ASX 14 716 Opublikowano 12 października 2021 Opublikowano 12 października 2021 2 minuty temu, Lord Protector napisał: fotogrametria robi robotę w nowej Forzie Cytuj
Moldar 2 273 Opublikowano 12 października 2021 Opublikowano 12 października 2021 Ładnie to wszystko wygląda, szkoda ino tego doczytywania, liczyłem, że to ogarną. Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 12 października 2021 Opublikowano 12 października 2021 Ujawniona lista aut to jednak zgodnie z przewidywaniami porażka, kilka nowych aut na krzyż, reszta kopiuj wklej Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 12 października 2021 Opublikowano 12 października 2021 Może zamiast samochodów dadzą motory w DLC? Podobno zmienili troszkę model jazdy więc kto wie Cytuj
tjery 1 269 Opublikowano 12 października 2021 Opublikowano 12 października 2021 Coś namieszali nawet nie z pop upem, tylko lepsze tekstury drzew i innych krzaków wczytują się dosłownie przed nosem, w FH 4 pop up był, ale czegoś takiego nie pamiętam żeby było, drzewo wyglądało tak samo z bliska czy z daleka. Cytuj
łom 2 029 Opublikowano 12 października 2021 Opublikowano 12 października 2021 Po prostu tak został ustawiony LOD na te elementy i to mocno widać jak parędziesiąt metrów przed kamerą zmienia się z mocno uproszczonego modelu na normalny. W FH4 było to mniej widoczne bo o wiele dalej ta odległość była ustawiona i właściwie tylko na krzaczorach można było łatwo zauważyć, na pewno nie było takiej podmianki na dużych drzewach. Może jeszcze poprawią albo wprowadzą tryb 1440p/60fps. Cytuj
PiPoLiNiO 743 Opublikowano 12 października 2021 Opublikowano 12 października 2021 Ale popup jest dalej nawet w 30 fps. I to już jest paranoja na xsx. Cytuj
Soul 1 331 Opublikowano 12 października 2021 Opublikowano 12 października 2021 (edytowane) https://www.gamespot.com/articles/forza-horizon-5-was-developed-in-three-years-instead-of-two-and-it-shows/1100-6496942/ Forza Horizon 5 Was Developed In Three Years Instead Of Two, And It Shows Edytowane 12 października 2021 przez Lord Protector Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 12 października 2021 Opublikowano 12 października 2021 14 godzin temu, Bartg napisał: Ujawniona lista aut to jednak zgodnie z przewidywaniami porażka, kilka nowych aut na krzyż, reszta kopiuj wklej no porazka, ale naliczyłem Taycana, Supre, Evija, Forda Bronco, AM Valhalla i McLarena GT wielu aut brakuje i karny kutas im za to, ale pewnie będą nowe wrzucane do sezonow tak jak w FH4 Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 13 października 2021 Opublikowano 13 października 2021 Mam nadzieję, że dodadzą po premierze opcję 1440p/60fps + RT i poprawiony pop-up. Mam w co grać, także trochę się wstrzymam i zobaczymy co tam zapowiedzą bliżej premiery. Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 13 października 2021 Opublikowano 13 października 2021 (edytowane) Na ktorym filmiku popup rzuca sie w oczy? Obejrzałem preview ign i nie widze xd Edytowane 13 października 2021 przez 20inchDT Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 13 października 2021 Opublikowano 13 października 2021 23 minuty temu, 20inchDT napisał: Na ktorym filmiku popup rzuca sie w oczy? Obejrzałem preview ign i nie widze xd Filmik IGN, 2:04, popatrz sobie na otoczonko. Jak tego nie widzisz to zajebiście zazdroszczę i chcę tak samo. Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 13 października 2021 Opublikowano 13 października 2021 W dniu 11.10.2021 o 22:11, MYSZa7 napisał: choć z drugiej strony człowiek przez całą serię grał w 30 fpsach i było git Przez ostatni rok grałem tylko w 60fps. W gry na PS5 i na Switcha. Ostatnio uruchomiłem coś z PS4 z backlogu i po 3h gry nadal nie mogę się przyzwyczaić do gry w 30fps. Niestety zejście w dół jest bardzo bolesne. 2 Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 13 października 2021 Opublikowano 13 października 2021 47 minut temu, Bzduras napisał: Filmik IGN, 2:04, popatrz sobie na otoczonko. Jak tego nie widzisz to zajebiście zazdroszczę i chcę tak samo. To jest ten "final preview" zolty samochod na moscie? No kurwa nic nie widze xdd Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 13 października 2021 Opublikowano 13 października 2021 O tutaj. Przecież te drzewa z metra na metr wskakują z low LoD na high LoD, jeszcze do tego kolor obu assetów jest inny i żeby tego nie zauważyć to chyba trzeba nie patrzeć na ekran xD Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 13 października 2021 Opublikowano 13 października 2021 (edytowane) Rzeczywscie na tym filmiku w 2:07 widac zmiany na drzewie. Obejrzalem kilkanascie sekund i jest widoczne wczytywanie. Meh, mi tam nie bedzie az tak przeszkadzac i tak wole 60fps. Moze zmniejsza rozdzialke jak gracze beda narzekac. Lipa, ze w crossgenie takie rzeczy sie dzieja ;( Edytowane 13 października 2021 przez 20inchDT Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 13 października 2021 Opublikowano 13 października 2021 To jedna z tych rzeczy co jak jedziesz szybko to nie zwracasz uwagi, ale jak ktoś już wytknie w necie to nie da sie odzobaczyć i zaczyna wkurwiać xd 2 Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 13 października 2021 Opublikowano 13 października 2021 Mi już przeszkadzało w czwórce w 60fps, miałem nadzieję, że piątka pozbędzie się tego badziewia, no ale nie Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 13 października 2021 Opublikowano 13 października 2021 45 minut temu, Soban napisał: To jedna z tych rzeczy co jak jedziesz szybko to nie zwracasz uwagi, ale jak ktoś już wytknie w necie to nie da sie odzobaczyć i zaczyna wkurwiać xd Coś jak casus Craiga, kto wyłapał tę klatkę musiał zrobić to celowo, w gameplayu to jakieś .25s Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 13 października 2021 Opublikowano 13 października 2021 Tylko doczytujace się przed maską obiekty widać w zasadzie przez cały czas i nie trwa to 0,25 sekundy. Generalnie rozpętała się trochę burza w szklance wody z tym Pop upem, bo gra dalej wygląda bardzo dobrze, ale jednocześnie narzekania i krytyka jest jak najbardziej sluszna, zwłaszcza że marketing konsol nowej generacji obiecywał nam że gry działające na super szybkich dyskach SSD, będą pozbawione tego denerwującego doczytywania się obiektów znanego z poprzedniej generacji. Cytuj
łom 2 029 Opublikowano 13 października 2021 Opublikowano 13 października 2021 Żeby SSD miał jakieś większe znaczenie przy pop-upie czy odległości LoD (na obiektach które już są w pamięci) to silniki na których są pisane musiały by być mocno przebudowane bo teraz to obciąża głównie GPU. Jest lekki niesmak z tym trybem performance bo przez ostatnie miesiące go nie pokazywali i na twitterze też wymijająca odpowiadali na temat tego co on zmieni, chyba dużo osób myślało że po prostu wpakują dynamiczną rozdzielczość i tylko to będzie większą różnicą. Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 13 października 2021 Opublikowano 13 października 2021 (edytowane) Kolejną dziwną rzeczą jest całkowity brak RT w trybie 60fps. Dziwną, bo przecież w trybie 30fps i tak jest tylko w menu (na marginesie - bardzo dobra jakość odbić RT). Ale skoro w 60fps RT być nie może, to mogliby zrobić tak żeby showroom itp zawsze chodził w 30fps. Edytowane 13 października 2021 przez Emet Cytuj
Plackus 446 Opublikowano 13 października 2021 Opublikowano 13 października 2021 Jakby kogoś interesowało to jest gameplay z Series S. Bo ogólnie mało w necie z tej wersji. Cytuj
Wooyek 1 131 Opublikowano 13 października 2021 Opublikowano 13 października 2021 Do wersji gamepassowej, normalnie mogę dokupić ten dodatek za 179zł z wersji premium i wszystko będzie działać? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.