Opublikowano 16 czerwca 20213 l Oby dali więcej autostrad, bo w czwórce latanie 400-500 na godzinę szybko się kończyło.
Opublikowano 16 czerwca 20213 l Autor Spoko, jak będzie takie przywiązanie do detali jak w FH4 to beniaminek.
Opublikowano 17 czerwca 20213 l Trzeba będzie zakładać sombrero i poduczyć się hiszpańskiego. Este burrito golpea la cisterna.
Opublikowano 17 czerwca 20213 l 9 hours ago, Mustang said: Oby dali więcej autostrad, bo w czwórce latanie 400-500 na godzinę szybko się kończyło. Big Highway Runs from Corner to Corner - Longest in a Horizon Game
Opublikowano 17 czerwca 20213 l analiza Forzy Haorizon 5 wg Digital Foundry wygląda fenomenalnie, ale to chyba każdy kto oglądał zapowiedź wie
Opublikowano 17 czerwca 20213 l Fenomenalnie tylko pewnie na jakiś pc to puszczali. Ciekawe czy wyrobią z taką grafiką na xsx?
Opublikowano 17 czerwca 20213 l Dlaczego nie, jak Series X jest wyraźnie mocniejszy od większości konfiguracji, jakimi mogą się pochwalić pecetowcy?
Opublikowano 17 czerwca 20213 l Wiadomo, że to playground i mam nadzieję, że dadzą radę dostarczyć pokazywaną jakość na konsolach.
Opublikowano 17 czerwca 20213 l 1 godzinę temu, Bigby napisał: Dlaczego nie, jak Series X jest wyraźnie mocniejszy od większości konfiguracji, jakimi mogą się pochwalić pecetowcy? Amen. Zawsze mam zlewe z tego argumentu PC MASTER RACE, a potem tylko beka pozostaje jak steam wypuszcza dane statystyczne o configach blacharzy i się okazuje, że 4k to tam 99% widzialo ale na wystawie w media markt.
Opublikowano 17 czerwca 20213 l Taka ciekawostka... mówią, że RT tylko w Forzavista ale w trailerze widać RT w scenach z wyścigu. https://youtu.be/FYH9n37B7Yw Dobrze widać to np. W ujęciach od 40 sekundy. Pewnie na PC będzie taka opcja.
Opublikowano 17 czerwca 20213 l Nie każde, ale te tak. Nawet niekoniecznie całe... ale np widoczne na screenach lusterka czy te lampy na dachu to na pewno RT, a nie np. SSR. Brak typowych dla tego drugiego artefaktów. Możliwe, że odbicia otoczenia zrealizowane są "klasycznie", a raytracingiem potraktowane są elementy samochodów, co jak najbardziej ma sens. Edytowane 17 czerwca 20213 l przez Emet
Opublikowano 17 czerwca 20213 l Myślę, że w takim przypadku by o tym wspomnieli podczas prezentacji, albo w ostateczności dowiedzielibyśmy się w inny sposób tuż po niej. Wątpię też, że taka opcja byłaby zarezerwowana wyłącznie dla PC, a nie Series X. No bo jeśli konsola z GPU o mocy zbliżonej do RTX 2080 nie zaoferuje ray tracingu, to czego mają szukać pecetowcy z czymś gorszym. Totalnie tego nie widzę. Hejtu też by się na Playground wylało tyle, że ciągnęłoby się to za nimi przez długie miesiące.
Opublikowano 18 czerwca 20213 l Jeśli mają już RT w grze to może go odblokują na PC a konsola z czasem dostanie jakiś tryb z RT jak gierki na PS5. Jednak na prezentacji jasno powiedzieli jak to wygląda oraz na ujęciach z rozgrywki widać jak na tacy ,że nie ma RT. Przykładowo ten moment gdzie samochody przejeżdżają pod tym łukiem z kamienia - nie odbija się on w samochodach. Więc skoro nie ma RT na ujeciach z rozgrywki które pewnie były łapane na PC to na razie nie ma co liczyć na to usprawnienie w grze. 6 godzin temu, Bigby napisał: No bo jeśli konsola z GPU o mocy zbliżonej do RTX 2080 nie zaoferuje ray tracingu, to czego mają szukać pecetowcy z czymś gorszym. Czysta moc tak ale konsole pod względem RT są o wiele słabsze od kart zielonych.
Opublikowano 18 czerwca 20213 l Mimo wszystko pokaz na E3 skupia się na Xboxie. Może nie chcieli przyznać, że konsola nie da rady z RT, ale mocne PC-ty już tak.
Opublikowano 18 czerwca 20213 l No ale na jeepie ladnie wszystko sie odbija. Druga sprawa ciekawe jakby to wygladalo jakby faktycznie bylo prawdziwe oswietlenie choc mi osobiscie do szczescia RT w tej grze nie jest potrzebny. Wczoraj odpalilem to na tv w 4k i o matko najwieksza roznice robia porownania do Horizona 4 ktory teraz wydaje sie pusty. Ta geometria otoczenia to jest jakis kosmos.
Opublikowano 18 czerwca 20213 l DF mówi, że to jakaś mega implementacja qubemapingu, które świetnie udaje RT.
Opublikowano 18 czerwca 20213 l Autor No dokładnie, to nie jest RT, już wersja FH4 pod XSX ma świetne odbicia, czytajcie dalej analizy emeta na podstawie trailera z YT
Opublikowano 18 czerwca 20213 l Tak z ciekawości spytam, gracie w forzunie więcej w widoku zza samochodu czy ze środka? Ja lubię tą drugą opcję, ale czuję, że dużo dobroci graficznej mnie omija
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.