Opublikowano 12 lipca 20213 l 45 minut temu, ASX napisał: Nie wiem czy to śmieciowa informacja Długo jeszcze planujesz mieć zapalenie pęknięcia pleców na punkcie jednego posta? Nie mów, że tak łatwo Cię złamać.
Opublikowano 12 lipca 20213 l 1 minutę temu, Bzduras napisał: Długo jeszcze planujesz mieć zapalenie pęknięcia pleców na punkcie jednego posta? Nie mów, że tak łatwo Cię złamać. Żartowałem, wyluzuj
Opublikowano 12 lipca 20213 l Ja jestem bardzo luźny, zwłaszcza w obliczu setek gierek w Game Passie, a wśród nich Forzunii
Opublikowano 12 lipca 20213 l Autor Every car now uses Granular Synth Upgrades influence car sounds Many cars have been re-recorded (Viper, Supra (multiple Supras)) 320+ new car sounds AI car sounds now match yours (previously they never used GS so e.g. Vipers would sound different) Interior reverb is now fully dynamic and enhanced Ray tracing is used for environmental reverb Jak ja się nie mogę doczekać masakrowania tych tacosów na 1000 kawałków Edytowane 12 lipca 20213 l przez Daddy
Opublikowano 12 lipca 20213 l No muszę przyznać ze dźwięki robią wrażenie, Golf czy Huracan brzmią jak powinny, Ferrarka troszkę przekombinowana, ale wydźwięk ma odpowiedni charakter dla tego samochodu. @LiŚciu co sądzisz o Camaro? W sumie przez to ich pierdolenie to mało można powiedzieć o nim, wydaje mi się zbyt potulny. Edytowane 12 lipca 20213 l przez eX4cT_PL
Opublikowano 12 lipca 20213 l 1 minutę temu, eX4cT_PL napisał: No muszę przyznać ze dźwięki robią wrażenie, Golf czy Huracan brzmią jak powinny, Ferrarka troszkę przekombinowana, ale wydźwięk ma odpowiedni charakter dla tego samochodu. @LiŚciu co sądzisz o Camaro? Wydaje mi się zbyt potulny. Pytasz czy camaro w grze ma dzwięk jak w realu? Camaro w seryjnym brzmi tak sobie a pewnie w FH mają tylko seryjne wydechy. Dopiero jak założysz borle albo magnaflow to jest dźwięk. Nie wiem czy w FH można wydechy modzić. Można?
Opublikowano 12 lipca 20213 l 17 minut temu, LiŚciu napisał: Pytasz czy camaro w grze ma dzwięk jak w realu? Camaro w seryjnym brzmi tak sobie a pewnie w FH mają tylko seryjne wydechy. Dopiero jak założysz borle albo magnaflow to jest dźwięk. Nie wiem czy w FH można wydechy modzić. Można? Wydawało mi sie ze Camaro w serii tez już fajnie brzmiało, to widzę problem z nim taki sam jak z Mustangiem.
Opublikowano 13 lipca 20213 l 6 godzin temu, LiŚciu napisał: Nie wiem czy w FH można wydechy modzić. Można? W Godrizonie 5 będzie można
Opublikowano 13 lipca 20213 l Autor porównanie bez gadania, nie sądziłem że lancia stratos i viper w fh4 brzmią tak tragicznie
Opublikowano 13 lipca 20213 l Bez obrazy ale większość aut brzmi tragicznie w Horizonach, strasznie "płasko" i bez wyrazu. To co zaprezentowali w tych filmikach powyżej to bardzo duży upgrade, chce się powiedzieć w końcu, brawo.
Opublikowano 13 lipca 20213 l 1 godzinę temu, ASX napisał: W Godrizonie 5 będzie można no nie do końca, to samo było już w poprzednich częściach, gdzie ulepszenia modyfikowały dźwięk silnika lub wydechu, teraz po prostu dodali podgląd przy tuningu
Opublikowano 13 lipca 20213 l Dokładnie dźwięk już w poprzednich się zmieniał po zmiane dolotu czy wydechu, teraz po prostu masz "podgląd" na żywo. Mam nadzieję, że faktycznie mocno te dźwięki poprawią, to najbardziej raziło w czwórce. Fajnie, że zwracają uwagę na takie szczegóły, że dźwięk będzie się zmieniał po otwarciu dachu w trakcie jazdy.
Opublikowano 13 lipca 20213 l 4 godziny temu, Daddy napisał: porównanie bez gadania, nie sądziłem że lancia stratos i viper w fh4 brzmią tak tragicznie Qrva ten Viper w FH4 xDDDDD
Opublikowano 13 lipca 20213 l Viper w czwóce brzmiał jak z jakiś śmiesznych gierek za 19.99, które kupowało się w kiosku 20 lat temu.
Opublikowano 13 lipca 20213 l Nie, no, duża różnica jest, że już nie miałem siły obejrzeć do końca. No nie da się już słuchać pierdu pierdu w tym FH4.
Opublikowano 13 lipca 20213 l Forza czy Gran Turismo nigdy nie stały jakoś wysoko w udźwiękowieniu, najlepiej brzmiały fury w Need For Speedach……
Opublikowano 14 lipca 20213 l Na tych wszystkich gameplay'ach nie ma żadnego ruchu ulicznego. Martwi trochę też te doczytywanie tekstur, cieni przed samym nosem.
Opublikowano 14 lipca 20213 l 13 minut temu, easye napisał: Na tych wszystkich gameplay'ach nie ma żadnego ruchu ulicznego. pozwoliłem sobie wyciąć fragment gameplayu w ktorym widać ruch uliczny https://youtube.com/clip/Ugxbz6vRQMEU2E5_VYl4AaABCQ
Opublikowano 14 lipca 20213 l Te dopracowane i szczegółowe uliczki w małych miejscowościach, albo trasy przez górskie doliny i wąwozy
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.