20inchDT 3 361 Opublikowano 13 maja 2022 Opublikowano 13 maja 2022 Bo jest normalne, a to jest wyjątek Cytuj
Sedrak 771 Opublikowano 13 maja 2022 Opublikowano 13 maja 2022 A może to właśnie MS wymusił zmianę terminu? Gra pewnie jest w stanie takim jakim zawsze B wydaje gry i stąd przesunięcie terminu. Cytuj
number_nine 1 328 Opublikowano 13 maja 2022 Opublikowano 13 maja 2022 15 minut temu, 20inchDT napisał: Bo jest normalne, a to jest wyjątek Było normalne, chyba rozumiesz, że czasy się zmieniły od Fallouta 4? Wszystkie wtopy Bethesdy, innych developerów, przejęcie przez M$ itd wymuszają inną politykę wydawania gier. Nikt już nie chce wtopy pokroju Cyberpunka czy Battlefielda, na pewno nie przy takich "flagowych" tytułach. I zrozumiałbym szczątkową ilość materiałów na temat nowego Elder Scrolls czy Fallouta, ale przy zupełnie nowym IP. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 13 maja 2022 Opublikowano 13 maja 2022 trafiło się ślepej kurze ziarno i teraz będziesz zgrywał znawce 3 1 1 Cytuj
Pupcio 18 443 Opublikowano 13 maja 2022 Opublikowano 13 maja 2022 1 godzinę temu, number_nine napisał: Było normalne, chyba rozumiesz, że czasy się zmieniły od Fallouta 4? Wszystkie wtopy Bethesdy, innych developerów, przejęcie przez M$ itd wymuszają inną politykę wydawania gier. Nikt już nie chce wtopy pokroju Cyberpunka czy Battlefielda, na pewno nie przy takich "flagowych" tytułach. I zrozumiałbym szczątkową ilość materiałów na temat nowego Elder Scrolls czy Fallouta, ale przy zupełnie nowym IP. Deathloop i ghostwire też dopiero ruszył mocno z materiałami przy premierze. Tak działa bethesda chyba od czasu f4 ale ogólnie yebać tą firme i ich otwarte światy bez D U S Z Y Cytuj
number_nine 1 328 Opublikowano 13 maja 2022 Opublikowano 13 maja 2022 3 minuty temu, Pupcio napisał: Deathloop i ghostwire też dopiero ruszył mocno z materiałami przy premierze. Wydaje mi się, że obie te gry dostały wcześniej i więcej szczegółów, a nie tylko artworki. Ale to nie jest istotne. Istotne jest to, że kolejne gry wypadają z kalendarza na ten rok i trzeba będzie się pocieszać ogrywaniem zaległości z game passa, zanim przyjdzie jakiś next genowy mesjasz :v Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 13 maja 2022 Opublikowano 13 maja 2022 Bo tak było, dostały parę trailerów prawie rok przed premierą a bliżej premiery gameplaye były pokazywane praktycznie na każdych pokazach. Nawet było narzekanie na to że Deathloop dostaje aż za dużo trailerów. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 13 maja 2022 Opublikowano 13 maja 2022 marketingiem obu tych gier zajmowało się sony, zresztą tu jest mowa o grach od bethesda game studios, a nie całym zenimaxie. Cytuj
Pupcio 18 443 Opublikowano 13 maja 2022 Opublikowano 13 maja 2022 Przecież ghostwire dostało jeden trailer jako zapowiedź, potem długo cisza i wyskoczyli z datą premiery, gameplayami z miesiąc przed premierą jak zwykle. Deathloop rzeczywiście był co chwile, chyba się bali że ludzie nie ogarniają jak ma się w to grać Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 13 maja 2022 Opublikowano 13 maja 2022 Było tego więcej: reveal 10 cze 2019, rok później (11 cze 2020) gameplay trailer, (tu jest ponad roczna przerwa) 9 wrz 2021 kolejny trailer na PS Showcase i jakoś 2 miesiące przed premierą dłuższe gameplaye. Może jeszcze coś było ale nie chce mi się szukać. Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 13 maja 2022 Opublikowano 13 maja 2022 Imo marketing GWT nie był tak nachalny jak ten Deathloopa który już prawie wyskakiwał nawet z lodówki Cytuj
estel 806 Opublikowano 19 maja 2022 Opublikowano 19 maja 2022 W dniu 13.05.2022 o 10:59, Sedrak napisał: A może to właśnie MS wymusił zmianę terminu? Gra pewnie jest w stanie takim jakim zawsze B wydaje gry i stąd przesunięcie terminu. Ciekawa teoria. Oby tak było, bo na wewnętrzną kontrolę jakości w Bethesdzie nie ma co liczyć. Cytuj
Czoperrr 5 128 Opublikowano 19 maja 2022 Opublikowano 19 maja 2022 Nie no nie można było oczekiwać, ze Starfield wyjdzie w listopadzie. O grze nie wiemy nic, poza fajną grafiką promocyjną, CGI i przeciekami z Twittera. Wyciekło parę assetów słabej jakości i tyle. Obawiam się, że ta gra jest daleka od zakończenia. 1 1 Cytuj
ASX 14 658 Opublikowano 19 maja 2022 Autor Opublikowano 19 maja 2022 to że jest mało marketingowych czy jakieś przecieki z twittera z 2018 r. mają słabą jakość nie oznacza że gra jest daleka od ukończenia. Trzeba rozróżnić produkcje gry, od marketingu, są to dwa niezależne procesy. Cytuj
Sedrak 771 Opublikowano 19 maja 2022 Opublikowano 19 maja 2022 Dokładnie. Ile to razy było, że marketingowcy mówili, że jest pięknie, cudownie, a gra nawet grywalna nie była.Ja jednak wierzę w to, że chcą po prostu dopracować produkt. Przy ewentualnym fuckapie Bethesdy oberwie się MSSent from my DN2103 using Tapatalk Cytuj
Soul 1 321 Opublikowano 9 czerwca 2022 Opublikowano 9 czerwca 2022 Marzec to dobry miesiąc, ciekawe czy rzucą datą czy będzie sam gameplay. Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 9 czerwca 2022 Opublikowano 9 czerwca 2022 nie rzucą datą, żeby nie było płaczu jakby sie znowu coś wysrało 1 Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 12 czerwca 2022 Opublikowano 12 czerwca 2022 Mechanika strzelania drewno, animacje jak w 2005 r. Cytuj
dee 8 808 Opublikowano 12 czerwca 2022 Opublikowano 12 czerwca 2022 Przecież Starfield to nie Doom. Strzelanie w grach beth od zawsze było nakładką na przeliczane w tle statystyki. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 12 czerwca 2022 Opublikowano 12 czerwca 2022 Wygląda ekstra. Ciekawe jak duże obszary będzie można przemierzać na tych planetach i czy można przejśc z jednego lądowiska do drugiego z buta. Cytuj
Bielik 733 Opublikowano 12 czerwca 2022 Opublikowano 12 czerwca 2022 Czemu oni chociaż trochę czasu nie poświęcą na AI przeciwników z giwerami Wygląda to komicznie jak stoją i czekają na swoją porcję ołowiu. Incz planety mają być dostępne całe, na wzór No Man Sky. Pewnie wiele z nich było robione generatorem. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 12 czerwca 2022 Opublikowano 12 czerwca 2022 Prezentuje to się super, trochę drewno, drobne kwestie techniczne do poprawy jak np: dym z silników i animacje. Jedynie co mnie zmartwiło to tysiąc planet, wolałbym 20 dopieszczonych ręcznie przez devów. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 12 czerwca 2022 Opublikowano 12 czerwca 2022 Oni te 1000 planet projektowali ręcznie czy zrobi to jakoś generator? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.