Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Ja naturalnie mam szybszy czas reakcji przy widoku ze środka ale jak gram na padzie to tylko kamera z zewnątrz i z czasem różnica się zaciera

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Wyświetleń 275,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Easy możesz od razu mnie raportować, ale weź już kurwa zamknij się. Pragnę ci przypomnieć typie, że Forza Horizon to wolność i fun.  Tam nie ma zmuszania do czegokolwiek tworzenia sztucznych barier, g

  • Lucek ma Fanateca CSL 2.5, ja mam Thrustmastera TX  

  • Sylvan Wielki
    Sylvan Wielki

    Tak jak wspomniałem w temacie "US and A", będąc w ubiegłym roku w NY odwiedziliśmy Microsoft Experince Center. Kilka pięter X-bąkowej dobroci. Figurki, pięknie przedstawiona historia poszczególnych mo

Opublikowano

Tylko kamera zza pleców bo wtedy gra staje bardziej wysokobudżetowa

Opublikowano

Horizon - z zewnątrz, Motorsport - kokpit, ewentualnie przy słabej widoczności z maski.

 

23 minuty temu, ASX napisał:

Tylko kamera zza pleców bo wtedy gra staje bardziej wysokobudżetowa

Jeszcze bohater nie z kreatora i fabuła - jestem spokojny o zieleń na meta.

Opublikowano

Jeżdżenie po mapie z TPP (dalsze pole widzenia, łatwiej dostrzec auta-przeszkadzajki.

Z kolei czasówki tylko z kamery zza szyby (bez kierownicy).

Opublikowano
42 minutes ago, Bielik said:

Tak z ciekawości spytam, gracie w forzunie więcej w widoku zza samochodu czy ze środka?

Ja lubię tą drugą opcję, ale czuję, że dużo dobroci graficznej mnie omija :smutas:

 

Tylko ze środka, lepsza wczuwka i lepsze wyniki.

Opublikowano

Czy odesza już nagrywa ost do nowego godrajzona? 

Opublikowano
  • Autor

Jak Meksyk to mogą dać ost z RDR2 :hi:

 

albo takie klimaty też

 

Edytowane przez Daddy

Opublikowano
1 hour ago, Bielik said:

Tak z ciekawości spytam, gracie w forzunie więcej w widoku zza samochodu czy ze środka?

Ja lubię tą drugą opcję, ale czuję, że dużo dobroci graficznej mnie omija :smutas:

We wszystkie samochodówki na padzie gram z widokiem zza samochodu, podczas przygody z kierownicą grałem z widokiem ze środka.

 

Ogólnie widok zza kierownicy IMO przeszkadza w potyczkach na torze, nie do końca można się połapać gdzie dokładnie są inne samochody.

Opublikowano
3 godziny temu, Daddy napisał:

No dokładnie, to nie jest RT, już wersja FH4 pod XSX ma świetne odbicia, czytajcie dalej analizy emeta na podstawie trailera z YT :pawel:

:facepalm: Dobrze wiem o czym mówi DF w swoim filmie i mówi o czymś całkiem innym niż ja. Oni tego fragmentu nie poruszyli... czemu? Może przeoczyli. A te urywki z których zrobiłem screenschoty na 100% przedstawiają RT. Wystarczy mieć trochę pojęcia o grafice aby móc to stwierdzić. Ale... daddy, który pracuje w Playground wie lepiej... 

Z niektórymi merytorycznej dyskusji nie da się prowadzić nawet poza CW.

Opublikowano

Obstawiam, że to raczej nie ograniczenie sprzętowe nie pozwalają uruchomić RT na konsolach, tylko silnik graficzny, który jest w fazie mocnej przebudowy. Wciąż wspiera Xbox Ona i dlatego pewnie nie ma RT jeszcze zaimplementowanego, aby móc go wyświetlać w skali gry z otwartym światem i jakość była odpowiednio dobra. 

Opublikowano

 

"The largest, most diverse map in Forza Horizon history."

Opublikowano
15 hours ago, Colin said:

"The largest, most diverse map in Forza Horizon history."

 

 

Mam nadzieje ze nie będzie prawdziwego klimatu Meksyku :lol:

 

An Anthropologist Unravels the Mysteries of Mexican Migration

 

No ale fajnie fajnie, ciesze się ze własnie będzie taki klimat, auta typu Buggy, albo 4X4 SUV-y będą miały swoje miejsce, a nie ze tylko do 1-2 wyścigów jak FH4

Opublikowano

Pierwsze zasadnicze pytanie, czy będą podzielone klasy, czy dalej to samo, co w 4-ce, jazda jednym autem i koś wszystkich naraz?

Opublikowano

Obejrzałem jeszcze raz dokładnie trailer i widać w niektórych miejscach, że są ujęcia jakby z różnych sprzętów lub ustawień graficznych (czasem jedno drugim z jednej lokacji, np Land Rover przy wodospadzie). Na jednych widać odbicia RT i cienie w mega wysokiej rozdzielczości, a na innych brak RT i cienie w niższej rozdzielczości. Co istotne mówię o ujęciach nie z Forzavista a z wyścigu itp. Może nie każdego interesują takie szczegóły ;) ale jeśli jednak to polecam obejrzeć trailer np w zwolnionym tempie (yt też daje taką opcję).

Jestem też ciekawy jak to będzie wyglądać na XoX, bo póki co to na tej konsoli będę miał okazję obadać osobiście. 

Opublikowano

Jakoś rozwiniesz może? Bo zaciekawila mnie Twoja jakże błyskotliwa odpowiedź i wkład w temat :empathy:

Opublikowano

Nie wiem, co tam w XSX było downgradowane, ale gra wygląda zajebiście, więc tym bardziej w 5-tce będzie też podobny poziom, co 4.

Opublikowano

Poziom detali i dorysowania terenu w FH4 na XSX jest daleki od akceptowalnego. Widać do zwłaszcza w Edynburgu, gdzie centralnie przed nami budynki bardzo ładnie przechodzą transformację z tych z mniejszą ilością detali, do bardziej szczegółowych. No ale jest betonowe 60 fpsów i 4k. Ktoś napisze, że w czasie wyścigu tego nie widać. Otóż widać. 

Opublikowano
11 godzin temu, Emet napisał:

Obejrzałem jeszcze raz dokładnie trailer i widać w niektórych miejscach, że są ujęcia jakby z różnych sprzętów lub ustawień graficznych (czasem jedno drugim z jednej lokacji, np Land Rover przy wodospadzie). Na jednych widać odbicia RT i cienie w mega wysokiej rozdzielczości, a na innych brak RT i cienie w niższej rozdzielczości. Co istotne mówię o ujęciach nie z Forzavista a z wyścigu itp. Może nie każdego interesują takie szczegóły ;) ale jeśli jednak to polecam obejrzeć trailer np w zwolnionym tempie (yt też daje taką opcję).

Jestem też ciekawy jak to będzie wyglądać na XoX, bo póki co to na tej konsoli będę miał okazję obadać osobiście. 

 

Coś tam czytałem że zmodyfikowali silnik w taki sposób że nie tylko obsluguje DRS ale w podobny sposób zmienia inne ustawienia graficzne w locie priorytetyzując klatkaż.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.