Czoperrr 5 120 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 Akcesorium do konsoli droższe od samej konsoli, dodatkowo bez wsparcia wstecznego. No nie bardzo. Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 Z ciekawości sobie sprawdziłem, pierwszy psvr kosztował na premierę w 2016 399 euro do tego trzeba było dokupić kamerkę i dildosy, wychodziło ponad 500 euro tutaj wszystko w zestawie, tylko w 2016 kurs był lepszy(a co nie było ). a technologia przestarzała. porównanie specki dla mnie na tą chwilę zakup odpada bo brak wstecznej z psvr i brak na tą chwilę jakiegoś kosiora na miarę Alyx No i po tym kursie PLNa do euro mija się to z celem, może za jakiś czas zobaczymy jak to się rozwinie i czy ogarną współpracę ze SteamVR oficjalnie lub nie. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 (edytowane) Sprzęt jest mocny i drogi źle Sprzęt jest budżetowy i słaby źle Graczom nie dogodzisz. Radzę nie patrzeć na cenę nowego oculusa. Edytowane 2 listopada 2022 przez PanKamil 1 Cytuj
YETI 10 994 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 Godzinę temu, Figuś napisał: poczekam i kupi sie po roku czy dwóch latach na jakiejś promce, może już będzie wsparcie dla pc też Żeby tylko promki nie były w stylu tych z PS5. Patrząc po specyfikacji sprzętu, to spodziewałem się coś w okolicach 2500zl. Trochę drożej, ale pewnie rozejdzie się błyskawicznie i będzie na olx za "trochę" więcej. 1 Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 Ee tam serio jest napisane ze to nie dziala bez przewodowo? No troche dramacik. Quest 2 mocno mi pokazał że wolnośc od kabelków znanych mi z PSVR jest warta dopłaty. 1 Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 Specyfikacja jest dobra, ale w tej cenie i mając na uwadze że to sprzęt wyłącznie dedykowany PS5, może być trudno Sony zbudować odpowiedniej wielkości bazę użytkowników, na tyle dużą by twórcom opłacało się twórcom tworzyć na to dedykowane gry. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 (edytowane) Vr to ma długa drogę przed sobą. Te wszystkie metawersa które się kreują to być może przyszłość całego internetu. Vr naturalnie jest częścią tego wszystkiego. Sony chyba z epic cos w tym kierunku robia. Największe korporacje mocna na to naciskają aczkolwiek nie wiem czy ludzie będą chcieli siedzieć w wirtualnej rzeczywistości. Edytowane 2 listopada 2022 przez PanKamil Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 Te gogle będą zdecydowanie dobrym testem dla sony, mało gier, wysoka cena, no jestem ciekaw jak to się sprzeda. 1 Cytuj
Snake_Plissken 915 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 12 minut temu, ASX napisał: Specyfikacja jest dobra, ale w tej cenie i mając na uwadze że to sprzęt wyłącznie dedykowany PS5, może być trudno Sony zbudować odpowiedniej wielkości bazę użytkowników, na tyle dużą by twórcom opłacało się twórcom tworzyć na to dedykowane gry. Moim zdaniem to kwestia czasu kiedy te gogle będą kompatybilne z PC, skoro podłącza się je do konsoli za pomocą kabla USB-C. A szybciej podłączą je sami użytkownicy niż Sony. Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 No byłby to sensowny ruch bo na PC jest znacznie większa grupa potencjalnych klientów niż 25 milionów użytkowników PS5, więc łatwiej byłoby to sprzedać. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 Skoro gry sony wychodzą na pc I te vr tez trafia na komputery to nie mają wyjścia jak zintegrować vr2 z pc. Cytuj
pleju 208 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 Też dostaliście czy tylko ja tak mocno szanuje markę? 1 Cytuj
marcinwks 1 002 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 U nas pewnie cena wyjściowa to będzie 3k. Zastanawiam się tylko czy będą takie problemy z dostępnością jak w przypadku PS5 czy tym razem Sony przygotuje odpowiednią ilość jednostek? Stawiam na problemy z dostępnością, bo jak uczy ta generacja, jest to bardzo opłacalne dla Japończyków. Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 Tak coś czułem, że dowalą cenę 3k przez te kontrolery. Z jednej strony bym kupił z ciekawości. Ale znając mnie nakupuje gier, przejdę może jedną i sprzedam po 3 miesiącach jak to zrobiłem z poprzednikiem.Wysłane z mojego Pixel 7 Pro przy użyciu Tapatalka Cytuj
dee 8 808 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 Pal licho cenę, ale konieczność podłączania gogli kablem do konsoli to najwiekszy moim zdaniem fail. Pewnie w bardziej statycznych pozycjach nie będzie problemu, ale nie wyobrażam sobie takiego Les Mills Bodycombat z majtającym sie kabelkiem Cytuj
marcinwks 1 002 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 (edytowane) 42 minuty temu, dee napisał: Pal licho cenę, ale konieczność podłączania gogli kablem do konsoli to najwiekszy moim zdaniem fail. Pewnie w bardziej statycznych pozycjach nie będzie problemu, ale nie wyobrażam sobie takiego Les Mills Bodycombat z majtającym sie kabelkiem Kabelek może być rzeczywiście problemem, ale chyba co innego będzie większym, przynajmniej dla takich, nieobeznanych z tematem vr, osób jak ja. Mianowicie poza Horizonem, nie widzę tutaj nic ciekawego na premierę dla siebie. Residenty w vr? Jakieś star warsy. Kilka staroci. Nie powiem, aby gry day1 robiły na mnie piorunujące wrażenie. Być może Sony ma jeszcze jakiegoś asa w rękawie, ale patrząc na datę premiery, to bym się nie spodziewał. Liczyłem na tego legendarnego HL Alyx, ale to raczej nieprędko. Zdumiewające jest też zaprezentowanie szczegółów psvr2, z datą premiery i ceną włącznie. Na blogu. Zamiast zrobić pokaz czy choćby SoP, to ci poszli po bandzie. Nie wierzą w nową zabawkę czy taki znak czasów, aby sprzęt prezentować na stronie www? Edytowane 2 listopada 2022 przez marcinwks Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 Czy ja wiem czy SoP pos samo ogloszenie daty premiery i ceny ma sens? Musieliby miec jakies dodatkowe petardy ponad to co juz wiadomo do pokazania. Poza Alyx ktorego oficjalnie nie potwierdzili chyba to reszta znana + cios w pysk w postaci braku kompatybilnosci wstecz. Moze i maja ku temu powody ale jak by to mialo dzialac to nie jest nasz problem. Jak ktos duzo zainwestowal w pierwsze gogle to teraz moze czuc sie mocno olany. Mysle ze na wiekszy marketing przyjdzie czas, aa dedykowany SoP tez, tylko musza miec co wiecej do pokazania. Cytuj
dee 8 808 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 22 minuty temu, marcinwks napisał: Mianowicie poza Horizonem, nie widzę tutaj nic ciekawego na premierę dla siebie. Zależy czego oczekujesz od VR. Ja VR traktuję jako uzupełnienie, "odpoczynek" od konsolowego gamingu i nie mam ciśnienia na VR-owe wersje blockbusterów AAA. Wolę raczej pozycje pozwalające szybko wskoczyć w ten świat i bez problemu wyjśc np po 30 minutach. Dlatego o wiele bardziej kręcą mnie takie rzeczy jak Beat Saber, Pistol Whip czy wspomniane już - bardziej apka treningowa niż stricte gra - LMB. Wielkie, znane tytuły mają za zadanie przyciągnąć właśnie nowych klientów, ale nigdy nie będą filarem gamingu w VR. Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 No tak wszystko ładnie pięknie ale brakuje dobrych gier na start. To co pokazali to żart. Mnie kupił by astrobot2 i Ew jakiś mocny tytuł z rozmachem jak alyx. Cytuj
Ukukuki 6 990 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 Ten kabelek to trochę porażka. Nie mam jakiegoś dużego problemu z padem na kablu jak się ładuje czy słuchawkami (o wiele lepsza jakość dźwięku). Tak tutaj po prostu nie ma to absolutnie żadnej wartości dodanej a jedynie przeszkadza w rozgrywce. Taniec z kablem w VR no kurde, to nie 2015 rok. Pierwszy VR od Sony odpadł w moim przypadku po 3h zabawy, ile tam było pierdzielenia z tym Na razie kompletnie nie widzę sensu przesiadki z Oculus Quest 2. Cytuj
vip77 237 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 (edytowane) @Figuś Różdżki, nie były obowiązkowe, także ten zakup można było odłożyć na później lub w ogóle. Ja osobiście miałem kamerkę i właśnie dildosy z PS3, także sam hełm kupowałem, na premierę w PL był chyba po 1750. Nowy VR liczyłem na 500 eurosow, ale jak widać małooooo. @pleju Na moim polskim koncie nie dostałem nic na maila, a rejestrowałem się na informacje o PS VR2. Masz na jaki kraj konto założone? Edytowane 2 listopada 2022 przez vip77 Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 nie ma co tez porównywać bo euro inaczej stało i ogólnie na więcej nas było stać wtedy Jak prosiak wychodził kosztował 400$ też w 2016, a i tak były płacze że jak się bawią w middle geny to niech zrobią go droższego ale sporo mocniejszego zamiast półśrodków, XOX był 100$ droższy i jedyne co to więcej gier w natywnym 4k niż na Prosiaku. Kurwa za prosiaka zapłaciłem mniej niż za ps4 na premierę w wyścigu do palety w markecie Cytuj
pleju 208 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 40 minut temu, vip77 napisał: @Figuś Różdżki, nie były obowiązkowe, także ten zakup można było odłożyć na później lub w ogóle. Ja osobiście miałem kamerkę i właśnie dildosy z PS3, także sam hełm kupowałem, na premierę w PL był chyba po 1750. Nowy VR liczyłem na 500 eurosow, ale jak widać małooooo. @pleju Na moim polskim koncie nie dostałem nic na maila, a rejestrowałem się na informacje o PS VR2. Masz na jaki kraj konto założone? Ja mam konto na UK Cytuj
Shankor 1 614 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 Już biegnę wydać 3k żeby zagrać w 6 chujowych gierek. Cytuj
oFi 2 467 Opublikowano 2 listopada 2022 Opublikowano 2 listopada 2022 Ogłoszenie na blogu oznacza że chyba nawet samo sony nie wierzy w ten projekt. Jak się excel nie będzie zgadzać to przestaną wspierać i poczekają na lepsze czasy. A taka vita 2 ze wsparciem wszystkich indorow ze stora i streamingiem po wifi ps5 wszystkich nowych gierek sprzedała by się jak switch na premierę. Bebechy z najnowszym snapdragonem by to dźwignęły + oled 120hz. Ale to trzeba przestać pić alkohol żeby dość do takich wniosków. Anyway Psvr2 potrzebuje jakies mocnej gry esportowej by zawojować rynek (jak kiedyś valve ze swoim csem). Tylko to trzeba mieć inżynierów od kodu sieciowego i wizję na ten sprzęt. VR spokojnie by się wtedy sprzedał w chorych ilościach jakby zrewolucjonizowal granie w karabiny po sieci na goglach. Da się to zrobić, ale to trzeba mieć konkretny kierunek, a nie wydawać 5 gier na premierę, które nikogo. Sony nic dosłownie nie komunikuje co ma zamiar z tym zrobić. Czy będą jakieś mocne bomby? Czy będzie rewolucja? Nic nie wiadomo. Skończy jako ciekawostka dla tych co mają wolne 3 tysie w kieszeni. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.