Skocz do zawartości

PSVR 2 - komentarze i inne rozmowy


qraq_pk

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z ciekawości sobie sprawdziłem, pierwszy psvr kosztował na premierę w 2016 399 euro do tego trzeba było dokupić kamerkę i dildosy, wychodziło ponad 500 euro tutaj wszystko w zestawie, tylko w 2016 kurs był lepszy(a co nie było :( ). a technologia przestarzała.

 

porównanie specki

FgkH_X3X0AAxC4n?format=png&name=small

 

 

dla mnie na tą chwilę zakup odpada bo brak wstecznej z psvr i brak na tą chwilę jakiegoś kosiora na miarę Alyx

 

No i po tym kursie PLNa do euro mija się to z celem, może za jakiś czas zobaczymy jak to się rozwinie i czy ogarną współpracę ze SteamVR oficjalnie lub nie.

Opublikowano (edytowane)

Sprzęt jest mocny i drogi źle 

 

Sprzęt jest budżetowy i słaby źle 

 

Graczom nie dogodzisz. Radzę nie patrzeć na cenę nowego oculusa.

Edytowane przez PanKamil
  • Plusik 1
Opublikowano
Godzinę temu, Figuś napisał:

poczekam i kupi sie po roku czy dwóch latach na jakiejś promce, może już będzie wsparcie dla pc też

 

Żeby tylko promki nie były w stylu tych z PS5. :kekw:

 

Patrząc po specyfikacji sprzętu, to spodziewałem się coś w okolicach 2500zl. Trochę drożej, ale pewnie rozejdzie się błyskawicznie i będzie na olx za "trochę" więcej.

  • beka z typa 1
Opublikowano

Specyfikacja jest dobra, ale w tej cenie i mając na uwadze że to sprzęt wyłącznie dedykowany PS5, może być trudno Sony zbudować odpowiedniej wielkości bazę użytkowników, na tyle dużą by twórcom opłacało się twórcom tworzyć na to dedykowane gry. 

Opublikowano (edytowane)

Vr to ma długa drogę przed sobą. Te wszystkie metawersa które się kreują to być może przyszłość całego internetu. Vr naturalnie jest częścią tego wszystkiego. Sony chyba z epic cos w tym kierunku robia. Największe korporacje mocna na to naciskają aczkolwiek nie wiem czy ludzie będą chcieli siedzieć w wirtualnej rzeczywistości.

Edytowane przez PanKamil
Opublikowano
12 minut temu, ASX napisał:

Specyfikacja jest dobra, ale w tej cenie i mając na uwadze że to sprzęt wyłącznie dedykowany PS5, może być trudno Sony zbudować odpowiedniej wielkości bazę użytkowników, na tyle dużą by twórcom opłacało się twórcom tworzyć na to dedykowane gry. 

Moim zdaniem to kwestia czasu kiedy te gogle będą kompatybilne z PC, skoro podłącza się je do konsoli za pomocą kabla USB-C.

A szybciej podłączą je sami użytkownicy niż Sony.

Opublikowano

No byłby to sensowny ruch bo na PC jest znacznie większa grupa potencjalnych klientów niż 25 milionów użytkowników PS5, więc łatwiej byłoby to sprzedać. 

Opublikowano

U nas pewnie cena wyjściowa to będzie 3k. 

Zastanawiam się tylko czy będą takie problemy z dostępnością jak w przypadku PS5 czy tym razem Sony przygotuje odpowiednią ilość jednostek?

Stawiam na problemy z dostępnością, bo jak uczy ta generacja, jest to bardzo opłacalne dla Japończyków. 

Opublikowano

Pal licho cenę, ale konieczność podłączania gogli kablem do konsoli to najwiekszy moim zdaniem fail. Pewnie w bardziej statycznych pozycjach nie będzie problemu, ale nie wyobrażam sobie takiego Les Mills Bodycombat z majtającym sie kabelkiem :notbad:

Opublikowano (edytowane)
42 minuty temu, dee napisał:

Pal licho cenę, ale konieczność podłączania gogli kablem do konsoli to najwiekszy moim zdaniem fail. Pewnie w bardziej statycznych pozycjach nie będzie problemu, ale nie wyobrażam sobie takiego Les Mills Bodycombat z majtającym sie kabelkiem :notbad:

Kabelek może być rzeczywiście problemem, ale chyba co innego będzie większym, przynajmniej dla takich, nieobeznanych z tematem vr, osób jak ja.

Mianowicie poza Horizonem, nie widzę tutaj nic ciekawego na premierę dla siebie. Residenty w vr? Jakieś star warsy. Kilka staroci. 

Nie powiem, aby gry day1 robiły na mnie piorunujące wrażenie. Być może Sony ma jeszcze jakiegoś asa w rękawie, ale patrząc na datę premiery, to bym się nie spodziewał. Liczyłem na tego legendarnego HL Alyx, ale to raczej nieprędko. 

Zdumiewające jest też zaprezentowanie szczegółów psvr2, z datą premiery i ceną włącznie. Na blogu. Zamiast zrobić pokaz czy choćby SoP, to ci poszli po bandzie. Nie wierzą w nową zabawkę czy taki znak czasów, aby sprzęt prezentować na stronie www?

Edytowane przez marcinwks
Opublikowano

Czy ja wiem czy SoP pos samo ogloszenie daty premiery i ceny ma sens? Musieliby miec jakies dodatkowe petardy ponad to co juz wiadomo do pokazania. Poza Alyx ktorego oficjalnie nie potwierdzili chyba to reszta znana + cios w pysk w postaci braku kompatybilnosci wstecz. Moze i maja ku temu powody ale jak by to mialo dzialac to nie jest nasz problem. Jak ktos duzo zainwestowal w pierwsze gogle to teraz moze czuc sie mocno olany. Mysle ze na wiekszy marketing przyjdzie czas, aa dedykowany SoP tez, tylko musza miec co wiecej do pokazania.

Opublikowano
22 minuty temu, marcinwks napisał:

Mianowicie poza Horizonem, nie widzę tutaj nic ciekawego na premierę dla siebie.

Zależy czego oczekujesz od VR.

Ja VR traktuję jako uzupełnienie, "odpoczynek" od konsolowego gamingu i nie mam ciśnienia na VR-owe wersje blockbusterów AAA. Wolę raczej pozycje pozwalające szybko wskoczyć w ten świat i bez problemu wyjśc np po 30 minutach. Dlatego o wiele bardziej kręcą mnie takie rzeczy jak Beat Saber, Pistol Whip czy wspomniane już - bardziej apka treningowa niż stricte gra - LMB. Wielkie, znane tytuły mają za zadanie przyciągnąć właśnie nowych klientów, ale nigdy nie będą filarem gamingu w VR.

Opublikowano

No tak wszystko ładnie pięknie ale brakuje dobrych gier na start. To co pokazali to żart. Mnie kupił by astrobot2 i Ew jakiś mocny tytuł z rozmachem jak alyx. 

Opublikowano

Ten kabelek to trochę porażka. Nie mam jakiegoś dużego problemu z padem na kablu jak się ładuje czy słuchawkami (o wiele lepsza jakość dźwięku). Tak tutaj po prostu nie ma to absolutnie żadnej wartości dodanej a jedynie przeszkadza w rozgrywce. Taniec z kablem w VR no kurde, to nie 2015 rok. Pierwszy VR od Sony odpadł w moim przypadku po 3h zabawy, ile tam było pierdzielenia z tym :/ 

 

Na razie kompletnie nie widzę sensu przesiadki z Oculus Quest 2. 

Opublikowano (edytowane)

@Figuś

Różdżki, nie były obowiązkowe, także ten zakup można było odłożyć na później lub w ogóle.

Ja osobiście miałem kamerkę i właśnie dildosy z PS3, także sam hełm kupowałem, na premierę w PL był chyba  po 1750.

Nowy VR liczyłem na 500 eurosow, ale jak widać małooooo.

@pleju

Na moim polskim koncie nie dostałem nic na maila, a rejestrowałem się na informacje o PS VR2. 

Masz na jaki kraj konto założone?

Edytowane przez vip77
Opublikowano

nie ma co tez porównywać bo euro inaczej stało i ogólnie na więcej nas było stać wtedy

 

Jak prosiak wychodził kosztował 400$ też w 2016, a i tak były płacze że jak się bawią w middle geny to niech zrobią go droższego ale sporo mocniejszego zamiast półśrodków, XOX był 100$ droższy i jedyne co to więcej gier w natywnym 4k niż na Prosiaku.

 

Kurwa za prosiaka zapłaciłem mniej niż za ps4 na premierę w wyścigu do palety w markecie

Opublikowano
40 minut temu, vip77 napisał:

@Figuś

Różdżki, nie były obowiązkowe, także ten zakup można było odłożyć na później lub w ogóle.

Ja osobiście miałem kamerkę i właśnie dildosy z PS3, także sam hełm kupowałem, na premierę w PL był chyba  po 1750.

Nowy VR liczyłem na 500 eurosow, ale jak widać małooooo.

@pleju

Na moim polskim koncie nie dostałem nic na maila, a rejestrowałem się na informacje o PS VR2. 

Masz na jaki kraj konto założone?

Ja mam konto na UK

Opublikowano

Ogłoszenie na blogu oznacza że chyba nawet samo sony nie wierzy w ten projekt. Jak się excel nie będzie zgadzać to przestaną wspierać i poczekają na lepsze czasy. 

A taka vita 2 ze wsparciem wszystkich indorow ze stora i streamingiem po wifi ps5 wszystkich nowych gierek sprzedała by się jak switch na premierę. Bebechy z najnowszym snapdragonem by to dźwignęły + oled 120hz.

Ale to trzeba przestać pić alkohol żeby dość do takich wniosków. 

 

Anyway

Psvr2 potrzebuje jakies mocnej gry esportowej by zawojować rynek (jak kiedyś valve ze swoim csem). Tylko to trzeba mieć inżynierów od kodu sieciowego i wizję na ten sprzęt. VR spokojnie by się wtedy sprzedał w chorych ilościach jakby zrewolucjonizowal granie w karabiny po sieci na goglach. Da się to zrobić, ale to trzeba mieć konkretny kierunek, a nie wydawać 5  gier na premierę, które nikogo. 

 

Sony nic dosłownie nie komunikuje co ma zamiar z tym zrobić. Czy będą jakieś mocne bomby? Czy będzie rewolucja? Nic nie wiadomo. Skończy jako ciekawostka dla tych co mają wolne 3 tysie w kieszeni. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...