Mustang 1 776 Opublikowano 16 czerwca 2021 Opublikowano 16 czerwca 2021 Oby dali więcej autostrad, bo w czwórce latanie 400-500 na godzinę szybko się kończyło. Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 16 czerwca 2021 Autor Opublikowano 16 czerwca 2021 Spoko, jak będzie takie przywiązanie do detali jak w FH4 to beniaminek. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 17 czerwca 2021 Opublikowano 17 czerwca 2021 107 kilometrów kwadratowych grywalności Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 17 czerwca 2021 Opublikowano 17 czerwca 2021 Trzeba będzie zakładać sombrero i poduczyć się hiszpańskiego. Este burrito golpea la cisterna. Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 17 czerwca 2021 Opublikowano 17 czerwca 2021 9 hours ago, Mustang said: Oby dali więcej autostrad, bo w czwórce latanie 400-500 na godzinę szybko się kończyło. Big Highway Runs from Corner to Corner - Longest in a Horizon Game 1 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 17 czerwca 2021 Opublikowano 17 czerwca 2021 jeśli kogoś interesuje, wklejam wywiad z twórcami Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 17 czerwca 2021 Opublikowano 17 czerwca 2021 analiza Forzy Haorizon 5 wg Digital Foundry wygląda fenomenalnie, ale to chyba każdy kto oglądał zapowiedź wie Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 17 czerwca 2021 Opublikowano 17 czerwca 2021 Fenomenalnie tylko pewnie na jakiś pc to puszczali. Ciekawe czy wyrobią z taką grafiką na xsx? Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 17 czerwca 2021 Opublikowano 17 czerwca 2021 Dlaczego nie, jak Series X jest wyraźnie mocniejszy od większości konfiguracji, jakimi mogą się pochwalić pecetowcy? 1 Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 17 czerwca 2021 Opublikowano 17 czerwca 2021 Wiadomo, że to playground i mam nadzieję, że dadzą radę dostarczyć pokazywaną jakość na konsolach. Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 17 czerwca 2021 Opublikowano 17 czerwca 2021 1 godzinę temu, Bigby napisał: Dlaczego nie, jak Series X jest wyraźnie mocniejszy od większości konfiguracji, jakimi mogą się pochwalić pecetowcy? Amen. Zawsze mam zlewe z tego argumentu PC MASTER RACE, a potem tylko beka pozostaje jak steam wypuszcza dane statystyczne o configach blacharzy i się okazuje, że 4k to tam 99% widzialo ale na wystawie w media markt. 4 1 Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 17 czerwca 2021 Opublikowano 17 czerwca 2021 Taka ciekawostka... mówią, że RT tylko w Forzavista ale w trailerze widać RT w scenach z wyścigu. https://youtu.be/FYH9n37B7Yw Dobrze widać to np. W ujęciach od 40 sekundy. Pewnie na PC będzie taka opcja. Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 17 czerwca 2021 Opublikowano 17 czerwca 2021 Nie każde odbicia to ray tracing Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 17 czerwca 2021 Opublikowano 17 czerwca 2021 (edytowane) Nie każde, ale te tak. Nawet niekoniecznie całe... ale np widoczne na screenach lusterka czy te lampy na dachu to na pewno RT, a nie np. SSR. Brak typowych dla tego drugiego artefaktów. Możliwe, że odbicia otoczenia zrealizowane są "klasycznie", a raytracingiem potraktowane są elementy samochodów, co jak najbardziej ma sens. Edytowane 17 czerwca 2021 przez Emet Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 17 czerwca 2021 Opublikowano 17 czerwca 2021 Myślę, że w takim przypadku by o tym wspomnieli podczas prezentacji, albo w ostateczności dowiedzielibyśmy się w inny sposób tuż po niej. Wątpię też, że taka opcja byłaby zarezerwowana wyłącznie dla PC, a nie Series X. No bo jeśli konsola z GPU o mocy zbliżonej do RTX 2080 nie zaoferuje ray tracingu, to czego mają szukać pecetowcy z czymś gorszym. Totalnie tego nie widzę. Hejtu też by się na Playground wylało tyle, że ciągnęłoby się to za nimi przez długie miesiące. Cytuj
Ukukuki 7 108 Opublikowano 18 czerwca 2021 Opublikowano 18 czerwca 2021 Jeśli mają już RT w grze to może go odblokują na PC a konsola z czasem dostanie jakiś tryb z RT jak gierki na PS5. Jednak na prezentacji jasno powiedzieli jak to wygląda oraz na ujęciach z rozgrywki widać jak na tacy ,że nie ma RT. Przykładowo ten moment gdzie samochody przejeżdżają pod tym łukiem z kamienia - nie odbija się on w samochodach. Więc skoro nie ma RT na ujeciach z rozgrywki które pewnie były łapane na PC to na razie nie ma co liczyć na to usprawnienie w grze. 6 godzin temu, Bigby napisał: No bo jeśli konsola z GPU o mocy zbliżonej do RTX 2080 nie zaoferuje ray tracingu, to czego mają szukać pecetowcy z czymś gorszym. Czysta moc tak ale konsole pod względem RT są o wiele słabsze od kart zielonych. Cytuj
Chmielinski 214 Opublikowano 18 czerwca 2021 Opublikowano 18 czerwca 2021 Mimo wszystko pokaz na E3 skupia się na Xboxie. Może nie chcieli przyznać, że konsola nie da rady z RT, ale mocne PC-ty już tak. Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 18 czerwca 2021 Opublikowano 18 czerwca 2021 No ale na jeepie ladnie wszystko sie odbija. Druga sprawa ciekawe jakby to wygladalo jakby faktycznie bylo prawdziwe oswietlenie choc mi osobiscie do szczescia RT w tej grze nie jest potrzebny. Wczoraj odpalilem to na tv w 4k i o matko najwieksza roznice robia porownania do Horizona 4 ktory teraz wydaje sie pusty. Ta geometria otoczenia to jest jakis kosmos. Cytuj
Soul 1 331 Opublikowano 18 czerwca 2021 Opublikowano 18 czerwca 2021 DF mówi, że to jakaś mega implementacja qubemapingu, które świetnie udaje RT. Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 18 czerwca 2021 Autor Opublikowano 18 czerwca 2021 No dokładnie, to nie jest RT, już wersja FH4 pod XSX ma świetne odbicia, czytajcie dalej analizy emeta na podstawie trailera z YT Cytuj
Bielik 746 Opublikowano 18 czerwca 2021 Opublikowano 18 czerwca 2021 Tak z ciekawości spytam, gracie w forzunie więcej w widoku zza samochodu czy ze środka? Ja lubię tą drugą opcję, ale czuję, że dużo dobroci graficznej mnie omija Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.