Skocz do zawartości

PSVR 2 - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Wyświetleń 79 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • to jeszcze ja dorzuce swoje 3 grosze bo właśnie pograłem godzinę w GT7 na kierownicy życie potoczyło się tak, że pracuje jako level designer w firmie która robi gry pod VR więc musicie wziać pod

  • Po prawie tygodniu obcowania z PS VR2 jestem bardzo zadowolony. Kupiłem go głównie z myślą o GT7, więc resztę gier trochę póki co olewam, ale przetestowałem demka Horizona i Star Wars i jest niezła za

  • Wypiłem wczoraj sobie drinka i postanowiłem sprawdzić co się stanie. Problemy wszystkie zniknęły,nawet killhouse na czas robiłem gdzie wcześniej sama strzelnica była problemem po krótkiej chwili, ehhh

Opublikowano

Kurczę, naprawdę czekam na ten kawałek plastiku. :D Sprzęt będzie dużo bardziej zaawansowany od poprzednich gogli Sony, nawet będą nowe kontrolery, a nie te różdżki z PS3. Jak wyjdą jakieś killery, potwierdzą Half-Life Alyx i cena będzie przystępna to leci preorder. 

Opublikowano

Wszystko zalezy od wsparcia, kilka tytułów interesujacych jest, ale jak ma skonczyc jak pierwsze gogle, no to słabo.

Opublikowano

Ja również czekam. Sonka musi jakieś killery powymyślać do nowej odsłony, bo sam horizon tego plastiku nie sprzeda.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Rozumiem, że ani data wypuszczenia urządzenia na rynek ani cena nie zostały jeszcze ujawnione?

Opublikowano

też nie

 

na razie są tylko szczątkowe informacje, obstawiam że w niedługim czasie będzie jakiś SoP w całości poświęcony PSVR2 i tam wszystkiego się dowiemy, wraz z zapowiedzią preorderów

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Skąd ten pomysł, że nie beda skoro ps5 ma wsteczna z ps4?

O ile pierwsze gogle zrobiły na mnie średnie wrazenie po testach, tak tutaj juz mysle nad zakupem. W ciemno nie wezme, mam nadzieje, ze znowu beda robic testy w galeriach handlowych.

Opublikowano
7 minut temu, Shen napisał:

Skąd ten pomysł, że nie beda skoro ps5 ma wsteczna z ps4?

Bo gry które trackują światełko na kontrolerze potrzebują jego do poprawnego działania, dla tego do dużej części gier VR odpalanych na PS5 zalecany jest DualShock 4 albo Move'y a nie DualSense. Z nowymi kontrolerami będą musieli 'przełożyć' położenie światełka z pada na położenie któregoś kontrolera. Moim zdaniem wsteczna kompatybilność z grami z PSVR1 + podbicie rozdzielczości w takim trybie to wymóg ale czy Sony będzie się chciało to zrobić to już inna sprawa.

Opublikowano

Jedyny problem jaki ewentualnie widzę, to konwersja sterowania. Mam na myśli pamiętające PS3 Move. Nie wiem, na ile prosto da się przenieść, bo to chyba jednak zupełnie inna technologia i wiele może zależeć od samych twórców, czy zamierzają je zaktualizować pod nowe sterowanie, bo obecnie wszystkie te gry są zaprojektowane pod Move. A to z kolei może wymagać czasu i nakładów finansowych. 

A może nie. 

Ale coś podejrzana ta cisza i brak potwierdzenia "wstecznej".

 

edit: łom wyżej trochę mnie uprzedził.

Opublikowano

Cisza w tym temacie nie pomaga, ale jeżeli chodzi o światełka, to poprzednie gogle to tylko urządzenie do wysłania sygnału do gry. Gra samego światełka nie szuka, więc raczej z pewnością to można zrobić. Dla mnie zresztą to jest logiczne, że drugie gogle muszą wspierac poprzednie gry, bo jak mają startować znowu z pięcioma grami, to lepiej nie wydawać wcale. 

Edytowane przez Moldar

Opublikowano

Wsteczna to raczej ich obowiązek jeśli chcą kroić kasę na tym sprzęcie. A patrząc na trendy to raczej pewnik jak wydawanie exów u Gabena

Opublikowano
20 minut temu, Moldar napisał:

Cisza w tym temacie nie pomaga, ale jeżeli chodzi o światełka, to poprzednie gogle to tylko urządzenie do wysłania sygnału do gry. Gra samego światełka nie szuka, więc raczej z pewnością to można zrobić. Dla mnie zresztą to jest logiczne, że drugie gogle muszą wspierac poprzednie gry, bo jak mają startować znowu z pięcioma grami, to lepiej nie wydawać wcale. 

No gra samego światełka nie szuka bo to robi kamerka żeby umiejscowić kontroler/hełm w przestrzeni (a nie polegać tylko na rotacji) i dać sygnał konsoli jak to przełożyć w grze. To na 100% jest do zrobienia tylko zająć tym musi się Sony. Jak tego nie ogarną to będzie mega lipa.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Oj, Firewall na pierwotne PSVR, z Aim Controllerem, to był mega kosior.

Byłem w to beznadziejny i mnie zabijali od razu, ale funu było z tym mega dużo.

Opublikowano
34 minuty temu, creatinfreak napisał:

Zbytnio nie śledziłem to nie jestem w temacie. Będzie wsteczna kompatybilność z grami psvr? 

 

Na to info w sumie wszyscy czekają :pechowiec:

Opublikowano

Z jednej strony technologicznie różnią się i psvr śledził światełka poprzez kamerę z przodu, ,a psvr 2 ma wbudowane kamerki i śledzi co się dzieje. Może zrobią jakiś emulator/kompilator czy jak to nazwać, że by zmieniał odczytywanie ruchów gracza. Bez kompatybilności ten sprzęt przynajmniej na początku totalnie nie będzie mieć sensu.

Opublikowano
37 minut temu, creatinfreak napisał:

Z jednej strony technologicznie różnią się i psvr śledził światełka poprzez kamerę z przodu, ,a psvr 2 ma wbudowane kamerki i śledzi co się dzieje. Może zrobią jakiś emulator/kompilator czy jak to nazwać, że by zmieniał odczytywanie ruchów gracza. Bez kompatybilności ten sprzęt przynajmniej na początku totalnie nie będzie mieć sensu.

 

Myślę, że sonka sie nauczyła po akcji z PS4, że nie wypuszcza się konsoli bez gier. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.