Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

O narzędziach pracy najlepiej jak wypowiadają się osoby, ktore siedzą godzinami nad projektem

 

2016 GDC Josh Sawyer

Cytat

That's one of the things Bethesda's toolset makes very easy. It's super easy to make areas, super easy to modify, super easy to track assets, and it's pretty darn powerful. Look at this way: there's no way in hell that our team could have made Fallout New Vegas without that tool. It was just impossible. And if you look at the mods, it's astounding what people can do with it. I personally think that is very cool. I hope we get to the point where we can actually develop tools like that. I wouldn't say it's a personally driving ambition, it's something that I hope we do.

I do really appreciate how easy it was in New Vegas to make stuff and modify stuff... The scripting system in the Bethesda engine is also very powerful and you can also do crazy stuff as well. But I do appreciate the ease-of-use stuff they had in Bethesda's editors.

 

 

 

Odnośnik do komentarza

No ten silnik to zarówno ich błogosławieństwo jak i przekleństwo i tak jak wszystko ma swoje zalety jak i oczywiste wady, które widzi każdy kto choć raz grał w grę Bethesdy.

 

A co do całej gownoburzy, która się tu rozpętała że aż moderacja musiała sprzątać temat, a która teraz przeniosła się do statusów. To szczerze mowiąc żałuję że gra nie wychodzi na PS5. Myślę że wtedy dyskusja o Starfieldzie byłaby może mniej gorąca, ale na pewno bardziej merytoryczna, a tak jest jak jest.

 

Odnośnik do komentarza

Próbowałem wczoraj odpalić Skyrima updejtowanego do PS5. Gra się zainstalowała, update się pobrał. Uruchomiłem New Game. Podczas kultowej jazdy na wozie żaden z npc'ów nie odezwał się słowem. Wóz dojechał do zamku, zapętlił się dźwięk kół i nie wgrała animacja schodzenia z wozu. I tak 7 razy z rzędu bo tyle szans dałem grze na uruchomienie się. Usuwałem sejwy, sprawdzałem synchronizację danych, zmieniałem języki. Nie zadziałało -  gra zawieszała się ciągle w jednym miejscu, więc cała jej zawartość z hukiem wyleciała z dysku! Najciekawsze jest to że transferowane sejwy z PS4 działają normalnie ale rozpoczęcie przygody od nowa na PS5 już nie :huh:

 

Nie chcę już żadnej gry od tego zjebanego studia, nieważne na jakiej platformie. Skoro oni do dziś nie potrafią spatchować starego drewnianego Skyrima pod PS5 to oni myślą poważnie o działającym Starfieldzie? Będzie spektakularna katastrofa, równa tej z Cyberkiem i Anthemem i skończy się pierdolenie farmazonów o tysiącu planet do odwiedzenia.

Odnośnik do komentarza
18 godzin temu, 20inchDT napisał:

Ja te 1000 planet traktuję tylko jako setting. Nikt nie oczekuje, że normalnie grającą osoba poleci wszędzie, ale sam fakt istnienia czegoś takiego sprawia, że roleplay wydaje sie bardziej realny. W prawdziwym swiecie wiekszosc planet jest tez pusta i bez budynku na kazdym kroku.

cytat zrobił się znany, więc też się do niego odniosę.

 

Myślę, że będzie dokładnie tak jak mówisz, będzie kilka lub kilkanaście planet z osadami, miastami i jakimiś zwierzętami, a reszta to będą puste skały w kosmosie jak w pierwszym Mass Effect'cie.

 

Zresztą zawsze lubiłem to w tej grze Bioware, że mogę polecieć do dowolnego układu i wylądować na jakieś obcej planecie. Zazwyczaj nic tam nie było z wyjątkiem jakieś rozbitej sondy, złoża surowców lub bazy piratów, ale mimo to dawało to fajne poczucie eksploracji kosmosu i budowało klimat kosmicznego rpga. 

Potem zawsze hejtowałem Bioware za to że w Mass Effect'ie 2 i 3 poszli w korytarzowego shootera i zrezygnowali z elementu eksploracji.

 

 

Odnośnik do komentarza

No Outer Worlds uderzał mocno w tony korpo humoru (mnie się to podobało). Starfield na pewno będzie jednak poważniejszy, bardziej w stylu gier z serii Elder Scrolls.

 

Ale generalnie porównanie trafione moim zdaniem, to będzie coś w stylu Fallouta/Skyrima czy bliźniaczego ale mniej eksploracyjnego Outer Worlds, kto lubił te gry ten pewnie polubi Starfielda, kto nie lubił to raczej się nie zaskoczy i Starfield też mu się nie spodoba. Zreszą sam Todd Howard otwarcie mówi że Starfield będzie jak Skyrim w kosmosie.

 

 

Odnośnik do komentarza
56 minut temu, ASX napisał:

Zreszą sam Todd Howard otwarcie mówi że Starfield będzie jak Skyrim w kosmosie.

 

 


 

Biorac pod uwagę Skyrima na 360, to gierka tylko na PC. Mody zmienia wszystko łącznie z wyglądem i poruszaniem się po menu. Do tego z nexusa pobierze się ładniejszy kosmos, zwierzątka, deszcze meteorytów itp. Po roku będzie można zobaczyć.

Odnośnik do komentarza

Czuję, że ta gra stanie się zarzewiem wielu konfliktów w społeczności graczy. Jednych zassa, drugich z miejsca odrzuci.

Dobrym wzorcem na memy z uwagi na ilość błędów. Wierzę jednak w ścieżkę dżwiękową.

To będzie najprawdopodobniej Cyberpunk na miarę 2023 roku, chociaż gdzieś w tyle głowy majaczy przeczucie, że premiera przesunie się nie jeden raz.

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Skyrim zmodowany na full (raz przysiadłem na cały dzionek i poszło ponad 350 modów :D) to jest zupełnie inne doznanie. Leciałem zgodnie z poradnikiem tego gościa i wygląda to tak:

 

 

 

W tym wydaniu to jedna z najurokliwszych i najładniejszych gier w jakie grałem (przypomnę gierka z 2011 roku). Samo spacerowanie po tym świecie to czysta przyjemność. Ale, żeby nie był zupełny offtop, to dobrze wróży Starfieldowi, bo scena moderska gier Bethesdy to potęga, więc zapewne jakiś czas po premierze dowiozą, nawet jak Bethesda da ciała.

Edytowane przez tjery
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...