Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chodzi mi o to że nic mnie nie wgniotło w fotel, bo wszystko jest jakieś nijakie. Grafa z dupy, gameplay drewno, śmierdzi mi tu milionem znaczników i gówno questów i cringe dialogami, co z resztą było widać na pokazie. Mnie nie kupiła, obym się mylił, bo brakuje takich gier na rynku. Mi przypomina The outer worlds które mne wynudziło tatalnie.

  • Plusik 2
Opublikowano
3 minuty temu, Figaro napisał:

zakładam że byłby to tylko męczący czasowo filler, który w game designie się nie opłacał 

 

No no, w kolejnym Elder Scrollsie też powinni zrezygnować z tego "męczącego czasowo fillera" jakim jest swobodne łażenie po świecie, po prostu z mapy wybierajmy miasta między którymi powinniśmy się teleportować.

 

1 minutę temu, MYSZa7 napisał:

Nie wiem czy Starfield aspiruje do bycia „symulatorem” eksploracji kosmosu

 

Tak jest reklamowana.

 

"you can also land and explore anywhere on the planet. And it's not just this planet – it's all the planets on the system" Todd 'Oszust' Howard

Opublikowano
3 minuty temu, MYSZa7 napisał:

Nic nie gadali o technikaliach, więc te 30 fps na premierę to niestety pewniak. Tylko pamiętam, że ty sam z tymi 30 fpsami nie masz zbytnio problemu? Czy już coś się zmieniło? 

Nie mam gdy gra zapewnia jakość graficzna jak HFW, a nie zezookich w Starfieldzie i tu strzelać się będzie.

Opublikowano
3 minuty temu, Observer napisał:

 

No no, w kolejnym Elder Scrollsie też powinni zrezygnować z tego "męczącego czasowo fillera" jakim jest swobodne łażenie po świecie, po prostu z mapy wybierajmy miasta między którymi powinniśmy się teleportować.

 

 

Tak jest reklamowana.

 

"you can also land and explore anywhere on the planet. And it's not just this planet – it's all the planets on the system" Todd 'Oszust' Howard

Kurcze brak wchodzenia w atmosfere boli w wuj ale baedziej mnie zastanawia eksploracja całej planety z buta bo latania w atmosferze raczej też nie bedzie ani pojazdów . Nie wiem jaki łeb to zaakceptował w grze o podboju kosmosu.Sprawdze w gamepassie ale bez jakiegokolwiek hajpu a szkoda bo liczyłem na ten tytuł bardzo mocno. A dostaniemyy upośledzony no man sky w lepszej grafice....

Opublikowano
Godzinę temu, Lukas_AT napisał:

Ciekawe czy natywne 4k. Nie daloby sie zejsc nawet do 1080p by bylo 60fps?

Wątpię że natywne 4k. Patrząc na wymagania na PC, Series X jest między minimalnymi a rekomendowanymi a Series S nawet nie łapie się w minimalnych (pod względem GPU). No i najważniejsze to jest nadal stary silnik i nie skaluje się dobrze z CPU bo w minimalnych masz 2600X (6 rdzeni 12 wątków) a w rekomendowanych 3600X (nadal 6C/12T) więc standardowo bottleneck może być na procku i schodzenie z rozdzielczością w dół może nic nie dać.

Opublikowano (edytowane)

Jestem zaskoczony że jednak trzymają wrześniową datę.

Równie zaskoczony jestem że gra wygląda bardzo dobrze jak na molocha jakim jest. Ciekawe jak to się prezentuje na konsoli, te 30 klatek to bez zaskoczenia. Todd pół roku temu w podcaście  to w zasadzie wprost przyznał.

Teraz tylko pytanie czy ilość mechanik, rozmiary samej i zapewne pierdyliard questów nie przytłoczą od początku. Jak im się uda podtrzymać zainteresowanie gracza na dłuższą metę?

Podejrzewam że główny wątek to raczej wycieczka przez najważniejsze lokacje, a tam masa dodatkowych atrakcji w postaci gildii, zadań i eksploracji.

Tak zauważyłem że to strzelanie wygląda teraz dość soczyście, chyba dostali spore wsparcie od innych studiów w tym zakresie i ten rok obsuwy wychodzi na dobre.

Co nie zmienia faktu że trzeba będzie wytrwałości żeby choćby w połowie liznąć tego co tam upchali xd jednaka zgram z chęcią w nowe drewno od Bethesdy.

 

Edytowane przez Dalhi
Opublikowano

Spencer powiedział że przed zakupem Bethesdy, Starfield miał znacznie wcześniejszą datę premiery, zażartował też że każdy QA w Xboxie testuje teraz Starfielda by wychwywić bugi" xD

Matt Booty z kolei dodał że gdyby Starfield wyszedł już dzisiaj to miałby mniej znanych bugów niż poprzednie gry Bethesdy w dniu premiery.

 

Brzmi to dla mnie aż zbyt optymistycznie, ale chcę wierzyć że serio przykładają się do wyłapywania bugów bo gra zapowiada się na ogromną i bardzo złożoną, więc potencjalna liczba bugów jest pewnie równie ogromna.

 

 

Opublikowano
36 minut temu, MYSZa7 napisał:

No jak Howard mówi, że na PC ledwo jest 60 fps to :reggie:

Liczę, że PC ogarnie 60 na najwyższych konfigach, jedyna możliwość ogrania tej gry. Xbox do kosza już powinien iść. Dramat graczy. 

  • WTF 1
  • Minusik 5
Opublikowano
2 godziny temu, Dalhi napisał:

Ciekawe jak to się prezentuje na konsoli, te 30 klatek to bez zaskoczenia.

Przecież cały ten pokaz to był gameplay z XSX, a przynajmniej narrator tak zapowiedział na samym początku. 

 

BTW - Czy tylko mi się rzuciło w oczy to, że oprócz fauny i flory to tu nie ma kosmitów. :sadkek:

Opublikowano
13 minut temu, LukeSpidey napisał:

Przecież cały ten pokaz to był gameplay z XSX, a przynajmniej narrator tak zapowiedział na samym początku. 

 

BTW - Czy tylko mi się rzuciło w oczy to, że oprócz fauny i flory to tu nie ma kosmitów. :sadkek:

No nie ma kosmitów, bo z tego co mówi jedna z postaci to można usłyszeć że „wierzy, że jest tam jakaś inteligentna forma życia we wszechświecie”. Czyli jeszcze ludzkość nie spotkała obych cywilizacji.

Opublikowano
19 minut temu, LukeSpidey napisał:

Przecież cały ten pokaz to był gameplay z XSX, a przynajmniej narrator tak zapowiedział na samym początku. 

 

BTW - Czy tylko mi się rzuciło w oczy to, że oprócz fauny i flory to tu nie ma kosmitów. :sadkek:

Jak już dali 30 fixed, to gra będzie wyglądać przynajmniej. To nie Redfall...

 

Btw gdzie są jakieś linki do tych kolekcjonerek? 

Opublikowano
31 minut temu, LukeSpidey napisał:

BTW - Czy tylko mi się rzuciło w oczy to, że oprócz fauny i flory to tu nie ma kosmitów. :sadkek:

Kosmici siedzą w klubie :D

Spoiler

image.thumb.jpeg.e517da26d1ed348e3865fdfb03562f7a.jpeg

 

Opublikowano
4 minuty temu, A_Bogush napisał:

Play anywhere oznacza, że to też wersja PC do Xbox Store, tak? Raczej  na 100% nie ma co liczyć na kodzie Steam w takim oznaczeniu.

Opublikowano

Zrozumiem że komuś nie przeszkadza 30fps bo samemu mi coś takiego wystarcza, zrozumiem brak zawodu mimiką z obliviona bo trudno wymagać od ludzi którzy nie potrafili całą swoją kariere zrobić wchodzenia po drabinie w swoich grach raczej nie należy zbyt dużo wymagać. Ale pierdolić że w grze o eksploracji kosmosu wchodzenie w atomosfere planet to męczący czasowo filler? Czy was do reszty popierdoliło na łeb chłopaki? To nie jest ich wizja designerska te parobasy zwyczajnie nie potrafiły sensownie zrobić czegoś co potrafiło zrobić indie studio w 2016. Mogli jeszcze dać loading screen z obracającym się modelem jedzenia i kosmicznych stworów żeby się bardziej wczuć w eksploracje

  • Plusik 3

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...