Opublikowano 13 czerwca 20213 l 18 minut temu, Faka napisał: Ale będzie opcja z graniem w 60-ciu klatkach? Będzie prawda? Będzie jak najbardziej.
Opublikowano 13 czerwca 20213 l No i ten brak RT, przynajmniej na samochodach w trakcie normalnej rozgrywki to też trochę beka. Liczyłem na więcej w kwestii oprawy.
Opublikowano 13 czerwca 20213 l Następnym razem przy okazji Japonii się uda. Bo na pewno będzie to Japonia, prawda?
Opublikowano 13 czerwca 20213 l Autor Godzinę temu, Bigby napisał: Rozpierdalator graficzny i ta gra to crossgen, na lekko zmodyfikowanej wersji ForzaTech, nowa nextgenowa wersja silnika wlatuje w przyszłym roku do FM i kolejnych części FH czy Fable. PG znowu to zrobiło, marudziłem na Meksyk ale po materiale z gry już chcę grać. Jutro nowe materiały z gry no i pewnie na wrzesień/październik wleci demo do sprawdzenia
Opublikowano 13 czerwca 20213 l Niby człowiek obawiał się tego Meksyku, że to będzie powtórka z 3, ale przecież to wygląda obłędnie. Szkoda, że 4k 30 z rt, pewnie 60 będzie bez rt. Mimo wszystko będzie grane mocno.
Opublikowano 13 czerwca 20213 l Nie będzie RT w trakcie ścigania. Tylko przy oglądaniu samochodów w Forzavista.
Opublikowano 13 czerwca 20213 l Łeeee to chujnia. To mi umknęło. Szkoda, ale i tak będzie to wyglądać mega dobrze, tylko tych klatek szkoda.
Opublikowano 13 czerwca 20213 l Jednak nie zrezygnowali z pory roku. Cytat “It creates great scenarios where you can have snow on top of the volcano and you can go up there and you can even get blizzards up there, while at the exact same time down on the coast it can be blazing hot,” says Brown. “It’s still four seasons – you’ll still see that seasonality change – but it affects the different biomes in different ways. You get dust storms in the dry season, you get tropical storms in storm season, which is autumn. So there’s these big, massive weather events that can occur as well based on which season you’re in. Both of those are just really dynamic; they have a really great impact on the driving experience.” https://www.ign.com/articles/in-depth-with-forza-horizon-5-the-largest-most-diverse-horizon-ever?amp=1
Opublikowano 14 czerwca 20213 l Chyba trochę na szybkiego ten Horizon robiony coś mi się wydaje. Betonowe 4k 60fps powinno być obowiązkowo.
Opublikowano 14 czerwca 20213 l 9 godzin temu, MYSZa7 napisał: Tylko 30 fpsów w 4K przy na XSX, szczerze? lekki zawód Zapewne przy aktywnym 4K, dostaniesz dynamiczne 1800p i będzie już 60 jak złoto. 34 minuty temu, balon napisał: Oby te 60ks było w dynamicznym 4k albo 1440p, a nie 1080p Nie ma opcji na 1080p, będzie normalnie dynamiczne 1440p-1800p.
Opublikowano 14 czerwca 20213 l Na XSX powinno być te 1440p, jak by było 1800p/60fps to raczej był by jeden tryb nazwany 'Dynamic 4k/60fps'. Ciekawe jak będzie z XSS (900p/60fps?), OneX (1080p/30fps?) i OneS (720p/30?).
Opublikowano 14 czerwca 20213 l @łom MS od zawsze miał jebla na punkcie natywnego 4K, więc 1440p upscallowane do 1800p byłoby jak najbardziej możliwe. IMO tutaj kwestią jest też skala świata, bo jednak to OW. a na łoniaku będzie 900p/30 czyli niestety już gówno rozmazane
Opublikowano 14 czerwca 20213 l O dynamiczne zjawiska pogodowe w zależności od miejsca na mapie to wydaje się mega patent. Brak RT czy 4k/60 to niestety pokłosie rozdarcia generacyjnego, w środku którego jesteśmy, zakładam, że na podobne przypadłosci ucierpli GT7.
Opublikowano 14 czerwca 20213 l Wątpię, po prostu największą mapa, jeszcze więcej szczegółów, lepsza grafika, do 4k/60 potrzeba pewnie Rtxa 3080. Konsole mają potencjał, ale bez przesady, jak będzie skalowanie w 60 przy takich wizualizacjach to też nie jest źle.
Opublikowano 14 czerwca 20213 l 4K/60 to można wycisnąć z jakiś zamkniętych wyścigów jak reboot Motorsporta i chyba nikt nie liczył na natywne 4K/60 w otwartym świecie. skalowane 1440p-1800p + 60 FPS + graficzny eyegasm = Godrizon 5
Opublikowano 14 czerwca 20213 l Czy ja wiem, pewnie ciągle widmo one tutaj wisi i w szóstce ogarną to jeszcze lepiej. Jedyne co mi trochę razi to widoczna linia rysowania, ale nie można mieć wszystkiego.
Opublikowano 14 czerwca 20213 l 1 minutę temu, Moldar napisał: Czy ja wiem, pewnie ciągle widmo one tutaj wisi i w szóstce ogarną to jeszcze lepiej. Jedyne co mi trochę razi to widoczna linia rysowania, ale nie można mieć wszystkiego. Wciąż nie mogę z tego argumentu. Na razie nie wyszło nic na next-geny czego nie dało by się oddać na past-genach, więc bycie next-gen only nie gwarantuje nic i jest jedynie pokłosiem nachalnej propagandy "wiary w generacje".
Opublikowano 14 czerwca 20213 l I tak czekam jak pojebany, na przestrzeni ostatnich 2 generacji chyba z żadną serią nie spędziłem tyle godzin co z Godrizonami, nie moge się doczekać pierwszych godzin gry i odkrywania mapy jakimś gównowozem. Jednocześnie tęsknie za systemem z pierwszych 2 części, gdzie na początku jeździło się jakimś MX-5 czy Civiciem bo nie było hajsu na nic, w czwórce to po zalogowaniu dostałem ze 20 losować za granie w poprzednie części i od razu mogłem wsiąśc do jakiegoś Aventadora czy Mclarena, ew kupić połowe aut z gry za pieniążki z losowań. Widzę, że zapowiadają rozbudowanie wyboru ubrań, to pewnie losowania zostaną, swoją drogą w czwórce mam jakieś 200+ godzin na pewno i nadal raz na jakiś czas w losowaniu trafiam jakieś różowe spodenki potrzebne jak kurwie majtki i dziecko się ze mnie śmieje, że zamiast Porsche trafiłem spodenki
Opublikowano 14 czerwca 20213 l FH4 na SX miało natywne 4K i 60fps, ale przez to gra zaliczyła downgrade innych graficznych bajerów, więc obniżenie rozdzielczości mnie nie dziwi.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.