Skocz do zawartości

Diablo II: Resurrected


Bigby

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 https://us.forums.blizzard.com/en/d2r/t/diablo-ii-resurrected-122-pc-patch-notes-23-build-67314/74170

 

Chyba ludzie się ucieszą:

Cytat

Players now have a “Game Difficulty Scale” available in the options menu for offline games, which provides the same function as the /players debug command

 

Opublikowano
17 godzin temu, Il Brutto napisał:

w opcjach, zakladka gameplay, za kazdym razem musisz przelaczyc suwak co jest dosyc meczace, jednak odpuszczam singla calkiem bo nie da sie w to grac. tylko online 

Co masz na myśli mówiąc, że się nie da grać :)? 

Na xsx w multi praktycznie nie istnieje, taki singiel z opcją trade. Poza torchem wszystko i tak znalazłem sam. No i w D2 nie ma endgame, chyba, że ktoś lubi farmić do upadłego.

 

Na singlu odpaliłem HC na p8 i gra się świetnie, zero laga. Dla mnie w D2 przyjemniejsze jest przejście gry na tym co się znalazło samemu, jest lekkie wyzwanie zwłaszcza w HC.

Opublikowano
28 minutes ago, KrwawaRyba said:

Co masz na myśli mówiąc, że się nie da grać :)? 

Na xsx w multi praktycznie nie istnieje, taki singiel z opcją trade. Poza torchem wszystko i tak znalazłem sam. No i w D2 nie ma endgame, chyba, że ktoś lubi farmić do upadłego.

 

Na singlu odpaliłem HC na p8 i gra się świetnie, zero laga. Dla mnie w D2 przyjemniejsze jest przejście gry na tym co się znalazło samemu, jest lekkie wyzwanie zwłaszcza w HC.

Nie da sie ubrac postaci bo musisz samemu wszystko wyfarmic. Nic nie mozesz sprzedac. Zeby zrobic enigme i infinity musisz znalezc 3 ber i 1 jah. Powodzenia, ludzie graja w te gre 20 lat i niektorzy z nich widzieli rune ber raz w zyciu jak dropnela. W online wystarczy znalezc Lo, moze Sur i juz masz ubrana postac. W singlu do dzisiaj nie mam nawet hoto bo nie moge wyfarmic Vex, mam tylko 1 Gul od miesiaca. 

W singlu znajdziesz niebieskiego monarcha wartego 3xBer i wlasciwie mozesz go sprzedac do charsi bo nawet jakbys chcial go uzywac to i tak nie znajdziesz nigdy topowych jeweli.

Opublikowano

Z tego co wiem na offline jest łatwiej np. do wyspawnowania Diablo clone wystarczy sprzedać jeden SoJ :)

 

Ale i tak samemu to aż mi się przypominają czasy farmienia w Monster Hunter Freedom 2. Gram sorc i wypadają epici ale typu Gniew Ateny czy rzeczy z Trang Oul set. Nawet runy jak sprawdzam to też tak średnio, pełno Amn, Sol czy Ko, jakiś Lo mi ostatnio wypadł i nic z setów zbytnio dla mnie.

 

O kluczach pod ubery czy czegoś do ToA nie wspomnę...

 

Opublikowano

Mam wrazenie, ze drop na switch zostal drastycznie okrojony. Po premierze gralem i wylecialo sporo itemkow. Kilka razy caly set tala zebralem, 3x ber, ohm, vex, Lo. Obecnie nie sypie doslownie nic, latam w kolko na te same lokacje i bossow. Moze to zbieg okolicznosci bo wiadomo, ze wszystko zalezy od szczescia ale wydaje mi sie, ze jest duzo gorzej niz po premierze.

Opublikowano (edytowane)

Hmmm normalnie bym powiedział, że nie masz farta. Jednak w D2 za młodu spędziłem masę czasu (od wersji 1.09 na bnet) i HR nie widziałem nigdy na oczy. Boty owszem przynosiły ale z 1 na 1000 runów po kilku uniqach/bossach więc ta szansa jest minimalna (zgodnie z kalkulatorem 1/500k z najlepszych ghostow w arcane).

 

Jak przeglądałem wcześniejsze komentarze to właśnie aż mnie dziwiło, że macie takie szczęście :D Ja na luzie podczas pierwszego przejścia znalazłem shako i mal, pul uznałem to za ogromny fart. Farmić zacząłem dopiero po kilku tygodniach od tego czasu i np. drop kluczy był bardzo słaby 1/30 może, powinien być 1/15 (więc może mój niefart).

 

Wiele takich komentarzy widzę na różnych forach, więc zachodzę w głowę czy przypadkiem nie dali zwiększonego dropu po releasie. Bądź co bądź nigdy nie dojdziemy co się stało  :)

 

imo powinni podbić dropy o x100 lub nawet x1000 szkoda życia na chodzenie w kółko. 

Edytowane przez KrwawaRyba
  • Plusik 1
Opublikowano

jak dla mnie to jest ogromne szczescie, zwlaszcza jezeli mowimy o normalnych runach a nie LK calymi dniami. U mnie na jakies 200-250h nabite wypadly mi: Sur, 2xIst i Lo. Przy czym to Lo to w multi na 8 graczy. Widzialem tez Vex na oczy jak padlo na krowach ale wzial koles ktory jeszcze nie mial hoto. A 3xBer to sobie ie wyobrazam nawet, pewnie czitowales cos tam.

Opublikowano

Idą grube zmiany z początkiem przyszłego roku:banderas:

 

Cytat

Po raz pierwszy od lat gracze będą mogli odblokować całą masę nowych słów runicznych w systemie rankingowym! Podkreślamy, że te słowa runiczne nie występowały wcześniej w grze i nie będą one dostępne w trybie pozarankingowym – tak jak poprzedni zestaw rankingowych słów w oryginalnym Diablo II. Po zakończeniu sezonu rankingowego gracze, którym udało się złożyć te słowa runiczne, zostaną przeniesieni do pozarankingowej wersji gry.

Główne szczegóły nowego trybu rankingowego obejmą:

  • Ranking standardowy – Standardowa wersja gry rankingowej, która obejmuje 4 Akty.
  • Ranking hardkorowy – Wersja hardkorowa (tylko 1 życie) gry rankingowej, która obejmuje 4 Akty.
  • Ranking standardowy dodatku – Standardowa wersja gry rankingowej, która obejmuje 5 Aktów, czyli także zawartość dodatku Lord of Destruction.
  • Ranking hardkorowy dodatku – Wersja hardkorowa (tylko 1 życie) gry rankingowej, która obejmuje 5 Aktów, czyli także zawartość dodatku Lord of Destruction.
  • Zupełnie nowe słowa runiczne.
  • Czas trwania sezonu: 4 miesiące.

Nowe zmiany balansu bohaterów w Diablo 2 Resurrected

Po raz pierwszy od niemal 11 lat deweloperzy wprowadzą do gry zmiany balansowe bohaterów Diablo 2 Resurrected! Zmianom ulegną wszyscy bohaterowie, a wśród najważniejszych zmian znajdą się:

  • Amazonka otrzyma buff w walce w zwarciu. Zyska przy tym build Javazon, szczególnie Nabijanie i Rozpędzenie. Dodatkowo zmniejszą się wymagania dot. synergii umiejętności w walce w zwarciu. Zmianom ulegną też niektóre umiejętności drzewka Łuku i Kuszy.
  • Zabójczyni – zmianie ulegną umiejętności Sztuk Walki, poprawione zostanie ich generowanie i wydawanie punktów w tej konfiguracji. Zmianom ulegnie również drzewko pułapek aby gracze chętniej wybierali mało popularne umiejętności
  • Barbarzyńca – zmianie ulegnie liczba opcji dla jego Zdolności Bojowych takich jak Atak z Wyskoku czy Ponury Totem jak i jego synergie umiejętności. Zbuffowany zostanie również Throw build
  • Druid – buff umiejętności Ognia, buff obrażeń fizycznych i synergii, buff mało używanych umiejętności Żywiołów. Zyskają również umiejętności Przyzwania, które są praktycznie nieużywane w endgame, szczególnie jeśli chodzi o Kruki, Wilki czy Winorośla. Dodatkowe zmiany dotyczyć będą Niedźwiedziołaka i jego synergii.
  • Nekromanta – doczeka się ulepszeń konkretnych Przywołań, zrównoważy się obrażenia od żywiołów Szkieletowych Magów i zwiększy się skuteczność rzadko wybieranych golemów. Dodatkowo poprawiona zostanie synergia umiejętności Kości.
  • Paladyn – otrzyma buff do umiejętności Walki, które są rzadko wybierane przez graczy. Buff otrzymają również aury ofensywne zadające obrażenia obszarowe oraz Ciernie, które mają się lepiej skalować i zadawać sensowne obrażenia na wysokich poziomach.
  • Czarodziejka – Zmianom ulegną umiejętności pancerza (Lodowata Zbroja, Zbroja Mrozu i Zmrażająca Zbroja). Zwiększy się liczba synergii w drzewku Błyskawic oraz poprawi się jakość rzadko wybieranych umiejętności z drzewka Ognia jak np Hydry.

Usprawnienia najemników i nowe przepisy Kostki Horadrimów

Deweloperzy planują również zmiany u najemników. Zmianom ulegną głównie najemnicy z aktów innych niż II. Zmodyfikowane zostaną ich umiejętności i współczynniki aby byli jeszcze bardziej konkurencyjni.

Pojawią się również nowe receptury do Kostki Horadrimów, zmiany w przedmiotach z zestawów oraz wspomniane wyżej nowe słowa runiczne.

 

Opublikowano

Wlasnie ogladalem filmik omawiajacy zmiany. Fajnie ze sie zaczyna ladder. Co do balansowania gry to podejrzewam ze zrobia to lepsze niz jest aktualnie ale i tak beda op buildy, w praniu wyjdzie jakie. Nowe runewords daja pole do popisu ale ja podejrzewam ze dodadza takie ktore sa uzyteczne dla poszczegolnych klas, typu jakies grabie dla assassina czy pelty dla druida. Fajnie jakby dodali na tyle zroznicowane ze te aktualnie oklepane odejda do lamusa.

Opublikowano (edytowane)

Moim zdaniem nie powinni ruszać skilli. To miał być remaster, a tu teraz wychodzi na to, że zaczną grzebać w czymś co i tak jest dobrze skonstruowane.

 

Ladder cieszy - reszta, jestem na NIE!

 

EDIT: Nowe słowa runiczne - jeszcze na tak, ale bez przegięć typu obecnych Olśnień, Enigm, Duchów itp.

Edytowane przez Sobies
Opublikowano (edytowane)

Dwa nowe słowa runiczne ujanwione

 

Plague
3 Socket Weapon

25% Chance to Cast Level 15 Poison Nova On Striking
20% Chance to Cast Level 12 Lower Resist When Struck
Level 13-17 Cleansing Aura When Equipped (varies)
+1-2 All Skills
+260-380% Damage to Demons (varies)
-23% To Enemy Poison Resistance
0.3% (0-29.7) Deadly Strike (Based on Character Level)
Adds 5-30 Fire Damage
25% Chance of Open Wounds
Freezes Target +3
+10 to Strength

 

 

Pattern
3 Socket Claw

10% Bonus to Attack Rating
+40-80% Enhanced damage
17-62 Added Fire Damage
+15% Resist All
+6 to Strength
+6 to Dexterity
+30% chance to block
+2 to mana after each kill
1-50 added Lightning damage

Oraz więcej planownaych zmian:

 

Cytat
Ladders
  • Ladders season will be 4 months.

  • Once the season ends, Shared Stash will be added as a “withdraw only” tabs until the next reset.

  • New runewords coming to ladders. New ones will be added every new season.

  • Single-player and n0n-ladder players will get those runewords when a ladder concludes.

PTR
  • PTR is coming, possibly with some template characters.

  • They will be looming for PvP feedback also.

  • The PTR will be live before 2.4 is fully released.

Classes
Amazon
  • Inner sight radius being increased

  • Slow Missiles is being improved

  • Improve the “lockout” of dodge, avoid, and evade

  • Impale doesn’t rely on Attack Rating and slows on every hit.

  • Fend faster within the animation

  • Valkyrie casting delay reduced.

  • Adjusted scaling (Damage, Mana cost) of Bow and Arrow skills

Assassin
  • Martial Arts will only consume one charge at a time

  • Updating tooltips and duration consistency for Shadow Disciplines

  • Lightning and Fire Traps are getting improvements in damage/syngeries

  • Blade Skills getting a tuning pass

Barbarian
  • Warcry improved at higher levels

  • Improving Find Potion to incentivise more skill points

  • Improving Leap (and Leap Attack)

  • Berserk syngeries are changing

  • Pierce Chance to Throwing skills

  • Frenzy synergy with Increase Stamina

Druid
  • Fire skills with improved physical scaling

  • Arctic Blast has improved scaling, synergies, and targeting

  • Shapeshift can cast elemental buffs

  • Werewolf improved attack rating scaling

  • Fire Claws will receive synergy updates

  • Werebear receiving damage scaling

  • Summons won’t have hidden randomized health values

  • Ravens are being changed

  • Wolves get more damage

  • Spirit summons get physical resistance

  • Spirit Wolves get Cold Damage on their melee

  • Spirit Barb  Thorns improved.

Necromancer
  • Skeletal mages getting larger damage scaling

  • Blood Golem and Fire Golem get damage scaling

  • Iron Golem thorns improved

  • Bone Skills receive scaling improvements

  • Bone Armor damage absorb scaling improved

  • Weaken skill receiving more damage scaling at higher skill points

  • No improvements to summoning at the start of game.

Paladin
  • Holy Bolt pierces  better synergy

  • Fist of Heavens hold bolt pierces with less casting delays and improved controls

  • Better scaling for offensive auras.Damage based on range to caster.

Sorceress
  • Frost Nova improved

  • Fire & Lightning skills improved with better synergies. This includes Inferno, Blaze, Hydra.

  • Nova will have improved scaling

  • Cold armors diversified.

  • Thunderstorm changes are being developed now.

Mercenaries
  • All none Act 2 Mercs are being improved.

  • New Runewods are being created with non-act 2 Mercs in mind.

  • Act Mercs are not being nerfed.

  • Act 1 Mercs with new ranged skills with AOE damage.

  • Act 2 auras not difficulty-restricted

  • Act 3 Mercs buffed

  • Act 5 Get BattleCry with improved HP and Def

     

  • New runes that will complement some of the changes coming to the classes. They will be utilising unused runes which are not used much.

  • Sets
  • Set item Updates – They will be changing a little and they will be updating underperforming set items. These include Bul Kathos’ Children for example. Do not think of these changes like Diablo 3 sets. It’s nothing like that.

  • Zone Changes
  • Zone Changes – Monster level updated to areas. Some areas are being updated, especially optional areas at higher levels. So monster levels will be changed in areas such as the Arachnid Lair. There’s more of an incentive to play in other areas.

  • Durance of Hate area now requires smashing the Compelling Orb.

  • Console players will have to wait a little longer for any details on console changes but they will announce things in due course.

    Q&A
     
  • Diablo Clone

    We know the clone is a pain to deal with. This is something we are actively looking to redesign it in a way that it will bring it to a larger audience.

     
  • More character slots?

    No plans at the moment.

     
  •  More changes?

    Get the game out is stage one, stage 2 is the PTR but we want to get it right and make the current changes that make sense to the game.

     
  • What change are you most excited to see?

    We have such an established meta but we’re excited to see how it is when we shake it up.

     
  • Are you planning on new bosses or end-game content.

    Not at this time.

     
  • Any plans to buff items like two-handed swords or staves

    This will depend on specific feedback.

     
  • More stash tabs?

    3 temp stash tabs at the end of the ladder but as of right now there’s nothing been done about stash tabs.

     
  • Shareable ignore list?

    They are putting a great amount of effort to ending spambots and spam in channels but not a list that can be shared out.

     
  • Will these changes affect classic mode?

    Some of them will and so the rebalancing of abilities in the Assassin won’t but they are changing how the Sorceress works in at least things that do exist.

     
  • New items?

    Not planned right now?

     
  • Change sot crafting?

    Nothing is planned at the moment but it is possible. There are new Cube recipes. You can end up upgrading tiers with set items.

     
  • Stacking runes, gems etc.

    No, they won’t allow that. Can you stash them in a special stash tab? It’s in discussion.

     
  • Loot filters?

    Not a themoment, it would have to be done right and it’s tricky getting that right.

     
  • PvP

    The PTR will be the test but they are keeping a close eye on it.

     
  • Any bugs you are currently looking at fixing?

    Mainly gameplay bugs.

     
  • Load screens

    The loading screen is always something they are trying to improve. But variables such as hardware comes into play. Hopefully you’ll seee less of it but it’s a constant effort to balance.

     
  • PlayersX online?

    No, it won’t be on BattleNet.

     
  • Consoles News?

    Console players will have to wait a little longer for any details on console changes but they will announce things in due course.

 

Edytowane przez smoo
  • Plusik 1
Opublikowano

Młóci ktoś z was na PS i przeczołgałby moją sorckę przez końcówkę A2 na hellu (mam odblokowany mage canion, ale w grobowcu TR leżę) i A3? No chyba że nie trzeba robić questów tylko wystarczy na szybko odblokować waypointy, nie do końca jestem pewien jak tu mechanika działa w tym temacie.

Opublikowano
Młóci ktoś z was na PS i przeczołgałby moją sorckę przez końcówkę A2 na hellu (mam odblokowany mage canion, ale w grobowcu TR leżę) i A3? No chyba że nie trzeba robić questów tylko wystarczy na szybko odblokować waypointy, nie do końca jestem pewien jak tu mechanika działa w tym temacie.
Mogę Ci pomóc, odezwij się na priv

Wysłane z mojego moto g pro przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...