Skocz do zawartości

Forza Horizon 5


Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Daddy napisał:

Oglądać na dużym ekranie, nawet takie detale jak wjazd na piaszczystą drogę i widać na szybach gdzie pracowały wcześniej wycieraczki  :banderas:

4K Gameplay, a filmik w 1080p, nie zmieniaj się nigdy.

 

Będzie grane, ale ten pop-up to masakra jakaś.

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, krupek napisał:

Oczywiście,że na plus zaskoczony. Mega przejrzystość i szczegółowość, wygląda jak zmodowana wersja na PC pod ultra kompy.

No przecież to nie wyglada jakoś dużo lepiej niż FH4 na XSX. Co oczywiście nie oznacza, że nie jest dobrze, ale ja tam nie widzę dużej różnicy akurat w tym kawałku. Co innego audio, tutaj słyszę mega boost w dźwiękach auta. 

  • Plusik 1
  • WTF 1
Odnośnik do komentarza

Nie no... różnica jest i to spora. To jak wygląda otoczenie, roślinność i fakt, że wykorzystano wszystkie nawierzchnie to mistrzowsto świata - nie jest tak, że tam gdzie  np.nie ma trawy po prostu zostawiono płaską ziemię... tylko tam gdzie budżet na polygony został, wykorzsytano go np. na porozrzucane kamyczki, patyki itp - w tej kwestii PG to takie ND wśród samochodówek - otoczenie jest pełne detali w każdym miejscu.

Czywiście jak widać nie ma nic za darmo i aby podciągnąć detale zrezygnowano ze świateł generujących cienie (chyba, że zmieni się to w wersji finalnej) i bardziej widoczny jest pop-in oraz swap LOD elementów otoczenia (szczególnie w 60fps).

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, ASX napisał:

Tak jak pisze Emet, widać bardzo dużą różnicę porównaniu do czwórki, szczególnie w geometrii otoczenia i oświetleniu 

Poza otoczeniem i wszelkimi detalami to sporo pracy poszło również w efekty, dym spod kół, mgła, god ray, wszelkie refleksy, itd. 

To tak nie wygląda w FH4 która po trzech latach dalej prezentuje się super to jednak dość sterylna.

 

up- fajnie, chyba tam widać stacje z muzyką od buritosów

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Emet napisał:

Czywiście jak widać nie ma nic za darmo i aby podciągnąć detale zrezygnowano ze świateł generujących cienie (chyba, że zmieni się to w wersji finalnej) i bardziej widoczny jest pop-in oraz swap LOD elementów otoczenia (szczególnie w 60fps).

Są cienie, a przynajmniej w trybie quality. Tutaj widać to dobrze od 03:10

 

 

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...