Skocz do zawartości

PSVR 2 - komentarze i inne rozmowy


qraq_pk

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja dostałem info, że wysłali do sklepu wczoraj o 16.
Dziś dzwoniłem do sklepu mam odebrać z pytaniem czy skoro mają na stanie zestaw, który zamówiłem, to czy mogą mi go dać w ramach tego zamówienia, które starają się dostarczyć.
Nie mogą, ale bardzo chętnie mi o sprzedadzą po aktualnej cenie :reggie:
Właśnie dostałem smsa, więc jadę odebrać tyle, że oczywiście o tej porze to już nie zdążę pograć, bo dziś jak każdy porzadny mieszkaniec Wielkopolski podporządkowuje swój czas pod mecz Potężnego Kolejorza.
Opublikowano
Godzinę temu, jimmyyy8 napisał:

Słyszałem, że jest jakaś chryja z niedziałającymi kontrolerami. Działa Wam wszystko ok?

 

Ktoś tu już chyba wspominał, że jest problem

Jest ale drobny. Po resecie kontrolera w trakcie gry wszystko u mnie zaczęło działać. Gość na reddicie pisał, że musi resetować za każdym razem jak odpali VR, ale ja nie muszę.

Opublikowano

Ja na noc podlączyłem jeden kontroler do ps5 (uspiona),drugi do usb tvi rano jeden miał jedną kreskę naładowania, a drugi wcale. I tyle pograłem.

Opublikowano
Godzinę temu, jimmyyy8 napisał:

Słyszałem, że jest jakaś chryja z niedziałającymi kontrolerami. Działa Wam wszystko ok?

 

Ktoś tu już chyba wspominał, że jest problem

 

Tak, u mnie był problem, niby działały, dało się kontrolować, ale jednak nie do końca, w pewnych miejscach po prostu nie wykrywało, że wciskam jakiekolwiek przyciski. Nawet je parowałem ponownie, ale nie pomogło. Natomiast po jakimś czasie wróciło do normy. Widzę, że to jakiś szerszy problem, bo w necie są już wątki opisujące ten problem. Mam nadzieję, że się nie powtórzy u mnie, ale przydałaby się szybko jakaś łatka.

 

Ale na przykład wczoraj odpaliłem Job Simulator i nie mogłem zacząć gry, bo coś nie działało mi chwytanie przedmiotów.

Opublikowano
Godzinę temu, janol napisał:
2 godziny temu, janol napisał:
Ja dostałem info, że wysłali do sklepu wczoraj o 16.
Dziś dzwoniłem do sklepu mam odebrać z pytaniem czy skoro mają na stanie zestaw, który zamówiłem, to czy mogą mi go dać w ramach tego zamówienia, które starają się dostarczyć.
Nie mogą, ale bardzo chętnie mi o sprzedadzą po aktualnej cenie :reggie:

Właśnie dostałem smsa, więc jadę odebrać tyle, że oczywiście o tej porze to już nie zdążę pograć, bo dziś jak każdy porzadny mieszkaniec Wielkopolski podporządkowuje swój czas pod mecz Potężnego Kolejorza.

U mnie już odebrane.:master:

  • Lubię! 1
Opublikowano
Ja dostałem info, że wysłali do sklepu wczoraj o 16.
Dziś dzwoniłem do sklepu mam odebrać z pytaniem czy skoro mają na stanie zestaw, który zamówiłem, to czy mogą mi go dać w ramach tego zamówienia, które starają się dostarczyć.
Nie mogą, ale bardzo chętnie mi o sprzedadzą po aktualnej cenie :reggie:
U mnie się udało, pewnie zrobili to na nielegalu i kwestia salonu to jest - taka podmiana

Grunt że mimo wszystko już dotarło i się możecie cieszyć nową zabawką :)
Opublikowano (edytowane)

Wczoraj obydwa działały. 

2 godziny temu, jimmyyy8 napisał:

Słyszałem, że jest jakaś chryja z niedziałającymi kontrolerami. Działa Wam wszystko ok?

 

Ktoś tu już chyba wspominał, że jest problem

 

Edytowane przez LiŚciu
Opublikowano

Jeszcze mi się tak przypomniało, jak ktoś pisał że nie czuł wibracji hełmu.

Ja mogę powiedzieć jak grałem ta chwilę w gt7, że po uderzeniu w bandę, ścianę czy też w przeciwnika to było bardzo dobrze czuć jak kask wibruje.

PS. Szmatki do soczewek, jak w pierwszej generacji to już nie dali. Oszczędności jasna cholera.

  • Haha 1
Opublikowano
11 godzin temu, PanKamil napisał:

Co do zwracania rozpakowanego sprzętu do sklepu to uważam to strasznie słabą zagrywkę. Nie chciałbym kupić później używanego w cenie nowego :/ dziwie się, że sklepy się godzą na przyjmowanie tego. Myślałem, że zwrot tylko jak pudło nie było otwierane.

Normalnie sklepy wysyłają taki sprzęt do serwisu na sprawdzenie, a później wystawiają na outlet. Xkom na przykład tak robi. Najgorsze w tym aspekcie jest media expert, które nawet plomby nie naklei i sprzętu nie wyczyści. Już kilka razy się naciąłem. 

Opublikowano

Pierwsze wrażenia kogoś kto nigdy nie próbował VR: jest świetnie, ale z tym obrazem 4K to trochę naściemniali (choć dużo zależy od prawidłowego ustawienia gogli względem oczu).

 

Z ciekawości: Wam też dłonie w Horizonie tak słabo wyczuwa? W sensie próbowałem się bawić palcami jak w materiałach promocyjnych, ale oprócz kciuka i wskazującego to nie za bardzo to działa

Opublikowano
11 minut temu, jimmyyy8 napisał:

Pierwsze wrażenia kogoś kto nigdy nie próbował VR: jest świetnie, ale z tym obrazem 4K to trochę naściemniali (choć dużo zależy od prawidłowego ustawienia gogli względem oczu).

4K pikseli pewnie jest, jak przystawisz głowę do telewizora to też piksele widać. Jeśli jest jakieś sensowne zastosowanie dla 8K to jest właśnie to. Oczywiście PS5 nie wydoli, nowa generacja 4x szybsza, ma szansę.

Opublikowano

4K jest sumą 2K na każde oko. Ale to nie działa tak, że TV ma 4K a jak patrzysz na niego obojgiem oczu to ma 8K. Po prostu głupi chwyt marketingowy.
W przypadku VR prawidłowo podaje się rozdzielczość na oko, i tu jest 2K.
No chyba że się ktoś uprze i powie, że ma 4K w poziomie i 2K w pionie. :D


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Fajnie się w tego Horizonka pyka, ale nie wiedziałem że napisy w grach VR są tak nieogarnięte. Grasz sobie, a tu nagle tekst na ryj i oczopląs. Wyłączyłem po parunastu sekundach. Mogliby te napisy wyświetlać na otoczeniu/niebie jak np. w starym Splinter Cell Blacklist.

 

+ Karny kutas dla Sony Polska za brak dubbingu w flagowej grze na nowego VR'a.

  • This 1
Opublikowano

Zdania są podzielone jak widzę. Mój hype prysł, wiec chyba poczekam aż będzie możliwość wypożyczenia gogli to sobie potestuję dzień i wtedy zdecyduję co dalej.

Brać w ciemno gogle tylko dla RE8 i GT7 to jednak przesada. Gdyby jeszcze chociaż tego Alyxa zapowiedzieli...

Opublikowano
14 godzin temu, Cycu12 napisał:

Siemanko, po 3 godzinach grania mam problem z prawą soczewką, czały czas miga jak z lampy błyskowej, bardzo przeszkadza w graniu, ma ktoś taki problem?, może to wina oprogramowania ?

https://youtu.be/Bs6KKC9PYj8

A sprawdź czy czasem kabel z napisem sony nie poluzował zaraz przy soczewkach u góry? Miałem tak że  po paru sesjach przestał działać u mnie w ogóle i nawet nie było widać że sie odpiął.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...