_Red_ 12 021 Opublikowano 28 marca 2023 Opublikowano 28 marca 2023 Robił ktoś update tego Saints and Sinners do VR2? Niby trzeba było kupić upgrade do Tourist Edition, ale w sklepie widzę dwie wersje osobno tego turysty pod PS4 i PS5 (kazda po 45 zł). A podstawkę S&S mam na PS4 i teraz nie wiem ktorą na 100% kupić by nie spieprzyć "łańcucha upgrejdow"? 1 Cytuj
kaktusr 32 Opublikowano 28 marca 2023 Opublikowano 28 marca 2023 7 minut temu, _Red_ napisał: Robił ktoś update tego Saints and Sinners do VR2? Niby trzeba było kupić upgrade do Tourist Edition, ale w sklepie widzę dwie wersje osobno tego turysty pod PS4 i PS5 (kazda po 45 zł). A podstawkę S&S mam na PS4 i teraz nie wiem ktorą na 100% kupić by nie spieprzyć "łańcucha upgrejdow"? Kurde Ja robiłem ale nie zwróciłęm uwagi jaką wersje kupuje xD Gra działa i miałem Free upgrade do VR2 - 18GB Jutro mogę sprawdzić, swoją drogą gra super ale $ony jak zwykle nawet polskich napisów a przydały by się mocno. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 28 marca 2023 Opublikowano 28 marca 2023 Ja tego tourist nie mogę nawet kupić, napisane, że niedostępne. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 29 marca 2023 Opublikowano 29 marca 2023 Ok mam, ciężko znaleźć.Red, kupiłem w wersji na ps4 i mam do ściągnięcia wersję ps5. 1 Cytuj
_Red_ 12 021 Opublikowano 29 marca 2023 Opublikowano 29 marca 2023 Yep, trzeba wersje PS4 kupić, wersja PS5 to pułapka dla chcących podbić wersję do VR2, a jedynie daje jakieś tam dodatki jeśli już ktoś ma Saints and Sinners natywnie na PS5 edit idąc za ostrzeżeniami z reddita wziąłem upgrade Tourist za 45zl do wersji PS4 (której oryginał mam z PS+ za free) i pięć razy sprawdzalem, czy nie kupuje Tourist dla PS5. Kupiłem, działa, mogę teraz ściągnąć S&S na PS5 pod VR2, ale co ciekawe, wygląda jakbym miał licencję na Tourist zarówno PS4 i PS5, a przecież ludzie, którzy wpierw kupili Tourist na PS5 zmuszeni byli wydać drugie 45 zł na Tourist PS4, aby dostać się do edycji VR2. Pojebany proces xd Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 30 marca 2023 Opublikowano 30 marca 2023 Proszę nie strzelać do posłańca Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 30 marca 2023 Opublikowano 30 marca 2023 Ppe już też to opisuje https://www.ppe.pl/news/316271/ps-vr2-mialo-osiagnac-rozczarowujaca-sprzedaz-wedlug-idc-sony-musi-obnizyc-cene-by-uniknac-katastrofy.html Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 30 marca 2023 Opublikowano 30 marca 2023 Jak ppe pisze to sprawa jest poważna. 2 Cytuj
janol 433 Opublikowano 30 marca 2023 Opublikowano 30 marca 2023 To jest tak VR ogólnie jest na początku tego cyklu (pytanie czy już wyszło z pierwszej fazy) i ja jestem mocno przekonany, że przejdzie go w całości. Oczywiście nie w takiej formie jak obecnie, bo ona nie jest do przyjęcia dla masowego użytkownika, tzn. próg wejścia pod kątem użytkowania jest zdecydowanie zbyt wysoki (jakieś wielkie hełmofony, panie daj pan spokój) a i nie ma nadal rozwiązania choroby symulatorowej. Rozwiązanie moim zdaniem się pojawi wraz z rozszerzaniem użytkowania VR np. w przemyśle. Obstawiam jakąś chemię w postaci tabletek, które będziemy przyjmować i które zadziałają magię oszukując mózg, żeby jednak nie zmuszał żołądka do wymiotów ; ) Obecnie VR istnieje w branżach bardzo specjalistycznych oraz rozrywkowej, gdzie te 2,5% z krzywej powyżej akceptuje niedogodności z tym związane. W naszym growym przypadku widzę jeszcze jeden duży problem, który utrudni zdobycie większej liczby klientów, tzn. fakt, że jest bardzo mało gier, w które gra się w tradycyjny sposób. Przykładem takiej gry jest Astrobot - człowiek siada, ma pada do którego jest przyzwyczajony, ale jednak otrzymuje zupełnie nowe doznania. Obecnie branża skupia się na tym, żeby jak najbardziej uwypuklić elementy odróżniające VR od non VR, co oczywiście jest mega potrzebne, ale moim zdaniem nie przekona "mas", no bo kurde, jak normalny człowiek chce machać łapami to nie odpala konsoli tylko idzie ,nie wiem na siłownię czy salę treningową. Zatem, te elementy są skierowane do osób zajaranych technologią, gotowych nie tylko ponieść wysiłek związany z obecnym rozwojem VR (czyli generalnie jakaś tam niewygoda), ale też szukających nowych elementów typu chodzenie za pomocą machania rąk w Horizonie (matko, jakie to jest głupie ; D ), bo to zwiększa poczucie immersji. Jeszcze lepiej widać to moim zdaniem na przykładzie RE VIII - tam to dopiero człowiek się musi natrudzić, żeby wziąć latarkę, czyli coś co w "normalnym" trybie załatwia się jednym przyciskiem. Żeby nie było wątpliwości, to są bardzo fajne elementy, ale moim zdaniem nijak nie przełożą się, na dłuższą metę, na zdobycie masowego odbiorcy, bo są po prostu zbyt męczące/wymagające jak na rozrywkę, która powinna być odprężająca. To czego potrzebuje VR to balansu między: grami z "gimmickiem" czyli symulujących wszelkie czynności jak wspomniany RE, grami wykorzystującymi VR i dedykowane kontrolery w naturalny sposób (mam na myśli wszelkie gry muzyczne, sportowe typu ping pong, billard itd. oraz FPSy, ale tutaj nadal wszędzie jest element, który podnosi "próg pozostania" czyli np. coś co mi się osobiście bardzo podoba, ale zdaję sobie sprawę, że wielu może utrudniać życia tj. choćby Pavlov i zmiana magazynku. Natomiast FPSy są naturalnym gatunkiem do przenoszenia w VR tyle, że z ułatwieniami jak właśnie wspomniane przeładowanie) "normalnych" gier tyle, że w VR (GT, sequel/remake Astrobot, Moss). Obecnie jest zdecydowana przewaga dwóch pierwszych elementów, a za mało trzeciego. I w to moim zdaniem powinno inwestować Sony, tzn. przekonywać deweloperów do dodawania trybów VR wszędzie gdzie to możliwe w wyścigach i "tradycyjnych" FPSach (choć oczywiście będzie to związane z kompromisami, które widać też w RE, czyli np. nie wszystkie elementy będą interaktywne) oraz tworzyć/ułatwiać tworzenie innym gier właśnie astrobotowych. Droga jest długa, natomiast jestem przekonany, że jest to technologia, która zmieni świat i jesteśmy na początku tej rewolucji. VR nie skończy jak telewizory 3D, ale też rzecz jasna to z czym teraz obcujemy, nie jest formą ostateczną. Za kilka/kilkanaście lat będziemy patrzyli na PSVR i PSVR2 jak teraz patrzymy na pierwsze telefony komórkowe. 4 Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 30 marca 2023 Opublikowano 30 marca 2023 Patrząc jak wyglądają trendy w technologii to realnie VR-a ma szansę wprowadzić do mainstreamu jedynie Apple i to nie w pierwszym rzucie. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 30 marca 2023 Opublikowano 30 marca 2023 (edytowane) VR to siedzenie z kaskiem na głowie i totalna odcinka od rzeczywistosci. To nigdy się nie przebije na masową skalę. Najbardziej przekona się o tym meta która chciała człowieka przenieść w całości do zycia w vr. Edytowane 30 marca 2023 przez PanKamil Cytuj
janol 433 Opublikowano 30 marca 2023 Opublikowano 30 marca 2023 To też prawda, dlatego zakładam że całość pójdzie w kierunku VR + AR. 1 Cytuj
jack119 1 Opublikowano 31 marca 2023 Opublikowano 31 marca 2023 Jeśli ktoś czekał na trochę lepszą cenę to do tej pory chyba najtańsza oferta. Wychodzi 2565 zł jeśli weźmiemy w promocji ratalnej, lub 2700 zł bez rat: https://www.mediaexpert.pl/gaming/okulary-vr/gogle-vr-sony-playstation-vr2 Z kodem K-3048 Trzeba dorzucić jakiś kabelek do koszyka, żeby kwota przekroczyła 3 tys. i weszło na wyższy próg obniżki. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 7 kwietnia 2023 Opublikowano 7 kwietnia 2023 Podobno zmniejszają produkcję VR https://www.ppe.pl/news/316729/ps-vr2-rzeczywiscie-ma-problemy-ming-chi-kuo-informuje-o-ograniczeniu-produkcji.html Cytuj
gnom 89 Opublikowano 8 kwietnia 2023 Opublikowano 8 kwietnia 2023 Dali dupy z iloscia konjretnych gier... jeszcze te update'y gier z psvr1 zaczynaja kosztowac po 50-90, troche przesada. Cytuj
_Red_ 12 021 Opublikowano 8 kwietnia 2023 Opublikowano 8 kwietnia 2023 W dniu 1.04.2023 o 00:56, jack119 napisał: Wychodzi 2565 zł jeśli weźmiemy w promocji ratalnej, lub 2700 zł bez rat A myślałem, że tak jak z PS5, będzie ciezko o obniżki i 3 tyg temu za detaliczna cenę kupiłem edit chujki się zabezpieczyły z tym dodawaniem kabelka do 2999 zł bo bazowa cena vr2 to 3099 zł xd Cytuj
bartiz 1 615 Opublikowano 8 kwietnia 2023 Opublikowano 8 kwietnia 2023 Preordery można było składać do samej premiery więc wiadomo było że to będzie dostępne. Do tego to tylko bajer do konsoli za 3 koła. Cytuj
jimmy 1 272 Opublikowano 14 kwietnia 2023 Opublikowano 14 kwietnia 2023 Ja pomimo początkowego zachwytu dziś opchnąłem swoją sztukę (na szczęście jeszcze z małą stratą). Ostatecznie VR nie dla mnie: - muli - męczy (fizycznie) - nie zachęca do szybkiego szpilu jak stacjonarka/switch (podpinanie, zakładanie, jebanie) - kabel wkurwia - giereczki raczej pierdołowate i grafa nie zachwyca - Sony chyba już zlewa temat Ale było warto spróbować. Ciekaw jestem gdzie zajdzie ta technologia. Cytuj
gnom 89 Opublikowano 18 kwietnia 2023 Opublikowano 18 kwietnia 2023 Czy ktos probowal przedluzac kabel USB C ? Chodzi mi o wykorzystanie przedluzacza, nie jakies przerabianie itd. Jest jaki lag czy cos ? Cytuj
A_Bogush 391 Opublikowano 18 kwietnia 2023 Opublikowano 18 kwietnia 2023 (edytowane) Widziałem temat na reddicie (chyba poniższy) i przedłużacze wydają się działać. Co prawda nie wszystkie kable mogą działać, ale w temacie jest wrzucony link do tego, który działa. Też chętnie się w taki wyposażę, bo fabryczny mógłby być trochę dłuższy. Z przedłużeniem udałoby się mi go zawiesić ponad głową. Edytowane 18 kwietnia 2023 przez A_Bogush Cytuj
sajmon34 181 Opublikowano 20 kwietnia 2023 Opublikowano 20 kwietnia 2023 W dniu 18.04.2023 o 15:10, gnom napisał: Czy ktos probowal przedluzac kabel USB C ? Chodzi mi o wykorzystanie przedluzacza, nie jakies przerabianie itd. Jest jaki lag czy cos ? Mam i uzywam. 0 problemów YIWENTEC USB C do USB C 1M Męski Kątowy Kabel, Kabel Data USB 3.1 Gen 2 10Gbps Transfer danych USB C 100W Kabel, 4K. 50 zl na amazonie Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 28 kwietnia 2023 Opublikowano 28 kwietnia 2023 Wjechał wczoraj update dla VR2. Testowałem w GT7 i jest poprawiony eye tracking. Teraz gdy kątem oka patrze w lusterka to obraz wyraźnie szybciej się wylstrza. Detale są też lepszej jakości, można teraz bez problemów odczytywać poziom paliwa w niektórych autach. Nie testowałem innych gier ale domyślam się że też są lepsze wizualne wrażenia. Ja wsiąkłem tylko w GT7. 4 Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 5 maja 2023 Opublikowano 5 maja 2023 Polecam futurystyczne tenisowe demo C-smash VRS dokładnie remake Cosmic smash wydanego na Sega Dreamcast w 2001. Muza autorstwa Ken Ishi robi klimat tego m.in. od REZ a demo w katalogu VR2 nie występuje jest na PS Store. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.