 marca 2023 Opublikowano 2 marca 2023 A to nie wiedziałem że RE engine obsługuje tylko 5 kolorów. Jak nic się nie zmieni to się poddaje, rzadko to robię, brawo capcom. 1 Cytuj
LiŚciu 1 305 Opublikowano 2 marca 2023 Opublikowano 2 marca 2023 Z tego co piszesz to chyba nadal DmC nadal niedościgniony pod względem designu i różnorodności. Cytuj
Szermac 2 852 Opublikowano 2 marca 2023 Opublikowano 2 marca 2023 (edytowane) No DMCV ubogi pod względem lokacji, najgorsze to te momenty w mieście i demoniczne mięso, czyli wszystkie momenty Mimo wszystko ciachało się zajebiście jak na DMC przystało. Ale taką VI bym przytulił, no ale z większym rozrzutem lokacji, coś jak w DMC4, albo klimatycznym jak w jedynce/trójce. Edytowane 2 marca 2023 przez Szermac Cytuj
Rtooj 1 661 Opublikowano 2 marca 2023 Opublikowano 2 marca 2023 (edytowane) No system fajny w przypadku Dantego i Nero, tylko to za mało. Włącze sobie jeszcze ten tryb z Vergilem bo czytałem że najfajniejsza postać. Zdecydowanie wolę klimaty fantasy w DMC. Edytowane 2 marca 2023 przez Rtooj Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 3 marca 2023 Opublikowano 3 marca 2023 (edytowane) Ja mam to samo z dmc5, systemowo sztos ale co z tego jak gra karze mi grać często kimś innym, a design lokacji jest niewiarygodnie chyuowy. Co dziwne jakoś w recenzjach to pomijali, a nie wiem czy jest nawet gorzej niż w hejtowanej z tego powodu dwójce. Edytowane 3 marca 2023 przez Daffy 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.