Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Będzie beczunia jak wyjdzie, że Kojima trolluje graczy i nie ma nic związanego z tą grą. xddd
creatinfreak 3 828 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 3 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: Będzie beczunia jak wyjdzie, że Kojima trolluje graczy i nie ma nic związanego z tą grą. xddd Bo tak będzie. Po prostu on lubi być w centrum uwagi i podłapał temat.
PanKamil 1 108 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Nie sądzę aby robił to kosztem innego studia. Tutaj taka ciekawostka z końcówki 2019. Może właśnie spełnia swoje plany
MEVEK 3 565 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Nie wiem czego wy sie uczepiliście tego MGS'a. Poświata Snake'a imo wskazuje na Kojime, czyli ojca serii MGS, a nie sama gre.
oFi 2 469 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Hasan po prostu bada sytuacje, czy jest odpowiednie jaranko by stworzyć grę pokroju SH czy MGS. Będzie dobrze
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Nie ukrywam, że to co wrzucił kamil działa na wyobraźnię i CHCE uwierzyć, że coś z tego będzie, ale boję się zawodu, że faktycznie wyjdzie z tego indyk.
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Hal Emmerich 257 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 16 sierpnia 2021 (edytowane) Tweety Hideo z dzisiejszego poranka: Obraz dołączony do tekstu to The Night Watch autorstwa Rembrandta van Rijna. Gdzie przyszedł na świat Rembrandt? W holenderskiej Leidzie. Gdzie ma siedzibę BlueBox Studios. You guessed it. Kolejny interesujący tweet: Widzimy na nim walkman Sony, na którym odtwarzana jest niebieska kaseta zespołu The Doors. Niebieska kaseta = BlueBox? Sprzęt Sony = Sony PlayStation? Walkman = nawiązanie do idącego człowieka z pięciosekundowego teasera Abandoned? The Doors = nawiązanie do skrzypiących drzwi z rzeczonego teasera? Produkcja BlueBox na sprzęcie Sony? Na powyższego tweeta Kojimy zareagował przyjaciel Kojimy, Geoff Keighley, wklejając takiego oto gifa: Wieloryb nasuwa skojarzenia z Moby Dick Studios, marionetkowym studiem pod przewodnictwem fake'owego developera, Joakima Mogrena, które rzekomo stało za tajemniczą grą The Phantom Pain, która potem okazała się MGSem V. Autorem spisku był oczywiście Hideo Kojima. Wieloryb pojawił się zresztą w pierwszym zwiastunie The Phantom Pain, kiedy jeszcze nie wiedziano, czym jest ujawniona gra: Keighley odpowiadał również na pytania społeczności przed zbliżającymi się targami Gamescom. Od minuty 12:30 możecie posłuchać jego wypowiedzi na temat całej tej sprawy związanej z Abandoned oraz Hasanem Kahramanem: Wypowiedzi Keighley'a towarzyszy dobry humor i rozbawienie. Nie brakuje uśmieszków oraz rozbieganego wzroku. Geoff zdradza tutaj, że nadal nie otrzymał od Hasana obiecanych mu przez niego dwa miesiące temu materiałów dotyczących Abandoned. Można byłoby się spodziewać, że usiłujący pozyskać rozgłos oraz zainteresowanie inwestorów swoją pracą, nieznany twórca nie będzie lekceważył szans na rozgłos, jakie zapewniłaby mu osoba o tak dużym zasięgu w branży i mediach społecznościowych, jak Geoff Keighley. Keighley kończy, powtarzając to co zresztą powiedział przed kilkoma miesiącami o całej sprawie - razem z nim dowiemy się, o co w tym wszystkim tak naprawdę chodzi. Menu główne aplikacji, poprzez którą Kahraman zamierza promować swoją grę: Poza czteroma slotami przeznaczonymi na zwiastuny jego produkcji, w dolnej sekcji aplikacji widzimy dwa miejsca przeznaczone dla demonstracji rozgrywki. Oba przeznaczone są dla Abandoned? A może tylko jedno z nich, natomiast poprzez drugie zaprezentowany będzie gameplay z jakiejś innej produkcji? Cytat A symphony of rumors. Not one, but two - return from shadows. A teraz wybaczcie, muszę kończyć - za chwilę wyłączają nam w Choroszczy internet. Spoiler Edytowane 16 sierpnia 2021 przez Hal Emmerich 13 8 1 4
PanKamil 1 108 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Żeby nie było zbyt kolorowo https://www.ppe.pl/news/160431/abandoned-w-szczegolach-czym-jest-gra-dlaczego-nie-udala-sie-prezentacja-i-na-co-mozemy-liczyc.html
balon 5 345 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 23 minuty temu, Hal Emmerich napisał: Choćby za takie posty już szanuje Abandoned, obojętnie czym będzie. 1
DamianGrecky 477 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 To zbyt grubymi nićmi szyte. Zresztą ile razy można grać kartą fejkowe studio? Raz, drugi, ok, fajnie. Ale teraz to już wyglada na szukanie połączeń wszędzie, często chwytając się naprawdę absurdalnych możliwości, No bo sorry, ale walkman = idący koleś w trailerze = kokojambo confirmed? Noooo nieeeee. Poza tym ile bawili się Moby Dickiem? Tam to chociaż było interesujące, począwszy od kolesia z zabandażowaną głową po trailer i puste miejsca w podtytule wpasowujące się w Metal Gear Solid. To miało ręce i nogi. Teraz to już serio pod psychozę podchodzi. Kokojambo nie jest głupi, siedzi w branży, czyta tweety, wiec co mu szkodzi powysyłać kilka wpisów podsycających kolejne teorie i jednocześnie robiące mu darmowy marketing? Może siedzi teraz ujarany i ma z nas wszystkich bekę. 2 1 1
Figuś 21 174 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 5 minut temu, balon napisał: Choćby za takie posty już szanuje Abandoned, obojętnie czym będzie. Tak samo, ale na przyszłość to nie cytuj takiej długiej taśmy 1
balon 5 345 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Byłem pewien, że kod forumka już skracał z automatu długie cytaty 5 minut temu, DamianGrecky napisał: Może siedzi teraz ujarany i ma z nas wszystkich bekę Ciekawe czy na głos czy w myślach śmieje się z graczy z forum PSXE?
Wojtq 795 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Uwaga! Wyciekł pierwszy koncept art z nowego Silent Hilla! To nie clickbait…! Spoiler Tak mi się nudziło 1
PanKamil 1 108 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Ja tam dalej siedzę w folii i nie wierzę, że jakieś gunwo studio używa unreal 5 (myślałem, że póki co najbliżsi partnerzy mają dostęp), robi zaawansowane motion capture. Czekam na kolejną porcje szalonych teorii
balon 5 345 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Używają UE5, zaawansowany mocap, a na stronę już nie starczyło… https://www.blueboxgamestudios.com
Dante 433 Opublikowano 17 sierpnia 2021 Opublikowano 17 sierpnia 2021 7 godzin temu, Wojtq napisał: Uwaga! Wyciekł pierwszy koncept art z nowego Silent Hilla! To nie clickbait…! Ukryj zawartość W końcu docenili film i robią grową adaptacje, 1
ASX 14 664 Opublikowano 17 sierpnia 2021 Opublikowano 17 sierpnia 2021 Wiem że niektórych nie przekonają nawet słowa twórcy gry, ale polecam przeczytać nowy wywiad z Hasenem w ktorym kolejny raz tłumaczy że Abandoned nie ma nic wspólnego z Silent Hillem czy Metal Gear Solid a BlueBoxStudios jest tylko małym studiem indie https://www.nme.com/features/gaming-features/abandoned-creator-hasan-kahraman-its-not-really-a-horror-game-its-not-what-people-think-3020184
Bzduras 12 605 Opublikowano 17 sierpnia 2021 Opublikowano 17 sierpnia 2021 Wiadomo że nic nie powie bo Kojimu mu nie pozwolił, hehe, to Silent Hill i Metal Gear w jednym 4
White Raven 15 Opublikowano 17 sierpnia 2021 Opublikowano 17 sierpnia 2021 Najlepszą robotę i tak robią tu fani - rozkminiając to wszystko na cząsteczki pierwsze tworząc darmową reklamę - o to im (twórcą) chodziło. Jest w tym nawet jakaś radocha. Jednak jak we wszystkim - co za dużo, to nie zdrowo, bo zmęczenie materiału powoli sięga zenitu i tajemnica zamienia się w irytację. Myślę jednak, że wrzesień będzie miesiącem kiedy odsłonią to nad czym pracują - jesień sprzyja takim projektom, jak Silent Hill i jeszcze bardziej spotęguje doznania z prezentacji właściwego trailera.
Hal Emmerich 257 Opublikowano 17 sierpnia 2021 Opublikowano 17 sierpnia 2021 (edytowane) Przeczytałem w całości ten wywiad Hasana Kahramana dla NME. Dość ciekawa lektura. Podsumowanie najważniejszych informacji: - po raz kolejny Hasan odcina się od Hideo Kojimy oraz Silent Hilla. Hasan oraz redaktor, który przeprowadzał z nim wywiad, potwierdzają to do znudzenia. Wielokrotnie: Cytat It’s not what people think – that it’s Silent Hill. Cytat We can finally debunk those rumours – it’s not a Silent Hill game. It’s not Metal Gear. Cytat But one thing we can say is that Abandoned is absolutely not what you think it is. Not even close. Cytat Kahraman insists that Hideo Kojima is not involved with Abandoned. “No,” he said when asked directly. “No, absolutely not.” Cytat We don’t really work with Kojima. We get it. Stop. - Hasan bardzo dokładnie opisał NME czym ma być gra oraz jej fabułę. NME nie podzieli się na razie tymi informacjami i zachowa to jednak dla siebie. To co usłyszeli, przekonało ich jednak do wersji Hasana. - pomimo, że ani aplikacja, ani reveal trailer w żaden sposób o tym nie informują, ani nie zawierają loga silnika, Abandoned ma działać na Unreal Engine 5 oraz korzystać z meta-human. Kahraman podejrzewa, że z tego powodu mogły wyniknąć problemy z pierwszym zwiastunem – wczesna wersja silnika plus niezależny developer, który zdecydował się z niego korzystać zaowocowały kłopotami. - w szybkim rozwiązaniu kłopotów z aplikacją pomogły Hasanowi inne zespoły. Może dlatego po kilku dniach problem został usunięty. Jakie to były zespoły? Hasan nie precyzuje. - cinematic trailer Abandoned ma się ukazać bardzo, bardzo szybko. BlueBox początkowo celowało w wkrótce rozpoczynający się Gamescom, ale nie wiadomo czy ten plan się uda. Może jednak ostatecznie Geoff Keighley i kontakt z nim przydadzą się Hasanowi? - wkrótce po cinematic trailerze ma zadebiutować także grywalny prolog gry. - Hasan uważa, że za pomocą tego konkretnego tweeta, Hideo Kojima chciał poradzić sobie z szaleństwem wokół siebie i przy okazji uspokoić niezdrową sytuację panującą wokół Abandoned: Efekt był jak widać odwrotny do tego, jakiego oczekiwał Kahraman, ale może w kolejnych wypowiedziach Kojimie uda się bardziej skutecznie wygasić niezdrowy hype? O ile naturalnie w ogóle towarzyszą mu takie intencje, jak to postrzega Hasan. - przy produkcji gry, BlueBox korzysta z najwyższej jakości technologii motion-capture. Tutaj dla przypomnienia można przytoczyć poprzedni projekt studia, The Hunting, wraz z prezentowanym przez niego poziomem animacji i oprawy: - tajemnicza postać z opaską na oku z zamazanego obrazka opublikowanego przez BlueBox, nie ma nic wspólnego z jakimkolwiek Snake'iem oraz MGSem. Nie było też intencją Hasana, by ludzie tak myśleli. Bohater ten to główny antagonista Abandoned. Od tej chwili BlueBox ma już nie publikować tak zwodniczych, zamazanych wizerunków. - Hasan bardzo przeżywa to, co mówi się o nim w Internecie. Mianowicie, że jest scammerem i zwodzi ludzi. Nie może spać. Nie może jeść. Jest mocno zraniony oskarżeniami. Członkowie jego zespołu również są zasmuceni tymi zarzutami, toteż nie chcą pokazywać swoich twarzy, by nie wiązano ich potem z jakimś oszustwem, a nawet samym Abandoned. Widzicie co narobiliście fejkowcy? - Hasan nie chce tworzyć dużych oczekiwań i zapowiadać przedwcześnie rzeczy, których nie będzie potem mógł dostarczyć na czas, po czym to robi: Cytat But again – we don’t want to announce a date. The one thing I’ve learned is don’t announce something too soon, you don’t want to make it too tight for yourself. But it will be soon, yeah. - wreszcie, gra Kahramana nie będzie już tym, czym początkowo miała być. Nie będzie więc obiecywanym horrorem, a strzelanką z elementami survivalowymi: Cytat Abandoned is a shooter/survival game, - he told NME. - It has some horror elements in it but it’s not really a horror game. - gra nie będzie też open worldem, jak pierwotnie ją reklamowano, a bardziej liniową produkcją. Dzięki temu Kahraman chce zapewnić znacznie wyższą jakość tytułu: Cytat At first, we said it was going to be an open world game, - he explained. - But with the high-quality graphics we have now, we had to sacrifice that. It’s not really open world anymore – it’s a linear story. - na koniec, dla porównania, wypowiedzi Kahramana z kwietnia tego roku, po tym jak ujawniono po raz pierwszy Abandoned. Teksty pochodzą z niesławnej notki na PlayStation blogu: Cytat Abandoned is a cinematic, FIRST-PERSON HORROR survival shooter set in a HIGHLY DETAILED OPEN WORLD ENVIRONMENT and favours a realistic approach to survival. - na blogu Sony gra była zapowiadana jako ekskluzywny tytuł na PS5, mający zadebiutować w 2021 roku, opisana jest jednak jako produkcja, która znajduje się we wczesnej fazie developingu. Cytat The team and I are working on our new title, coming exclusively to PS5 THIS YEAR. Cytat However, since the game is at an early development stage... (???) Edytowane 17 sierpnia 2021 przez Hal Emmerich
Jordanensis 383 Opublikowano 17 sierpnia 2021 Opublikowano 17 sierpnia 2021 Dziwne tłumaczenie, że jest im przykro, a cały czas dolewali oliwy. Dla przykładu lekko zablurowana twarz wyglądająca jak Snake, więc po co to robić gdy ta firma niema w swoim portfolio nic z czym można byłoby tą twarz przyrównać i jarać się tym. Coś tu nie gra. Ja dalej wierzę
PanKamil 1 108 Opublikowano 17 sierpnia 2021 Opublikowano 17 sierpnia 2021 (edytowane) Hasan to ultra debil dając typa w przepasce No kuwa nie chce mi się wierzyć, że developer może być az tak głupi. Taki smaczek. Są osoby które w tym gescie ręki dostrzegają królika jest to stare zdjęcie gdzie studio nuare(ponoć jeden z 7 outsourcingowych studiów które pracuje przy abandoned) supportuje Hassana. Swoją drogą nuare ma całkiem bogata przeszłość i pracowało przy solidnych tytułach. Edytowane 17 sierpnia 2021 przez PanKamil
sajmon34 181 Opublikowano 17 sierpnia 2021 Opublikowano 17 sierpnia 2021 (edytowane) Jak ten caly Hasan i jego ludzie ze studia chcieliby sie oczyscic z zarzutow to: - publikuja odblurowane foto niby mgsa ( tak jak PanKamil pisze tylko debil promujac swoja gre i wiedzac ze jest hype na Hideo dalby zamazanego goscia w przepasce) - publikuja foty/filmiki ze studia, prace nad gra itd, - mowia wprost co oznacza S, H w ich zapowiedzi, - pokazuja sie wszycy publicznie na streamie a nie ukrywaja sie jak nie wiadomo kto. - ujawnic powinni studia ktore niby pomagaja przy produkcji, - komentarz samego sony tez by pomogl Badzmy powazni. Hype rosnie juz od dawna u ludzi, a oni dalej w zaparte. Gra na ukonczeniu a tu nic o niej nie wiadomo. Hehe Hideo king Edytowane 17 sierpnia 2021 przez sajmon34
Jordanensis 383 Opublikowano 17 sierpnia 2021 Opublikowano 17 sierpnia 2021 Gdzieś tam Hasan wspomniał, że zespół nie ujawnia twarzy, bo się boją przez te zamieszanie. Może już się zawijają? Jeśli Bloober tam coś miesza to Hype spada do zera u mnie. Oby nie. 1
Rekomendowane odpowiedzi