Skocz do zawartości

PSVR 2 - komentarze i inne rozmowy


qraq_pk

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, vip77 napisał:

Dzwoniłem do sklepu (neo) w którym mam odbiór osobisty, to gościu powiedział że dzisiaj już nie przyjadą. 

Cały dzień wczoraj status oczekuje na wysyłkę i nie ogarnęli na czas. 

Druga zmiana, plus ten rabacik to można dłużej poczekać.

U mnie to samo

Opublikowano
2 godziny temu, vip77 napisał:

Dzwoniłem do sklepu (neo) w którym mam odbiór osobisty, to gościu powiedział że dzisiaj już nie przyjadą. 

Cały dzień wczoraj status oczekuje na wysyłkę i nie ogarnęli na czas. 

Druga zmiana, plus ten rabacik to można dłużej poczekać.

najgorszy sklep do robienia preorderow na cokolwiek. Dwa razy mnie wydymali i juz tam wiecej nic nie zamawialem. Jakby oszczedzali na dostawach do sklepow i robili je raz w tygodniu.

Opublikowano

Ja pierwszy raz coś brałem w Neonecie i:

Pierwszy raz spotkałem się z sytuacją, że ktoś przywraca anulowane zamówienie - minus za anulację, plus za przywrócenie

Druga rzecz, to szok, że dziś o 9 rano dzwonił pracownik z salonu, gdzie miałem odbierać zamówienie.

Mówi mi, że moja sztuka dopiero do nich trafi, ale ma jedną na sklep, którą może mi już dać, a to co przyjdzie później teoretycznie dla mnie wrzuci na półki.

Pelen szacun, prokonsumenckie podejście.

Tak to powinno wyglądać zawsze, a niestety z reguły preorderowcy czekają, a zwykli klienci idą rano i biorą towar z półek.

Także dla mnie mój salon Neonet spisał się na medal.

Ps. Zdecydowanie ten pracownik/kierownik to musiał być gracz :)

Ps2. Mam jedną sztukę z Horizonem do oddania - 3149 zł (z Media Expert)
Jeżeli nikt nie chce, to zamówienie jutro/pojutrze anuluje

Opublikowano
4 godziny temu, Makar03 napisał:

Nic nie przebija, bardzo dobrze przylegają. Noszę jeszcze okulary i też nie ma żadnego problemu z dopasowaniem. Grałem ponad godzinę w Horizona i bardzo komfortowo się pykało. 

W sensie ze nie ma problemu grać w VR z okularami na nosie? a duze je masz?

Opublikowano

Jestem po 1 godzince zabawy. Z pierwszych wrażeń:

 

- wydają się być lżejsze niż VR1 (porównując specyfikacje wychodzi 60g mniej)

- podobna konstrukcja, ale chyba trochę wygodniejsze niż VR1

- kontrolery są zajebiste, wydały mi się ogromne jak je wyciągnąłem z pudełka, ale są bardzo wygodne, w Pistol Whip mamy fajnie oddane pociągnięcie za spust, w pierwszym momencie jak napisałem spust to robiłem to za lekko i myślałem, że nie coś nie działa, ale to był opór jak w DualSense.

- w Pistol Whip grałem po raz pierwszy i miałem podobne wrażenia jakbym grał pierwszy raz na VR w ogóle, właśnie przez te kontrolery, wibracje w nich, wibracje w goglach

- pole widzenia mogłoby być większe, lornetka niestety jest faktem

- na razie dosyć ciężko mi ustawić gogle tak aby obraz był idealny, wydaje mi się, że na VR1 było łatwiej

- Horizon wygląda bardzo dobrze, nie jestem zawiedziony jakością grafiki, rozdzielczość jest dobra, nie ma tego ząbkowania jak w VR1. Ale ja też nie spodziewałem się nie wiadomo jakiego skoku jakościowego, ale na razie jest dobrze

 

Podczas sesji w PW miałem sporo funu i na razie nie żałuję zakupu.

 

Coś mam tylko problem z lewym kontrolerem, niby działa, da się sterować w menu, widać, że też działa w grach, ale nie do końca. W Horizon nie mogłem chodzić ruchami rąk, jak był tutorial i były wyświetlone kontrolery to pomimo tego, że naciskałem przyciski to nie było tego widać na wirtualnym kontrolerze, na prawym było. W Pistol Whip działa, dało się strzelać, ale patrząc na wirtualny pistolet nie widać pociągnięcia za spust, na prawym widać. Mam nadzieję, że to przejdzie.

 

  • Plusik 3
Opublikowano (edytowane)
Cytat

W sensie ze nie ma problemu grać w VR z okularami na nosie? a duze je masz?

No właśnie mam duże oksy i trochę obawiałem się o wygodę, ale tutaj szacun dla Sony, bo gogle mega fajnie dopasowują się i super przylegają. Nie jest ani za ciasno, ani za luźno, jak dla mnie idealnie. Nic nie uwiera, nie spada. Bardzo komfortowo można grać w okularach :) 

Edytowane przez Makar03
Opublikowano
8 godzin temu, Paolo de Vesir napisał:

Mi się też hype udzielił, ale poczytam najpierw opinie forumowiczów.

 

i ilu zostanie tu za dwa tygodnie :) 

2 tygodnie na vrku? Po tygodniu już służy tylko do oglądania gołych bab i biciu klocka w beat saberze :nosacz3:

Opublikowano

Jeśli chodzi o problemy z kontrolerem którymś (ja miałem z prawym) to jest ewidentnie bug, który mam nadzieje szybko naprawią. Nie mogłem uruchomić ani REVIII ani Horizona, bo klawisze nie działały. Pomogło zresetowanie kontrolera (mała dziurka od spodu, musiałem użyć igły) gdy była już uruchomiona gra. Wtedy zaczyna wszystkie przyciski rejestrować.

Opublikowano

Demko horizon kozak, skończyłem całe i z chęcią bym ograł fulla. Moss i Moss 2 super. Przy Gt zacząłem się czuć nie swojo. Resident mnie dojebał i właśnie odpoczywam bo mi niedobrze. Czyli podobnie jak przy vr1 jednak to nie dla mnie. Aż mam dość testów, wraca do pudła i jutro do sklepu. Ogólnie jakość grafiki jest lepsza jak na vr1, ale dupy nie urywa, spodziewałem się jednak trochę więcej. Kontrolery super. Wibracja na głowie spoko. Jak ktoś nie ma problemu z nudnościami to fajny sprzęcik. 

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
  • WTF 1
Opublikowano
9 minut temu, creatinfreak napisał:

Demko horizon kozak, skończyłem całe i z chęcią bym ograł fulla. Moss i Moss 2 super. Przy Gt zacząłem się czuć nie swojo. Resident mnie dojebał i właśnie odpoczywam bo mi niedobrze. Czyli podobnie jak przy vr1 jednak to nie dla mnie. Aż mam dość testów, wraca do pudła i jutro do sklepu. Ogólnie jakość grafiki jest lepsza jak na vr1, ale dupy nie urywa, spodziewałem się jednak trochę więcej. Kontrolery super. Wibracja na głowie spoko. Jak ktoś nie ma problemu z nudnościami to fajny sprzęcik. 

Najgorsze jest to, ze potem dziwnie sie czujesz jeszcze godziny po sesji z vr.

Opublikowano
7 minut temu, Dave Czezky napisał:

Najgorsze jest to, ze potem dziwnie sie czujesz jeszcze godziny po sesji z vr.

Po sesjach w VR1 też tak miałeś? Bo u mnie było zawsze wsio si oprócz takiego jakby to zmęczenia po sesjach w VR i optymalnie to tak max 30-40 min na jedno posiedzenie. 

Opublikowano

Trochę się pobawiłem i jest okejka. Spusty nad krystalicznym obrazem przesadzone, ale jest duży krok naprzód, ewidentnie widać, że potrzebna jest jeszcze wyższa rozdzielczość, więc to dalej przed nami. Na pierwszych goglach grałem całkiem niedawno i byłem trochę zażenowany rozdzielczością, tutaj tego nie miałem.

Kontrolery fajne, lekkie wygodne, ale mam wrażenie, że czasem się gubią, pewnie kamerki w goglach ich po prostu nie widzą. Na minus, że dostałem je prawie rozładowane, więc długo się nie nacieszyłem graniem na start.

Sprawdziłem kilka tytułów:

No Mans Sky - gra raczej wygląda brzydko, albo taka planeta. Zdziwiłem się, że do sterowania potrzebne są nowe kontrolery i nawet kierując statkiem musimy udawać przepustnice i wolant. Coś tam pewnie polatam, ale raczej ciekawostka.

Resident Evil, głównie skończyłem tutorial ale miło, że to nie prosta modyfikacja. Gra fajnie gogle wykorzystuje, przeładowanie shotguna czy snajperki daje bardzo dużo satysfakcji. Jestem ciekawy jak daleko dojdę, lubię horrory, ale czasem ciężko wytrzymać mi do końca.

Star Wars, mile zaskoczenie, pograłem dosłownie chwilę, bo kontrolery padły. Gra wydaje się ciekawa, zadnych ograniczeń podczas starć no i otoczka star wars.

Gran turismo, aż żal, że sprzedałem kierownicę, bo nawet na padzie gra się super. Gra chodzi płynnie, wnętrza aut wyglądają bardzo dobrze, miło zaskoczony jestem jakością i fani motoryzacji powinni to atakować.

No i horizon, alyx to nie jest, ale jako pokazówka, wyszło bardzo dobrze. Póki co za dużo wspinaczki, ale w trakcie wędrówki można się trochę pobawić różnymi rzeczami, co daje spori funu. Walki są dziwne, powstaje okrąg według którego możemy się poruszać w prawo i lewo i w sumie tyle. Jakoś turbo nie przeszkadza, a nawet ma swój urok, ale spodziewałem się ciut czegoś innego. Z pewnością skończę, bo wkręciło dzisiaj.

Co najważniejsze, nie odczuwałem nudności czy zmęczenia, niezależnie w jakim trybie grałem. Noo nogi mnie w pewnym momencie od stania bolały :reggie:

Liczę na jakieś symulatory, bo to idealny tub gry pod vr, wingman już wyciekł, błagam jeszcze ea o squadronsy.

Ogólnie jest bardzo fajnie i póki co jest podjarka. Teraz liczyć na więcej gier.

  • Plusik 7
Opublikowano

Jestem po dłuższej sesji z kumplem który był mega zapalonym graczem z pierwszym zestawem vr i po tym gdy zagrał w najnowszego Residenta to banan nie schodził mu z twarzy (siódemkę przeszedł na vr kilkukrotnie). Osobiście dla mnie jako baaaaardzo rekreacyjnego gracza z wersji vr na PS4 ten przeskok jest niczym o pół generacji ale i tak gra się nadzwyczaj dobrze. Być może oczekiwania były zbyt wygórowane. Jednak z godziny na godzinę i patrzeniem na ekscytację i ogólną frajdę jaką wywołuje to urządzenie wśród znajomych którzy nie mieli okazji wcześniej w ogóle tego zaznać, jestem zdania, że warto się zaopatrzyć w to "ustrojstwo". Z moich spostrzeżeń szczególnie Star Wars na tym polu sprawia im największą frajdę (z ogrywanych gier w zestawie: Star Wars, Resident i Horizon). Patent z możliwością "patrzenia przez gogle" za pomocą jednego przycisku nad wyraz genialny (sięganie po napoje wyskokowe). Imprezowo strzał w dziesiątkę. Ale mimo wszystko każdy powinien sprawdzić to na własny użytek.

Opublikowano

Jest mega skok względem PSVR. Jak między Wii U a Switch. W końcu można fajnie się pobawić. Nie parują tak mocno jak VR, łatwiej się podłącza, nie trzeba się męczyć z kablami. HS is lżejszy i wygodniejszy. Łatwiej się zakłada. Głowa nie boli po godzinnej sesji.

  • Plusik 1
Opublikowano

Skok rozdzielczości jest bardzo zauważalny (przedwczoraj ogrywałem Red Matter na VR1 - bardzo polecam - i mam świeżutkie porównanie), choć oczywiście do super-pełnej-ostrości jeszcze trochę brakuje, ale tak jak przedtem na interfejsie konsoli była straszliwa pikseloza tak teraz jest bardzo przyzwoicie.

 

Śledzenie dużo lepsze. Nigdy nie miałem dużych problemów z Movami jak ludzie na necie opisywali, ale zawsze były drobne problemiki - a tu ręka w grze się przekręci i trzeba Movem potrząsnąć, a tu małe przeskoki, a tu cały obraz lekko w przód i w tył. Tu na razie nic z tych rzeczy.

 

Super imponujące było jak podczas ustawiania pokazał mi mój pokój i zaznaczył gdzie są kontrolery a potem zaczął okładać niebieskimi trójkątami wszystkie ściany i meble. AR rządzi.

 

Ogólnie jest to produkt ergonomicznie o wiele bardziej dopracowany niż VR1 albo Valve Index, z którym mam porównanie. Podłączenie jednym kabelkiem i sparowanie kontrolerów jest mega proste i eleganckie. Żadnych kamer, satelitów, zasilaczy. Jedyny problem, jaki miałem, to że prawy kontroler działał w interfejsie konsoli (prawie, nie działało R2), ale nie działał w grach (ktoś o tym napisał wyżej), ale na szczęście nie jesteśmy jedyni i goście na reddicie ogarnęli jak to można (tymczasowo?) naprawić. Ewidentnie bug do poprawki przez Sony, całe szczęście, że nie problem sprzętowy, ale kilka godzin na to poświęciłem.

 

Jak na razie wrażenia bardzo pozytywne.

A, jedno co mnie dziwi, to zamontowane "na stałe" słuchawki douszne. Znajomy lekarz twierdzi, że nie powinno wiele osób używać tych samych słuchawek tego typu, bo bakterie w uszach i można się nabawić zapalenia. Poza tym mało higienicznie (może Sony uznało, że gracze się tym nie przejmują). Tu Index ma zdecydowanie lepsze rozwiązanie.

  • Plusik 2

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...