łom 1 980 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 Dobrze że nie trzeba będzie mieć kamery żeby to działało. Rozdzielczość też wydaje się sensowna, dziwne że nie dali zwykłego panelu 4k tylko jakieś 4000x2040, mocno zaawansowane gierki i tak natywnie nie pójdą w tej rozdziałce (chyba że na PS5 Pro/PS6). Obstawiam cenę max 400$ z kontrolerami, a jeśli chcą mocno wejść na rynek to powinno być 350$ lub jeszcze taniej w zestawie z konsolą. Jak przesadzą z ceną to tak samo jak z PSVR1 po roku (czy dwóch, nie pamiętam) zrobią bundle za pół ceny. Cytuj
Figuś 21 172 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 350 eurasków + kompatybilność z PC i wchodzę w to 8 minut temu, Paolo de Vesir napisał: PSVR na starcie było przestarzałe technologicznie, a kosztowało 399USD. i dalej było najtańszym VR doliczając do tego cenę konsoli Cytuj
Paolo de Vesir 9 120 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 Wiadomka, ale jak widać za tanio też nie zdało egzaminu, bo PSVR dość szybko ucichło, ograniczone dodatkowo nizbyt wydajnym PS4. Tak czy inaczej ja PS5 już mam, konsola zapas mocy posiada, więc może i na PSVR2 się skuszę jeśli cena nie będzie równowartością nowego next-gena. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 Jak premiera będzie za ponad rok to te 350 euro wydaje się sensowne, najgorsze co mogą zrobić to wydać za wcześnie, w zaporowej cenie (większej niż 400$), bez dedykowanych dobrych gier i bez wsparcia gier z PSVR1. Więc lepiej żeby porządna premiera była w drugiej połowie 2023 niż słaby pierd w te święta. Cytuj
Figuś 21 172 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 Do stycznia 2020 mieli 5 baniek sprzedanego sprzętu, przez 3 lata to chyba nie jest zły wynik, a wiedząc że ich tech jest przestarzały, a mimo to odniósł sukces para poszła w drugą generację bo nie było sensu dalej reklamować tego sprzętu gdy konkurencja poszła do przodu. Ni brnęli by w to dalej gdyby nie widzieli w tym potencjału imo VR to jest przyszłość ale Sony jak chce powtórzyc wynik pierwszej generacji musi drugą zrobić kompatybilną z PC. Questa 2 nie pokonają bo ma najmniejszy entry point ale moga się pięknie zadomowić na rynku. Cytuj
Pupcio 18 410 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 Pewnie podadzą niską cenę A skończy się jak z ps5 i cenami z kosmosu przez obecną sytuację xD Cytuj
mozi 1 977 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 Będzie 450-499 euro i brak kompatybilności z pc i psvr. Tak to widzę. A prawda jest taka że nie muszą walczyć bo i tak się sprzeda. Nvidia wydaje 3090 ti i wydawało by się po chuy jak 3080 nie ma dalej no ale sprzedaż musi się kręcić. Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 jak będzie 1080p w każdej gierce to legancko Cytuj
Paolo de Vesir 9 120 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 11 minut temu, mozi napisał: Będzie 450-499 euro i brak kompatybilności z pc i psvr. Tak to widzę. A prawda jest taka że nie muszą walczyć bo i tak się sprzeda. Nvidia wydaje 3090 ti i wydawało by się po chuy jak 3080 nie ma dalej no ale sprzedaż musi się kręcić. Nie no, VR to sprzęt znacznie bardziej niszowy niz GPU, a te niezbyt porywające 5 milionów PSVR sprzedali kiedy na rynku było blisko 100 baniek PS4. Za to kompatybilność z PC rozumiem, bo nie możemy ukrywać, że umizgi konsol do PC to coś więcej niż tylko badanie terenu. Gry na PSVR2 ekskluzywne dla googli, a nie platformy do której są podłączone i jazda. Cytuj
ASX 14 645 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 wg analiz żeby tworzenie gier na gogle VR stałoby się jakoś tam opłacalne przy bazie co najmniej 10 milionów użytkowników, więc zamykanie się tylko na konsole PS5 których sprzedało się do tej pory kilkanaście milionów, ze swoimi nowymi goglami, byłoby dla mnie mało racjonalną decyzją. W zasadzie jak się dobrze przyjrzeć, odcinanie się od PC nie ma żadnych zalet, może poza tym że sprzęt zyskałby duszę ekskluzywności. Cytuj
Paolo de Vesir 9 120 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 Tzn. zyskałoby więcej tzw. pieprzu konsolowego? Cytuj
mozi 1 977 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 Jeśli to będzie jak zapowiadają (usb-c) to oczywiście nie ma przeszkód do tego żeby to działało. Jeśli Sony/Valve tego nie ogarnie to na pewno zaraz ktoś to napisze. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 Oficjalna kompatybilność z PC na premierę? No raczej nie, VR tak samo jak exy są po to żeby mieć klientów w swoim ekosystemie i z tego czerpać profity. Kompatybilność z PSVR1 powinna być od premiery inaczej będzie gównoburza że żeby pograć w np. RE7 na VR trzeba mieć i PSVR1 i PSVR2, dla tego właśnie zaskoczony byłem rozdzielczością ekranu bo jak by wrzucili 4k to elegancko by się skalowało z 1080p. A co do opłacalności to zależy od skali projektu i tego ilu aktywnych użytkowników będzie, czyli takich którzy jak kupią VRa to też kupią do niego gierki a nie odpalą raz na ruski rok Beat Saber (ten problem był z Wii gdzie mimo kosmicznej ilości sprzedanych konsol gry sprzedawały się słabo). Cytuj
mozi 1 977 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 Z tą kompatybilnością to nie jestem taki przekonany (oczywiście fajnie jakby tak było) ale np taki Astro Bot ma mechanikę opartą o pada i nie widzę tego na innym sprzęcie. Ale już np taki Blood & Truth by zyskał sporo przy tych kontrolerach. Taki RE7 przy podkręconej grafie i imersji jak z RE4VR to by była sieczka. Może wtedy się odważę zagrać. Cytuj
Rtooj 1 617 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 Naprawde ktoś wierzy że mogloby nie być kompatybilności z ps vr? Ps5 ją ma a gogle nie? 100% będzie Cytuj
Figuś 21 172 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 Kompatybilnością z PC zyskują sobie dodatkowy atut i klientów, dla mnie byłby to banger i nawet bym się nie zastanawiał nad questem gdyby jeden sprzęt działał mi z PS5 i PC(jak dorwę kartę oczywiście XD) Poza tym na razie to tylko nasze gdybanie, jak to się mówi pożywiom - uwidim Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 Oby była kompatybilność z pierwszymi goglami, to dla mnie główny warunek zakupu, a ciągle omijają ten temat. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 Brak wstecznej kompatybilności to był by strzał w kolano, mało tego uważam że Sony powinno mocno zainwestować w darmowe patche podbijające oprawę (w szczególności rozdzielczość) w najlepszych tytułach (Astro Bot, RE7 itd.) tym sposobem będzie jakaś sensowna baza gier na start. Cytuj
Paolo de Vesir 9 120 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 Jakieś powody dla którego PSVR2 miałoby być niekompatybilne z poprzednimi grami? Cytuj
Rtooj 1 617 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 No właśnie nie ma. Mam zamiar się zaopatrzyć i wymiotować do spatchowanego re7. Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 No chyba Sony nie bez powodu dodatkowo rozdaje co chwile gierki z VR do PS+. Jak by to chcięli ubić to pewnie by wyciszali wszystko związne z poprzednią generacją VR. Tak czy tak musi byc kompatybilne z PC. Jak nie będzie to sterowniki same się napiszą to jak do poprzednich. Cytuj
Rtooj 1 617 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 Już widzę ludzi kupujących psvr 2 za 2500 zł mających 20+ gier na dysku z plusa i promocji i dowiadujacych się że jednak muszą kupić drugi hełm pałki i kamerę. Jeżeli je upolują. Cytuj
Paolo de Vesir 9 120 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 9 minut temu, Figuś napisał: Lampki na pałkach i ds4 Pewnie bez problemu ogarnął to bez kamerki, a w najgorszym przypadku będzie kamerka i nakładki. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 5 stycznia 2022 Opublikowano 5 stycznia 2022 Lampki na move'ach to nie powinien być problem bo i w tych nowych kontrolerach i starych pałkach do trackowania są dwa oddzielne obiekty. W przypadku DS4 już muszą kombinować, najprostszym rozwiązaniem było by trackowanie tylko prawego kontrolera a lewy by działał jak navi, tylko jeszcze panel dotykowy musieli by emulować (potrzebny do np. Astro) no chyba że to całe "Capacitive Sensor: Finger Touch" to ogarnie. Co jak co jeśli nie będzie wstecznej kompatybilności to by oznaczało tylko mega lenistwo i odklejenie Sony. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.