Opublikowano 18 czerwca 20213 l Ja naturalnie mam szybszy czas reakcji przy widoku ze środka ale jak gram na padzie to tylko kamera z zewnątrz i z czasem różnica się zaciera
Opublikowano 18 czerwca 20213 l Horizon - z zewnątrz, Motorsport - kokpit, ewentualnie przy słabej widoczności z maski. 23 minuty temu, ASX napisał: Tylko kamera zza pleców bo wtedy gra staje bardziej wysokobudżetowa Jeszcze bohater nie z kreatora i fabuła - jestem spokojny o zieleń na meta.
Opublikowano 18 czerwca 20213 l Jeżdżenie po mapie z TPP (dalsze pole widzenia, łatwiej dostrzec auta-przeszkadzajki. Z kolei czasówki tylko z kamery zza szyby (bez kierownicy).
Opublikowano 18 czerwca 20213 l 42 minutes ago, Bielik said: Tak z ciekawości spytam, gracie w forzunie więcej w widoku zza samochodu czy ze środka? Ja lubię tą drugą opcję, ale czuję, że dużo dobroci graficznej mnie omija Tylko ze środka, lepsza wczuwka i lepsze wyniki.
Opublikowano 18 czerwca 20213 l 30 minut temu, ASX napisał: Tylko kamera zza pleców bo wtedy gra staje bardziej wysokobudżetowa see what u did there u mnie też o czywiści z zewnątrz
Opublikowano 18 czerwca 20213 l Autor Jak Meksyk to mogą dać ost z RDR2 albo takie klimaty też Edytowane 18 czerwca 20213 l przez Daddy
Opublikowano 18 czerwca 20213 l 1 hour ago, Bielik said: Tak z ciekawości spytam, gracie w forzunie więcej w widoku zza samochodu czy ze środka? Ja lubię tą drugą opcję, ale czuję, że dużo dobroci graficznej mnie omija We wszystkie samochodówki na padzie gram z widokiem zza samochodu, podczas przygody z kierownicą grałem z widokiem ze środka. Ogólnie widok zza kierownicy IMO przeszkadza w potyczkach na torze, nie do końca można się połapać gdzie dokładnie są inne samochody.
Opublikowano 18 czerwca 20213 l 3 godziny temu, Daddy napisał: No dokładnie, to nie jest RT, już wersja FH4 pod XSX ma świetne odbicia, czytajcie dalej analizy emeta na podstawie trailera z YT Dobrze wiem o czym mówi DF w swoim filmie i mówi o czymś całkiem innym niż ja. Oni tego fragmentu nie poruszyli... czemu? Może przeoczyli. A te urywki z których zrobiłem screenschoty na 100% przedstawiają RT. Wystarczy mieć trochę pojęcia o grafice aby móc to stwierdzić. Ale... daddy, który pracuje w Playground wie lepiej... Z niektórymi merytorycznej dyskusji nie da się prowadzić nawet poza CW.
Opublikowano 18 czerwca 20213 l Obstawiam, że to raczej nie ograniczenie sprzętowe nie pozwalają uruchomić RT na konsolach, tylko silnik graficzny, który jest w fazie mocnej przebudowy. Wciąż wspiera Xbox Ona i dlatego pewnie nie ma RT jeszcze zaimplementowanego, aby móc go wyświetlać w skali gry z otwartym światem i jakość była odpowiednio dobra.
Opublikowano 19 czerwca 20213 l 15 hours ago, Colin said: "The largest, most diverse map in Forza Horizon history." Mam nadzieje ze nie będzie prawdziwego klimatu Meksyku No ale fajnie fajnie, ciesze się ze własnie będzie taki klimat, auta typu Buggy, albo 4X4 SUV-y będą miały swoje miejsce, a nie ze tylko do 1-2 wyścigów jak FH4
Opublikowano 19 czerwca 20213 l Pierwsze zasadnicze pytanie, czy będą podzielone klasy, czy dalej to samo, co w 4-ce, jazda jednym autem i koś wszystkich naraz?
Opublikowano 19 czerwca 20213 l Obejrzałem jeszcze raz dokładnie trailer i widać w niektórych miejscach, że są ujęcia jakby z różnych sprzętów lub ustawień graficznych (czasem jedno drugim z jednej lokacji, np Land Rover przy wodospadzie). Na jednych widać odbicia RT i cienie w mega wysokiej rozdzielczości, a na innych brak RT i cienie w niższej rozdzielczości. Co istotne mówię o ujęciach nie z Forzavista a z wyścigu itp. Może nie każdego interesują takie szczegóły ale jeśli jednak to polecam obejrzeć trailer np w zwolnionym tempie (yt też daje taką opcję). Jestem też ciekawy jak to będzie wyglądać na XoX, bo póki co to na tej konsoli będę miał okazję obadać osobiście.
Opublikowano 19 czerwca 20213 l Jakoś rozwiniesz może? Bo zaciekawila mnie Twoja jakże błyskotliwa odpowiedź i wkład w temat
Opublikowano 20 czerwca 20213 l Na XoX będzie wyglądać lepiej, bo będzie w 30fps. Forze 4 musieli downgradować, żeby śmigała na XSX w 60fps.
Opublikowano 20 czerwca 20213 l Nie wiem, co tam w XSX było downgradowane, ale gra wygląda zajebiście, więc tym bardziej w 5-tce będzie też podobny poziom, co 4.
Opublikowano 20 czerwca 20213 l Poziom detali i dorysowania terenu w FH4 na XSX jest daleki od akceptowalnego. Widać do zwłaszcza w Edynburgu, gdzie centralnie przed nami budynki bardzo ładnie przechodzą transformację z tych z mniejszą ilością detali, do bardziej szczegółowych. No ale jest betonowe 60 fpsów i 4k. Ktoś napisze, że w czasie wyścigu tego nie widać. Otóż widać.
Opublikowano 20 czerwca 20213 l 11 godzin temu, Emet napisał: Obejrzałem jeszcze raz dokładnie trailer i widać w niektórych miejscach, że są ujęcia jakby z różnych sprzętów lub ustawień graficznych (czasem jedno drugim z jednej lokacji, np Land Rover przy wodospadzie). Na jednych widać odbicia RT i cienie w mega wysokiej rozdzielczości, a na innych brak RT i cienie w niższej rozdzielczości. Co istotne mówię o ujęciach nie z Forzavista a z wyścigu itp. Może nie każdego interesują takie szczegóły ale jeśli jednak to polecam obejrzeć trailer np w zwolnionym tempie (yt też daje taką opcję). Jestem też ciekawy jak to będzie wyglądać na XoX, bo póki co to na tej konsoli będę miał okazję obadać osobiście. Coś tam czytałem że zmodyfikowali silnik w taki sposób że nie tylko obsluguje DRS ale w podobny sposób zmienia inne ustawienia graficzne w locie priorytetyzując klatkaż.
Opublikowano 20 czerwca 20213 l ja bym wolał jednak dropa do 1440p w trybie performance modę żeby te bajery graficzne z quality mode nie zniknęły
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.