Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Już kij z tą fabuła, ale ta dowolność i „piaskowatość” jest już wkurwiająca. Brak sztywnie ustalonych wymogów do wyścigów to duży minus. Człowiek dzięki temu odkrywał kolejne auta, a nuż jakieś stawało się kolejnym ulubionym. Teraz człowiek używa kilku na krzyż, a reszta to zapchajdziura do garażu. 

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Wyświetleń 273,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Easy możesz od razu mnie raportować, ale weź już kurwa zamknij się. Pragnę ci przypomnieć typie, że Forza Horizon to wolność i fun.  Tam nie ma zmuszania do czegokolwiek tworzenia sztucznych barier, g

  • Lucek ma Fanateca CSL 2.5, ja mam Thrustmastera TX  

  • Sylvan Wielki
    Sylvan Wielki

    Tak jak wspomniałem w temacie "US and A", będąc w ubiegłym roku w NY odwiedziliśmy Microsoft Experince Center. Kilka pięter X-bąkowej dobroci. Figurki, pięknie przedstawiona historia poszczególnych mo

Opublikowano
1 minutę temu, balon napisał:

Jako fana wyścigów nie denerwują Ciebie te eventy, w których nie liczy się praktycznie miejsce tylko exp aby odblokować nowe ciuszki? 

 

W tego typu graniu miejsce nie ma dla mnie kompletnie żadnego znaczenia, liczy się czysty fun podczas gry. 

Jesli miałem ochotę coś porywalizować, to wbijałem do rywali i ganiałem się z ziomkami z forumka :)

Opublikowano

Wiecie co mnie cieszy najbardziej ? Magicy z Playground w końcu ogarnęli jak zrobić realistyczne oświetlenie.. to daje duże nadzieje, że nowy Motorsport pozamiata, bo Forza zawsze była w tyle za GT jeśli chodzi o oświetlenie, naturalność aut i tras.. nie mogę się już doczekać gameplayu z nowego Motorsport, a sama FH5 no cóż.. będzie grane od premiery, nie mogę się już doczekać. 

Opublikowano
Godzinę temu, MYSZa7 napisał:

Już kij z tą fabuła, ale ta dowolność i „piaskowatość” jest już wkurwiająca. Brak sztywnie ustalonych wymogów do wyścigów to duży minus. Człowiek dzięki temu odkrywał kolejne auta, a nuż jakieś stawało się kolejnym ulubionym. Teraz człowiek używa kilku na krzyż, a reszta to zapchajdziura do garażu. 

 

pełna zgoda

 

dokładnie z tego powodu pograłem w czwórkę niecałe 10h i odpuściłem

Opublikowano

 

 

Jezusie, jak to dobrze wygląda. 

Opublikowano
12 godzin temu, kubson napisał:

Zgadzam się z balonem, dwójka miała najfajniej zrobione wyścigi, robiło to strasznie, sztywno przypisane auto do wyścigu i jazda nie wiem kabrioletami z lat 60 po lazurowym wybrzeżu :fsg:

 

W dwójce nie było przypisane stricte auto, ale konkretna kategoria. Jedyny minus, że w niektórych kategoriach było mało aut, więc czasem w wyścigu jechało po kilka takich samych, a dodatkowo były takie kategorie, które miały np. tylko 2 auta z 10 dostępne w podstawce. Jeśli ktoś, jak np. ja nie kupił dlc, bo nie chciał albo już nie były dostępne, to musiał się wozić tymi dwoma furami, we wszystkich wyścigach tejże kategorii. Poza tym, to wolę taki układ właśnie, gdyż często niektórych fur sam z siebie bym nie sprawdził, bo mógłbym jeździć 5 pojazdami na krzyż przez całą grę.

Opublikowano
19 minut temu, Luqat napisał:

W dwójce nie było przypisane stricte auto, ale konkretna kategoria.

No o to mi chodziło :)

 

19 minut temu, Luqat napisał:

Jedyny minus, że w niektórych kategoriach było mało aut, więc czasem w wyścigu jechało po kilka takich samych

W czwórce mimo, że można wybrać to masz tak samo. Wybierasz auto i bardzo często ścigasz się z takimi samymi modelami. To w sumie też mogliby zmienić, aby była większa różnorodność przeciwników.

Opublikowano

Też tego nie cierpię. Nawet jak jest dużo fur do wyboru, to i tak najczęściej konsola wybiera jedno albo kilka najlepszych. Powinno to być totalnie randomowe, jakie fury jadą, a dodatkowo różnice między nimi nie powinny być zbyt duże, żeby nawet wybierając teoretycznie najsłabszą (pomijam kwestię tuningu) można było - choć nieco trudniej - wygrać wyścig.

Opublikowano
11 godzin temu, Texz napisał:

 

 

Jezusie, jak to dobrze wygląda. 

musze przyznać że jestem pod wrażeniem,

 

fajnie że co miesiąc dostajemy nowe materiały z tych ich streamów, dzięki temu zanim człowiek się obejrzy to już będzie premiera

Opublikowano
23 godziny temu, orion50 napisał:

Wiecie co mnie cieszy najbardziej ? Magicy z Playground w końcu ogarnęli jak zrobić realistyczne oświetlenie.. to daje duże nadzieje, że nowy Motorsport pozamiata, bo Forza zawsze była w tyle za GT jeśli chodzi o oświetlenie, naturalność aut i tras.. nie mogę się już doczekać gameplayu z nowego Motorsport, a sama FH5 no cóż.. będzie grane od premiery, nie mogę się już doczekać. 

 

Nowy Motorsport ponoć ma chodzić na tym samym silniku co MFS, więc jest nadzieja, że oświetlenie da radę, bo w samolocikach często jest foto real :)

Opublikowano
27 minut temu, Michał102 napisał:

 

Nowy Motorsport ponoć ma chodzić na tym samym silniku co MFS, więc jest nadzieja, że oświetlenie da radę, bo w samolocikach często jest foto real :)

MFS chodzi na starej iteracji silnika Forza Tech, oczywiście przebudowanego na własne potrzeby,

 

a najnowsza Forza Motorsport ma korzystać z zupełnie nowego silnika, więc myśle że efekt powinien być jeszcze lepszy niż we MFS :)

Opublikowano

ign opublikował taki gameplay, ale to chyba to samo co prezentami na swoim streamie

Opublikowano

wygląda pięknie, choć kompresja robi swoje, a i nie wiem kto grał, ale wygląda tak jakby ktoś pierwszy raz w to grał xd

Opublikowano

 

 

 

Opublikowano

Jak dla mnie to już GOTY

 

(ale wiecie, fajnie by było jak by dali trochę więcej blotka i kurzy z pod kół bo lubię ten efekt)

Opublikowano

 

jutro tuz po pokazie Xboxa na Gamescomie startuje kolejny stream z nowymi informacjami ;)

Opublikowano
On 8/10/2021 at 10:16 AM, MYSZa7 said:

Już kij z tą fabuła, ale ta dowolność i „piaskowatość” jest już wkurwiająca. Brak sztywnie ustalonych wymogów do wyścigów to duży minus. Człowiek dzięki temu odkrywał kolejne auta, a nuż jakieś stawało się kolejnym ulubionym. Teraz człowiek używa kilku na krzyż, a reszta to zapchajdziura do garażu. 

 

Oj tak to największa wada czwórki, nie kupuje tłumaczenia "przecież możesz sam auto wybrać" - oczywiście możesz, ale tego nie robisz bo masz kilka ulubionych i nie będziesz spędzał 30 minut w garażu przed każdym wyścigiem myśląc, co by tu wybrać. Najlepszym kompromisem byłyby ograniczenia typu "Klasa C, klasyczne muscle cary, lata 1965-1970" bez możliwości zmiany tego za pierwszym razem, po ukończeniu wyścigu niech już sobie będzie pełna dowolność w następnych podejściach.

Opublikowano

fajny pomysł, byłby to spoko kompromis pomiędzy dwoma podejściami

Opublikowano

Takie ograniczenia są w mistrzostwach sezonowych i działa to spoko, bo zawsze masz kilka/naście aut do wyboru. 

Opublikowano

No w sezonach akurat to jest spoko, ale denerwuje w singlu, że właśnie nie ma odgórnie ustalonej klasy aut, tylko na szutrowe możesz sobie nawet lambo wybrać. 

Opublikowano

 

 

Ojj nie mogę się już doczekać, żeby jeszcze dali stacje radiowa z taka muzyka, ale to będzie dobre :banderas:

Opublikowano

No przydałaby się stacja z takimi klimatami oj bardzo. No i musi być opcja przełączenia na Manuel Gearbox :notbad:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.