Skocz do zawartości

Path of Exile 2


20inchDT

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 582
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 lata później...
Opublikowano

Na chwilę obecną na trailerach wygląda lepiej niż podczasz normalnego gameplayu. Pokazali 3 akt w którym gameplay jest wolniejszy niż na początku gry w Diablo 4, każdy skill ma teraz inny cast time i już jest narzekanie więc za rok to może inaczej wyglądać.

Jeszcze w czasie streama Zizaran grał live ale nie poszło to chyba tak jak twórcy chcieli, 5 minut bicia elity która dropnęła 3 niebieskie itemy xd

 

Opublikowano

Będzie 4k/60?
Nie że graficzka no ale pamiętam jak działało pierwsze poe na FAT.
Ilość przeciwników x fizyka gry x efekty przy skillach i mam wątpliwości czy czkawki nie będzie.
Bo w diablo to jest dużo mniej przeciwników na ekranie.
Mam nadzieję że popracują na sterowaniem na ps5 bo niektóre skróty pod handel itp to palce można było połamać.

  • 4 miesiące temu...
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

 

 

 

Dwójka zapowiedziana na konsole, będzie cross play, cross save i coop na kanapie 

 

Wygląda jak totalny diablo killer

 

Opublikowano

Dla mnie ta seria (już chyba można tak mówić) jest zbyt skomplikowana, jak słyszę ,że po kilkuset godzinach zaczyna się ogarniać system to mi się odechciewa. Mam nadzieje ,że dwójka będzie bardziej przyjazna. 

 

Od jedynki już kilka razy się odbijałem. 

  • This 1
Opublikowano

Poe 2 na start powinno być raczej stonowane. W jedynce przez dekade dodawali mechanik to tam faktycznie doktoraty mozna pisać skupiając się na jednym buildzie a tych sa tysiace

Opublikowano (edytowane)

Na plus jest, ze bedzie mozna podswietlic wiekszosc skomplikowanych zagadnien w grze, zeby automatycznie zapoznac sie z mechanikami. Do tego GGG uproscilo system gemow, ktory do dzisiaj jest zmora nowych graczy i ciezko im wytlumaczyc, ze to dziala jak "umiejetnosci" (linkowanie, tagi w gemach, aktywne oraz supporty - to wszystko nawet z YT ludziom ciezko porownac do prostego "drzewka" umiejetnosci z D4). Drzewko pasyw teraz jest w miare latwo wytlumaczyc, bo Blizzard zaczal kopiowac z innych gier, wiec mozna porownac do paragonow. Reszta to juz zlozone opisy przedmiotow oraz ogrom trybow gry w end game, wiec osoby ktore beda chcialy przechodzic gre kilka tygodni wybiora PoE 2, a ci co chca poswiecic godzine-dwie i pograc dluzej w weekend wybiora D4.
 


Trailer na konsole wyglada super. Mamy 24 programowalne przyciski i support dla elite/dual sense controllerow. W koncu bedzie mozna przeprogramowac co tylko chcemy.
Mnie najbardziej cieszy cross progression, wszystkie MTX przejda na konto i bedzie mozna nim grac na roznych platformach. Konsole bez cross-playa byly semi ssf w porownaniu do PC.

Edytowane przez magpie
Opublikowano

Ten gameplay Wiedźmy - necro wygląda 100 razy lepiej niż necro w D4. Multum opcji, pośrednie sterowanie minionami, buffy, ładunki. No kosmos. W jedyneczkę grałem przez jakiś czas, jeszcze zanim trafiła na steam i potem jeszcze czasem odpaliłem. Do dwójki na pewno przysiądę.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...