Skocz do zawartości

PSVR 2 - komentarze i inne rozmowy


qraq_pk

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
51 minut temu, SlimShady napisał:

Mają monopol na konsolowy VR

Brzmi jak zarzut, nikt nie zabrania chyba konkurowania w tym zakresie.

Edytowane przez Rtooj
Opublikowano

Z tego tweeta, który wyżej stronę wcześniej wrzucił Hal Emmerich może wynikać przekaz, że developerom łatwiej po prostu sklepać wersję gry dedykowaną PSVR2, niż jebać się z portowaniem i martwieniem się o kompatybilność wsteczną. Od zera nie pracują, bazę gry już mają, opracować tylko nowe sterowanie, podbić graficznie i elo. Stara gra na nowym sprzęcie. Stara wersja nie ruszy, ale będzie nowa, dedykowana. Zasadnicze pytanie jest jedynie takie: czy i ile będą za to kasować. To już może zależeć od samego developera. Zakupione gry są powiązane z kontem, więc przy odrobinie chęci da się to rozwiązać darmowym upgradem, no ale może się mylę. Chociaż chłopakom od Beat Sabera z pocałowaniem w pośladek dam się ogolić ponownie, bo ta gra i frajda, którą mi dała jest nie do przecenienia. Obym tylko Music Packów nie musiał ponownie kupować. Może jakieś pakiety startowe będą ze starymi grami w nowych wersjach xd

Będzie zamieszanie, bunt na pokładzie i hasła "dlaczego mam płacić drugi raz za grę, która kupiłem?!" na transparentach.

Ogólnie chujnia, ale Soniszcze ma jeszcze czas, by jakoś sensownie to rozwiązać, bo gołymi goglami to mało kogo zachęcą do zakupu.

Opublikowano

Na pewno łatwiej jest zrobić port tych paru(nastu) gier przerzucając nawet na nowsze wersje silników które mają w standardzie obsługę PSVR2 niż praca na starych wersjach z np. 2016 roku. Tylko że Sony powinno to wcześniej uzgodnić bo jeśli devowie mają na własną rękę i za własne pieniądze robić te wersje to wątpię żeby były one za darmo dla posiadaczy wersji z PS4, ewentualnie będzie płatny upgrade. A tak na prawdę jeśli mają trochę oleju w głowie to powinni zrobić porty swoich gier które będą darmowe dla osób które już je zakupiły i tym sposobem wywołać presję na innych devach którzy 2x się zastanowią nad płatnym upgradem czy ponowną sprzedażą tego samego.

@Pupcio W parę gier już dziennikarze grali, Horizon, Walking Dead, Star Wars, RE8. Na premierę będzie pewnie z 20 gier z czego 10 szrotów albo tanich portów ale tutaj chodzi o stały dopływ dobrych gier którego nie było na PS VR1.

Opublikowano

Ja wiem tylko chciałem wiedzieć co oferują skoro i tak ograniczona biblioteka gier poprzednika odpada na starcie. Czyli kilka dobrych gier, śmieci i porno. No nie wróżę długiego życia tego sprzętu znając sonke 

Opublikowano
1 minutę temu, Rtooj napisał:

Ale to wina Sony że robi gogle a Microsoft lakier do paznokci Halo?

Nie mam problemu, że mają VR, gdy inni nie mają, ale jedno wynika z drugiego. Jak nie masz żadnej konkurencji, to możesz sobie pozwolić na dosłownie wszystko. Jak rozdawali te darmowe gierki przy pandemii, w tym kilka pod VR(60 mln ściągnęło, w tym 11 mln, to były VR-owe tytuły), to byłem pewny, że to było robione pod przyszłe VR 2, żeby ludzie już mieli jakąś bazę na starcie nawet jak kupią same gogle.

Przy grach zresztą tak to wyglądało, dają Horizona - zaraz wychodzi Horizon 2, dają Ratcheta - zaraz wychodzi Rift Apart. Żeby nakręcić ludzi na kolejne odsłony, a tutaj wygląda jak przy pierwszym PS3 z prawdziwą wsteczną, który w praktyce miał w sobie PS2 i był wsteczny aż do PS1. Dlaczego z tego się wymiksowali, doskonale wiadomo.

Tutaj wygląda jakby początkowe zamiary były inne, ale przekalkulowali, że zrobią to po Jimowemu.

  • Plusik 1
Opublikowano

Nie ogarniam rpgow na 200h na vr głównie przez to ze ciezko wysiedzieć 3 h na dobę w goglach. Dla mnie ta platforma jest stworzona do gier jak astro czy fpsow. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Właśnie dlatego ta wsteczna mogłaby ich poratować w pewnym sensie, w tej początkowej fazie, gdzie będzie kilka gier na krzyż,  bo z tych większych widać Horizon, może Village, i to tyle, a Yoshida już urabia, że indie w tym segmencie rządzi, więc może być podobnie jak z Vitą, bo żeby wychodziły duże gry od wewnętrznych zespołów, to musiałbyś mieć jednocześnie braki w normalnym katalogu. Nie mają takich możliwości, może gry z tych oculusów(Lone Echo od ReadyatDawn), czy Alyx trochę podkręciłyby temat.

W sumie kinect z 360 i one też ze sobą nie współpracowały, a część gier dostawała oddzielne wersje, więc może jeszcze da się to wysterować patchami, czy portami. Znając ich, pewnie płatnymi.

Opublikowano
W dniu 17.09.2022 o 12:21, Snake_Plissken napisał:

Bethesda jest zadowolona, już pichcą pewnie TES Skyrim VR Anniversary Edition.:kekw:

Ale takiego Fallout 4 bym na VR2 przytulił 

  • Minusik 1
Opublikowano

jak tylko Spencer pozwoli to jest szansa.

Ale myślę że pozwoli bo M$ nie traktuje wirtualnej rzeczywistości jako konkurencje dla swojej oferty.

Opublikowano
11 godzin temu, Figuś napisał:

Jeszcze się dobrze marketing nie zaczął, do premiery jeszcze sporo czasu, ale chuj już wyrzucany na śmietnik historii XD

 

Z osądem poczekałbym jeszcze chwilę


Taaaa już pewno pierwsze recki niektórzy mogliby napisać, tak jak GTA 6 :Cell:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...