Skocz do zawartości

Diablo II: Resurrected


Bigby

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie, jak wygląda sprawa ilości szpargałów, które wypadają z poległych przeciwników?

 

Ostatni raz kontakt z tego typu gierkami miałem przy okazji oryginalnego D2 (nie licząc kilku godzin w GD o którym za moment), a teraz tak mnie jakoś naszło by odświeżyć. Sęk w tym, że przez ostatnie 20 lat kompletnie nie śledziłem zmian jakie poczyniły gry w gatunku. Wiem jedno natomiast: odstraszają mnie tytuły, w których gracz zasypywany jest złomem liczonym w tonach. Siedzenie w tym po uszy, ciągłe porównywanie statusów, wywalanie śmieci, podmianki ekwipunku co kilka kroków itp - to nie dla mnie. Jakiś czas temu zacząłem nawet zabawę w Grim Dawn jednak z racji hurtowych ilości wysypujących się z przeciwników śmieci nie przebrnąłem ostatecznie. No i tak kminię teraz czy nie spróbować z D2R. Pytanie tylko czy nie będzie tu podobnie?

 

Będę zobowiązany jeśli jakiś spec zestawi te dwa tytuły obok siebie i ogólnie podsumuje w kilku zdaniach. Wspomnę, że interesuje mnie wyłącznie kampania offline. Przejść bawiąc się przy tym świetnie i odstawić, tyle.

Edytowane przez Amer
Opublikowano

Szkoda, że nie grałeś chociażby w Diablo 3 bo wtedy napisałbym tak:

 

Diablo 2 / D2R - Normalny drop rzadkich itemów, czyli jak masz wysoki Magic Find to masz tą minimalnie większą szansę na legendarkę/set. Jednakże bez szaleństw. Tu autentycznie cieszysz się jak wypadnie coś legendarnego i serducho zaczyna lekko przyspieszać :) (aż zidentyfikujesz przedmiot i okaże się totalnie nie dla Ciebie :D )

Diablo 3 - kolorowego szrotu legendarnego leci co kilka minut, zabija to totalnie radość z posiadanych przedmiotów. 

 

To tak najkrócej :)

A wracając do gry to nie ukrywam, że zrobiłem sobie przerwę od Diabolo, ale wkrótce prawdopodobnie wrócę z zdwojoną siłą, ponieważ namówiłem 2 dobrych znajomych do kupna gry przy obecnej obniżce + wyjdzie ladder :)

  • Lubię! 2
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

r/Diablo_2_Resurrected - New official patch 2.4 runeword: Unbending Will

:notbad:

I nowy hełm

 

Cytat

Wisdom 3 Socketed Helmet

Pul Ith Eld

  • piercing attack

  • 20% bonus to attack rating

  • 5% mana stolen per hit

  • 30% Enhanced Defense

  • +10 Energy

  • 15% Slower stamina drain

  • Cannot be Frozen

  • +5 mana after kill

  • 15% of damage taken goes to mana

 

Helmik elegancki, ladnie namiesza w buildzie amazonek i w koncu jakas alternatywa dla ravenfrosta.

 

Edytowane przez smoo
Opublikowano

Teraz codziennie wypuszczaja info o nowych. Na tej zasadzie ze mowia o rune word jakiemus youtuberowi a on puszcza dalej w swiat. To co widzielismy do tej pory to takie midlevel itemy, tymczasowe bym powiedzial. Niby chca dobrze ale nie wychodzi do konca bo np. ten helm dla bowazonki nie jest warty runy Pul mimo ze na poczatek zrobilby robote. Zobaczymy, jak dla mnie powinni sie skupic na endgame i konkurencji dla enigmy czy infinity.

Opublikowano

Generalnie bez sensu jest ocenianie tych itemow bez wiedzy co jeszcze pozmieniali w patchu. Wszystkie postaci maja dostac rebalans, podobnie jak merce wiec cala meta moze sie totalnie zmienic (mam nadzieje).

Opublikowano (edytowane)

Tak na bardzo szybko, to jestem ciekaw zmian u druida jeśli chodzi o summonera. Może w końcu ten build będzie dawał radę na hell'u. 

 

Nekromanta też dostał mały boost szkieletów magów, ciekawe.

 

Ogólnie wszystko jak przeglądam jest na zasadzie "increased", nic nie obniżamy... współczesność pt: gra ma się sama przechodzić zawita do Diablo :-)

Edytowane przez Sobies
Opublikowano

Juz mamy wszystkie nowe runewordy i wyglada to bardzo slabo. Niby chcieli wykorzystac pewne specyficzne runy ale nie dajac nic konkretnego w zamian. Obsession nie ma sensu poza jednym przypadkiem, jak znajdziesz 6os staff z +3 do pewnych skilli czarodziejki. W przeciwnym wypadku hoto + spirit sa lepsze. No i taki staff bedzie warty rune ber, do tego musisz znalezc 2 najrzadszy item w grze czyli rune zod.

Opublikowano

3 argumenty:

- 25% więcej życia!

- 1/4 szansy na weaken (43% mniej obrażeń, przydatne jak się zrobi tele w grupę)

- nie pakujesz 156 w STR (jeszcze więcej życia)

 

Jest potencjał imo. Zoda się nie znajduje tylko kupuje/wymienia.

Opublikowano

Z racji tego, że jestem na izolacji domowej oraz nie wyszedł jeszcze patch 2.4 postanowiłem wczoraj zrobić sobie czarodziejkę i dziś dotarłem nią do aktu V koszmaru. Po tym dokonałem respeca na docelowy build, czyli oparty o Blizzard i gra się załamała. Jak miałem na maksa firebolty to jakoś szło, a teraz nie umiem grać i ginę co chwila :D Nigdy nie lubiłem czarodziejki, ta postać jest szklana...

 

Może ktoś ma jakieś śmieci czarodziejskie na zbyciu? :) Przyjmę zapewne każdy element wyposażenia...

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 30.01.2022 o 17:26, Sobies napisał:

Z racji tego, że jestem na izolacji domowej oraz nie wyszedł jeszcze patch 2.4 postanowiłem wczoraj zrobić sobie czarodziejkę i dziś dotarłem nią do aktu V koszmaru. Po tym dokonałem respeca na docelowy build, czyli oparty o Blizzard i gra się załamała. Jak miałem na maksa firebolty to jakoś szło, a teraz nie umiem grać i ginę co chwila :D Nigdy nie lubiłem czarodziejki, ta postać jest szklana...

 

Może ktoś ma jakieś śmieci czarodziejskie na zbyciu? :) Przyjmę zapewne każdy element wyposażenia...

 

Jeśli nadal aktualne, to mam chyba jakiegoś lepszego staffa unikatowego ze skillerem, coś tam może się jeszcze znajdzie? Ja jednego respeca zmarnowałem, bo poszedłem w porady internetowe, które mówią "energy shield, niet!". I wtedy ginąłem. Po zapakowaniu ponownie w ES-a, wszystko wróciło do normy. Mam też merca z odnowieniem życia, a nie z zamrażaniem - bo te mam u siebie. Oczywiście Insight to mus, o odnawia manę na tyle szybko, że można spamować wszystkim. Używam też frozen spire a nie frozen blast do kontroli tłumu, a merc ma wykradanie życia i jakoś się toczy. Blizzard + fireball dają radę, może nie jest to final build, ale nigdzie nie ginę i ubijam wszystko, tylko może trochę wolniej od jakiś totalnych endgame. Oczywiście teleport to najważniejszy skill.

 

W patchu widzę fajne boosty do amazonki, a sorc będzie mogła spamować podczas blizzarda/frozen orb czymś innym co ma cooldown (firewall?). Zmiany generalnie śmieszne, bo nie wiem komu mają służyć - chyba midgame'owcą, bo endgame'owcy nadal będą mieli clickera.

 

Z takich przyziemnych spraw - w latach 2000, gdzie szarpałem w oryginalne Diablo 2 po open BN, miałem jakieś dziwne poczucie, że jak mam przerwę dłuższą od gry, to potem wpadają przy najbliższych sesjach lepsze przedmioty. W sumie zapomniałem o tym, ale wczoraj po jakimś miechu absencji za pierwszą sesją solo wpadł mi kluczyk od Hrabiny, a przy kolejnej esencja od Andariel (ta potrzebna do ToA), a potem jeszcze z Diablo wypadł Shuka-Ku (taki całkiem niezły łuk, choć miałem go już). No i wtedy sobie przypomniałem. Ba, nawet byłaby w tym logika, by tych co się znudzili, to mechanika by zachęcała lepszym lootem do powrotu (trochę jakby dealer podał Ci silniejszy narkotyk jakbyś zrobił sobie przerwę :P ). Oczywiście game devi nie powiedzą nigdy o tym, bo by ludzie robili sobie celowe przerwy i by były pustki na BN :) Ciekawe czy jest w tym ziarno prawdy...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...