Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

swoją drogą oglądam analizę graficzną  Digital Foundry i osobom które nie widzą postępu graficznego względem ostatnich gier Bethesdy polecam zainwestować w jakieś okulary:

 

modele postaci:

Spoiler

4447ekrb.thumb.png.7d0103e0c063ae701415817a37bfc0e2.png

724580972_fallout4.thumb.png.ba084ac1c0bdb186b94c2d95da6ee21e.png

 

wnętrza:

Spoiler

155555fkjze.thumb.png.e1f21aea75852db265f9d54ce319f568.png

2109963556_fallout42.thumb.png.33f391c976f3eee995e5ea418c70ddbe.png

 

tereny otwarte:

Spoiler

950450622_Starfield2.thumb.png.49967f829d6fe27d4ae9af866ae97bff.png2103458104_fallout43jpg.thumb.jpg.29cc664fc074f037df631bc8a1c872d0.jpg

 

  • Plusik 4
  • Lubię! 1
Opublikowano

Że Ci się jeszcze chce @ASX

Jedynym i głównym zarzutem wobec Starfield jest to, że nie będzie go na PlayStation 5. Reszta to postępowanie w myśl zasady "chcesz uderzyć psa to kij się zawsze znajdzie"

  • Plusik 3
  • WTF 1
  • Minusik 1
Opublikowano

To że wygląda lepiej od gry z 2015 to wiadomo ale pisanie że wszystko wygląda dobrze i nie widać żadnych problemów w tym co zaprezentowali to niezłe odklejenie. Nawet na tej analizie DF praktycznie do każdego zaprezentowanego elementu mieli jakieś 'ale'. A downgoardem nie trzeba straszyć bo w porównaniu do trailera z 2021 już to się stało (filmik DF 6:24 xd

  • Plusik 1
Opublikowano
12 minut temu, łom napisał:

To że wygląda lepiej od gry z 2015 to wiadomo ale pisanie że wszystko wygląda dobrze i nie widać żadnych problemów

Znajdź mi choć jedną osobę, która pisze że nie widać żadnych problemów. Przecież każdy widział problemy z frameratem i nikt ich nie neguje.

Postawiłeś sobie chochoła, nazywając odklejencami ludzi którzy nie widzą żadnych problemów, ale nikt tak nie pisał.

 

 

 

Opublikowano
40 minut temu, dee napisał:

Że Ci się jeszcze chce @ASX

Jedynym i głównym zarzutem wobec Starfield jest to, że nie będzie go na PlayStation 5. Reszta to postępowanie w myśl zasady "chcesz uderzyć psa to kij się zawsze znajdzie"

Ja po prostu pamiętam jak wygladal na starcie ostatni Fallout i za cholere nie potrafie się tym jarac, szczegolnie po tym co pokazali i jak płynnie gra dziala. Widze, że niektorym cw już weszło za mocno.

Opublikowano
19 godzin temu, ASX napisał:

Zdrowe podejście, forum byłoby lepszym miejscem gdy więcej użytkowników miało podobne zasady. 

 

Rozumiem raz napisać że się komuś nie podoba jakaś gra i nie jest się nią zainteresowanym. Ale powtarzanie tego kilkukrotne, albo jeszcze gorzej atakowanie innych ludzi którym gra się podoba i ośmielają się o niej pisać pozytywne rzeczy jest bardzo męczące (jak cos to nie do ciebie Czezare, bo szczerze się przyznam że tym razem nie przeczytałem twojego posta, więc no offence :lapka:)

Wchodzenie do tematu i narzekanie na siłę w co 2 poście to jedno (i jakoś nie przeszkadzało to w plusowaniu przez fanbojów xboxa takiego zachowania np. w temacie GT7), a wyrażanie zrównoważonej swojej opinii (zawierającej pozytywy jak i uwagi) to co innego.. jednak jak już wielokrotnie zostało udowodnione w grach na xboxa jest to niemożliwe bo momentalnie zlatują się osobniki widzące wszędzie CW (a raczej obecnie Console + User Wars) i zaczynają robić prywatne podjazdy albo w najlepszym wypadku minusują post itp. Serio zdejmij czasem zielone okulary i zobacz jak to wygląda z boku.

 

Wracając do tematu Starfielda - Oczywiście postęp wizualny względem ich poprzednich gier jest ogromny, ale powiedzmy sobie szczerze - patrząc na te poprzednie gry nie jest to żadne wyzwanie. Tak jak też DF wspomniało (jedyna wyrocznia wśród wielu osób tutaj, które same niespecjalnie mają pojęcie o grafice) downgrade w stosunku do poprzedniego pokazu jest wyraźny, a framerate mimo to jest tragiczny i właśnie to bardziej powinno martwić bo mimo wszystko super grafiki w grze Bety raczej nikt się nie spodziewa, a raczej tego że w grze będzie po prostu więcej tego co fani ich gier lubią.

  • Plusik 3
  • Lubię! 1
Opublikowano
54 minuty temu, ASX napisał:

Znajdź mi choć jedną osobę, która pisze że nie widać żadnych problemów. Przecież każdy widział problemy z frameratem i nikt ich nie neguje.

Postawiłeś sobie chochoła, nazywając odklejencami ludzi którzy nie widzą żadnych problemów, ale nikt tak nie pisał.

Ale ja nie piszę tylko o animacji tylko o ogólnym wyglądzie gry. Framerate może jeszcze poprawią ale to co zaprezentowali miejscami wygląda bardzo słabo. Na ten moment ta gra wygląda strasznie nierówno. Z jednej strony design niektórych planet i detale we wnętrzach czy nawet parę ujęć miast wygląda dobrze a z drugiej strzelanie i oświetlenie to miejscami czasy PS360. A tutaj masz swój cytat "co do grafiki, to poza problemami frameratem (mam nadzieje że poradzą sobie z tym do premiery ) i drewnianymi typowymi dla Bethesdy animacjami, nie za bardzo jest się do czego przyczepić. Wygląda elegancko tak jak powinien prezentować się Skyrim w kosmosie" W tym rzecz że jest wiele do których można się przyczepić poza frameratem i animacjami.

Opublikowano

> "Znajdź mi choć jedną osobę, która pisze że nie widać żadnych problemów"

> Łom cytuje mojego posta w którym wymieniam problemy gry jak framerate i drewniane animacje

20220610_160956.jpg.d3c40e4a16579747b8e19c5b7e0f32d7.jpg

48 minut temu, Emet napisał:

Wchodzenie do tematu i narzekanie na siłę w co 2 poście to jedno (i jakoś nie przeszkadzało to w plusowaniu przez fanbojów xboxa takiego zachowania np. w temacie GT7), a wyrażanie zrównoważonej swojej opinii (zawierającej pozytywy jak i uwagi) to co innego.. jednak jak już wielokrotnie zostało udowodnione w grach na xboxa jest to niemożliwe bo momentalnie zlatują się osobniki widzące wszędzie CW (a raczej obecnie Console + User Wars) i zaczynają robić prywatne podjazdy albo w najlepszym wypadku minusują post itp. Serio zdejmij czasem zielone okulary i zobacz jak to wygląda z boku.

takie sytuacje są po obu stronach niestety i sam ich doświadczam, polecam po prostu ignorować takich użytkowników i nie zwracać na nich uwagi, gdy rozdają minusy albo atakują personalnie:lapka: 

Opublikowano (edytowane)

Jeśli będę mógł przejść główny wątek + najważniejsze questy poboczne bez bycia zmuszanym do jakiegoś grindu (w Skyrmie tak nie było, a w Fallouty nie grałem, było tak?), to te 40h powinny być spoko doświadczeniem.
 

Moje zmartwienie obecnie to jak będzie wyglądała mapa poza miastami: gdzie będzie się kończyła granica pomiędzy światem zaprojektowanym przez dewelopera a światem wygenerowanym proceduralnie. Czy to będzie to wyglądało jak wyspy w Risenie 3 + plus ogromny teren wygenerowany losowo? Kolejnym zmartwieniem jest oczywiście framerate. W tej generacji na pewno nie zniosę niczego co będzie ciągle dropić do 20 klatek. Styl graficzny mi się podoba - nie za kolorowy, na tej pokazywanej planecie widać brud i szarość. 

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano
1 minutę temu, Lukas_AT napisał:

Jeśli będę mógł przejść główny wątek + najważniejsze questy poboczne bez bycia zmuszanym to jakiegoś grindu (w Skyrmie tak nie było, a w Fallouty nie grałem, było tak?), to te 40h powinno być spoko doświadczeniem.

w Falloucie nie było żadnego grindu, w Starfieldzie tez się nie zapowiada. Todd mówił, że wątek główny ma być dłuższy niż w ich ostatnich grach i ma starczać  na jakieś 30-40h.

 

3 minuty temu, Lukas_AT napisał:

Moje zmartwienie obecnie to jak będzie wyglądała mapa poza miastami: gdzie będzie się kończyła granica pomiędzy światem zaprojektowanym przez dewelopera a światem wygenerowanym proceduralnie.

Wszystkie współczesne gry wykorzystują proceduralnie generowane światy, do pomocy w modelowaniu terenów. Nie ma sztywnej granicy między lokacją A która została zaprojektowana przez człowieka i lokacją B, którą wygenerował komputer. 

popatrz jak wyglądało to w Halo. Współczesne gry są zbyt ogromne by modelować wszystko ręcznie i ustawiać każdy kamień, drzewo, krzak osobno. Dlatego przygotowuje się przygotowuje się  zestaw narzędzi, jakiś podstawowy model terenu, ustala się parametry, a resztę generuje się proceduralnie. Taki workflow jest dzisiaj standardem i każda duże studio z czegoś takiego korzysta.  

Opublikowano
9 minut temu, ASX napisał:

popatrz jak wyglądało to w Halo. Współczesne gry są zbyt ogromne by modelować wszystko ręcznie i ustawiać każdy kamień, drzewo, krzak osobno. Dlatego przygotowuje się przygotowuje się  zestaw narzędzi, jakiś podstawowy model terenu, ustala się parametry, a resztę generuje się proceduralnie. Taki workflow jest dzisiaj standardem i każda duże studio z czegoś takiego korzysta.  

Zdaję sobie z tego sprawę. Ktoś gdzieś wrzucał jakiś filmik o tym. Niemniej, nawet jeśli mniejszy teren jest projektowany przy użyciu takich narzędzi to deweloper ma nad nim kontrolę i może sam pozmieniać co chce by mapa nie była nudna - miała unikatowe miejscówki, jakieś bazy,  jaskinie, itp. A więc nadal jest to pytanie otwarte, gdzie będzie się kończyła ta granica.

Opublikowano
15 godzin temu, ASX napisał:

swoją drogą oglądam analizę graficzną  Digital Foundry i osobom które nie widzą postępu graficznego względem ostatnich gier Bethesdy polecam zainwestować w jakieś okulary:

 

modele postaci:

  Pokaż ukrytą zawartość

4447ekrb.thumb.png.7d0103e0c063ae701415817a37bfc0e2.png

724580972_fallout4.thumb.png.ba084ac1c0bdb186b94c2d95da6ee21e.png

 

wnętrza:

  Pokaż ukrytą zawartość

155555fkjze.thumb.png.e1f21aea75852db265f9d54ce319f568.png

2109963556_fallout42.thumb.png.33f391c976f3eee995e5ea418c70ddbe.png

 

tereny otwarte:

  Pokaż ukrytą zawartość

950450622_Starfield2.thumb.png.49967f829d6fe27d4ae9af866ae97bff.png2103458104_fallout43jpg.thumb.jpg.29cc664fc074f037df631bc8a1c872d0.jpg

 

Dla mnie F4 na KOXie dalej wygląda ładnie ale jeśli ST wygląda znacznie lepiej to :banderas: a jakieś gryzienie po kostkach niebieskich fanboyów  xD

 

 

https://gfycat.com/pl/giddymildarthropods-starfield-boosters-jetpack-combat

https://gfycat.com/officiallinedargali

 

:obama:

Opublikowano

jeszcze jedno porównanie tym razem z Falloutem 76

nvx3azh3lz591.jpg

 no jest minimalna poprawa, nareszcie postaci wyglądają jak ludzie, co w przypadku Bethesdy jest wielkim sukcesem 

Opublikowano
39 minut temu, ASX napisał:

no jest minimalna poprawa, nareszcie postaci wyglądają jak ludzie, co w przypadku Bethesdy jest wielkim sukcesem 

Nie, nie wyglądają w ruchu. Na jakiś pojedynczych kontekstowych fotkach może tak, w ruchu dalej kukły (mimika twarzy, wzrok). Czy te oczy mogą kłamać…?

 

 

Opublikowano

no animacje są drewniane i dalej mają typowy dla gier wzrok bez duszy (choć i tu jest poprawa względem ostatnich gier), ale same modele tak jak pisałem są o wiele lepsze i postaci nareszcie przypominają ludzi. 

Opublikowano

No są gry gdzie wzrok jest naprawdę okey, a postacie nie przypominają kukieł, a ludzi. 
Sam czekam na gierkę, ale postacie to typowe drewno Bethesdy, tyle że w sosie roku 2022. 
 

Opublikowano
7 minut temu, XM. napisał:

Ja tam czekam i ostatnio jak czytam o grze/oglądam filmiki to znowu się zaczynam mocno jarać. 

Same here. Na początku byłem rozczarowany, głównie chyba całym pokazem xa. Plus opóźnieniem. Ale teraz liczę na poziom skyrima, w którego wbilem tonę godzin. Jeszcze modziki na PC potem (dobra steam deck tez jak pójdzie). Mogliby i na xa dać mody.

Opublikowano
Godzinę temu, ASX napisał:

jeszcze jedno porównanie tym razem z Falloutem 76

nvx3azh3lz591.jpg

 no jest minimalna poprawa, nareszcie postaci wyglądają jak ludzie, co w przypadku Bethesdy jest wielkim sukcesem 

 

No jest. Fallout ma modele na poziomie jak słabe gierki z 360/PS3, a tutaj na statycznym screenie Starfield wygląda nawet nawet nawet jak na poprzednią generację.

 

No ale w ruchu wygląda nadal tragicznie ta mimika, pusty wzrok i betonowe włosy.

 

Reasumując nadal gówno tylko opakowane w ładniejszy papierek.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...