Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Wyświetleń 273,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Easy możesz od razu mnie raportować, ale weź już kurwa zamknij się. Pragnę ci przypomnieć typie, że Forza Horizon to wolność i fun.  Tam nie ma zmuszania do czegokolwiek tworzenia sztucznych barier, g

  • Lucek ma Fanateca CSL 2.5, ja mam Thrustmastera TX  

  • Sylvan Wielki
    Sylvan Wielki

    Tak jak wspomniałem w temacie "US and A", będąc w ubiegłym roku w NY odwiedziliśmy Microsoft Experince Center. Kilka pięter X-bąkowej dobroci. Figurki, pięknie przedstawiona historia poszczególnych mo

Opublikowano
  • Autor

Spoko, jak będzie takie przywiązanie do detali jak w FH4 to beniaminek.

Opublikowano

107 kilometrów kwadratowych grywalności :obama:

Opublikowano
9 hours ago, Mustang said:

Oby dali więcej autostrad, bo w czwórce latanie 400-500 na godzinę szybko się kończyło.

 

Big Highway Runs from Corner to Corner - Longest in a Horizon Game

Opublikowano

jeśli kogoś interesuje, wklejam wywiad z twórcami

 

 

 

Opublikowano

 

analiza Forzy Haorizon 5

 

wg Digital Foundry wygląda fenomenalnie, ale to chyba każdy kto oglądał zapowiedź wie ;) 

Opublikowano

Fenomenalnie tylko pewnie na jakiś pc to puszczali. Ciekawe czy wyrobią z taką grafiką na xsx? 

Opublikowano

 

 

Dlaczego nie, jak Series X jest wyraźnie mocniejszy od większości konfiguracji, jakimi mogą się pochwalić pecetowcy? ;) 

Opublikowano

Wiadomo, że to playground i mam nadzieję, że dadzą radę dostarczyć pokazywaną jakość na konsolach. 

Opublikowano
1 godzinę temu, Bigby napisał:
 

Dlaczego nie, jak Series X jest wyraźnie mocniejszy od większości konfiguracji, jakimi mogą się pochwalić pecetowcy? ;) 

Amen. Zawsze mam zlewe z tego argumentu PC MASTER RACE, a potem tylko beka pozostaje jak steam wypuszcza dane statystyczne o configach blacharzy i się okazuje, że 4k to tam 99% widzialo ale na wystawie w media markt.

Opublikowano

Taka ciekawostka... mówią, że RT tylko w Forzavista ale w trailerze widać RT w scenach z wyścigu. 

https://youtu.be/FYH9n37B7Yw

Dobrze widać to np. W ujęciach od 40 sekundy.

Pewnie na PC będzie taka opcja.

Screenshot_20210618-005624_YouTube.jpg

Screenshot_20210618-005639_YouTube.jpg

Opublikowano

Nie każde, ale te tak. Nawet niekoniecznie całe... ale np widoczne na screenach lusterka czy te lampy na dachu to na pewno RT, a nie np. SSR. Brak typowych dla tego drugiego artefaktów. Możliwe, że odbicia otoczenia zrealizowane są "klasycznie", a raytracingiem potraktowane są elementy samochodów, co jak najbardziej ma sens.

Edytowane przez Emet

Opublikowano

Myślę, że w takim przypadku by o tym wspomnieli podczas prezentacji, albo w ostateczności dowiedzielibyśmy się w inny sposób tuż po niej.

 

Wątpię też, że taka opcja byłaby zarezerwowana wyłącznie dla PC, a nie Series X. No bo jeśli konsola z GPU o mocy zbliżonej do RTX 2080 nie zaoferuje ray tracingu, to czego mają szukać pecetowcy z czymś gorszym. Totalnie tego nie widzę. Hejtu też by się na Playground wylało tyle, że ciągnęłoby się to za nimi przez długie miesiące.

Opublikowano

r/forza - PG/T10 have invested significantly in car sounds for FH5. Jury is definitely still out on this one..

 

Rozi będzie zadowolony :)

Opublikowano

Jeśli mają już RT w grze to może go odblokują na PC a konsola z czasem dostanie jakiś tryb z RT jak gierki na PS5. Jednak na prezentacji jasno powiedzieli jak to wygląda oraz na ujęciach z rozgrywki widać jak na tacy ,że nie ma RT. Przykładowo ten moment gdzie samochody przejeżdżają pod tym łukiem z kamienia - nie odbija się on w samochodach. 

 

Więc skoro nie ma RT na ujeciach z rozgrywki które pewnie były łapane na PC to na razie nie ma co liczyć na to usprawnienie w grze. 

6 godzin temu, Bigby napisał:

No bo jeśli konsola z GPU o mocy zbliżonej do RTX 2080 nie zaoferuje ray tracingu, to czego mają szukać pecetowcy z czymś gorszym.

 

Czysta moc tak ale konsole pod względem RT są o wiele słabsze od kart zielonych. 

Opublikowano

Mimo wszystko pokaz na E3 skupia się na Xboxie. Może nie chcieli przyznać, że konsola nie da rady z RT, ale mocne PC-ty już tak.

Opublikowano

No ale na jeepie ladnie wszystko sie odbija. Druga sprawa ciekawe jakby to wygladalo jakby faktycznie bylo prawdziwe oswietlenie choc mi osobiscie do szczescia RT w tej grze nie jest potrzebny.

Wczoraj odpalilem to na tv w 4k i o matko :banderas:najwieksza roznice robia porownania do Horizona 4 ktory teraz wydaje sie pusty. Ta geometria otoczenia to jest jakis kosmos. 

Opublikowano

DF mówi, że to jakaś mega implementacja qubemapingu, które świetnie udaje RT. 

Opublikowano
  • Autor

No dokładnie, to nie jest RT, już wersja FH4 pod XSX ma świetne odbicia, czytajcie dalej analizy emeta na podstawie trailera z YT :pawel:

Opublikowano

Tak z ciekawości spytam, gracie w forzunie więcej w widoku zza samochodu czy ze środka?

Ja lubię tą drugą opcję, ale czuję, że dużo dobroci graficznej mnie omija :smutas:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.