Skocz do zawartości

Diablo II: Resurrected


Bigby

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czekanie na D4 po tym co zaserwowali w 3 i serii dodatkow do WoWa? No jest w tym jakis heroizm, chyba robi robote fakt ze Blizzard umie robic cinematiki i ten ostatni tez byl swietny co rozbudzilo skutecznie nadzieje.

Opublikowano
34 minuty temu, Dr.Czekolada napisał:

k@rwa jaki ten radiowy głos jest zaje@isty:obama:

No Arkadikuss już od lat tym głosem robi robotę, chyba udzielał się swojego czasu na którymś większym kanale z grami, tylko kurna nie pamiętam jego nazwy.

Opublikowano

Ja chwilę pograłem i przypomniałem sobie jaka ta muzyka była fantastyczna. Zdążyłem tylko I akt liznąć, ale i tak wspomnienia wróciły. Problem mam tylko jeden. Już w to grałem i to dużo ze 2000 h. Mimo, że to wciąż dobra gra, wolę mój czas poświęcić na coś czego jeszcze nie przeżyłem.

Opublikowano
11 minut temu, Shankor napisał:

Ja chwilę pograłem i przypomniałem sobie jaka ta muzyka była fantastyczna. Zdążyłem tylko I akt liznąć, ale i tak wspomnienia wróciły. Problem mam tylko jeden. Już w to grałem i to dużo ze 2000 h. Mimo, że to wciąż dobra gra, wolę mój czas poświęcić na coś czego jeszcze nie przeżyłem.

Cieszy mnie, że nie ruszyli muzyki jak remaki/remastery czasami mają w zwyczaju np RE2&3, Halo 1&2 Anniversary albo Nier Replicant. Wczoraj siedziałem z dobre 20 minut w Tristram, jak tą lokacje da się obejść w sekundę.

Opublikowano

No to czekamy...

 

Duriel jeszcze na koniec rzucił hełm Sigona.

 

A tu parę screenów:

OnbWaUn.jpg

 

:reggie:

fUdBo24.jpg

:banderas:

VmF4GMP.jpg

Fajny craft wyszedł

xVln41m.jpg

Klasyczny listek, a wcześniej trafiła się fajna laga za ponad 400k: 2 FB + 3 Tele

 

No cóż - aby do końcówki września :lapka:

  • Plusik 3
Opublikowano

Tak jak pisałem gra nie jest gotowa do wydania w obecnej formie, jest masa bugów w tym niektóre mocno niszczące balans rozgrywki (np całkowicie zepsute pvp, autpickup golda którego realizacja buguje niektóre skile czy zachowania postaci) i jedna banalna metoda na kopiowanie itemków. Poniżej wklejam post z reddita który ładnie podsumowuje i wyjaśnia temat. Przy okazji potwierdzili brak lobby i chatu w wersjach konsolowych :facepalm:

 

Cytat

First and foremost the most disturbing thing discovered in beta was a VERY easy way to dupe.

  • put your item in shared stash

  • leave game

  • join game

  • put duping items in inventory

  • quickly Alt+F4

** create a new game, enjoy your duped items **

This means core features implemented in the 1.10 patch such as Unique Item ID UID were not present in beta, VERY CONCERNING.
 

Things that are broke/should be fixed / should not be implemented

  • WSG (RE-ADD)this is a mandatory feature for the balance of pvp, this is core, this was re-added to the game after accidental removal to re-engage balance in the pvp scene. without it will be massive abusive fhr lock builds.

  • WSM Weapon speed modifier (RE ADD) This is another core, indepth hybrid function for some classes to hit their ias breakpoints. Use a slow mainhand, fast offhand ex. -30wsm, lift your glove wep, place back down, your attack frames are now -30wsm vs slow MH speed

  • (WW) ALT-lock Bug (FIX) likely a result due to (always show) toggle option added. Holding Alt(or generic show item keybind) Prevented you from auto locking targets, such as WW'ing through mobs.

  • (FIX) Certain skills are no longer uninterruptible (charge, leap, whirlwind, smite, concentrate)

  • NHD (FIX) This being active again, bricks ww barbs and other specs.

  • Ebugging (RE-ADD) now I preface this with the premise of chase items, and a core of d2.. Ebugging was PRIMARILLY for merc armors and added survivability, yes it boosted Exile's no one really cared, your merc is omega squish. (WHAT THIS ADDS, is further chase item/indepth rolling for BIS pieces) removing it simply cuts all of that out.

  • Autogold pickup (This needs to be fixed) it is what's causing, or what I imagine is causing severe desyncs as it (autoclicks) behind the scenes of your character moving.

  • Shared stash items (FIX) unable to be moved on top of each other this annoyed tf out of me.

  • Strength bug (RE-ADD) this was another core element in builds/minmaxing/theorycrafting, as a result of this being removed, you will now overall have much less HP than before (for MOST builds).

    As of right now we were unable to test anything further than act2 unless u hero edit hacked. With that being said;

  • NHD = Next Hit Delay, preventing that attack/spell/skill to deal damage again, this is bugged and causes WW and other rapid spells such as zeal/fury to miss after 1st swing.

  • Fiend bug (avoiding = all attacks after to miss)

  • We know Andy bug works

  • Does Seal Glitch still work?

  • Does Meph bug work?

  • Does anya quest res tooltip bug show still?(lose res upon death)

  • Does teleport glitching mercs still work? This could have been tested, I did not please comment to confirm.(lock your merc behind a wall, once it teleports to you, avoids incoming missiles)


W dodatku oddano nam do dyspozycji w becie jedynie fragmencik gry, więc moze być potencjalnie znacznie więcej problemów.

 

Spodziewam się przesunięcia premiery jednak, albo będzie resetowanie multi co tydzień jak nowe rzeczy będą wychodzić na światło dzienne.

 

Opublikowano

Dla mnie ta lista bugów poza dupeitemów to żaden problem. Śledzę trochę oficjalne forum bnetu D2R, i moim zdaniem, to co ludzie tam wypisują to jest jakaś tragedia.

 

Dorosłe chłopy płaczą jak gówniaki bo nie działają bugi, które przecież zawsze były!!! I to jest straszne, że typ nie będzie mógł założyć enigmy w ap bez wydawania 5 pkt siły i życie mu się załamie :D

 

Jak czytam takie posty to już mam przed oczami ziomki lecące na eBay kupować itemy za $$$ aby stać na baalrunach ;D 

Kij tam, że barb rzuca okrzyki, kupiłem cata to rzucam moje :D

Na szczęście singiel będzie w dobrym towarzystwie :D

 

Opublikowano

Nie dziwi mnie to, tego typu gierki maja strasznie rakowe community, tak jak w community soulsow masz takich zeromow tak samo w diablo beda tacy co placza bo cos tam nie styka w super hardkorowym buildzie ktory dotyczy w ogole jakiegos malego promila graczy. 

Opublikowano

Buga, który sprawia że każda klasa zadajaca dmg  typu melee jest niegrywalna nie określiłbym jako "żaden problem". Na pvp mam wywalone, ale sporo z tego co tam jest wypisane stanowi pewien trzon rozgrywki z którego (często nieświadomie) korzysta każdy kto gra dłużej niż na normalu.

Opublikowano

@smoomasz na myśli NHD? Grałem zealem nie zauważyłem żeby był zbugowany. W Alfie barbem na fury, też wyglądało spoko. 

 

Ludzie nie pamiętają jak ta gra wyglądała w wersji 1.0 i 1.07exp :D

W Classicu po instalacji z płyty praktycznie każdy skill działał inaczej niż "zamierzono" :)

W LoD po instalacji, tabela dropów była zrobiona bodaj do 67lvlu :) na piekle nie leciały żadne unique/sety (chyba, że z wieszaków) :D

W tamtych czasach mało osób pobierało patche do gier, większość grała w błogiej nieświadomości :) I dobrze się bawili.

 

Lista którą wkleiłeś to małe piwo :)

  • Plusik 1
Opublikowano
4 godziny temu, stoodio napisał:

W oczekiwaniu na premierę zaczynam zaawansowane liczenie skilli - do czego polecam poniższy kalkulator:

https://d2planner.github.io/skills/?eyJ2IjoxLCJwIjoiMS4xNEQiLCJjIjoic29yY2VyZXNzIiwicyI6e30sImIiOnt9LCJ0IjoxfQ==

 

Tu natomiast fajna aplikacja pod słówka runiczne:

https://d2runewizard.com/

Stronka z runami na wielki  +   

 

Zapomniałem praktycznie wszystkie słowa runiczne :)

Opublikowano

Boje się, że kupię gierkę i najdalej gdzie dojdę, to 2 akt piekła, bo nie będę miał siły na grind w celu zdobycia lepszych przedmiotów :frog:. Tyle razy chciałem przejść na piekło i nigdy się to nie udało. Normal/Koszmar są bardzo proste.

Opublikowano

Jezu, czekam na tę grę, bo grało się trochę na PC, czytam powyższe posty i nie wiem o czym piszecie ;__; Przerąbane psuć sobie gierki taką optymalizacją wszystkiego.

Opublikowano
Godzinę temu, Shago napisał:

Boje się, że kupię gierkę i najdalej gdzie dojdę, to 2 akt piekła, bo nie będę miał siły na grind w celu zdobycia lepszych przedmiotów :frog:. Tyle razy chciałem przejść na piekło i nigdy się to nie udało. Normal/Koszmar są bardzo proste.

Moim zdaniem od najłatwiejszych:

Tier S:

Czarodziejka najszybszy czas przejścia

Paladyn (hammer) najprostszy

 

Tier A:

Zabójczyni(pułapki), Druid(wind)

 

Tier B:

Necro(bone>psn>summon)

 

Powyższymi lecisz piekło bez grindu. Spocisz się trochę na A3(rada), A4(cs), A5(tron).

 

Tier B/C:

Amazonka (javazon), bardzo mocna, trochę grindu trzeba, albo szczęścia. Odporności i blok na piekle dobrze mieć na 75%

Druid(misiek), Barb(okrzyki) w obu przypadkach DMG słaby ale wszystko stoi w stunlocku nie mogąc się ruszyć

 

Tier C/D(trzeba grindować/mieć farta):

inne wersje Paladynów, Barby, Druid (wilk-fury), Amazonka (łuk)

 

Tier D-

Zabójczyni (martial arts) tragedia jeszcze nigdy nie wytrzymałem solo piekła :D

 

Pominąłem buildy, których nie da się zbudować na singlu w miarę normalnym czasie.

 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...