20inchDT 3 362 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 (edytowane) Nigdy wcześniej tego nie widziałem. Wpisałem w google i okazało się, że zrobili kickstartera w 2017, a ostatni update jest z dziś i Team17 się nimi zainteresował. Nie wiem na jakie platformy to finalnie trafi. W kickstarterze były wszystkie możliwe, ale nie dobili "stretch goals". Pewnie ze wsparciem team17 wyjdzie na wszystko. Według trailera będzie w gamepassie Cytat Classic 2D scroller action with new exotic time and dimension jump mechanics, RPG elements and amazing worlds to explore; from the streets of the 80s to the weird futuristic landscapes of another dimension. Edytowane 3 lutego 2021 przez 20inchDT 3 Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 Moje klimaty - czekam z niecierpliwością oczywiście, ale z pewną dozą nieufności, bo widziałem wcześniejsze filmiki i niezbyt mi się tam podobały sekcje platformowe. Jakaś dziwna bezwładność i fizyka tam panuje + do tego cała masa kolców jako główna przeszkadzajka. Wyczuwam potencjalne spore źródło frustracji, jeżeli tego nie poprawili w ciągu całego roku. Jest demko na Steam + oficjalne info o platformach poniżej Cytat Team17 will publish Studio Koba-developed side-scrolling action adventure game Narita Boy for PlayStation 4, Xbox One, Switch, and PC via Steam this spring, the companies announced. It will also be available via Xbox Game Pass for Console and PC. Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Wrzucałem trailer tej gry dość dawno temu w statusach ale wtedy była informacja jedynie o PC. Cieszę się, że to jednak będzie na konsolach bo czuć powiew dobrego klimatu. Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 24 lutego 2021 Autor Opublikowano 24 lutego 2021 30.03.2021 Przygotujcie swojego gamepassa Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 29 marca 2021 Autor Opublikowano 29 marca 2021 Z cyklu "sztosy w gamepassie". Będzie solidna gra w cenie pringelsów. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 30 marca 2021 Opublikowano 30 marca 2021 8 godzin temu, 20inchDT napisał: Z cyklu "sztosy w gamepassie". Będzie solidna gra w cenie pringelsów. Styl graficzny przypomina trochę another world. Cytuj
messer88 6 590 Opublikowano 30 marca 2021 Opublikowano 30 marca 2021 Wygląda spoko mi się kojarzy z EITR te wszystkie efekty przy machaniu bronią. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 30 marca 2021 Opublikowano 30 marca 2021 19 minut temu, messer88 napisał: EITR Sama Narita już od dawna czeka na dysku i będzie grane po skończeniu Nutbusters. Cytuj
messer88 6 590 Opublikowano 30 marca 2021 Opublikowano 30 marca 2021 6 minut temu, Paolo de Vesir napisał: info sprzed miesiąca It's still been worked on, just not as much as we'd like as we've lost funding so trying to keep the lights on and work on the game at the same time is pretty difficult. The positive side of things is that it's given us a chance to step back from the game and look at it, talk about it, and analyse some of the decisions that we've made. We were in a mode of constant development with not much time to actually stop and look at what we're building, now we feel we have that sort of time and hoping it works out for the better. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 7 kwietnia 2021 Opublikowano 7 kwietnia 2021 No i co? Nikt nie grał? Bo ja wczoraj odpaliłem z ciekawości ale niestety po 30 minutach miałem dosyć. Przede wszystkim kompletnie nie rozumiem po co chcieli dawać do tego tony dialogów, jak odpaliłem grę to chciałem grać a tu ciągle jakieś ściany tekstu z technobełkotem. Walka? W ogóle nie czułem siły ciosów, zarówno tych lekkich jak i mocniejszych. Czułem się jakbym w sumie sam nie wiem co ciął ale na pewno nie jakiś przeciwników z krwi i kości. Znajomy który grę skończył powiedział że walka generalnie mocno zawodzi i jest ten sam schemat do końca gry, podobnie z szukaniem dyskietek. Skakanie jakieś dziwne, jakbym był kurde na księżycu i skaczę dalej niż chciałbym. Samo sterowanie jest całkiem responsywne ale do takiego z Ori to się nie umywa. Brak mapy generalnie mi nie przeszkadzał w Soulsach bo jestem wzrokowcem więc poruszałem się po konkretnych lokacjach dzięki charakterystycznym obiektom ale w tej grze każde pomieszczenie wygląda niemal tak samo więc człowiek nie bardzo ma jak zapamiętać dane pomieszczenie zwłaszcza że co chwilę jeździłem windami żeby się gdzieś dostać. To samo miałem w Carrionie gdzie pomieszczenia często wyglądały zbyt podobnie. Na pewno muszę pochwalić grafikę bo pixelart jest śliczny, retro klimacik wylewa się z ekranu a soundtrack to małe mistrzostwo świata. No ale poza tym to dla mnie gierka nie ma nic ciekawego do zaoferowania. Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 7 kwietnia 2021 Opublikowano 7 kwietnia 2021 O nie czyli najgorszy rodzaj indyka. Śliczny ale nie da się w to grać bo taka chujnia Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 7 kwietnia 2021 Opublikowano 7 kwietnia 2021 zgadza się LORE zabiło grę dla mnie, wyglada super ale meh, cale szczęście ze pan spencer dal w passie i nie trzeba było robić zwrotu Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 7 kwietnia 2021 Opublikowano 7 kwietnia 2021 44 minuty temu, suteq napisał: No i co? Nikt nie grał? Bo ja wczoraj odpaliłem z ciekawości ale niestety po 30 minutach miałem dosyć. Przede wszystkim kompletnie nie rozumiem po co chcieli dawać do tego tony dialogów, jak odpaliłem grę to chciałem grać a tu ciągle jakieś ściany tekstu z technobełkotem. No grał, grał i wszystko jak u Ciebie, a ten przegadany początek to jakiś dramat. Dzięki GP znowu zaoszczędziłem trochę kasy, ponieważ bym to bankowo kupił. Po ciszy w temacie (a przed premierą był trochę hajpik) posądzam, że chyba więcej osób jest rozczarowanych i nie chce im się za bardzo strzępić ryja. Cytuj
Hanza71 41 Opublikowano 7 kwietnia 2021 Opublikowano 7 kwietnia 2021 Ja pewnie wroce do gry jak sie zmecze Outriders, na razie jestem po dwoch szefkach a muzyka w tej grze to dla mnie mistrzostwo. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 7 kwietnia 2021 Opublikowano 7 kwietnia 2021 Oj panowie, miała być Narita po Haven (generalnie na już mówię, żę za dużo wszystkiego), ale pada na Octopath Traveler. Dzięki. BTW sterowanie jest spierdolone, postać się ślizga, zerowy deadzone Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 7 kwietnia 2021 Opublikowano 7 kwietnia 2021 2 minuty temu, Hanza71 napisał: Ja pewnie wroce do gry jak sie zmecze Outriders, na razie jestem po dwoch szefkach a muzyka w tej grze to dla mnie mistrzostwo. Nie, no muza i ogólnie art style mega. Ciągnie mocno za mordę ten szpil. Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 7 kwietnia 2021 Opublikowano 7 kwietnia 2021 Do tego dialogi przepuszczone przez vocoder fantastycznie zgrywają się z muzyką. Ale gameplay niestety meh. Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 7 kwietnia 2021 Autor Opublikowano 7 kwietnia 2021 Zagram jak skoncze pillarsy 2. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 7 kwietnia 2021 Opublikowano 7 kwietnia 2021 (edytowane) A miałem brać ze względu na art style, co chwilę coś biorę, szukam hidden gema, ale komentarze mnie odwiodły. Dlaczego taki Huntdown nie ma swojego tematu, mocno niedoceniony szpil, który nie dość, że świetnie wygląda i brzmi to jeszcze zajebiście się w to gra, czyli to co najważniejsze. Ile ja już filmów obejrzałem z hidden gems, heh. Edytowane 7 kwietnia 2021 przez zdrowywariat 1 Cytuj
Kmiot 13 871 Opublikowano 7 kwietnia 2021 Opublikowano 7 kwietnia 2021 Godzinę temu, suteq napisał: Przede wszystkim kompletnie nie rozumiem po co chcieli dawać do tego tony dialogów, jak odpaliłem grę to chciałem grać a tu ciągle jakieś ściany tekstu z technobełkotem. Najgorzej. Jeszcze w jakichś grach AAA to można przetrawić długie "scenki dialogowe" (bo dochodzi jakaś reżyseria czy praca kamery i w ogóle przy okazji coś umilającego czas się potrafi dziać), ale w pixelartowych indykach to już uciążliwość. Ramki z dialogami, najczęściej stojące w bezruchu postacie i klikanie w przycisk przewijający kolejne linijki. Chciałoby się już pograć, ale nie. "Poczekaj, mamy fabułę, którą koniecznie musisz poznać". 1 Cytuj
Luqat 975 Opublikowano 7 kwietnia 2021 Opublikowano 7 kwietnia 2021 2 godziny temu, zdrowywariat napisał: A miałem brać ze względu na art style, co chwilę coś biorę, szukam hidden gema, ale komentarze mnie odwiodły. Dlaczego taki Huntdown nie ma swojego tematu, mocno niedoceniony szpil, który nie dość, że świetnie wygląda i brzmi to jeszcze zajebiście się w to gra, czyli to co najważniejsze. Ile ja już filmów obejrzałem z hidden gems, heh. Ja akurat jakoś nie celowałem w ten tytuł, mimo że dzięki forumkowi odkryłem i doceniłem inne gatunki, o które nigdy bym się nie podejrzewał, że mi się spodobają. Np. niektóre rogalopodobne jak Children of Morta, metroidvanie w stylu Guacameele, Hollow Knight czy inne perełki, a nawet Hotline Miami i Steamworld Dig i Heist. Teraz sprawdzam chociaż trailery czy jakieś gameplaye, a dzięki gamepassowi spróbowałem Messengera, który mimo początkowej niechęci, bardzo mi podszedł i pewnie ten tytuł też sprawdzę, ale po opiniach nie liczę na wiele. Natomiast co do Huntdowna, to pokazał mi go kilka miesięcy temu brat i jak ostatnio była promka, to wziąłem i nie żałuję ani grosza. Zatem dołączam się do pochwał nad ww. i polecam się co najmniej zapoznać, a sam idę kontynuować polowanie, mając na ustach "knife to meet you" Mow Mana. 1 Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 7 kwietnia 2021 Opublikowano 7 kwietnia 2021 5 godzin temu, Kmiot napisał: Najgorzej. Jeszcze w jakichś grach AAA to można przetrawić długie "scenki dialogowe" (bo dochodzi jakaś reżyseria czy praca kamery i w ogóle przy okazji coś umilającego czas się potrafi dziać), ale w pixelartowych indykach to już uciążliwość. Ramki z dialogami, najczęściej stojące w bezruchu postacie i klikanie w przycisk przewijający kolejne linijki. Chciałoby się już pograć, ale nie. "Poczekaj, mamy fabułę, którą koniecznie musisz poznać". No chyba, że jest to zrobione z pomysłem np. humorystycznie jak w The Messenger. Tam czytałem wszystko i chciałem więcej. 1 Cytuj
Kmiot 13 871 Opublikowano 8 kwietnia 2021 Opublikowano 8 kwietnia 2021 Tak, Messenger miał przyjemny humor, chociaż tak czy srak nie przypominam sobie, żeby było tam za dużo dialogów, więc nawet bez humoru raczej bym się go nie czepiał. Chyba że pamięć mnie zawodzi. Chyba muszę zagrać ponownie. A z tego co czytam, Narita zbyt rozdmuchaną (ambitną?) fabułą i lore przynudza, więc już się obawiam tego przeklikiwania dialogów. Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 8 kwietnia 2021 Opublikowano 8 kwietnia 2021 Żałuję bo miałem apetyt ale gierka poczeka na jakąś promocję. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.