Skocz do zawartości

Forza Horizon 5


Rekomendowane odpowiedzi

Digital Foundry w swoim materiale mówi też o znacznie lepszym motion blur w trybie 30 fpsow niż w poprzednich częściach, co podobno znacznie polepsza wrażenia z gry w trybie jakościowym.

Mowa była też o świetnym wygładzaniu krawędzi, pomimo iż gra działa przecież w natywnym 4k, przez co obraz jest bardzo czysty.

 

Generalnie DF jest pod bardzo dużym wrażeniem tego co udało się osiągnąć Playground Games i nawet sami nie są zgodni czy lepiej grać w 30 czy 60 klatkach na konsoli

Odnośnik do komentarza

Tak bo np w Control czy Doom Eternal można sobie zmieniać tryb gry w locie a tutaj cała gra się resetuje, dlatego nie sposób przypatrzeć się różnicom na bieżąco. Każdy wybierze co dla niego dogodne. Dla mnie to gra wyścigowa więc input lag, wrażenie prędkości i fun z gry jest większym priorytetem od rozmazań czy roślinności doczytywanej w locie a już szczególnie na Oledzie.

Odnośnik do komentarza

Nawet mimo tego skróconego lod i tak 60 klatek wjeżdża na start, gra jest zbyt dynamiczna żeby z tego nie skorzystać. W FH4 też były różnice (zwłaszcza na One X) między dwoma trybami i 30 klatek wyglądało lepiej, mimo tego cały czas spędzony w grze jeździłem w 60FPS, bo zwyczajnie lepiej się grało.

Odnośnik do komentarza

Po ok. miesiącu obcjowania z PS5 na czas Psychonauts 2 wróciłem do XOS - oznacza to 30 klatek, FHD i HDD.

 

I co? I nic, kwestia kilku minut przyzwyczajenia. 30 klatek z dobrym pacingiem jest jak najbardziej miłe do oka, ale dla każdego coś dobrego. :lapka:

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, iluck85 napisał:


Zależy od gry. W Tomb Raider wole ładny obraz, ale w takiej Forzie klatkarz robi robotę. 

Ja odwrotnie, grałem w FM4 na KOXie w 30fps bo gra ma dobry motion blur a takiego TR ogrywałem w 60fps bo obracanie kamerą wyglądało tragicznie, polecam sobie obadać Borderlands3 w 30fps na KOXie i Pro :bad: 

19 godzin temu, ASX napisał:

95Ray tracing włączony

95

Ray tracing wyłączony

 

  Pokaż ukrytą zawartość

image.png.93654578f62d75e5a5709b7d9c71c460.png

 

 

 

 

 

 

 

Forzy mają świetne odbicia/refleksy w całego otoczenia, tzn. odbija się wszystko poza innym samochodami i elementami naszego samochodu. Dobre pytanie czy warto będzie w kolejnym Godrizonie dodać na siłę RT podczas wyścigów i przy tym mocno ujebać moc konsoli.

 

 

 

 

Grafika, grafika ale posłuchajcie pierwszych 30s jak w okolicy jeżdżą sportowe samochody, to AUDIO wgniata w fotel, to będzie pierwszy Godrizon którego z miło chęcią będę również ogrywał bez radia :banderas:

Edytowane przez Daddy
Odnośnik do komentarza
1 hour ago, Daddy said:

Dobre pytanie czy warto będzie w kolejnym Godrizonie dodać na siłę RT podczas wyścigów i przy tym mocno ujebać moc konsoli.

 

RT to nie tylko odbicia, można tez dać świetne efekty nocne, neony itp,itd

 

1 hour ago, Daddy said:

to AUDIO wgniata w fotel

 

To trzeba się nacieszyć, bo w przyszłości tak już nie będzie 

 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...