Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

No właśnie jest to zastanawiające. Zobaczyliśmy starannie dobrany materiał, na którym gra działa jak paździerz. Coś czuję, że będzie niezła beka jak Digital Foundry zrobili swoją analizę po premierze.

 

No ale rozmach jak w żadnej innej grze xD

Edytowane przez Ins
Opublikowano

Pokazali grę w stanie w jakim aktualnie jest, na jakies 6-12 miesięcy przed premierą. Spokojnie wyjdą na prostą, a wasze posty pisane w złej wierze możecie sobie w dupę wsadzic :lapka:

Opublikowano
35 minut temu, LiŚciu napisał:

Nadrobiłem dyskusje:obama: Widze że pupcio w ten upalny weekend najebał kilka stron postów na temat gry od Bety której UWAGA gier nie lubi i do tego sci-fi to nie jego bajka. To jakiś nowy nurt centrystyczny na forum? Dobrze że Starfield to jedyna duża gra na xboxa w najbliższym czasie to nie trzeba skakać po tematach żeby taki fikoły czytać. 

 

A co do Starfielda? Będzie dobre na pewno. Zyebane technicznie na starcie ale klimat będzie taki conajmniej jak w F3 i F4. Nie jarać się tą grą to troche drewno emocjonalne. 

A liściu jak to liściu ma problem z tym że ktoś pisze w jakimś temacie??? Klasyczek :) Byłem ciekawy jak chyba każdy zapowiedzi starfielda bo teasują to od lat, wyszło jak wyszło :) gier bethesdy nie lubie bo są jak narkotyk, spędzasz w nich dużo czasu a nic z nich nie wynosisz

Opublikowano
1 minutę temu, Pupcio napisał:

A liściu jak to liściu ma problem z tym że ktoś pisze w jakimś temacie??? Klasyczek :) Byłem ciekawy jak chyba każdy zapowiedzi starfielda bo teasują to od lat, wyszło jak wyszło :) gier bethesdy nie lubie bo są jak narkotyk, spędzasz w nich dużo czasu a nic z nich nie wynosisz

 

Nie mam problemu. Bawisz mnie i tyle. A co do narkotyków to może zmień dilera to wtedy może coś wyniesiesz, na przykład PS5 ze sklepu. 

  • Plusik 1
  • Haha 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Pupcio napisał:

Czym się różni ogrom skyrima od ogromu wiedźmina 3 asax bo serio nie wiem? Jedyne co przychodzi mi do głowy to że możesz sobie wybrać frakcje i to tyle. No nie wiem, dla mnie takie slogany o ogromie gier bethesdy były dobre 20 lat temu

Już tłumaczę Pupcio. 

 

Skończyłem Wiedźmina dwukrotnie, dwukrotnie czyszcząc całą mapę z wszystkich zadań, zleceń i pytajników (oprócz tej jebanej kontrabandy na Skeligge ofc). Nie pamiętam ile dokładnie mi to zajęło ale chyba gdzieś około 70h.

 

Skyrima też skończyłem dwukrotnie i też zajęło mi to podobną ilość czasu co skończenie Wiedzmina. Z tym że po skończeniu Skyrima wciąż miałem w dzienniku wiele nieskonczonych questów i nieodwiedzane obszary na mapie. Druga sprawa to fakt że Wiedźmin ma taką konstrukcję że gra prowadzi cię po sznurku, najpierw Biały Sąd, potem Nowigrad, Skellige itd. Skyrim poza wątkiem głównym który też jest liniowy jak Wiedźminie

, ma konstrukcję bardziej otwartą,  oferuje więcej wolności dzięki czemu przy drugim przejściu napotykałem się na zadania poboczne których nie widziałem przy pierwszym przejściu. 

Skyrim oferuje też więcej jeśli chodzi o styl gry, w Wiedźminie chcesz czy nie chcesz grasz... Wiedźminem. Nie ma takiej dowolności jak w Skyrimie gdzie od ciebie zależy czy grasz wojownikiem, magiem, lucznikiem, skrytobójca, alchemikiem,  czy chcesz zostać drwalem i zająć się pracą w tartaku. To właśnie mam na myśli mówiąc że Skyrim ma większy rozmach 

 

  • Plusik 2
Opublikowano

A ile klatek wyciąga ta gra na współczesnych konsolach? Bo tutaj to wygląda na solidne 15.

Spoiler

 

Ja wiem, Beta to nie Capgods (i do tego RE Engine to pieprzony majstersztyk wśród silników), ale może warto poczekać chwilę i oceniać efekty końcowe? Cudów nie oczekuję, ale może coś tam zdziałają do premiery z optymalizacją.

Opublikowano
3 godziny temu, 20inchDT napisał:

Pokazali grę w stanie w jakim aktualnie jest, na jakies 6-12 miesięcy przed premierą.

 

To co nam pokazali to bulid 4-6 miesiący wstecz czyli początek tego roku.

Opublikowano

Czy Starfield to takie poważniejsze i bardziej rozbudowane The Outer Worlds? Tak. Czy będę z tego zadowolony? Jeszcze jak.

 

Nie obiecuje sobie po tej grze niewiadomo czego i mam nadzieję, że będę się świetnie bawił jak przy Cyberku, który miał być dla mnie open worldowym Deus Exem.

Opublikowano

 

2 minuty temu, Lord Protector napisał:

 

To co nam pokazali to bulid 4-6 miesiący wstecz czyli początek tego roku.

Akurat pod pokazy robi się specjalne buildy a nie na starych materiałach z przed miesięcy. Jak zrobili tak jak piszesz to są skończonymi idiotami - w co wątpię to starsze studio niż niektórzy ludzie z tego forum. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Takie prezentacje na E3 zawsze tworzy się wcześniej na wcześniejszych buildach, prawie wszyscy tak robią tu nie chodzi, że są idiotami tylko po prostu tak to wygląda, tak samo było Halo.

  • Haha 1
Opublikowano

Z tego co czytałem takie dema na prezentację przygotowuje się dłużej niż na miesiąc przed pokazem. Zazwyczaj wygląda to tak że wykraja z właściwej gry na kilka miesięcy przed pokazem jakiś fragment gry i od tej pory jakiś osobny oddelegowany zespół ludzi pracuje nad tym, by doprowadzić grę do  stanu w którym można ją pokazać ludziom. Równolegle znacznie większy zespół pracuje nad właściwą grą, dlatego zazwyczaj mówi się że dema są pokazy są starsze, bo w międzyczasie gdy było przygotowane demo prace nad grą przez te kilka miesięcy posunęły się do przodu. 

Czyli dokładnie tak jak Soul pisze.

 

No ale być może Mejm wie lepiej i demo powstało w miesiąc. Kto wie? nikt z nas nie pracuje w Bethesdzie. 

 

Co do optymalizacji Starfielda to nie chce być złym prorokiem ale pamiętając jak wyglądały ich ostatnie gry na premiery, to jak Skyrim na PS3 czy Fallout 4 nie tylko nie potrafiły utrzymać stałego framerate'u, ale łapały nawet kilku sekundowe zwiechy to jestem pewny że czeka nas powtórka z rozrywki i na konsoli nie ma szans na stabilne 30 fps.

Opublikowano
1 minutę temu, ASX napisał:

Z tego co czytałem takie dema na prezentację przygotowuje się dłużej niż na miesiąc przed pokazem. Zazwyczaj wygląda to tak że wykraja z właściwej gry na kilka miesięcy przed pokazem jakiś fragment gry i od tej pory jakiś osobny oddelegowany zespół ludzi pracuje nad tym, by doprowadzić grę do  stanu w którym można ją pokazać ludziom. Równolegle znacznie większy zespół pracuje nad właściwą grą, dlatego zazwyczaj mówi się że dema są pokazy są starsze, bo w międzyczasie gdy było przygotowane demo prace nad grą przez te kilka miesięcy posunęły się do przodu. 

Czyli dokładnie tak jak Soul pisze.

 

No ale być może Mejm wie lepiej i demo powstało w miesiąc. Kto wie? nikt z nas nie pracuje w Bethesdzie. 

 

Co do optymalizacji Starfielda to nie chce być złym prorokiem ale pamiętając jak wyglądały ich ostatnie gry na premiery, to jak Skyrim na PS3 czy Fallout 4 nie tylko nie potrafiły utrzymać stałego framerate'u, ale łapały nawet kilku sekundowe zwiechy to jestem pewny że czeka nas powtórka z rozrywki i na konsoli nie ma szans na stabilne 30 fps.

Może chociaż nie będzie tak jak w falloutach na ps3 że gdy save przekroczy ileś mega to gra chodzi w 5fpsach xD

  • Haha 1
Opublikowano
14 minut temu, Pupcio napisał:

Może chociaż nie będzie tak jak w falloutach na ps3 że gdy save przekroczy ileś mega to gra chodzi w 5fpsach xD

No były takie akcje, że trzeba było kontrolować wielkość sejva, to prawie jak dodatkowa mechanika w stylu zarządzania ekwipunkiem xD

 

Todd opowiadał kiedyś że w Morrowindzie na Xboxie raz na jakiś czas zapychało się cache i żeby je uwolnić trzeba było zrestartować konsole. Kazać graczom restartować konsole byłoby trochę kontrowersyjne. 

 

Więc geniusze zrobili tak, że co jakiś czas pojawiał się w grze zaskakująco długi loading, który wcale nie był loadingiem tylko miał on za zadanie zrestartować konsole, tak żeby gracz niczego się nie domyślił xd 

 

Jebani nieudacznicy i ten ich silnik przedpotowy. Z jednej strony to spoko, że możesz wyrzucić jakiś przedmiot i wrócić za 100 godzin i dalej on tam będzie, ale jednocześnie ma tyle ograniczeń i pewnie wymaga tyle gimnastyki że wcale się nie dziwię tym doniesieniom od devow że ciężko się na nim pracuje.

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Dlatego nie rozumiem wcześniejszego postu incha (chyba?) gdzie ktoś pisał żeby przenieśli się na unreala. C0rwa ten ich silnik to powinien być zakopany żywcem xD

  • Plusik 1
Opublikowano
19 minut temu, Pupcio napisał:

Dlatego nie rozumiem wcześniejszego postu incha (chyba?) gdzie ktoś pisał żeby przenieśli się na unreala. C0rwa ten ich silnik to powinien być zakopany żywcem xD

Nie no na unreala to proszę nie. Każda gra na unrealu wygląda bardzo podobnie, a ten potworek bethesdy jest chociaż charakterystyczny xd

Opublikowano
Godzinę temu, Pupcio napisał:

Może chociaż nie będzie tak jak w falloutach na ps3 że gdy save przekroczy ileś mega to gra chodzi w 5fpsach xD


K#rwa, zabiłbym za takie luksusy jak 5fps wtedy - w tym drugim dodatku do F3 to już miałem takie parudziesięciosekundowe freezy, gdzie byłem wręcz pewien, że mi konsolę zawiesiło, a tu jednak nie - po minucie postać drgnęła o parę stopni.

Jak ja w tych potworkach dałem radę wbić platyny i 100% w dodatkach to nie mam pojęcia :dunno:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...