Opublikowano 1 marca 20232 l No na VRach różnych też grałem. Machanie łapami z hełmem lub bez jest dla mnie niefajne. No nie lubię, nie tego oczekuje od tego hobby.
Opublikowano 1 marca 20232 l Raczej można się spodziewać że sprzęty VR dalej będą podążały drogą żeby ludzi z kanapy ściągnąć, więc już teraz i w przyszłości możesz to skreślać z listy prezentów pod choinke.
Opublikowano 1 marca 20232 l 14 minut temu, LiŚciu napisał: Raczej można się spodziewać że sprzęty VR dalej będą podążały drogą żeby ludzi z kanapy ściągnąć, więc już teraz i w przyszłości możesz to skreślać z listy prezentów pod choinke. Ok VR
Opublikowano 1 marca 20232 l 33 minuty temu, balon napisał: No na VRach różnych też grałem. Machanie łapami z hełmem lub bez jest dla mnie niefajne. No nie lubię, nie tego oczekuje od tego hobby. Jasne - po prostu nie dla Ciebie. Tak jak liściu napisał teraz niestety w ta stronę to idzie. Na granie z padem w vr czy więcej astro bota bym nie liczył niestety
Opublikowano 1 marca 20232 l No dlatego m.in. nie odebrałem preordera. Ogólnie NBA mocno idzie w VR. Jak ogarną w pełni oglądanie meczy na VR przez NBA league pass to pewno się skuszę.
Opublikowano 2 marca 20232 l Po paru dniach grania czas na parę wad: - mocna aberracja chromatyczna, widoczna najbardziej w menu konsoli i na tekstach, podczas gry aż tak nie przeszkadza, no ale niestety jest - podczas ruchu głową obraz mocno się rozmywa, do tego na krawędziach ekranu też obraz też jest rozmyty - po każdej sesji mam odgniecione i czerwone czoło, chyba za mało pianki włożyli, bo nie przyciskam tych gogli nie wiadomo jak mocno, a po każdej sesji są widoczne ślady, nie kojarzę żeby w PSVR1 tak było, na szczęście nie ma uczucia uciskania i dyskomfortu podczas grania - jednak kabel wkurza, pląta się, dziś go nadepnąłem dość niebezpiecznie, 4,5m to nie jest wcale tak dużo, zastanawiam się czy nie zakupić jakiegoś przedłużacza (widziałem w necie, że niektóre kable działają), najlepsze by było jakieś złącze magnetyczne, żeby nie pociągnąć konsoli, która stoi na rogu, a do tego dosyć wysoko u mnie, więc jak spadnie to nie będzie ciekawie - zauważyłem problem, że gdy mam podpięty VR, konsola się uśpi i ją wybudzę to nie działają wibracje w kontrolerach, trzeba resetować konsolę Mimo wszystko nie żałuję zakupu i na razie gram codziennie, natomiast racjonalniej by było zakupić gogle po jakimś czasie i w niższej cenie. Do mam nadzieję, że sprzęt będzie wspierany, ale z tym może być różnie, na razie jest to inwestycja w potencjał, oby nie skończyło jak np. PS Vita, która była super sprzętem.
Opublikowano 2 marca 20232 l Powiem wam pogadałem w re 8 na vr i w pewnych momentach myślałem że się obsram że strachu, tym bardziej że w wcześniej w 8 nie grałem. Polecam i kupcie pielucha w razie czego.
Opublikowano 2 marca 20232 l Jak ustawić aby obraz na TV był na caly ekran.? Teraz po bokach mam ramkę i dopiero w srodku elran.
Opublikowano 2 marca 20232 l 18 minut temu, sajmon34 napisał: Jak ustawić aby obraz na TV był na caly ekran.? Teraz po bokach mam ramkę i dopiero w srodku elran. Musisz w opcjach tam gdzie jest vr w akcesorja wyłączyć ramke
Opublikowano 2 marca 20232 l 1 godzinę temu, dragonosi napisał: Powiem wam pogadałem w re 8 na vr i w pewnych momentach myślałem że się obsram że strachu, tym bardziej że w wcześniej w 8 nie grałem. Polecam i kupcie pielucha w razie czego. Spoiler Byłeś już w domu Beneviento?
Opublikowano 2 marca 20232 l Godzinę temu, Damian14 napisał: Ukryj zawartość Byłeś już w domu Beneviento? Tam gdzie ten zajeb płaczący niemowlak .prawie sie obsrałem. Nie wiem czy bym np silent Hilla w wydaniu vr przeżył. Edytowane 2 marca 20232 l przez dragonosi
Opublikowano 2 marca 20232 l Dzisiaj kupiłem Pavlov i Rock Drums, a nie zdrapałem jeszcze kodu z Horizona bo wahałem się czy nie zwracać ale jazda w GT7 sprawia mi dużo frajdy i nie mogłem przejść obok Rock Drums obojętnie. Gogle postanowiłem zostawić nawet dla GT7 i Rock Drums jakby był problem. Opaliłem Rock Drums gra się świetnie ręce pracują człowiek złapie nawet trochę ruchu na siedząco gdzie wbrew pozorom na medium idzie się zmachać. Pavlov VR pograłem może z godzinkę głownie na strzelnicy, ta gra to istne cudo dla miłośników strzelanek, mocnych efektów obocznych brak, wiadomo nigdy nie będzie to jak na żywo i zawsze odczujemy to że jest to vr, chyba że rzeczywiście idzie się przyzwyczaić. Pozostało Mi ogarnąć ochronę na soczewki z druku 3d jak w końcu znajdę konkretnego sprzedawcę na allegro i muszę kupić jakąś dobrą szmatkę do czyszczenia tych soczewek bo na razie radze sobie najdelikatniejszymi chusteczkami higienicznymi.
Opublikowano 3 marca 20232 l Oslony na soczewki sa na ali, dostalem razem z walizka. Edytowane 3 marca 20232 l przez gnom
Opublikowano 3 marca 20232 l Spotkał się już ktoś z martwym pixelem w goglach? U mnie w lewym ekranie, na samym środku leży martwy i czarny biedak. Jutro jadę to oddać do sklepu.
Opublikowano 3 marca 20232 l W dniu 2.03.2023 o 10:49, dragonosi napisał: Powiem wam pogadałem w re 8 na vr i w pewnych momentach myślałem że się obsram że strachu, tym bardziej że w wcześniej w 8 nie grałem. Polecam i kupcie pielucha w razie czego. Podziwiam osoby grające w horrory na VR. Ja bym prawdopodobnie dostał zawału. Ostatnio pykałem w demo SW. Wyskoczył mi za plecami przeciwnik, a ja... podskoczyłem do góry. RE8 straszny nie był, więc może za jakiś czas go spróbuję na goglach. Mroczniejsze i nieznane mi tytuły to chyba jednak odstawię na boczny tor. Chociaż z drugiej strony chciałbym sprawdzić się w czymś przerażającym. Godzinę temu, Chabera napisał: Spotkał się już ktoś z martwym pixelem w goglach? U mnie w lewym ekranie, na samym środku leży martwy i czarny biedak. Jutro jadę to oddać do sklepu. Widziałem na jakimś forum opinię gościa, który miał martwy pixel, ale na samym krańcu i zdecydował nawet nie reklamować. Zdarza się. PSVR2 to nie PS5 na premierze. Pewnie ci wymienią w kilka dni.
Opublikowano 4 marca 20232 l 10 godzin temu, marcinwks napisał: Widziałem na jakimś forum opinię gościa, który miał martwy pixel, ale na samym krańcu i zdecydował nawet nie reklamować. Zdarza się. PSVR2 to nie PS5 na premierze. Pewnie ci wymienią w kilka dni. A nie wiecie może, jak ze zwrotami w MM? Kodu na Horizona całe szczęście nie wykorzystałem, więc wolałbym zwrócić i wziąć nowe niż bawić się w czekanie z wymianą.
Opublikowano 4 marca 20232 l Wczoraj fajnie bawiłem sie przy Runnerze. Motorki, karabinki i 69zl grafika moze nie jest najpiekniesza, ale efekt vr jest mega.
Opublikowano 4 marca 20232 l 13 godzin temu, marcinwks napisał: Podziwiam osoby grające w horrory na VR. Ja bym prawdopodobnie dostał zawału. Ostatnio pykałem w demo SW. Wyskoczył mi za plecami przeciwnik, a ja... podskoczyłem do góry. RE8 straszny nie był, więc może za jakiś czas go spróbuję na goglach. Mroczniejsze i nieznane mi tytuły to chyba jednak odstawię na boczny tor. Chociaż z drugiej strony chciałbym sprawdzić się w czymś przerażającym. Widziałem na jakimś forum opinię gościa, który miał martwy pixel, ale na samym krańcu i zdecydował nawet nie reklamować. Zdarza się. PSVR2 to nie PS5 na premierze. Pewnie ci wymienią w kilka dni. Ja mam jednego ale praktycznie wogóle go nie widać chyba że jest białe tło co zdarza się bardzo rzadko ja nie reklamuje Edytowane 4 marca 20232 l przez dragonosi
Opublikowano 4 marca 20232 l 10 godzin temu, Moldar napisał: Pavlov polecam, fajnie się strzela Jest team vs team to łykne giere
Opublikowano 4 marca 20232 l 10 minut temu, dragonosi napisał: Ja mam jednego ale praktycznie wogóle go nie widać chyba że jest białe tło co zdarza się bardzo rzadko ja nie reklamuje Mój jest centralnie na środku i niestety psuje immersje.
Opublikowano 4 marca 20232 l Nie spodziewałbym się, że martwy piksel zostanie uznany na gwarancji/reklamacji... https://www.gamingdeputy.com/psvr-2-dead-pixels-will-not-be-covered-by-the-warranty/ Polska instrukcja , strona 7: Zostawili sobie "wyjebkę" na wypalanie ekranu i uszkodzone piksele... Na szczęście w warunkach gwarancji nie ma ani słowa na ten temat więc cholera wie jak będzie z ich polityką w tej sprawie. Edytowane 4 marca 20232 l przez RadkoR
Opublikowano 4 marca 20232 l 7 godzin temu, Chabera napisał: Mój jest centralnie na środku i niestety psuje immersje. Miałeś go od samego początku czy dopiero pojawił się po czasie?
Opublikowano 4 marca 20232 l 50 minut temu, RadkoR napisał: Miałeś go od samego początku czy dopiero pojawił się po czasie? Od samego początku niestety. Godzinę temu, RadkoR napisał: Nie spodziewałbym się, że martwy piksel zostanie uznany na gwarancji/reklamacji... https://www.gamingdeputy.com/psvr-2-dead-pixels-will-not-be-covered-by-the-warranty/ Polska instrukcja , strona 7: Zostawili sobie "wyjebkę" na wypalanie ekranu i uszkodzone piksele... Na szczęście w warunkach gwarancji nie ma ani słowa na ten temat więc cholera wie jak będzie z ich polityką w tej sprawie. Dlatego zwrot do sklepu będzie bezpieczniejszy niż reklamacja. Nikt nie będzie o nic pytał. Żonie w ogóle ten wypalony biedak nie przeszkadza, a ja cały czas się na niego gapię, zamiast cieszyć się grą Edytowane 4 marca 20232 l przez Chabera
Opublikowano 4 marca 20232 l 6 minut temu, Chabera napisał: Od samego początku niestety. Dlatego zwrot do sklepu będzie bezpieczniejszy niż reklamacja. Nikt nie będzie o nic pytał. Żonie w ogóle ten wypalony biedak w ogóle nie przeszkadza, a ja cały czas się na niego gapię, zamiast cieszyć się grą Oddaj weź nowy też by mnie to wkurzało ciągle patrzeć na pixel
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.