Opublikowano 28 października 20213 l Wiadomo że każdy by chciał jak najlepszy produkt. Ale nie ma co wymagać od maszynki za 2tys cudów wiedząc że wychodzi to rowniez na One. Po ograniu 1,2,3 i 4 (tam to dopiero jest doczytywanie) w tym roku wiem że po 3 minutach przestanę na to zwracać uwagę i będę się bawił genialnie kosząc kaktusy.
Opublikowano 28 października 20213 l 2 minuty temu, Szymek napisał: Ale nie ma co wymagać od maszynki za 2tys cudów wiedząc że wychodzi to rowniez na One Tu nie o to chodzi, te maszynki za 2.5kPLN nie są przestarzałe na starcie tak jak były PS4 i XO. W czym problem jebnąć natywne 1440p i 60FPS w trybie quality, tylko na siłę brnięcie w upscalowane 4k60 z popupem i gorszymi teksturami.
Opublikowano 28 października 20213 l Właśnie jeśli nie jest to upscallowane to warto IMO. Natywne 4K to jednak żyćko i wygląda to zajebiście czysto.
Opublikowano 28 października 20213 l Najbardziej jestem ciekaw różnicy między series S a one X. Powinny działać i wyglądać podobnie, ale może oleją pastgena i będzie to wersja one z lepszą rozdziałką.
Opublikowano 28 października 20213 l Preview od Digital Foundry mówi jednak co innego: gra w obu trybach wygląda na XSS tak samo, jak na XSX, ale w niższej rozdzielczości. Plus jeśli dobrze zrozumiałem to na poprzedniej generacji nie będzie w ogóle możliwe odpalenie FH5 w 60 klatkach.
Opublikowano 28 października 20213 l Tak jak pisze Bzduras, różnice między Series S i Series X ograniczają się tylko do rozdzielczości wg. Digital Foundry
Opublikowano 28 października 20213 l Jak to będzie wyglądać z serwerami tj. online SeriesX, OneX i PC, każda platforma bawi się w swojej piaskownicy czy będzie crossplay?
Opublikowano 28 października 20213 l 3 minuty temu, alb84 napisał: Jak to będzie wyglądać z serwerami tj. online SeriesX, OneX i PC, każda platforma bawi się w swojej piaskownicy czy będzie crossplay? pełny crossplay
Opublikowano 28 października 20213 l Pisałem odnośnie One X czyli najmocniejszego past gena a słabszego nextgena czyli series S. Jestem po prostu ciekaw czy będą znaczne różnice czy może nie
Opublikowano 28 października 20213 l Podejrzewam, że jak nie postawisz dwóch konsol obok siebie to ciężko będzie wyłapać różnicę między nimi, ale jak już to zrobisz to Series S będzie ładniejsze/stabilniejsze. To nowsza konsola z nowszymi bebechami, mocno zdziwiłoby mnie, gdyby One X miał nad nią przewagę. Z drugiej strony Playground było zadowolone z tego, jak udało im się dostosować skalowanie silnika i efektów graficznych pod słabsze sprzęty... Trzeba czekać na jakieś miarodajne porównania, ale zgaduję, że z tych dwóch lepszą wersją będzie ta na Series S.
Opublikowano 28 października 20213 l 2 godziny temu, Figuś napisał: Tu nie o to chodzi, te maszynki za 2.5kPLN nie są przestarzałe na starcie tak jak były PS4 i XO. W czym problem jebnąć natywne 1440p i 60FPS w trybie quality, tylko na siłę brnięcie w upscalowane 4k60 z popupem i gorszymi teksturami. Doczytywanie oraz zmianę oświetlenia widzac również w 30 fps o czym niektórzy pisali. Mi to wygląda na kule w postaci Ona. A czemu nie ma 1440p i 60fps? No widocznie devi uznali ze tak lepiej. No i ogólnie na X widzę że jest mocne nastawienie na 4k z samej góry pewnie. Edytowane 28 października 20213 l przez Szymek
Opublikowano 28 października 20213 l I to jest problem i plaga w tej generacji. Parcie na 4K za wszelką cenę. Te konsole są na to zbyt słabe. Gdyby jeszcze AMD ogarnęło odpowiednik DLSS i dodało do konsol... ale natywne 4K to marnotrawienie zasobów. Niestety są tacy dla których wyższa rozdzielczość jest ważniejsza niż faktyczne detale w grze...
Opublikowano 28 października 20213 l Pooglądałem trochę filmów i mam hajp over 9000. To jest Forzunia jak 2 i 3. Lato, palmy, piaseczek i lamborghini Ktoś tam pisał o motorach Spoiler Teraz, Emet napisał: I to jest problem i plaga w tej generacji. Parcie na 4K za wszelką cenę. Te konsole są na to zbyt słabe. Gdyby jeszcze AMD ogarnęło odpowiednik DLSS i dodało do konsol... ale natywne 4K to marnotrawienie zasobów. Niestety są tacy dla których wyższa rozdzielczość jest ważniejsza niż faktyczne detale w grze... Natywne 4K to ma być standard. 2022 za pasem, 65 calowe OLEDy a ludzie będą grać w jakieś rumunskie 1400p. Litości.
Opublikowano 28 października 20213 l Autor Konsole za słabe na 4K Już Kox ładnie tu dawał radę a mamy teraz sprzet kilka razy mocniejszy.
Opublikowano 28 października 20213 l Mocniejszy... ale dodatkowe efekty, geometria, bardziej zaawansowane oświetlenie itd zjadają bezlitośnie zasoby. Albo faktyczny postęp w grafice jak przy każdej generacji, albo drobny lifting grafiki ale w wyższej rozdzielczości. Nawet PC z 2x mocniejszymi kartami za kilka tys zł posiłkują się upscalingiem najczęściej 1440p do 4K aby trzymać min 60fps przy wysokich detalach. Zresztą... zawsze deweloperzy mogą dawać wybór (ostatnio to w modzie) dla gracza z różnymi trybami graficznymi. Osobiście wolałbym 1440p w 60fps z detalami z trybu 4k w 30fps. Podobnie np w GT7 wolałbym opcję 1440p 60fps podczas wyścigu i RT a 4k 30fps w replayach... a nie stałe 4k 60fps kosztem RT podczas wyścigu (replaye są 4k 30fps z RT). Wybor zawsze jesr dobry. Edytowane 28 października 20213 l przez Emet
Opublikowano 28 października 20213 l No to wychodzi lenistwo programistów Turn10 w takim razie. Oby spaczowali ten nagły pop-up. Oprócz tego to jaram się okrutnie, jak Kamień Pomorski.
Opublikowano 28 października 20213 l 7 minut temu, Masorz napisał: No to wychodzi lenistwo programistów Turn10 w takim razie. To prawda, Turn10 nie zrobiło absolutnie nic w kierunku poprawy tego pop-upu w FH5 Pewnie dlatego, że grę robiło Playground, a nie Turn10, ale jednak
Opublikowano 28 października 20213 l Wychodzi gra, która wygląda cytując Digital Foundry wygląda "fantastycznie i olśniewająco" w natywnym 4k, a na forumku czytam o lenistwie devow i że konsola jest za słaba xd
Opublikowano 28 października 20213 l 1 godzinę temu, Hubert249 napisał: Pooglądałem trochę filmów i mam hajp over 9000. To jest Forzunia jak 2 i 3. Lato, palmy, piaseczek i lamborghini Ktoś tam pisał o motorach Pokaż ukrytą zawartość Natywne 4K to ma być standard. 2022 za pasem, 65 calowe OLEDy a ludzie będą grać w jakieś rumunskie 1400p. Litości. Ale przecież możesz grać natywnie, tak jak w poprzednia część z grafiką Utlra tylko musisz wydać dodatkowe 3 tys zł na sprzęt do grania. Jakby konsole kosztowały 5k, to pewnie każdy by pisał na chuj te natywne 4k, 1440p z popupem by styknelo, a cena byłaby normalna. Nie dogodzisz...
Opublikowano 28 października 20213 l Nie marudzimy tylko dyskutujemy. Ten pop up jest paskudny i przez wiele lepsza grafikę duzo bardziej razi w oczy niz w 4.
Opublikowano 28 października 20213 l 5 godzin temu, Bzduras napisał: To prawda, Turn10 nie zrobiło absolutnie nic w kierunku poprawy tego pop-upu w FH5 Pewnie dlatego, że grę robiło Playground, a nie Turn10, ale jednak Tomejto, tomato. Mogli się lepiej postarać.
Opublikowano 28 października 20213 l 6 hours ago, Emet said: Nawet PC z 2x mocniejszymi kartami za kilka tys zł posiłkują się upscalingiem najczęściej 1440p do 4K aby trzymać min 60fps przy wysokich detalach. tak? a jakie karty są mocniejsze 2x od GPU w XSX
Opublikowano 29 października 20213 l 6 godzin temu, Labtec napisał: tak? a jakie karty są mocniejsze 2x od GPU w XSX W ogólnej wydajności np. Radeon 6900XT albo Nvidia RTX3080 (tutaj w ray tracingu wydajność nawet 3x wyższa, szczególnie przy wysokich rozdzielczościach). Niestety te nowe konsole nie są tak potężne jak się niektórym wydaje... Co nie zmienia faktu, że zdolni developerzy wyciągną z nich jak zwykle efekty "ponad miarę", a przy obecnych absurdalnych cenach GPU na PC konsole za 2,5tys zł są istną okazją. Wracając do tematu... nadal nie wiadomo jak to będzie wyglądać na starych konsolach. Ja niestety będę ogrywać na XOX.... chociaż lepsze to niż na zwykłym łoniaku
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.